Sivu 4 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1370

Aihe: Kayfun Lite ja KFL plus (Svoemesto)

  1. #61
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Noita on myöskin tullut niin hirveä määrä jo pajalta ulos että markkinat on melkolailla tyydytetty. Ei Kaiffarista enää saa niitä 150-180e hintoja mitä vielä pari kuukautta sitten sai.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #62
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihot Näytä viesti
    melkeimpä sanoisin tätä paremmaksi kuin 3.1:stä. Tässäkun ei ole tuota liian helposti jumiutuvaa täyttöventtiiliä josta ato voisi ruutata nesteet ulos. Kolmosen sisuksiin en ole päässyt tutustumaan enkä nyt jaksa googlailla mutta jos siinä on tuo samanmoinen collectortank niin senhän saa kiinni Mestoon.
    Mutta näin muutaman päivän kokemuksella litestä ja useamman kuukauden kokemuksella 3.1sestä ottaisin ehdottomasti liten jos pitäisi päättää.
    Mulla on noi venttiilit toiminut ilman vuotoja, toisaalta olen niin laiska etten jaksa ruuvailla atoa irti kerran päivässä täyttöä varten, niin noi v3.1 on mulle ainakin sopivampia, mutta tässähän oli tietty kyse siitä että on halvempaa ja kalliimpaa versiota tarjolla hieman eri ominaisuuksilla.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  3. #63
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    no nykkö sain hukattua noi kolomeykköset nii mistää löydy liteä, perk...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  4. #64
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Nonii tänne saapu kans tämä värkki. Setupin värkkäilin ja sitten täyttäessä jostain tippu pieni tiiviste, n. 2-3mm halkaisia. Onkohan kellään käryä mistä tuo on. Pistin täyttöruuvin alle sen toistaseksi "talteen".

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä blc's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    00810
    Viestit
    44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja f4kiiri Näytä viesti
    Nonii tänne saapu kans tämä värkki. Setupin värkkäilin ja sitten täyttäessä jostain tippu pieni tiiviste, n. 2-3mm halkaisia. Onkohan kellään käryä mistä tuo on. Pistin täyttöruuvin alle sen toistaseksi "talteen".
    Mulla putosi hatusta, mihin se imuputki menee, tiivari mutta kuvauksesi perusteella kyse on jostain vieläkin pienemmästä. Svoemeston videollakaan ei näy pienempää kuin tuo imuputken/driptipin tiiviste

     
     
  6. #66
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Jaa väärä hälyytys. Se oli tipahtanu tuosta mukana tulleesta minimeesselistä.
    Saa kai sitä sitte ettiä et mistä välistä se on tullu

     
     
  7. #67
    Taas digitalilla saldoilla,jos joku kaipaa.
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  8. #68
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    16,5 e postikulut on liian hapokkaat. Ei pysty..

     
     
  9. #69
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottavolvo Näytä viesti
    Taas digitalilla saldoilla,jos joku kaipaa.
    Kiitän! Lähti toinen tulemaan, loistokone <3 Nuo postit on kyllä melko hanurista, mutta kai ne nyt on kestettävä..
    Hitto vielä aamulla oli putkia liikaa, nyt on atoja liikaa.. Ja eikun tuubikauppaan



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  10. #70
    Täälä nyt 5 päivää takana poldiac + kayfun lite kombolla. Mielipide on, että penelope ja terminator/nautilus taitaa lähteä myyntiin. Sen verta hyvä ato tämä on ja wickaamisen kanssa ei oo ollu ongelmia, kun oppi tekemään setupin itse svoemeston 3.1 setup videon tyyliin. Eli ei enää hopealanka kikkailua, vaikka myös terminator ja pene on toiminut aina hyvin Mulla voi ehkä myös mennä toinen tilaukseen seuraavana tilipäivänä
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Laitoin myös tilaukseen. Kiitos vaan vinkistä

     
     
  12. #72
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Tästä olisi kiva saada käyttökokemuksia hieman enempikin tyyliin että kurlaako/vuotaako/onko setupin onnistuminen kiinni suurinpiirtein vuorovesien vaihtelusta.
    Oon ihan siinä veitsen terällä että tilata vai nou.

     
     
  13. #73
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Tästä olisi kiva saada käyttökokemuksia hieman enempikin tyyliin että kurlaako/vuotaako/onko setupin onnistuminen kiinni suurinpiirtein vuorovesien vaihtelusta.
    Oon ihan siinä veitsen terällä että tilata vai nou.
    Reilu viikon verran ite käytellyt,ja tykännyt helvetisti. Setuppi "onnistu" ekalla heti, 0.9ohm mut E1 kun Provari ei tykänny.. Huvikseen sellasen 4 tehny sen jälkeen,ja nyt pörisee täysin ongelmitta 1.5ohm (5/6 kieppiä,0.25 kanthal,3mm silicasta,tuplat coilin alle) Ekaa kertaa tähän ku teki niin pientä säätöä toki coilin kans ettei ota ilmareikään,tai posteihin kiinni. Kaiffarin parissa itse ekaa kertaa tämän myötä. Parin setupin jälkeen eipä tuota tarvinnu edes katella,ku naksahti kohilleen aina! Ei kurlaa,eikä vuoda. Välillä tosin löysän imun johdosta viheltää hieman Ainoo ongelma oli oma tyrä ku täytin hieman liikaa,ja ylimääräset nesteet valu ilmareiästä ulos. Ei tosin tarvinnu edes auki kierrellä,tai muuta kuhan pyyhkäs paperilla kyljen puhtaaks,ja rauhassa höyrytteli hetken pienen kurlauksen kera johki väärään paikkaan joutuneet nesteet veks,ni toimi taas täydellisesti.. Pessyt ja putsannutki pari kertaa nesteen vaihdon yhteydessä,ja silican saanu aseteltua niin nätisti takas paikalleen ettei oo setuppiin tarvinnu koskea ollenkaan.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  14. #74
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Eikös tässä litessä ole fiksumpi täyttöreikä kuin mitä 3.1ES:ssä. Siinä oli joku "venttiili" joka ei paljoo tarvinnut niin meni jumiin ja kuseksi nestettä.
    Spoileri!



     
     
  15. #75
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    Eikös tässä litessä ole fiksumpi täyttöreikä kuin mitä 3.1ES:ssä. Siinä oli joku "venttiili" joka ei paljoo tarvinnut niin meni jumiin ja kuseksi nestettä.
    Ruuvi pohjassa,auki,litkut sisään,kiinni,ja seo häness..
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  16. #76
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Minkähän laisilla setupeilla porukka tällä ajelee? Minä en kyllä saa tätä pöhiseen 3mm silicalla sitten millään. Kaikki kokeilut on ollu silica kaksinkerroin ja ohmit 0.8 - 1.7 ohmia 0.20 kanthalilla.

     
     
  17. #77
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja f4kiiri Näytä viesti
    Minkähän laisilla setupeilla porukka tällä ajelee? Minä en kyllä saa tätä pöhiseen 3mm silicalla sitten millään. Kaikki kokeilut on ollu silica kaksinkerroin ja ohmit 0.8 - 1.7 ohmia 0.20 kanthalilla.
    Tuo 0.20 kantis vaihtoon ekana. Ni-Cr/Cu-Ni tilalle tai hätäsessä 0.25 kantis. Saat useamman kiepin ja tasaisemmin lämpiävän setupin.
    Silicaksi vaikka puffilta punottua 3mm silicaa.
    Elähän vedä sitä silicaa koko matkalta kaksin kerroin, tulee liikaa tavaraa sinne kupin pohjalle. Ainoastaan siltä matkalta silicat ristiin kun kanthalia tulee, ni vot.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  18. #78
    Mulla vaan yksinkertainen 3mm silica ja 0.20 kanthaalia 4 kieppiä. 1.3ohm. Hyvin pöhisee

     
     
  19. #79
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Intastelta tilasin juuri Liten. Ku onnii halapaki. Saattaa olla vielä saldoilla noita.

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255
    Eiköhän niitä ole hetken saldoilla vielä, äsken oli ja niitä tosiaan tehtiin se 1000kpl.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •