Sivu 5 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 199

Aihe: Sähkötupakka ja VAIMON negatiivinen suhtautuminen

  1. #81
    Vakituisessa parisuhteessa?? Ei millään pahalla mutta settiä tulee joka topiciin...ja kokemusta asiasta?? Topicin aloitus??

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221
    Alottajalle... Siis mitä vi...ua? Mitä se sun vaimolles kuuluu, sehän on sun kroppa!
    Toisekseen, ei taida suhde olla kovin hyvällä pohjalla jos salaa pitää oikeaa tai sähkökessua imutella?
    Mun neuvo, ota avioero tai ole rehellinen vaimollesi. Jos vaimo vetää kilarit sun sähkökessuttelusta... ota avioero.

     
     
  3. #83
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JPI666 Näytä viesti
    Alottajalle... Siis mitä vi...ua? Mitä se sun vaimolles kuuluu, sehän on sun kroppa!
    Toisekseen, ei taida suhde olla kovin hyvällä pohjalla jos salaa pitää oikeaa tai sähkökessua imutella?
    Mun neuvo, ota avioero tai ole rehellinen vaimollesi. Jos vaimo vetää kilarit sun sähkökessuttelusta... ota avioero.
    Noinko pienistä asioista otetaan avioero, ihmettelen vaan. Vai oliko vitsi:thumbdown:

     
     
  4. #84
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Juu oma neuvo että höyryttää ku mies. Eiköhän ne yhteiset pelisäännöt löydy.

     
     
  5. #85
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vaporazor Näytä viesti
    Siis parisuhteessa MIEHELLÄ pitää olla munat!!! Naisena itse pidän siitä. (Kyllä meillä naisilla on sitten keinoja saada tahtomme läpi oveluudella niin halutessamme...)
    Niinhän te väitätte, mutta ainaki meillä se meni just niin että "olis kiva jos sä joskus osaisit päätää asioista" -> "vittu sä oot ihan mahdoton, ei tästä mitään tuu!" ja nyt sitten vaan oon. Vasta jos tulee oikeesti tärkee asia niin kasvatan tilapäisen selkärangan ja parin. (: Kaikki naiset ei selkeesti kuitenkaan halua sitä _miestä_ ja jos haluaakin, niin hetken päästä sekin alkaa vituttaa, juuri niinko rölli sano.

    edit. Taisin osallistua tänne jo alkutaipaleella, mutta meillähän se meni niin, että alkuun mut ajettiin ulos/toimistoon höyryämään. Hetken päästä valitettiin ku makaan vaan koneella enkä oo emännän kanssa. Siihen ku totes notta me höyrykkeen kanssa sitten liitytään molemmat seuraan, tai pysytään toimistossa, niin siitä se lähti. Nyt sitten enää yritän olla huomaavainen ja olla höyryttelemättä sellaista joka ottaa emännällä henkeen. Enkä puhaltele sen päälle.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #86
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Ymmärrän kyllä pointtisi Toivottavasti semmoiset ihmiset eivät lue liikaa salmiakista ja ammoniumkloridista
    Tämähän olis mitä mainioin vastaveto niille jotka väittää PG:n tai VG:n olevan myrkyllistä. "Sytkö salmiakkia? Kai sää tiiät mistä se tulee?"
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #87
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    On. Meillähän emäntä vetää röökiä vieläkin muutaman kappaleen päivässä. Ei halua edes maistaa sähköistä versiota. Alkuun kyllä halus iteki mokoman.. Kummallista.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #88
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Jos se on sittemmin ottanut selvää asioista ja lukenut kuinka vaarallista touhua tämä on vrt. normiröökiin?

     
     
  9. #89
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Mutta ajattele lapsia! Mitäs jos akku räjähtää??!? Paljon harhaluuloja ilmassa, onneksi oma puoliso ei usko kaikkia otsikkoja mitä lukee.

     
     
  10. #90
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mutta kun sähkötupakalla ei lähde henki kirveelläkään ja verisuonetkin pelaa paremmin!
    Ei voi vedota impotenssiin tahi odotella perintöä ihan heti.
    (Sarkasmia, elekee vihatko mua tytöt!)
    KGO & Twist

     
     
  11. #91
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mutta kun sähkötupakalla ei lähde henki kirveelläkään ja verisuonetkin pelaa paremmin!
    Ei voi vedota impotenssiin tahi odotella perintöä ihan heti.
    (Sarkasmia, elekee vihatko mua tytöt!)
    Mutkun siinä on sitä jäänestoainetta

    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  12. #92
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eikö se ole hyvä?
    Kiertää nesteet putkistossa kylmemmissäkin olosuhteissa.
    KGO & Twist

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller Näytä viesti
    Noinko pienistä asioista otetaan avioero, ihmettelen vaan. Vai oliko vitsi:thumbdown:
    Ei ollut vitsi.

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari Kahvikuppi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Kotka(n pesä)
    Viestit
    136
    Tämäpä hauska topic Meillä meni niin että, tai menee: en ole ikinä polttanut kotona sisällä, tai autossa tms häiritsevää. Vaimo ei ole ikinä polttanut tupakkaa, eikä ikinä pitänyt siitä että poltan tupakkaa. Eipä kuitenkaan koskaan valittanut, nipottanut tai vaatinut lopettamaan.
    Itse hän muuten mainitsi että läheisessä halpismarketissa, on noita sähkötupakoita myytävänä. Olen kyllä joskus ohimennen aiheesta puhunut, ilman sen kummempia.
    Olin vaan että aijaa?? Kysyi vielä että voisko ostaa minulle kun seuraavan kerran käy siellä En jaksanu odottaa, vaan menin seuraavana päivänä ostamaan. Sanoin vaan että kävinkin jo ostamassa, homma bueno.
    Sitten olinkin jo tilaamassa Puffilta ekaa pakettia, kaikessa hiljaisuudessa. Vuorotöistä johtuen oon aika paljon kotona yksin, ja höyrittelin itsekseni sisällä. Aina kun emäntä tuli kotiin, kysyin että haiseeko täällä mikään erikoinen. No ei..?

    Nythän mennään niin että höyryän sohvalla (mika tuntui aika oudolta kyllä vähintäänkin, itsestäni)! Ei häiriinny emäntää, koirat ei aivastele. 100% hyväksyntä höyryttelylleni olin sitten sisällä tai ulkona. On vaan tyytyväinen kun en haise tuhkakupille koko aikaa ja vedä sitä röökiä putkeen

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Voisin itsekin hieroa vähän suolaa haavoihin. Oma avovaimo eilen oikein kehui sitä, että olen siirtynyt tupakasta sähkötupakaan. Eikä sano mitään vaikka höyryttelen sisällä. Hän ei kuulemma saa samaa tunnetta sähkösavukkeesta kuin oikeasta ja kurkkuun sattuu kun höyryttelee. Tätä itse ihmettelen, kun en saa mitenkään kipua aikaiseksi tuosta pötköstä.

    Luulisin että ihmisille jotka ei itse polta, on vaikea ymmärtää tupakoitsijaa. Lopettaminen ei välttämättä ole mikään helpoin asia ja kaikki eivät edes halua lopettaa vaikka tiedostavat hyvin tupakoinnin riskit. Harrastavathan ihmiset hengenvaarallisia lajeja vaikka voivat loukkaantua vakavasti tai jopa kuolla. Äitini kommentti sähkötupakkaan oli: "lopeta nyt kokonaan tuo sauhuttelu". Hän on todella ylpeä kun lopetti röökin polton teininä, ja on melkein pahempi antitupakoitsija kuin Hassi.

    Varmaankin helpoin tapa käsitellä aihe on ihan rauhassa istua pöydän ääreen ja puhua asia halki. Perustella hyvin, miksi haluaa höyrytellä ja vakuuttaa toinen ettei tästä aiheudu vaaroja hänelle. Tupakoinnin vihaamisen jollain tasolla ymmärrän ihan hajuhaittojenkin takia, sillä juuri tupakoinnut ihminen ei tuoksu kovinkaan hyvältä, mutta höyrytellessä tätäkään haittaa ei ole. Kun asiasta keskustelee järkevästi ja koittaa pitää itsensä rauhallisena. Jos tilanne on yhtä paha kuin aloittajalla voidaan vaikka sopia yhteisiä pelisääntöjä, että nesteet ja laitteet pidetään paikassa jossa lapsi ei vahingossakaan pääse niihin käsiksi (esim lukittu kaappi), ja käydään yhdessä läpi tehtyjä tutkimuksia sähkötupakan hyödyistä ja haitoista. Meilläkin on koira jolle on ilmennyt valitettava tapa tuhota joitain esineitä poissa ollessa. Tämän takia pidän nesteet ja puhdistusliinat missä voi olla nestettä kaukana koirasta, vaikka ei olekkaan tuolta paremmalta puoliskolta vielä tullut sanomista aiheesta.

    Yksi hyvä salajuoni olisi myös käännyttää vaimon tupakoiva tuttavapiiri sähkötupakkaan juurikin laadukkailla laitteilla ja nesteillä. Minullekin on asetettu haaste käännyttää avokin isä.

     
     
  16. #96
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Kinnostais tietää kuinka SakkeMO:n kävi..

    Oma stoori: Täällä emäntä oli aivan innoissaan pari vuotta sitten kun tilasin starttipaketin Libertyltä ja lopetin tupakoinnin. Halusi itsekkin kokeilla höyrytintä kun tuoksui niin hyvälle. Olihan hän itsekkin joskus harvoin kännissä polttanut. Kuitenkin tilailin lisää atoja ja vanutankkeja ja olin tyytyväinen siihen.
    No niillä vanuato-leluilla mentiin noin vuosi ja sitten halusin jotain parempaa kun parilla kaverillakin oli vv-boxia ja kartotankkeja. Sen jälkeen oli hyvä perustella puolisolle, että kun on menty näillä vanhoilla jo niin kauan niin on aika hommata parempia kun laitteetkin oli kehittynyt. Lava 2.1-t tilaukseen ja taas pärjäs pitkän aikaa ja emäntä rupes vähän puhuun, et mä voisin lopettaa sit kun se modi menee rikki. Olin lupautunut laskemaan niksoja mutta lopettamista en ollut edes ajatellut. No lavan kierteet oli lopulta viturallaan ja päätin sit hommata vamon johon petyin. Vitutti ja sanoin haluavani provarin, ettei tarvi hetken päästä taas hommata halpaa halvan tilalle. Nosti taas sen puheen, että oonko mä sit huijannu lopettamisen suhteen. No sanoin suoraan, että en oo vielä pitkään aikaan lopettamassa tätä koska tää on hauska harrastus enkä halua vahingossakaan enää sortua tupakkaan. Onneksi hän tajusi itsekkin, että voisi mulla olla pahempiakin riippuvuuksia
    Provari on kesästä asti ollut ja tuli tuossa jokin aika sitten hommattua baseja, että saa itse laskea sitä nikotiinia. Emäntä alkaa jo hallitsemaan höyrysanastoa sen verran, että tietää heti mistä puhun jos hehkutan jotain laitetta. On kuitenkin paljon onnellisempi tästä tilanteesta kun on saanut kuulla kaikista positiivisista tutkimuksista. Raha on ainut arka aihe kun olisi häät ensivuonna, mutta sekin saadaan kuitenkin aina jotenkin järkeiltyä niin, että kumpikin on tyytyväinen Toki mulla menee musa-hommissa kans jonkinverran rahaa tässä samalla mutta kuitenkin..
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  17. #97
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Pieni erävoitto kun emäntä vedellyt jo jonkin verran kanssa höyryjä vaikka on myös hiukan jos lopettaa niin lopettaa linjaa pidellyt.. Ja jopa vamolla 18350 koossa minipro tankilla. Piti kyllä laimentaa nestettä hiukan kun kävi kuulemma kurkkuun. Noh, vielä en ala liputtelemaan kovemmin. Ja omaan höyryttelyyn ny sama mitä muut kommentoi. Kuitenkin pääosin höyryttelen ulkona ettei lähde mopo käsistä. Mutta eipä tuo haittaisi vaikka emännän intokin kääntyisi palavasta höyryävään. Ennenku se että lopettaa kunnolla kun lopettaa ja aloittaa uudelleen ku aloittaa.

     
     
  18. #98
    Eukolla on aika kaksijakoinen suhtautuminen. Tosi tyytyväinen on, kun kaksio ei haise enää parvekkeella käyntien jälkeen, mutta ei tykkää kun höyrytän autossa. Ja alan kuulemma haista vanhalta viinalta höyryttelyn jälkeen, niin lämppimiset jää lyhyee.

    Toisaalta oon vähentänyt höyryttelyä hänen nähden ja purkalla tuo viinan haju katoaa.

    Suostun järjestelyihin oma-aloitteisesti, koska olen niin helvetin tyytyväinen, että hän ei ole koskaan polttanut.

     
     
  19. #99
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    ^mitä sää höyryät jos kerran vanha viina haisee? :what:

     
     
  20. #100
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Meillä ei muusta ole tullut sanomista kun siitä että jossain välissä oli melkein joka päivä paketti postissa tai laatikossa. Sitten avasin vaatehuoneen oven ja mainaisin 30-40 parista korkokenkiä ja 20+ käsilaukusta = ei enää mitään ongelmaa

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •