Sivu 329 / 329 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 229279319325326327328329
Tulokset 6,561 - 6,577 / 6577

Aihe: FinnVape: Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet: TAMPEREEN MYYMÄLÄ!

  1. #6561
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    sivustot nurin ?

    edit:
    aftertaster aspakaan ei vastaa... olis ny ollu vähä akuuttia kun ystävä käymässä nurkilla, isossa omenassa..
    oisin vaa kysynyt että löytyykö pohjia.

     
     
  2. #6562
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    sivustot nurin ?

    edit:
    aftertaster aspakaan ei vastaa... olis ny ollu vähä akuuttia kun ystävä käymässä nurkilla, isossa omenassa..
    oisin vaa kysynyt että löytyykö pohjia.
    Kyllä www.finnvape.fi on ollut ihan normaalisti toiminnassa tänäänkin

     
     
  3. #6563
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    6
    Miksi Finnvape ei enää myy Liquan nikotiinipohjia (Crystal). Sen sijaan minulle tarjottiin teidän omaa Perinne-pohjaa, joka on tehty Kiinassa (hälytys!). Liqua on sentään euroalueelta (Tsekistä muistaakseni).

     
     
  4. #6564
    Kyllä Crystalkin on edelleen valikoimissa, oli liikkeestä mahdollisesti tilapaisesti loppu. Myös Perinne tehdään EU:ssa.

     
     
  5. #6565
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    6
    Rovaniemen myymälässä sanottiin että ei oo, eikä tuu Crystalia. Ja kyllä Perinne suolanikotiinipakkauksen sisällä on paperi, jossa käyttöohjeet suomeksi (ja ruotsiksi) ja alimpana lukee: Valmistettu Kiinassa.

     
     
  6. #6566
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Murman Näytä viesti
    Rovaniemen myymälässä sanottiin että ei oo, eikä tuu Crystalia. Ja kyllä Perinne suolanikotiinipakkauksen sisällä on paperi, jossa käyttöohjeet suomeksi (ja ruotsiksi) ja alimpana lukee: Valmistettu Kiinassa.
    OK, tässä on varmaankin Crystalin osalta kommunikatio-ongelma, keskusvarastollamme on kyllä tälläkin hetkellä muutama tuhat pulloa Crystalia.

    Perinne-nesteiden valmistus siirtyi Kiinasta Puolaan maaliskuussa 2019, joten tuo mainitsemasi nikotiinisuola täytyy olla vanhaa varastoa.

    Perinne-nesteiden valmistus siirrettiin Eurooppaan pääasiassa logistisista syistä.
    Nesteet aikaisemmin valmistanut kiinalainen FeelLife on erittäin moderni nestetehdas, eikä nesteiden laadussa ole ollut moittimista, saatikka aihetta hälytyksiin
    Samalla tehtaalla valmistettiin myös verkkokauppa-aikaan eniten myydyt FinnVape Punainen ja Vihreä Mallu.

     
     
  7. #6567
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2
    Mitä modeja/sähkötupakoita tampereen liikkessä on myynnissä? Mitään edullista 18650 toimista laitetta? Missä hinnoissa nuo 10ml nesteet (isompiako ei nykyään saa?) halvimmillaan nykyään pyörii?

     
     
  8. #6568
    Valikoimaan kannattaa mennä tutustumaan ihan paikan päälle. Löytyy monenlaista ja monenhintaista

    Nikotiininesteitä ei saa EUn alueella myydä isommissa kuin 10ml pulloissa. Hinnat 7-8€/pullo.

     
     
  9. #6569
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Onko Halon Mastery Assassin's Tobaccoa koska saatavilla, vai tilaanko edelleen 50snt/puteli halvemmalla sitä ulkomailta ?

    Kaikille kiimaisille tupakka maun ystäville tiedoksi että...
    ikävä kyllä kyseessä ei ole Halon legendaarinen "Captain Jack" aromi ...
    Minä, kun olen aina luotettava lähde, ja sanon rehellisesti niin....
    maku on mielestäni miedompi maku Halon "Freedom Juice" aromista ....
    sellainen kevyt tupakka aromi, mikä iskee ja kolahtaa heti.
    Captain Jackia ei ikävä kyllä tullut vielläkään myyntiin....
    Halon Captain Jack on edelleen minun kirjoissani paras tupakkaa jäljittelevä maku, mitä
    olen ikinä huulillani pidellyt.....
    Sen verran pehmeä ja hyvä... että mitenkäs nyt kuvailisin...hmmm... aikoinaan kun myytiin valkoista mallua, siltä se maistui.
    toivottavasti joskus laittavat kyseisen aromin myyntiin,sillä itse ainakin olisin valmis maksamaan siitä vaikka 10eur per 10ml.

     
     
  10. #6570
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Onko Halon Mastery Assassin's Tobaccoa koska saatavilla, vai tilaanko edelleen 50snt/puteli halvemmalla sitä ulkomailta ?
    0,50€ halvemmalla verrattuna mihin, koska FinnVapella kyseistä tuotetta ei ole ollut myynnissä

     
     
  11. #6571
    Captain jack on nykyään Pirate’s creed nimeltään. Masteryn Assassin ei taida liittyä halo tuotemerkkiin mitenkäänmjaa liittyy siis kuitenkin
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 18.11.20 kello 23:30.

     
     
  12. #6572

     
     
  13. #6573
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Captain jack on nykyään Pirate’s creed nimeltään. Masteryn Assassin ei taida liittyä halo tuotemerkkiin mitenkäänmjaa liittyy siis kuitenkin
    kerrotko missä tätä on tarjolla niin tilaan noin 100 pulloa. (captain jack on paras e-neste mitä olen ikinä höyrytellyt...)
    onko valmiiksi sekoitettu,vaiko tiiviste?
    Mastery Assassin on 100% haloa,ja myös se toinen hedelmä label mikä niillä nyt on.
    (mutta se assassin's tobacco,mikä myytiin heti loppuun ku tuli myyntiin... EI OLE CAPTAIN JACK... )


    mua hämmensi iha widusti kun katselin briteistä ja jenkeistä sillo aikoinaan noita halon mainoksia niiden tiivisteistä....
    mietin heti että missäs on "BELLA VALENTINE" ja "CAPTAIN JACK" ... ton jackin kans voi olla ihan jo ongelmia tekijänoikeudellisista syistä...
    Jos diggas HALON juisseista,niin... ainoa mitä niistä suosittelen on "Freedom Juice" koska se menee aika aika läheltä alkuperäistä,
    ja riittää ihan 10% aromit ....
    muista en ole juuri digannut, tribeca ei tunnu hyvältä edes 20% sekoituksella... ehkä vika vain minussa,koska todellakin diggasin
    halon valmis niksa tribeca sekoituksista aikoinaan....
    frendi diggaa tosta "tribeca" tiivisteestä ja sanoo että nom nom,parasta mitä olen ikinä höyrytellyt. :P


    DARRAN TURINAT BLOGISSA KUULEE TOTUUDEN (ainakin hänen omasta mielestään...)
    niin kannattaa tsekkaa jatko stoorit siellä,mikäli tämä aihe kiinnostaa enempi....


    ^^KLIK KLIK ^^

     
     
  14. #6574
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Sen verran korjattakoon, että "mr.finnvape" ei hoida espanjalaisen Aftertaster SL:n asioita.
    Kyseisellä yrityksellä ei ole mitään tekemistä suomalaisen FinnVape Oy:n kanssa.
    FinnVape Oy:n omistaja on pienellä pääomasijoituksella mukana Aftertaster SL:ssä (kuten monessa muussakin yrityksessä), mutta ei osallistu millään tavalla yrityksen päivittäiseen toimintaan.

    Tuolla Aftertaster VIP -kanavalla Aftertasterin edustaja olikin jo vastannut postaukseesi:

    darra.jpg

     
     
  15. #6575
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Mä oon aina pitänyt Finnvapea espanjalaisena ???
    Ensimmäiset Egotikut (tuplasetti) ja nesteet sieltä tilasin joskus 2014
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #6576
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä oon aina pitänyt Finnvapea espanjalaisena ???
    Ensimmäiset Egotikut (tuplasetti) ja nesteet sieltä tilasin joskus 2014
    "FinnVapen tarina alkoi Helsingissä vuonna 2011, kun sähkötupakan tehokkuus tupakoinnin lopettamisessa oli omakohtaisesti koettu, eikä Suomesta ollut saatavissa tuotteita kohtuuhinnalla. Aluksi tilasimme tuotteita perheenjäsenille ja kavereille Englannista, mutta hyvin nopeasti saamamme palaute ja kysyntä johti oman verkkokaupan perustamiseen. Ensimmäisen verkkokauppa-version tuotevalikoima käsitti kokonaista kymmenen tuotetta…


    Alkuvuoden 2012 aikana toiminta laajeni hurjaa vauhtia ja kesällä 2012 teimme päätöksen siirtää toimintamme Suomen rajojen ulkopuolelle. Tärkeimmät syyt maastamuutolle olivat Valviran mielivaltainen tupakkalain tulkinta ja nikotiininesteiden myynnin mahdottomuus, kiitos Fimean lääkeainetulkinnan. Aloitimme toiminnan Espanjassa Costa Vapor –nimellä elokuussa 2012 ja siitä lähtien lähes jokainen kuukausi on tehty uusi myyntiennätys."

    FinnVape Oy on perustettu vasta vuonna 2016, kun tieto etämyynnin loppumisesta oli tiedossa ja kivijalkamyymälöiden perustaminen alkoi. Toiminta Espanjassa loppui kesän 2017 aikana, vaikkakin "Costa Vapor" on liikenimenä vielä käytössä entisten työntekijöiden perustamalla sähkötupakkakaupalla Fuengirolassa.

     
     
  17. #6577
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Nettimyynnin kiellosta viime viikkoon saakka pärjätty kaappiin kertyneellä omalla varastolla, mutta iski se väistämätön sittenkin... Laiterikko! Eikä yhtään toimivaa 2-akkuista modia kaapissa

    Tulipa käytyä Finnvape Myllyn myymälässä ostoksilla ja oli kyllä hyvää palvelua! Kaveri osasi asiansa ja viitsi jopa selvitellä vähän ylimääräistäkin, eikä koittanut väkisin kaupitella kalleinta vaihtoehtoa vaan löydettiin käyttötarkoitukseen sopiva modi + tankki.
    Tulen asioimaan uudestaankin

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •