Sivu 4 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 199

Aihe: Sähkötupakka ja VAIMON negatiivinen suhtautuminen

  1. #61
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Sulla on sitten jo valmiiks munaton "mies"

     
     
  2. #62
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Lyöt ecigin pöydälle, istut ite viereen ja mamma kolmanneks, kerrot että te kaksi tulette mainiosti keskenänne toimeen, sinä ja tuubi. jossei hän osaa sopeutua yhtälöön ni voi aloittaa sopeutumisen olemaan ilman eröökiä ja sinua. Joku roti nyt jumalauta oltava.

    Just näin toimii MIES (jolla on pallit tallella)!

     
     
  3. #63
    Höyryttelijä Nemain's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    71
    Mä en oo mikään pirttihirmu, viihdyn tiskialtaassa. Mutta rajat ne on siinäkin mitä mä siedän. Yks raja on just omat tavarat ja mulla näkyy punaista jos kuulen näistä parisuhteista missä kumpi tahansa määrää mitä toinen syö, juo, polttaa tai muutenvaan tekee jotain vastaavaa omalle kropalleen. Tyyliin "Teuvo ei anna mun juoda gefilusta".
    Eri asia on esim. se kun toinen alkaa muistuttamaan rantautunutta valasta, ratkeaa juomaan tai alkaa vaikka piikittämään humehia, silloin on ok pysäyttää, huomauttaa tai neuvoa. Siis oikeasti typeriä tai vaarallisia juttuja.

     
     
  4. #64
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Näitä on nähty.
    Ensiksi sätitään, kun ei pidä puoliaan ja sitten sätitään, kun ollaan liian jääräpäisiä ja sitten taas sätitään, kun annetaan kaikessa myöten ja sitten, kun ei voi antaa myöten...
    KGO & Twist

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52
    No joo, mieheni oli todella vakuuttunut PG:n vaarallisuudesta (työnsä puolesta kuulemma tutustunut turvallisuusmääräyksiin k.o. aineen tiimoilta) ja oli todella huolestunut terveydestäni. Ei päässyt ihan helpolla tuosta tempustaan, mutta olihan se "liikkistä", kun joku niin huolehtii ja suojelee....
    Jos löytyy jotain linkkejä, joiden avulla vakuutan tämänkin aineen turvallisuuden, otetaan kiitollisena vastaan!

     
     
  6. #66
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Aika jännä juttu että on muka jotain turvallisuusmääräyksiä, PG ei todellakaan ole myrkyllistä (paitsi ERITTÄIN isoissa määrissä). Paitsi tietenkin jos miehes on Valviran työntekijä, niin ymmärtäähän sen...

    Tässä kuitenkin ensi alkuun tietoa:

    National Vapers Club - Meeting Place for lovers of e-cigarettes, personal vaporizers and all things "fog" producing!

    The safety of inhaling propylene glycol t1

    Googlella löytyy sadoittain ellei tuhansittain lisää lukemista.

    Pääpointti: aine on rotissa myrkyllistä jos sitä nautitaan n. 7 - 40 grammaa per painokilo. Jos ajatellaan että ihmisillä on sama LD50, niin 80-kiloinen ihminen joutuisi nielemään (huom, NIELEMÄÄN) vähintään 560 grammaa PG:tä kerralla jotta myrkytysoireita saisi.

     
     
  7. #67
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vaporazor Näytä viesti
    No joo, mieheni oli todella vakuuttunut PG:n vaarallisuudesta (työnsä puolesta kuulemma tutustunut turvallisuusmääräyksiin k.o. aineen tiimoilta) ja oli todella huolestunut terveydestäni. Ei päässyt ihan helpolla tuosta tempustaan, mutta olihan se "liikkistä", kun joku niin huolehtii ja suojelee....
    Jos löytyy jotain linkkejä, joiden avulla vakuutan tämänkin aineen turvallisuuden, otetaan kiitollisena vastaan!
    Tuosta olis kyllä kiinnostava nähdä miehesikin dokumentit joihin vaarallisuuden itse perustelee
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #68
    Ok. Hyvä miehellä on munat, ja sitten faktat pöytään.
    Ellei faktaa löydy niin toteat että: PG:t takasin tai syntyy konflikti ja ite oot ilman "VG:tä" tästä eteenpäin...
    Jos sillä on oikeesti munat niin asia etenee. Pidä asiat simppelinä meidän putkiaivojen kanssa.

     
     
  9. #69
    Kyllä ainakin omassa ja jo pitkässä parisuhteessa (n.22 vuotta) ja ollaan vaimo 38 vuotta ja itse 43 toimittu niin että kumpikin voi esittää asioita ja yhdessä funtsitaan...Poltettu on kumpikin ihan 16-vuotiaasta asti ja itse ollu nyt pari kuukautta ilman ensimmäistäkään tupakkaa sen ensimmäisen Ego paketin tulon jälkeen...Vaimokin oli lopettamassa koska kaksi aloituspakettia tilattiin...mutta...

    Muija vetelee edelleen analogista mutta ei haittaa minua Mä vetelen sähköröökiä eikä haittaa sitä...eli kaikki ok

    Olen yrittänyt houkutella sähkötupakkia kokeilemaan oikeasti mutta itsestähän se lähtee se todellinen lopettamisen halu...ketään voi pakottaa...

    Ei ole narissu mun sähkötupakkaan koskevia hankintoja sanallakaan siis vastaan never...On kannustava ja jopa jollainlailla ylpeä että olen pystynyt olemaan irti analogisesta...

    Omat vanhemmat yli 60 ja polttanu ja lopettanu kumpikin kannustaa aina kun nähdään että "hieno homma että olet ollu ilman"....

    Itse näen tämän sähkötupakkaan siirtymisen jonkinlaisena riittinä kun tappi tulee täyteen sitä käärylettä eikä halua vetää sitä ja tulee se tunne että mitä vit.n järkeä tässä on????

    Jokaiset tietenkin parisuhteessa tyylillään mutta minusta jokaisen pitää saada tehdä oma päätös tämmöisistä kuitenkin pienehköistä asioista verrattuna omakotitalon ostoon tai jos haluaa käyttää huumeita

    Eikä siinä pitäis olla paskan sanaa toisella vastaan jos toinen haluaa lopettaa röökinpolton...

    En sano että avioero tulis jos asiassa riitauduttaisiin mutta polttamaan ene enää ala....se aika meni jo

    Nää on niitä keskustelunaiheita mutta munaa pitää olla kummallakin ei se riitä että on se vaimo siellä kirveen ja hellan välissä Kyllä mä haluan siitä muutakin...elämänkumppani,rakas,vihamies...kaikki käy

    Munaa pitää miehessä olla mutta järkikin päässä kuten toisellakin osapuolella...meni selitykses mutta...jatkoja kaikille palstalaisille ja höyrytkää!!

     
     
  10. #70
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52
    Joo, on puolisko minusta ylpeäkin, kehuskelee kavereilleen kuinka olen lopettanut. Nuo linkit olivat hienoja, kiitos niistä, erityisesti:

    Anyone who argues against the safety of propylene glycol based on its use in antifreeze is either ignorant or arguing in bad faith. To say that propylene glycol is an effective component in antifreeze is simply to say that it is highly water soluble. Dissolving anything in water lowers its freezing point (salt-water freezes at a lower temperature because it's salt dissolved into water). The the more of a substance that you can dissolve in water, the lower the freezing point of the resulting water-based solution. Since you can dissolve a heck of a lot of propylene glycol in water, it is highly effective in antifreeze.

    "Furthermore, the argument that propylene glycol is unsafe because it is an ingredient in antifreeze runs afoul of the fallacy of division, which mistakenly takes the properties of the whole to be properties of its components; e.g., an egg is white; and egg has a yolk; therefore a yolk is white. From the fact that some antifreeze is toxic, it does not follow that any single ingredient is toxic. Some glass cleaners contain vinegar. That doesn't make vinegar toxic."

    Näytän nuo miehelleni, on vaan niin nörtti!!!


     
     
  11. #71
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373
    Ja siis tuota PG:tä käytetään jäänestoaineena esimerkiksi JUOMAVEDESSÄ ilmasto/käyttö-olosuhteissa, missä juomavesiputkien eristäminen olisi liian kallista, mutta joissa eristämättömät putket satunnaisesti jäätyisivät ilman PG:n lisäystä.

     
     
  12. #72
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52
    ^ Tajuaisikohan se tästä, ettei ole niin kauhean vaarallista, kiitos!

     
     
  13. #73
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Varovainen veikkaus, että se vaarallisuus tulee tästä: http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Propyleenioksidi
    KGO & Twist

     
     
  14. #74
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mutta miten propyleenioksidi liittyy propyleeniglykoliin?

     
     
  15. #75
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52
    No ei ole, on vaan sellainen old school teknikko!

     
     
  16. #76
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mutta miten propyleenioksidi liittyy propyleeniglykoliin?
    Koska se on toinen aineosista, johon lisätään vain vesi.
    KGO & Twist

     
     
  17. #77
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Samalla periaatteella ei kannata juoda vettä koska se sisältää vetyä?

     
     
  18. #78
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Miksi PG voidaan mieltää vaaralliseksi. Voihan sä toki yrittää siitä vedestäkin vetypommia viritellä, mutta ei kannata odottaa tuloksia ihan heti.
    En mä oikein näe mistä muualta se potentiaalinen myrkyllisyys olisi voitu kaivaa.
    Toki tuossa on potentiaalinen paikka foliohatulle, jos aletaan spekuloida valmistusprosessin valvonnan tasoa, mutta se vaatisi taasen lisää infoa.
    Maalikolle yhtälö syöpää aiheuttava + vesi = turvallista vetää keuhkoihin antanee tuloksen epätosi.
    KGO & Twist

     
     
  19. #79
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ymmärrän kyllä pointtisi Toivottavasti semmoiset ihmiset eivät lue liikaa salmiakista ja ammoniumkloridista

     
     
  20. #80
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Luultavasti ovat jo lukeneet.
    Internet, Google ja Wikipedia ovat hienoja asioita tiedonjanoon.
    Ongelmana vain on se, että sitä tietoa ei joko osata tai haluta soveltaa osaksi isompaa kokonaisuutta
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •