Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 29

Aihe: Paul Saar -kertakäyttöinen e-savuke

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Paul Saar -kertakäyttöinen e-savuke

    Tuli käytyä tupakkakauppa Pajazzossa kun kuulin että siellä on jotain vapottimiin liittyvää.
    No ei ollut mitään kiinnostavaa mutta ihan kannatuksen vuoksi otin kertakäyttöisen Paul Saar e-savukkeen.
    Maksoi 8€ mikä oli aika paha.
    Makuna menthol eli vaimon lemppari. Nikotiinia ei ole.
    Yllätys oli miten hyvin tuo pukkaa höyryä. Väittäisin että Boge jää toiseksi.
    Automaattiverme ja kolmannella imaisulla jäi päälle.
    Siinä lukee että 500 puffia, saa nähdä mikä on totuus. (Varsinkin jos jää päälle jatkuvasti).
    Vaimo otti sen kyllä jo parempaan talteen mutta varmaan kertoo kauanko kesti.
    Kannattaa kokeilla. Vaikka olisikin jotain ent. greensmoken tms. peruja?? Onko?

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ent. GS, nyk. PS..

    Itse en kyllä niitä ostelis, etenkään kannatuksen vuoksi.

    Edit. Tais GS vaihtaa nimeä, kun alko netissä tarpeeks liikkua infoa niiden laitteista..

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vihtis Näytä viesti
    Jaa piti itekkin käydä vähän piilovittuilemassa Paul Saaren teltalla. Sain tosin mukaani sitten kourallisen kertakäyttöisiä niksattomia menthooli höyrykkeitä. Niitä sitten jaoin höyrytteleville kavereille ja kerroin, että älkää ikinä näihin sortuko, loput taisin polttaa nuotiossa. Vähän hataria on muistikuvat.

    Ei kyllä mua tai ketään muutakaan vakuuttanut noi kertakäyttöset. Kertoo jotain niiden laadusta sekin, että niitä jaettiin koura kaupalla siellä ihmisille.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Mää sulle Bogen näytän höyryntuotossa

     
     
  5. #5
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ja hotspotin hybridissä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #6
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ent. GS, nyk. PS..

    Itse en kyllä niitä ostelis, etenkään kannatuksen vuoksi.
    Meinasin pajazzon kannatuksen, en GS tai Ps jne. mutta edelleen väitän että pesee Bogen

     
     
  7. #7
    Hahah, kaveri kerto mulle että on tilannut PaulSaaren jonkun niistä alotuspakkauksista (n. 3 viikkoa sitten). Ei vieläkään ole tullut settejä, paitsi ett' n. 2 vko sitten kuulemma joku Deluxe Tobacco-neste yksinään postissa mitä hän ei ole edes tilannut (aloituspakkauksen mukana valitsi mentholin). Ei muuta. 3 viikkoa eikä vieläkään mitään... Voi vitun PaulSaar.


     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ja hotspotin hybridissä
    Ei se ole hotspot jos meshin ja postin välissä hehkuu. Opetteles termit oikein.

     
     
  9. #9
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Oliko kuittaus höyrygurun statukselle liikaa? Saitko sä sitä hybridiä edes oikeasti toimimaan kun piti oikein Ameriikan malliin kallistella? Oli kyllä niin kirkasta punahehkua videolla alussa että ihme jos ei ollut kunnon spotti. Tosin taitaa sulla kanthalit olla muutenkin aika leijuvaa sorttia niin ei niitä tietenkään silloin voi varsinaisesti "hotspotiksi" laskea.

    e. Sori totaalinen OT
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283
    Nyt menee pahasti OT:n puolelle, mutta...

    Nyt pakko kyllä antaa vähän takas, mutta juurikin tuo mainitsemasi hehkuminen johtuu hotspotista, joka just siinä kohtaa missä meshi ja kanthali kohtaa. Eli opetteleppas sä tekemään ne setupit oikein, eikä niin, että ne kanthalit on siellä löysällä ja sen jälkeen selittele, että uusi akku ja vähän käy coili kuivana. Nimittäin jos teet tupla kanthalilla ja niistä vain toinen hehkuu punaisena, on se löysällä ja johtuu huonosta setupista, eikä siitä, että se käy kuivana. Jos molemmat hehkuisi niin sitten asia olisi eri.

    Eli pähkinänkuoressa, ennekuin alat aukomaan termeistä niin ne setupin teon perusasiat haltuun!

    Kiitos

    E: ja eiköhän poliisi pian poista nämäkin täältä, joten takaisin asiaan..
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  11. #11
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Tuplalankahan siellä kuivana kävi. Ja defuncakin tietää että leikkisästi näpäytellään aina välillä, ei saa loukkaantua puolin tai toisin. Mutta tosiaan meshivehkeet ei ole se tutuin homma mulle, saanko koskaan kunnolla edes toimimaan, aika näyttää.

    Pahoittelen offtopiccia mutta kyllä siitä bogestakin kunnon höyrycumulus irtoaa tarvittaessa. Sitähän mä olin sanomassa

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Pahoittelen offtopiccia mutta kyllä siitä bogestakin kunnon höyrycumulus irtoaa tarvittaessa. Sitähän mä olin sanomassa
    Tämän minäkin allekirjoitan! 3ohmin boge ja 6volttia provarista niin johan irtoo, on edelleen joitakin nesteitä, joita imeskelen bogesta, koska eivät muihin sovi.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  13. #13
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    No itseasiassa taistelin tuossa juuri Lavagenin kanssa vuorokauden kun se oli yksi iso hotspot koko paska, ja siihen katkes kamelin selkä. Ei ole hirveästi varaa huudella.

    Ja mitä aiheeseen tulee; kyllähän jotkut pitävät jopa eRollin höyryjä parempana kuin bogea, mutta olen aika vakuuttunut että on tullut kohdalle sit vain huonoja bogeja. Pari viikkoa sitten kaverin synttäreillä kokeilin bogea, ja kyllä se höyryn määrässä edelleen pärjää pirun hyvin.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #14
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    5.90e maksaa noi ps kertikset ainaki lähi k-marketissa. En oo koskaan ostanut mut jos esim jäisi kotiin vapotin (ei muuten jää) syystä tai toisesta niin voisihan semmosen töihin ostaa..

     
     
  15. #15
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Mites tollanen kertakäyttöinen toimis jos sen dippais "oikeaan" e-nesteeseen aka nikotiini, siellähän on vanut persiissä kuten bogessakin.
    mutta kun se on kertakäyttöinen niin sen purkamnisen jälkeen siitä ei ollut enää mihinkään kyllä ne vanut oli vielä kosteita mutta se akku sanoi itsensä irti enkä ehtinyt ko laitosta dippaamaan.

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä Sacraphace's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    40
    Näitä oli ilmaantunu erääseen kuopiolaiseen k-markettiin, kertakäyttöset hintaan 8€ ja ladattava alotuspaketti hintaan 25€.
    Ihmettelin jonkun verran kun alotuspaketin kyljessä lukee "Nicotine content / 18mg".
    Onko menny jotaki ohi vai saako noita nikotiinillisia myydä nykyään ihan suomessaki?

     
     
  17. #17
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sacraphace Näytä viesti
    Näitä oli ilmaantunu erääseen kuopiolaiseen k-markettiin, kertakäyttöset hintaan 8€ ja ladattava alotuspaketti hintaan 25€.
    Ihmettelin jonkun verran kun alotuspaketin kyljessä lukee "Nicotine content / 18mg".
    Onko menny jotaki ohi vai saako noita nikotiinillisia myydä nykyään ihan suomessaki?
    Ei saa myydä nikotiinillisiä. Menny varmaan jollain paketit sekasin.
    Japa japa

     
     
  18. #18
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Ei saa myydä nikotiinillisenä... ...
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  19. #19
    Höyryttelijä Sacraphace's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    40
    Joo sitä mieltä olin ittekki. Kysyin osastovastaavalta ja kuulema pitäs olla ihan luvallista. Melekosta

     
     
  20. #20
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Laaduntarkkailu pettänyt toimitusketjussa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •