Sivu 4 / 73 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1455

Aihe: Urdu höyryää - kootut teokset

  1. #61
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Mun SILMÄT MUN SILMÄT!!! AAAHHAHAAA

     
     
  2. #62
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342

     
     
  3. #63
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    HAHAHAHAhaaaaaaaaaaaaaa............ Miksi mä repesin ihan totaalisesti tolle harlem shakelle? Se oli ihan perseestä, sanan mukaisesti, mutta silti jotain mitä Urdulta voi odottaa ,eli mahtavuutta

     
     
  4. #64
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Jaa, mutta. Tuossa Urdu avaa eri kohdasta nestesyöttöä kuin minä. Itse avasin siitä pallo-osasta että neste pääsee sisälle. En tiedä kumpi nyt sitten korrektimpi tapa on, mutta jos alhaalta avaa niin ilmasyötön kautta menee neste noin minun mielestä. Jatketaan katsomista...

     
     
  5. #65
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Jaa, mutta. Tuossa Urdu avaa eri kohdasta nestesyöttöä kuin minä. Itse avasin siitä pallo-osasta että neste pääsee sisälle. En tiedä kumpi nyt sitten korrektimpi tapa on, mutta jos alhaalta avaa niin ilmasyötön kautta menee neste noin minun mielestä. Jatketaan katsomista...
    pbusardon killer-videosta kopsasin tuon että avataan pohjasta, saataa olla täysin väärä rakonen kyllä
    tosin nyt on kaikki röörit kiinni ja silti wickkaa

    e: haa, mysteeri alkanee selvitä, tuo "ylimääräinen" tiiviste puuttuu taatusti jostain välistä. keksis vaan että mistä
    e2: ei se "tiiviste" taida olla kuitenkaan kuin kartojenkin päässä käytettävä kumi tulppa
    Viimeksi muokannut Urdu; 23.07.13 kello 18:19.

     
     
  6. #66
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Voihan sitä kokeilla että sieltä ylemmästä osasta suorittaa nestesyötön. Ei pitäs kurlata ollenkaan. Ilmoittele miten toimii.

     
     
  7. #67
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Päivät putoilut taas suoritettu

    Ei siis ostoslistalle....vielä...
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #68
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Voihan sitä kokeilla että sieltä ylemmästä osasta suorittaa nestesyötön. Ei pitäs kurlata ollenkaan. Ilmoittele miten toimii.
    joo, vetelin just kappaleiksi koko paketin ja kiristin pohja-osat pihtien kanssa yhteen niin ei vahingossakaan sieltä pitäisi nestettä imailla. ylempi nesteaukko täysin auki
    ei ainakaan vielä kurlaa, paitsi täyttäessä taas kusi kämmenelle se paine, se paine

     
     
  9. #69
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Miehillä on liikaa voimaa ja painetta
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #70
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Miehillä on liikaa voimaa ja painetta
    tiiä siitä voimasta kun ei meinannut yhtä eto-keramiikkakuppia saada irti

     
     
  11. #71
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä näen noista valvepainajaisia, kun toi Oddy klooni tai what ever on onnistunu kusemaan syliin nyt vajaan litran nestettä, eikä oo päivääkään toiminu niinku pitäis
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286
    Ei puuttunu videolta muuta kun se kirves, jotenkin odotin sitä loppua kohden

     
     
  13. #73
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Kaleppo on ehkä viimeinen ihminen jonka hyppysiin uskaltaisin tuon laitoksen antaa.

     
     
  14. #74
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Mutta, mutta, kun perttiperusäijä tilaa höyryvehkeet, niiden täytyy toimia laakista, tai sitten kun ne ei toimi, helppo mennä ärrälle, ja se on siinä. Taas kerran. Sorry kossua taas hieman liikaa. Ei tule tavaksi, vitsi, vitsi

     
     
  15. #75
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Ei ei, en niin tarkottanut Sitä vaan että kun on tota sun taivallusta höyryissä tullu seurattua, niin tollanen helvetinkapistus olisi varmaan raju kokemus sulle. Eikai tuollaista voi kukaan saada toimimaan. Tiedä vaan kuinka monta mökkiä savossa olis matalana kun tuolle aikas ärjyisit.

     
     
  16. #76
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    Tais Urdu itsekin mennä perseenlätkyttämismielikuvasta sekasin, kun linkki Sibin videoon jäi kadoksiin?

    Hyvin kyllä sai hymyn huulille näin aamutuimaan tuo video.

    Edit. Olen kyllä melko varma, että tuo SiBin näyttämä nestesyötönsäätö on se oikea kolo availla.. Tuolta alhaalta näyttäs ainakin videoitten perusteella kulkevan ilma 510-jatkon läpi ja pallon kohdilta neste menee suoraa silicalle.
    Viimeksi muokannut Charun; 24.07.13 kello 05:46.

     
     
  17. #77
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tais Urdu itsekin mennä perseenlätkyttämismielikuvasta sekasin, kun linkki Sibin videoon jäi kadoksiin?
    Juu, niin aristi hanuria että jäi painamatta julkaisu nappia merkinnälle, nyt pitäisi näkyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Olen kyllä melko varma, että tuo SiBin näyttämä nestesyötönsäätö on se oikea kolo availla.. Tuolta alhaalta näyttäs ainakin videoitten perusteella kulkevan ilma 510-jatkon läpi ja pallon kohdilta neste menee suoraa silicalle.
    luulen että olette oikeassa, koska siitä reiästähän se suoraan wickille menisi. tosin eilisestä asti on menty kaikki reiät kiinni ruuvattuna ja edelleen se wickaa vaan. mutta ei kyllä kurlaa eikä vuoda.
    se vuotohan johtuu varmasti 95 prosenttisesti tuosta täyttötavasta, sillä metodilla kun saa kartonkin kusemaan alleen. joku rapid-tankki tai muu vastaava täyttöreiällinen olisi tähän passelimpi valinta

    e: eipäs kun ohan mulla tuo pallukan nestesyöttö näköjään ihan aavistuksen auki, reikää ei kyllä näy yhtään, mutta on siinä ihan hiuksen hieno rakonen

     
     
  18. #78
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Kiitokset videorevikasta, Ikuiset traumat varkaussheikistä.

    Ajatuksena ihan pätevä systeemi mutta vaikuttaa kyllä aika saatanan keksinnöltä,tosin,huomioonottaen hinta,laitehan vaikuttaa ihan loistavalta. Oddysta jäikin sitten sellainen kammo etä kaikki mihin tarviaa hopelankaa/sitomista menee ainakin täällä passaukseen.
    eihän tuohon pakko ole hopia-lankaa käyttää, itekkin pelkällä kanthalilla tuon setupin tein

     
     
  19. #79
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kotka,Ruonala
    Viestit
    48
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    Juu, niin aristi hanuria että jäi painamatta julkaisu nappia merkinnälle, nyt pitäisi näkyä

    luulen että olette oikeassa, koska siitä reiästähän se suoraan wickille menisi. tosin eilisestä asti on menty kaikki reiät kiinni ruuvattuna ja edelleen se wickaa vaan. mutta ei kyllä kurlaa eikä vuoda.
    se vuotohan johtuu varmasti 95 prosenttisesti tuosta täyttötavasta, sillä metodilla kun saa kartonkin kusemaan alleen. joku rapid-tankki tai muu vastaava täyttöreiällinen olisi tähän passelimpi valinta

    e: eipäs kun ohan mulla tuo pallukan nestesyöttö näköjään ihan aavistuksen auki, reikää ei kyllä näy yhtään, mutta on siinä ihan hiuksen hieno rakonen
    Mites toimii kun alkaa tankki olla melko tyhjä?

     
     
  20. #80

     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •