Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Jos joku asia voi mennä pieleen niin sehän menee

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Jos joku asia voi mennä pieleen niin sehän menee

    Tällä viikolla ei tilaukset ole todellakaan menneet putkeen.
    Ecigwizardin tilauksessa vuotavaa pulloa, käytettyä cartoa jne.

    Buzz pro tuli. Luulin hakevani siihen akut gigantista tms. tästä läheltä. Eihän niitä ole.
    Polttelee aika lailla. Toivottavasti akut huomenna täällä.

    Easyeliquidista väittävät etten ole maksanut tilausta. (Maksu mennyt luottokortilta 31.08)

    Viikonloppuna todennäköisesti Buzz käytössä vaan ei nesteitä.


     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Jos joku asia voi mennä pieleen niin sehän menee

    Mulla olis sulle 2 x 17335 3.7V 1000 mAh uudelleenladattavat akut ja laturi jos kiinnostaa.

     
     
  3. #3

    Vs: Jos joku asia voi mennä pieleen niin sehän menee

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti

    Viikonloppuna todennäköisesti Buzz käytössä vaan ei nesteitä.
    Jos nesteitä tarvii nopeasti, niin yks vaihtoehtohan on tilata ecigwizardilta pikatoimituksena. Aika jämissä niillä on nesteet, mutta jotakin heiltä löytyy kuitenkin.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  4. #4
    Esim,jäi ja tosi pahasti kaiffari kiini g-tubeen eikä lähe, nyt pakkas temppu mitä seuraavaksi yritän. fysiikan lakeja

     
     
  5. #5
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Ei se 510 liittimen kokoinen kierre voi kyllä oikeasti jäädä kiinni "tosi pahasti". Olet varmaan kokeillu laittaa vaikka talouspaperia putken/capin ympärille ja kokeillut vääntää? Lopulta jos ei enää muu auta niin kahdet papukaijapihdit vaan ja jotain pihtien ja putken väliin että ei tule niin paljoa naarmuja. Näin ne kierteet kyllä erottuu toisistaan vaikka "läskeineen" irti

     
     
  6. #6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pasirez Näytä viesti
    Esim,jäi ja tosi pahasti kaiffari kiini g-tubeen eikä lähe, nyt pakkas temppu mitä seuraavaksi yritän. fysiikan lakeja
    anna sen laitteen olla pari päivää pakastimessa niin pitäis irrota

     
     
  7. #7
    Ja minkä olen itse huomannut jos joku on tiukasti kiinni niin pitää vääntää lujemmin. On yleensä auttanut

     
     
  8. #8
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keipilä Näytä viesti
    Ja minkä olen itse huomannut jos joku on tiukasti kiinni niin pitää vääntää lujemmin. On yleensä auttanut
    se voi joskus auttaa mutta ei pidä liian kovaa vääntä ettei mene rikki

     
     
  9. #9
    Ruuvi penkissä ja pihdeillä se sit lähti. Mut joutui kyllä tekee aika reissun kun kotona ei ole kyseisiä vehkeitä. Messinkiin saattaa jäädä joskus kiini ja kovaa, näin wapari mulle sanoi kun irroitti sen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •