Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 63

Aihe: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

  1. #41
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Jättääkö liian lyhyt napin painallus höyryn kylmäksi ja se sitten tiivistyy matkan varrella, kunnes tulee huulille?

     
     
  2. #42
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Missä kohtaa tuon langan alapään pitäis olla?
    Starttipaketissa tulleissa atoissa on semmoinen ohut lanka joka on rullalla piikkilevyn alla, ei täytä koko reikää mut toimivat viikonverran suht kunnolla. Silloin vuodot oli käyttäjän syytä. Nykyään kuseevat allensa ihan kunnolla.
    Sit peleonilta tulleissa atoissa on semmoiseen folion tapaiseen kääritty lanka ja se tuntuis olevan liian tiivis. Langan pää roikkuu siellä vastuksessa kiinni.

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Optimaalinen pituus on 3 mm levyn alatason alapuolella.
    että semmoista...

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    43

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    VG on sitä paksumpaa tavaraa. Eli ei valu niin herkästi.

    Rauhallisia 3-4 sekunnin imaisuja suu täyteen ja sitten sisäänhengitys. Ei voi tulla nesteet suuhun.
    No niin mulla meni VG ja PG sekaisin, kiitos korjauksesta. Joo täytyy kokeilla vielä uudestaan hieman rauhallisemmalla tyylillä. Nesteenhän ei ilmeisesti kuuluisi koskaan nousta tankissa sinne päähän asti, jättänyt nyt tietysti nestekuplan sinne jota tuntuu olevan aika hankala tyhjätä. Sieltä sitä sitten tietysti nousee suuhun edelleen vaikka muuten saattaisia asiat toimia tyylineen päivineen. = Tankin kuivaus ja uusi yritys
    eGo + MDC/boge, Lavatube, woo
    -----------------------------------------

     
     
  5. #45
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    43

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JuhaNek Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    VG on sitä paksumpaa tavaraa. Eli ei valu niin herkästi.

    Rauhallisia 3-4 sekunnin imaisuja suu täyteen ja sitten sisäänhengitys. Ei voi tulla nesteet suuhun.
    No niin mulla meni VG ja PG sekaisin, kiitos korjauksesta. Joo täytyy kokeilla vielä uudestaan hieman rauhallisemmalla tyylillä. Nesteenhän ei ilmeisesti kuuluisi koskaan nousta tankissa sinne päähän asti, jättänyt nyt tietysti nestekuplan sinne jota tuntuu olevan aika hankala tyhjätä. Sieltä sitä sitten tietysti nousee suuhun edelleen vaikka muuten saattaisia asiat toimia tyylineen päivineen. = Tankin kuivaus ja uusi yritys
    Testailin vielä uudella kuivalla tankilla ja nikotiinittomalla nesteellä ja kyllä se vain näin on että ei tule mitään ongelmia jos ei vaan ime ihan hullulla voimalla. Dualeilla pystyy mutta ei se taida niissäkään olla mitenkään tarpeellista
    eGo + MDC/boge, Lavatube, woo
    -----------------------------------------

     
     
  6. #46

    Re: Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Lainaus Alkuperäinen postaaja imuri Näytä viesti
    Jättääkö liian lyhyt napin painallus höyryn kylmäksi ja se sitten tiivistyy matkan varrella, kunnes tulee huulille?
    Ei. Liian lyhyellä painalluksella höyryä ei juurikaan kehity. Ei näitä tankkeja tartte ruveta ylianalysoimaan, kyseessä kun nyt ei kuitenkaan mikään rakettitiede oo.

     
     
  7. #47
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    3

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Tilasin just ton egon type B:n myös ja ihan ensimmäisinä päivinä se kusee taskun märäks ja hermot tosi kireellä. Oon nyt polttanu niitä mukana tulleita valmiiksi täytettyjä ja tankkeja ja ne kaikki kusee pahasti pihalle, käytön aikana vähän mutta eniten sillon ku ei käytä. Eli pitäskö mun tehdä nyt se neulan kohdistus? Pitkään luin noita neuvoja mutta en kyllä tajunnu miten se käytännössä tapahtuu. Eli voiko joku selittää sen neulan kohdistuksen mulle niinku idiootille vai pitäskö mun tehä jotai ihan muuta ton kanssa?

     
     
  8. #48
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tordah Näytä viesti
    Tilasin just ton egon type B:n myös ja ihan ensimmäisinä päivinä se kusee taskun märäks ja hermot tosi kireellä. Oon nyt polttanu niitä mukana tulleita valmiiksi täytettyjä ja tankkeja ja ne kaikki kusee pahasti pihalle, käytön aikana vähän mutta eniten sillon ku ei käytä. Eli pitäskö mun tehdä nyt se neulan kohdistus? Pitkään luin noita neuvoja mutta en kyllä tajunnu miten se käytännössä tapahtuu. Eli voiko joku selittää sen neulan kohdistuksen mulle niinku idiootille vai pitäskö mun tehä jotai ihan muuta ton kanssa?
    Pöljää vastata kysymykseen kysymyksellä, mutta mitä ihmeen valmiiksi täytettyjä tankkeja?? En ole omissa enkä muidenkaan eGo-T satseissa moisiin törmännyt. Neulan kohdistus on mulle kyllä hepreaa sekin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tordah Näytä viesti
    Tilasin just ton egon type B:n myös ja ihan ensimmäisinä päivinä se kusee taskun märäks ja hermot tosi kireellä. Oon nyt polttanu niitä mukana tulleita valmiiksi täytettyjä ja tankkeja ja ne kaikki kusee pahasti pihalle, käytön aikana vähän mutta eniten sillon ku ei käytä. Eli pitäskö mun tehdä nyt se neulan kohdistus? Pitkään luin noita neuvoja mutta en kyllä tajunnu miten se käytännössä tapahtuu. Eli voiko joku selittää sen neulan kohdistuksen mulle niinku idiootille vai pitäskö mun tehä jotai ihan muuta ton kanssa?
    Pöljää vastata kysymykseen kysymyksellä, mutta mitä ihmeen valmiiksi täytettyjä tankkeja?? En ole omissa enkä muidenkaan eGo-T satseissa moisiin törmännyt. Neulan kohdistus on mulle kyllä hepreaa sekin.
    Liberty flightin eGo-T kopiomalleissa on ollut mukana täytettyjä tankkeja.
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  10. #50

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tordah Näytä viesti
    Tilasin just ton egon type B:n myös ja ihan ensimmäisinä päivinä se kusee taskun märäks ja hermot tosi kireellä. Oon nyt polttanu niitä mukana tulleita valmiiksi täytettyjä ja tankkeja ja ne kaikki kusee pahasti pihalle, käytön aikana vähän mutta eniten sillon ku ei käytä. Eli pitäskö mun tehdä nyt se neulan kohdistus? Pitkään luin noita neuvoja mutta en kyllä tajunnu miten se käytännössä tapahtuu. Eli voiko joku selittää sen neulan kohdistuksen mulle niinku idiootille vai pitäskö mun tehä jotai ihan muuta ton kanssa?
    Pöljää vastata kysymykseen kysymyksellä, mutta mitä ihmeen valmiiksi täytettyjä tankkeja?? En ole omissa enkä muidenkaan eGo-T satseissa moisiin törmännyt. Neulan kohdistus on mulle kyllä hepreaa sekin.
    Libertyln kloonin tilatessa sieltä tulee esitäytettyjä tankkeja. Neulan kohdistus tarkoittaa, että vastuslanka atossa on saman suuntaisesti kuin neulalevyn vako. Oikeampi syy tuohon vuotamiseen on siinä, että nuo kopiot ovat heikkolaatuisia, ja osa ei vaan tykkää toimia. Uusi lanka piikkiin tai langan nosto korkeammalle piikissä voisi auttaa, samoin mahdollisesti jäykemmät nesteet. Pomminvarmaa olisi ostaa aito egGon ato..

     
     
  11. #51
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    3

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    No prkl... Missä sit myydään aitoja egon atoja, liberty sit vissiin aika paska sivusto jos siellä feikkejä myynnissä... E-sig wizard, oliskohan siellä aitoja? Ja varmaan samalla kantsii ostaa "aitoja" silikonisia kumikorkkeja tankkeihin, koska siksihän se just vuotaa pihalle että se aton piikki repii siihen ison reijän siihen tankkiin eikä oo enää tiivis sen jälkeen ja vuotaa sit pihalle siit neulan ympäriltä...

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Esim. peleon.pl myy Joyetech:n atoja.. Itsellä on normaali ja LR atot (type B) jo seitsemättä viikkoa käytössä. Äsken jouduin kyllä kuivapolttamaan LR aton VG-liistereiden jäljiltä. Muuten kyllä on toiminut hienosti eikä ole vuotanut.

     
     
  13. #53
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    3

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Ok. Onko sinne peleonille jotain alekoodia? Ja onko tos keskustelun ylempänä joku neuvo puhkasemaan tankin nuppineulalla? Onko siitä mitään apua oikeesti jos se reikä on väljä ja jos siitä on jotain apua niin mihin kohtaan se pitäis tökkää, korkkiin johki reijän viereen vaiko sit ihan johki kylkeen? On näissä säätöä...

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    164

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Ittellä toiminu muoviset ja silikoniset tankinkorkit ilman lisäreikiä. Keskireijän olen avannut haarukalla...
    Noista lisäreijistä on ollu jotain juttua tällä foorumilla, mutta en nyt muista missä ketjussa. Jos se vekottimes vuotaa nii ei varmaan kannata ainakaan lisäreikiä siihen laittaa

    Peleonin alennus koodi on.. esavuke tai e-savuke. Ei toiminu ainakaan alkuviikosta kun tavaraa tilailin, mut on muutenkin suht halpa pulju että ei haittaa.

     
     
  15. #55
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    1

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Hola vaan forumin immeiset, eka postaus tälle foorumille vaikka oon höyrytellyt jo 2,5kk.
    No itse asiaan,
    Joyetechin Ego-T LR atolla hankittu peleonilta. Ensimmäiset 2 atoa jotka ostin toimivat moitteetta
    vuotamatta n. 2vkoa jonka jälkeen alkoivat akkupäästä vuotaa litkut näpeille aina jossain kohtaa höyrytellessä.
    No aloin sitten atoja sörkkimään ja avasin toisen aton osiin ja otin piikin pois, hipaisin imulankaan ja se tippui pöydälle,
    sen jälkeen kuivapoltin käämiä ja se paloi puhki no tekemällä oppii, ensi kerralla sitten paremmin.
    Toiseen atoon en uskaltanut koskea koska uudet eivät olleet vielä tulleet peleonilta.

    No nyt sitten uudet atot tulivat ja ajattelin samantien käydä uusiin atoihin käsiksi ja unohtaa sen toisen vanhan.
    Kuinkas kävikään, imuvastus on uudessa atossa aivan sairaan kova. Imuvastus on siis ihan driptipilläkin sairas.
    Aavistin heti aamulla, että vaikka on ihka uusi ato käsissä niin pakko tällä imuvastuksella jossain kohtaa vuotaa litkut
    näpeille ja niinhän siinä sitten kävikin. Laitan aina tankin atoon niin, että tankin ilmanotto reiät (ne suorat seinämänpätkät tankissa)
    ovat piikin jalustaan nähden niiden reikien kohdalla jotka sinne aton reunamaan jää (se kohta josta voi esim ruuvarilla kammeta piikin irti)
    Täten ilman pitäisi kiertää parhaimmalla mahdollisella tavalla. Ja siis silikoni korkit käytössä johon laitan reiän ennen atoon laittamista.
    Onko ehdotuksia kuinka tämä vuoto saadaan tyrehtymään ?
    Tuskin imulangan nosto tai lasku auttaa imuvastukseen, vai kuinka ? Ja imulanka on jo piikin alemman reunan tasolla.
    Onko merkitystä missä asennossa piikki ja sen jalusta on laitettu itse käämiin nähden ?
    Koitin jo tuossa sörkkiä sitä ilmareikääkin sieltä aton kierteiden juuresta mutta ei auttanut mitään eikä uusi ato pitäisi sieltä tukossa ollakkaan.
    Nesteinä toki pure PG eli saattaisi auttaa jos ottaisin VG sekoitusta mutta en halua, että maku kärsii.

    Pitää hankkia kotikäyttöön kyllä asap lavatube ja arctic tank + bogen cartot (tai odotellessa arctic tankkia lyhentää DCT)
    mutta töihin olisi kuitenkin kiva kiikutella tuota egoa kokonsa puolesta. Onko mitään ehdotuksia mitä en ole ottanut huomioon ?

     
     
  16. #56

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Minun pari päivää vanha Ego-T B-mallin tankeilla näyttää jo vuotavan . Jos jätän aton esim. alaspäin pöydälle, kohta on aton alla jo läntti. Lisäksi, jos kuljetan imupuoli alaspäin taskussa, täyttyy se imuosan pieni säiliö, mikä lie nimeltään, ja nesteet tule suuhun.

    Käytän Dekangin PG -nesteitä. Ei kyllä kovin hyvältä vaikuta k.o. kapistus.

     
     
  17. #57
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Minun kaverini kyllästyi tuohon vuotamis ongelmaan ja osti

    Kanger eGo Cartomizer (1.8 ohm) - Black - Single
    ja on tyytyväisempi. Koitin tuota LavaTubella ja pellitti tosi hyvin.
    Täytyy odotella jos LF:lle tulisi taas tarjolle. Hinta oli alennuksineen kuulemma £1.18
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  18. #58

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kallekustaa Näytä viesti
    Minun pari päivää vanha Ego-T B-mallin tankeilla näyttää jo vuotavan . Jos jätän aton esim. alaspäin pöydälle, kohta on aton alla jo läntti. Lisäksi, jos kuljetan imupuoli alaspäin taskussa, täyttyy se imuosan pieni säiliö, mikä lie nimeltään, ja nesteet tule suuhun.

    Käytän Dekangin PG -nesteitä. Ei kyllä kovin hyvältä vaikuta k.o. kapistus.
    Itse pidän eGot aina mahdollisuuksien mukaan pystyssä, eikä mainittavia ongelmia ole ollut. Välillä tietenkin atot täytyy ns. huoltaa eli pestä ja kuivapolttaa. Puhtasta PG:tä en tosin ole kokeillut vaan aina väh. 25%VG:tä joukossa höyryntuoton takia

     
     
  19. #59

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kallekustaa Näytä viesti
    Minun pari päivää vanha Ego-T B-mallin tankeilla näyttää jo vuotavan . Jos jätän aton esim. alaspäin pöydälle, kohta on aton alla jo läntti. Lisäksi, jos kuljetan imupuoli alaspäin taskussa, täyttyy se imuosan pieni säiliö, mikä lie nimeltään, ja nesteet tule suuhun.

    Käytän Dekangin PG -nesteitä. Ei kyllä kovin hyvältä vaikuta k.o. kapistus.
    Tankkasin täyteen ja täytenä ei tosiaan näyttäisi vuotavat. Eli kun tankki vajuu tarpeeksi, silloin alkaa vuotaminen. Hieman harmittaa kyseinen ominaisuus, kun joutuu useammin tankkailemaan, kuin olisi tarve...

     
     
  20. #60
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Siperia
    Viestit
    1

    Vs: eGo-t Type B - vuotaa kuin seula

    jatkuvalla syötöllä tulee litkut suuhun,tekee millaisen mixauksen tahansa huoh

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •