Sivu 3 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 199

Aihe: Sähkötupakka ja VAIMON negatiivinen suhtautuminen

  1. #41
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    18
    Juu aikas hankalalta tuo kuulostaa sun tilanne. 1 asia on varma että olet ollut kaappihöyritteliä ja siitä varmasti emäntä ottaa hepulit. Ainoastaan siksi koska et kertonut sille. Sellaisia ne vain ovat.
    Hehe pikkaisen oikeastaan naurattaa sun tilantees, sille vain ei voi mitään. Mutta samalla ropisee runsaasti sääliä.

    Nyt vain e-kissa pöydälle sopivalla hetkellä. Varmaan kannattaa varata jotain mukaan tilanteeseen josta emäntä tykkää. Pikkasen pehmentämään sitä.

    Kova paikka sulla.
    Mut hei kerro ihmeessä kuis kävi. Toliko crash and burn vai perfect landing.

     
     
  2. #42
    Kyllähän tuo hankalalta kuullostaa Mutta mun ja vaimon piti kans lopettaa röökinpoltto. Minä olen ollut kuukauden ilman ja vaimo vetää edelleen. On katkera kun sanon että meni taas viikko ilman On täpinöissä että nuinko tuo muka heittää sen pois??? 100%!! Ei ikinä enää analogista kun otin eka sauhut ihan toimivasta pelistä... Nyt lupas jo sauhutella iltaisin sisällä vaikka ulkona käyn edelleen höyryämässä. Uskomaton peli ja perustele esim...terva,häkä ym...asiat. Pakkohan sen on tajuta että arvostat itseäsi ja eläisit mahdollisimman pitkään Vai eikö se halua?? Tää lopettamisjuttu on niin loistava että siitä kannattaa kertoa että yrittää ja lähes kaikki keinot on sallittu

     
     
  3. #43
    Ketään ei voi pakottaa siirtymään höyryihin, se pitää tulla oman oivalluksen kautta. Ihminen on siitä niin kummallinen otus että joitakin asioita täytyy hetki kypsytellä mielessä.

     
     
  4. #44
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jeps, täällä molemmat pikkuveljet on nyt lopettanu höyryillä, vaikka talvella vielä olivat täysillä vastaan ja eilen soitti äiti ja kerto olevansa halukas yrittämään..
    Meidän oli tarkotus emännän kanssa lopettaa, mutta tuo kyllä kiskoo analoogista edelleen. Voi kuulemma lopettaa koska haluaa... Alkuun se oli kyllä taistelua täälläkin; missä saa höyrytellä, rahankäyttö... Mutta siitä se alko suopua. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #45
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Onhan tuota kommenttia kans kuultu.. Ennemmin lopettaa kokonaan, pystyn kyllä jos haluan jms. Ensimmäistä oma emäntä kommentoi että tuohan on ok ku tempas mansikkaa miniprosta. Ite käytelly enemmän tupakkamakuja ja eihän ne nyt rehellisyyden nimissä tupakalta (tervakäryltä) maistu. Mutta ehkä tämä tekniikkakammoisille ei ole niin inspiroivaa. Pitäis joidenkin parfyymi ja korubrändien tulla mukaan ni jo olis moni neiti heti innoissaan. Guzzia ja calvin kleinea jne. Vaikka onhan tuohon ulkoasuunkin nykyään panostettu ok noissa aloitusseteissä.

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146
    Itselle tullut taas se ulinavaihe, että ulistaan siitä kuinka paljon höyryttelen. Käytännössä siis aina, kun istun tietokoneella höyryää eli joku 7h päivässä, joten ihan ymmärrettävää, mutta oma on kehoni ja nikotiini on nyt vaan kaikista terapeuttisinta mitä tiedän.

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    84
    Sanoin vaimolle: En pääse ikinä eroon tupakasta, joten katsotaan muita vaihtoehtoja (mielessä tietenkin höyryttely). "Päädyttiin" sähkötupakkaan ja vaimo on onnellinen kun päästiin eroon tupakasta. Poltan sisällä ja autossa ja missä vaan - ei ole valittanut vaan on ollut tyytyväinen.

     
     
  8. #48
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Meillä vetää ämmä nyt kans sähkökessua, ostin sille vähän tehokkaamman alotussetin eli SVD:n ja Protankin. Ihan tyytyväinen on tuohon ollut, ja kuulemma pienetkin niksat kelpaa. Eipä tuo koskaan höyryttelyä vastaan ole ollut, sen verran järkeä päässä kuitenkin.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #49
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Meillä emäntä lopetti röökinpolton ja kovasti patisteli meikäläistäkin samaan kelkkaan. Itse en ihan niin paljon ideasta lämmennyt, mutta päätin sitten tilata riskillä (ukaasi tuli, että jos sähkärin tilaan, niin sitten en enää tupakkaa osta ) starttipaketin ja ensimmäisen akun latauksen jälkeen ei röökiä enää mennyt ensimmäistäkään (tosin tasan vuoden savuttomuuden jälkeen maistoin yhden ). Emännälle olen tuossa lykännyt itseltä käytöstä poistuneita laitteita ja nyt sillä on käytössä V1 Lavatube Dreamin kanssa hermohöyryjä ja tupakkataukoja varten; nestettä hällä menee ~3ml viikossa.
    Suhtautuminen on siis positiivista, mutta rahaa näihin toki ei saa käyttää.

     
     
  10. #50
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mulla ei vaimo valita sähkötupakasta mitään. Laitehankinnoista tulee hieman sanomista. Aika usein.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #51
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Itselläkään ei onneksi ole tuon avokin kanssa ongelmia tullut. Mitä nyt välillä napisee joidenkin nesteiden hajuista (pipe sauce) mutta välillä haluaa itsekin jopa maistaa. Ei ole koskaan polttanut, mitä nyt muutamia känniröökejä lukuunottamatta. Nyt savuttomana en itse ymmärrä miten tuo sitä hajua kesti jo 6 vuotta mun kanssa, aivan järkyttävää.

    Näin tarkemmin mietittynä, ehkä se on se syy miksei valituksia pahemmin kuulu

    e: niin no, alkuvaiheessa kyllä tuli venkoilua ja ulinaa siitä miten mä "vedän koko ajan noita".. Yhdet-kahdet henkoset ~30min on tosi paljon, verrattuna kessuaikoihin kun saatoin käydä kaksi kertaa tunnissa parvekkeella röökaamassa...

     
     
  12. #52
    Itse huomannut kanssa että sähkötupakkaan siirtymisen jälkeen "tupakointi" vie enemmän aikaa...eli ennen veti työtauoilla hätäsesti sen röökin muutamalla imulla mutta ei onnistu sähkötupakilla sama
    Ei periaatteessa haittaa kun töissä puolentunnin hukeja eli puolituntia töitä ja puolituntia "vapaata". Hankinnoista tai hankinnoitten suunnittelusta ei ole kuulunut soraääniä kun on ihan tyytyväinen että olen ollut ilman tupakkaa. Kaikki harrastukset maksaa On tää kuitenkin halvempaa kuin tupakointi jos ei mennä ihan hifistely laitteisiin Makuaisti muuttunut ihan täysin erilaiseksi ja vaimokin sanonu että olet paljon terveemmän näköinen kun lopetin röökinpolton

     
     
  13. #53
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Eipä viitsi kertoa vaimokkeelle aina näitä hankintoja, nykyään kyl suoraan pystyy sanomaan mitä on tulos
    Tilailen sille kartoja ja litkuja eikä se koskaan kysele mitä ne maksaa ku minä ne maksan
    Se ei ees huomaa vaik jotain uutta ilmestyy mun kouraan
    Loppupeleissä jos me molemmat poltettais niin pirun paljon kalliimmaks tulis se vaihtoehto.
    Vaimoke tyytyväinen = minä tyytyväinen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #54
    Näinhän se menee Vaimo pitää vielä saada houkuteltua mukaan höyryttelemään ja lopettais tuon kessunpolton. Joku hyvä maku pitäis sille löytää niin varmaan innostuis On kyllä kiinnostunu lopettamisesta mutta on siinä mielessä aika heikkoluonne Kun pitää värkätä ja täytellä ja puhdistaa ja tehdä sitä ja tätä...Olen sanonut että mä hoidan laitteet jos tosissaan alat lopettaan

     
     
  15. #55
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52
    Voisin sanoa, että mansikka, kirsikka, cola ja energiajuomatyyppiset litkut ovat meidän naisten makuun - kokeilkaa niitä!
    AP:lle voimia ja anteeksi vaan, mutta kummalla teillä nyt on pallit perheessä? Kukaan nainen ei oikeasti halua miestä, joka alistuu aina, ainakaan pidempään parisuhteeseen....

    Oma mieheni suhtautui aluksi todella negatiivisesti tähän höyryttelyyni (itse kun lopetti yli 10 v sitten cold turkey - noin vaan) mutta on sittemmin ollut todella onnellinen, kun pääsin tupakasta eroon lopullisesti, suht nopeasti. Ainoa asia mistä urputtaa, on PG-neste, on kuulemma vaarallista ja hävitti sen DIY-kamoistani, VG:stä sain vakuutettua että se on vain saippuaa...

     
     
  16. #56
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vaporazor Näytä viesti
    Ainoa asia mistä urputtaa, on PG-neste, on kuulemma vaarallista ja hävitti sen DIY-kamoistani
    Eikä sulla tullut mieleen heittää vasta-argumenttia siitä vaarallisuudesta (jota se ei todellakaan ole) tai edes suuttua siitä että koskee sun tavaroihin ilman lupaa?

     
     
  17. #57
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Voisi tosiaan huomauttaa tuosta paradoksista munattomuudesta syyttämiseen ja kuitenkin itse kiltisti (?) tottelemiseen.
    KGO & Twist

     
     
  18. #58
    Höyryttelijä vaporazor's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    52
    Siis parisuhteessa MIEHELLÄ pitää olla munat!!! Naisena itse pidän siitä. (Kyllä meillä naisilla on sitten keinoja saada tahtomme läpi oveluudella niin halutessamme...)

     
     
  19. #59
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Eikös toi ollut ihan selvä case, kirjoittaja ei ymmärtääkseni omaa kuugeleita?

    Edit. Olit nopeampi

     
     
  20. #60
    Höyryttelijä Nemain's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    71
    Totnoin. Jos meillä ukkeli koskis mun litkuihin tai heittelis tavaroita noinvaan pois niin ei kyllä silläkään enää muneja olis.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •