Sivu 2 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 199

Aihe: Sähkötupakka ja VAIMON negatiivinen suhtautuminen

  1. #21
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sano sille että lukee tämän:

    http://www.e-savuke.com/sahkotupakka...-kasikirja.pdf

    Paljon loistavia pointteja tuossa oppaassa.

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    luin muuten otsikon : Sähkötupakka ja vamo
    Niin minäki....

    Ottasin ite puheeks asian alkuunsa sun tilanteessa.
    Tupakoimaton ihminen, joka ei oo polttanu. Sen ymmärtää hyvin, ettei tupakka haise kovin hyvältä.
    Haiseeko höyry muka pahemmalta, jossei ihan pelkkää vanua hiisaa?
    Tuohan höyryttelys kertoo vaan, että ajattelet omaa terveyttäs ja vaimoasikin.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO
    Yritä nyt sitten tässä punoa jotain. Jos joku tietää hyviä faktajuttuja mitä voisi vaikka laittaa luettavaksi tuon iltalehtisoopan vastapainoksi niin olisi ihan hyvä.
    Sen verran pitää olla medialukutaitoa, ettei ihan "Enoni olikin transsukupuolinen äitinu - katso kuvat" tyypin juttuja ota tosissaan.

    Kokeile, mitä se sanoo, jos tulee noottia ni kirjota tänne.

    E:
    Pakkohan sen on ymmärtää.
    Viimeksi muokannut Krisu_fi; 14.06.13 kello 11:47. Syy: Vaillinainen

     
     
  3. #23
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Pakko vielä kertoa frendistä joka otti radikaalin linjan aikoinaan kun sen emäntä mäkätti jatkuvasti nuuskan käytöstä. Mimmi sanoi että "tähän talouteen jää joko minä tai nuuska". Nuuska jäi.

     
     
  4. #24
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Osa höyrystä haisee todellakin pahemmalta kuin mikään tupakka ikinä, hyvänä esimerkkinä Wingnutsin Honey Cured Tobacco. Piti pistää pakkasella läpiveto ja lähteä ulos siksi aikaa että kämppä tuulettui...

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106
    Osa höyrystä haisee todellakin pahemmalta kuin mikään tupakka ikinä, hyvänä esimerkkinä Wingnutsin Honey Cured Tobacco. Piti pistää pakkasella läpiveto ja lähteä ulos siksi aikaa että kämppä tuulettui...
    Joo on siitä itelleki tullu noottia, että haisee, mut onneks siihen voi _Itse_ vaikuttaa. ja monella - monella - tapaa.
    Ja jos tuo _muka_ niin pahalle haisis, niin ottasin tuossa tilanteessa saman käytännön, ku röökin kans. Ainaki oman terveyden ja mieltymysten huomioiminen toteutus. Muutenhan se ois sama vetää röökiä.
    Viimeksi muokannut Krisu_fi; 14.06.13 kello 12:10. Syy: Due the syntax intepretation (case sensitive)

     
     
  6. #26
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Noo, uusia vaimoja saa kuitenkin helpommalla kuin alkupään numeroituja Caraveloja Ei vaan, vaikea ymmärtää tilannetta. Täällä ei kuulema enää saa palata takaisin norttilinjalle, vaikka vaimo ei ole 4 vuoteen polttanut niin osoittaa jonkun asteista kiinnostusta tähän harrastukseen ja varsinkin tutkimustuloksiin mitä täällä palstallakin on.

     
     
  7. #27
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Faktajuttuja löytyy foorumin täydeltä. Oma vaimo onneks ymmärtää asioita viimeistään mun sanomisten jälkeen ja jos ei ymmärtäisi tai joutuisin moisesta kuuntelemaan naputusta saatika salailemaan, näyttäisin kyllä oven suuntaan samantien. Onneksi näin ei ole
    Joillekkin noupadeille jotka alkaa heittelemään perus keltaisen lehdistön viljelemiä satuja totena, toimii parhaiten kun kääntää asian toisinpäin ja ihmetellen kysyy että "ethän sä oikeasti voi olla noin naiivi/typerä että uskot kaiken mitä lehdistö syöttää??" Siihen perään pari faktaa tiskiin niin johan alkaa kyseenalaistajien poskia punoittaa ja häpeillen myöntävät että ehkä sitä voisi joskus ajatella omillakin aivoilla.

     
     
  8. #28
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kyllä paremman puoliskon pitää tukea niin hyvässä kuin pahassa.

     
     
  9. #29
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610
    nii just muutenhan sitä tuli valehdeltua papille päin naamaa.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  10. #30
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    No jotain positiivista, tuli just hiljattain telkkarissa toi punanen varotusteksti vaasassa liikkuvasta karhusta, huusin sit olohuoneesta että katos iltalehdestä mitä siellä tapahtuu. Vastaus: "Ei täällä lue mitään, tää on vissiin ihan tosijuttu kerta täällä ei kerrota"
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Ensimmäinen kaappihöyryttelijä spotattu
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    76
    Vaimokkeen kans asuttu yhdessä 8 vuotta ja molemmat polttanu. Molemmilla lopettaminen ollu mielessä (kelläpä ei) ja kaikkee tuli kokeiltua. Enempiä jaarittematta minulla se onnistui, vaimoke ei erityisemmin vapottelusta pitänyt/pidä. Vitutuksen aiheen nyt muijalla aiheuttaa se kun minä en enää polta, mut tein tästä itelleni harrastuksen. Nainen vetää körssiä ja ei voi ymmärtää kun itse väsään setuppia tai DIY-nesteitä. Eipä sillä, ei tämä halvaks tule mut ei tule röökikään. Ja on se ylpee minusta kuitenki kun en polta... Kaksi jakoinen juttu mut kuka naisia ymmärtää....

     
     
  13. #33
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eikö sua vituta ku vaimo haisee?

     
     
  14. #34
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Vaimo poltti tupakkaa jonkun aikaa sen jälkeen kun itse siirryin sähköiseen, mutta sitä rupesi itteänsä vituttaa kun haisi vain yksinään että lopetti. Oli kyllä tapatupakoitsija enemmän kuin minä alunperinkin. Rahanmenosta sähköisiinkin on ollut välillä puhetta, mutta loppujen lopuksi laitekanta on pysynyt itselläni kohtalaisen hyvin kurissa. Myyn vanhoja pois uusien tieltä, yritän olla ottamatta hirveämmin takkiin (onnistuu nykyään paremmin kun välttelee kiina-kamaa), ja 2-3 laitetta käytössä. Joskus saattaa tulla kysymys "200 euroa? Whatta fuck" jonkun laitteen kohdalla... siihen muistutan, että se on pisara meressä mitä hänellä koiraharrastukseen menee, ja minä saan sentään oman laitteeni joskus myytyä poiskin

    Joten meillä on rauha maassa. Sen jälkeen kun on laskut maksettu ja siirretty ruokabudjetti s-tilille, niin kumpikin saa tehdä omilla rahoillaan mitä lystää.

     
     
  15. #35
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Minä hommasin avokille vermeet 1,5 vuotta sitten, sillä loppu ku seinään normirööki ja meikäläiselle aukes taivas useamman vuoden tupakoimattomuudenn jälkeen siinä siivellä olin vetäny röökiä sen reilu 25v... Avokilla vielä toinen ego 650 akku hengissä, se on ollu käytössä 17.1.2012 alkaen päivittäin... Ei puhuta mun vehkeistä pliis
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #36
    En oikein tiedä, onko tämä neuvomista vai mitälie?
    Yksilö, mies/nainen, tekee omat päätökset. Jos sinusta on parempi vetää röökiä, sensijaan että tekisit niinkuin olet valinnut? Sinuna jatkaisin röökin imemistä, ei täällä kukaan tee päätöstä sinun puolestasi! Jos pelkäät vaimoasi enemmän kuin omaa päätöstäsi, ei muutakuin spaadero takaisin huuleen. Tämä on täysin valinta kysymys, mitään faktoja ei ole(tällä menolla niitä ei myöskään tule)

     
     
  17. #37
    Höyryttelijä pato59's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    29
    Meillä vaimo on tyytyväinen (onneksi) kun en haise enään röökille. Ainoa ongelma on aikuiset pojat jotka meillä käydessään ottavat MINUN masiinan ja pössyttelevät tyytyväisinä. Oli pakko sitten ostaa evic toiseksi....
    Poikien kimulit taas eivät mokomaan koske, tavallista vaan huuleen.


    Omaksi tarpeeksi jo.....

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari fmatic's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    139
    Antaa mamman marista ja höyryttelet vaan Pienempi paha tämä on kuin tupakka. Tässä taloudessa on siitä onnellinen tilanne, että molemmat höyrytellään, eikä juurikaan tarvitse perustella miksi jostain höyryttimestä joutuu maksamaan maltaita.

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146
    Minä taas en ole edes lähtenyt sille linjalle, että pakottaisin avokkiani katselemaan omia sähkötupakointejani. En höyryttele hänen kanssaan samassa huoneessa ja lopetan aina, kun hän saapuu paikalle. Syy tähän on se, että ennen kuin tästä tulee pitkäaikaistutkimuksia en halua asettaa häntä ns. riskialueelle. Vaikka useat tutkimukset ovatkin osoittaneet tämän olevan vaaratonta en halua silti kaiken varalta riskeerata muiden kuin oman terveyteni. En polttanut normaaliakaan tupakkaa koskaan hänen edessään ja kerran olen sikarin vieressään polttanut. Silloinkin, kun avokin veli oli mukana.

     
     
  20. #40
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Kiperään tilanteeseen olet kyllä joutunut, mutta parhaimmat neuvot on jo jaettu. Parisuhde täytyy perustua vapaudelle ja vuorovaikutukselle...se, että joudut piilottelemaan tappavista kääryleistä eroon pääsemistäsi ei ole terve pohja. Olet päättänyt katkaista todella kovan riippuvuuden ja juuri tällaisella hetkellä tarvitset apua, etkä tuomitsevia kommentteja. Jos vaimosi ei edes vihkivalan velvoittamana pysty näkemään sinun näkökulmaasi on tilanne kestämätön. Sinä olet päättänyt ottaa ohjakset käsiisi ja olet tehnyt ratkaisevan valinnan tämän riippuvuuen hoitamiseksi niin seuraava askel on tuoda se vaimollesi tiedoksi. Ei kysymyksenä hänelle vaan tiedoksi hänelle! Tämän valinnan takia olet parantamassa elämänlaatuasi ja sen pituutta. Ole ylpeä höyryttelijä ja tule sieltä kaapista ulos vetämään kunnon höyryt kotisohvalla!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •