Sivu 711 / 714 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 211611661701707708709710711712713714 ViimeinenViimeinen
Tulokset 14,201 - 14,220 / 14280

Aihe: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)

  1. #14201
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Googletin mutta en ymmärrä englantia riittävän hyvin. Mikä tällainen NCRGA akku oikein on? Pitäisikö olla parempi tai jotain?
    Tuo on vaan mallimerkintä.

    https://www.akkula.fi/sanyo-NCR18650GA

    Tuossa on hieman isompi kapasiteetti, ainakin teoriassa, kuin nykyisissä akuissani. Tosin purkuvirta vain 10A, eli ei sovellu hirmutehoja kaipaaville.
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #14202
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tuo on vaan mallimerkintä.

    https://www.akkula.fi/sanyo-NCR18650GA

    Tuossa on hieman isompi kapasiteetti, ainakin teoriassa, kuin nykyisissä akuissani. Tosin purkuvirta vain 10A, eli ei sovellu hirmutehoja kaipaaville.
    Mä käytän modeissa kahta akkua ja höyryttelen max. 60 watilla. Minkälainen purkuvirta mulle riittää? Menee vähän off topikiksi mutta en kysele enempää :-)

     
     
  3. #14203
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä käytän modeissa kahta akkua ja höyryttelen max. 60 watilla. Minkälainen purkuvirta mulle riittää? Menee vähän off topikiksi mutta en kysele enempää :-)
    Siihen on joku laskukaava, en vaan muista miten se menee. Joku viisaampi voi varmaan kertoa, miten se laskettiin. Yleensä modien näytöistä se purkuvirta näkyy, eli kun tulittaa, niin jossain kohtaa näyttöä on joku luku ja A perässä.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #14204
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä käytän modeissa kahta akkua ja höyryttelen max. 60 watilla. Minkälainen purkuvirta mulle riittää? Menee vähän off topikiksi mutta en kysele enempää :-)
    Jos reguloidulla modilla ajelet ni ei oo ni justiinsa. Käytät vaan hyviä akkumerkkejä. Modi kyl kertoo jos meet vaaravyöhykkeellä. Noil tehoil ei pitäs tulla onkelmia. Mut pääsääntöisesti vastus määrittää minkä verran purkua kaipaa. Mut jos et mee hirveesti alle 0.2 ohmin ni 2 10A akkua kyl riittää hyvin.

     
     
  5. #14205
    Mut ohmin laki laskukaavana näyttää tältä: I=V:R eli esim:Coilin vastus on 0.2 ohmia ja voltit on 4.2 kuten akussa täytenä, saadaan kaava: 4.2 : 0.2 = 21 ampeeria. Eli coili kaipais vähintään 21 ampeeria akuilta et toimii turvallisesti. Jos on sarjaan kytketty modi (niinkuin kaikki taitaa olla tätä nykyä) ni lasket vaan akkujen ampeerit yhteen.
    Viimeksi muokannut withered; 18.02.19 kello 21:04.

     
     
  6. #14206
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Mut ohmin laki laskukaavana näyttää tältä: I=V:R eli esim:Coilin vastus on 0.2 ohmia ja voltit on 4.2 kuten akussa täytenä, saadaan kaava: 4.2 : 0.2 = 21 ampeeria. Eli coili kaipais vähintään 0.21 ampeeria akuilta et toimii turvallisesti. Jos on sarjaan kytketty modi (niinkuin kaikki taitaa olla tätä nykyä) ni lasket vaan akkujen ampeerit yhteen.
    Tämä oli tärkeä tieto ja selittää muutaman ihmetyksen kun ei oo yksi akkuinen laite toiminut kunnolla kun mulla ollut vastuksen ohmit liian alhaalla. Suuri kiitos tästä tiedosta!

     
     
  7. #14207
    Hellcipher cobra

     
     
  8. #14208
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Tänään tuli ostettua pohjia, tilattua Samsungin 21700 ja LG:n 18650 akkuja akkulasta. Soveinpa vielä kaupat Voopoon modista joka oli forkan kirpparilla myynnissä.

     
     
  9. #14209
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    14
    On se komea mitä tuolta fbn puolelta näin

     
     
  10. #14210
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Innokin Ares kirpparilta
    Sit onkin vissiin kokeiltu kaikki "hyvät" mtl rta tankit...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #14211
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Powerfix "hienomekaanikon" työkalusarja, joka sisältää myös niitä pirun pieniä torx-päitä, mitä löytyy joistakin modeista. Huimat 7 euroa maksoi koko setti Lidlissä.

     
     
  12. #14212
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lisää Vapor stormin halppis modeja kiinasta. Perkeleen hyviä ja halpoja ollut noi Puma baby (tirsk) ja Eco modit. Hyvä akunkesto, kiva pinnoite ja helvetin ruma.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #14213
    EHPro True MTL rta testaukseen, pitäisi olla kaikin puolin oiva tankki. Katsotaan kauanko kestää tulla perille.
    Viimeksi muokannut Ou812; 15.03.19 kello 11:18.

     
     
  14. #14214
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Lisää Vapor stormin halppis modeja kiinasta. Perkeleen hyviä ja halpoja ollut noi Puma baby (tirsk) ja Eco modit. Hyvä akunkesto, kiva pinnoite ja helvetin ruma.
    Jaa... täytyypä tsekata... ihan vaan mielenkiinnosta että minkänäköisiä laitteita on... enhän mä nyt mitään ulkomailta tilaa, kun se on rumaa ja laitonta ja kaikkee...

     
     
  15. #14215
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bastard Näytä viesti
    Jaa... täytyypä tsekata... ihan vaan mielenkiinnosta että minkänäköisiä laitteita on... enhän mä nyt mitään ulkomailta tilaa, kun se on rumaa ja laitonta ja kaikkee...
    Tommosia: https://www.fasttech.com/products/9683489 ja https://www.fasttech.com/products/9684894
    Noista molemmista löytyy jopa vieläkin rumempia värejä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #14216
    On muuten todella rumia. Voisi tilata yhden...

     
     
  17. #14217
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Pari Royal tiivaria ja pari kelaa kanthalia....
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #14218
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    On muuten todella rumia. Voisi tilata yhden...
    Varoitus/huomio: Puma Babyssä on ledivalo tulitusnapissa. Missään siitä ei mainita, eikä mulla maailmaa kaada, mutta tiedoksi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #14219
    Mistä te nykyään näitä laitteita ostelette? Onko fb:ssä joku tietty/paras kirppari? Jos joku on kiinasta jotain tilaamassa, ja mahtuis vielä meikäläisellekkin jotain laitetta samaan tilaukseen, niin voin kyllä siitä vähän vaivanpalkkaa maksaa.

     
     
  20. #14220
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Eilen tuli ostettua Obsin Cube. Jonkin aikaa asiaa mietin, mutta tuntuu että kannatti hankkia.
    Muotoilu miellyttää silmää ja kättä. Käy hyvin berserkerin kanssa ja kevyempi kanniskella mukana kuin
    Paranormal.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •