Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 47

Aihe: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

  1. #21

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Viime aikoina on analogisista menny Backwoodseja.
    Mistä saa Backwoods Brew:ta ETA -alueelta ? Vai tilaatko jenkeistä ?
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  2. #22

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ADvaper Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Viime aikoina on analogisista menny Backwoodseja.
    Mistä saa Backwoods Brew:ta ETA -alueelta ? Vai tilaatko jenkeistä ?
    Heh ei tainnut tarkoittaa Backwoods Brew:ta vaan näitä:
    Ihan jees sikareita, hintalaatusuhde ainakin kohdillaan.

     
     
  3. #23

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ADvaper Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Viime aikoina on analogisista menny Backwoodseja.
    Mistä saa Backwoods Brew:ta ETA -alueelta ? Vai tilaatko jenkeistä ?
    Ei Brew:ta vaan näitä http://www.aijaa.com/v.php?i=003179068924.jpg

     
     
  4. #24
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    73

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    TW:n marlborough oli tavallaan mallumainen; kummatkin maistuivat kuivalta, tympeältä kemikaalisotkulta, vaikkakin toki erilaisilta tietyistä piirteistä huolimatta. TW:n tobacco oli aika lähellä, mutta miellyttävämpi ja raikkaampi. Sen sijaan TW:n virginia ainakin omasta mielestä on kaikista testaamistani mauista paras. Miellyttävä ja hieman yrttinen. Jäljittelee siis näitä jenkkilän luomukessujen aromia joka ainakin mulle kolahtaa. Samoin TW:n black labeleista real tabs ja vähän makeampi hylton on olleet mukavia.

    Jännä juttu sinällään, vaikka tänäänkin tuli 11 uutta makua testiin, niin silti nuo aitoa tupakkaa jotenkin mukailevista mauista onnistuneimmat toimii mun nystyröihin parhaiten, vaikka olenkin jo päässyt yli siitä, että nesteen pitäisi maistua tupakalle. Oikea rööki maistuu jo niin paskalle, ettei siihen tee yhtään mieli koskea. Tosin tuli tilaisuus kokeilla sitten juuri tuollaista jenkkien luomukessua, ja se oli itseasiassa aika hyvää, vaikka makuaisti onkin jo palautunut.

     
     
  5. #25
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    oikeasti ainoa tapa saada edes lähelle oikean tupakan maku näistä höyryttimistä on vetästä kuivapoltto käryt :P
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    oikeasti ainoa tapa saada edes lähelle oikean tupakan maku näistä höyryttimistä on vetästä kuivapoltto käryt :P
    decangin cigar ja ja halon torqueta seoksella 1:8 alkaa palanu paperi ja kessu maistumaan yhtäaikaa

     
     
  7. #27
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Itsellä kun alkaa tökkimään herkkumaut tulee höyryteltyä tuota TW:n Blacklabel Tobaccoa, hyvä tupakan korvike.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    oikeasti ainoa tapa saada edes lähelle oikean tupakan maku näistä höyryttimistä on vetästä kuivapoltto käryt :P
    Jos tuo vaihtoehto heitetään, niin hengittelen mielummin vaikka kusen hajusta kiuasta

    Pari hatsia analogista maistoin taannoin ja se maku oli jotain hirveää joten olen tyytyväinen ainakin itse ettei röökin makusia olekkaan
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  9. #29
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    oikeasti ainoa tapa saada edes lähelle oikean tupakan maku näistä höyryttimistä on vetästä kuivapoltto käryt :P
    Jos tuo vaihtoehto heitetään, niin hengittelen mielummin vaikka kusen hajusta kiuasta

    Pari hatsia analogista maistoin taannoin ja se maku oli jotain hirveää joten olen tyytyväinen ainakin itse ettei röökin makusia olekkaan
    jep onnex eivät oo
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  10. #30
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Minä löysin mielestäni aika vakuuttavan maun kun yhdistin enjuicen menthol mist ja halon captain jack nesteet. (18mg)
    kurkkutuntuma ja höyryn tuotto on hyvä.
    suussa kohtullinen jälkimaku ja nenä tuntuma on myös hyvä.
    laitteistona minulla on ihan aloittelija setti ego 510. (pro laitteilla voisi kiksit olla ison O:n luokkaa)
    maku on lievästi menthol ja tavan tupakkaa muistuttava joskin se ei maistu tupakalta mutta antaa kiksit että polttaisit tavan tupakkaa.
    ainakin omaan nenään "Jack on liian kova jätkä" joten ei sovellu höyryteltäväksi nirppanokkien seurassa. (edes lantattuna)
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  11. #31
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    40

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon


    Laitteet: 2xEgo-T, Ego VV , Alpha - AltSmoke, Lavatube.
    Lisäykset: 2xPuffDaddyTank-6ml-Smok DC
    Nesteet: 1. usamix (easyeliquid)

     
     
  12. #32
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    18

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    oikeasti ainoa tapa saada edes lähelle oikean tupakan maku näistä höyryttimistä on vetästä kuivapoltto käryt :P
    Pakko myöntää, että vaikka analogi aika pahalta nykyään maistuukin, niin tuo on kuitenkin vielä pahempi makuelämys. Hyi saatana!

    Itse olen ainoastaan TWn M/Boroughia kokeillut näistä tupakan makua imitoivista, ja itselleni kyseinen maku ei toiminut pätkääkään. Monet muut kuulemma pitävät suht ookoona/hyvänä, mutta omaan makuun; Meh. Maistuu lähinnä lievennetyltä kuiva-atohöyryltä.

     
     
  13. #33
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    31

    Paras tupakkaa muistuttava neste?

    Mä tilasin kiinasta jotain regular tobaccoa ja eihän se tupakkaa muistuta alkuukaa mut kyl sitä voi höyrytellä. Ite pidän Cigarin mausta pohjana johon voi lisätä mieleisiä makuja. Kaipaisinkin Cuban Cigar nestettä mitä kauppaa suosittelisitte? Vai onko French Pipe parempi? Tietenki toi on myös makuasia.
    Kiinasta testasin semmosta ku Furong Wang joka on itsessään jo hyvää ehkä hieman makeahko maku mut siihen ku lisää karamellia ni bueno. Toinen mistä tykkään on Cherry Cigar itse blandattuna.

    Mut siis kysymys onki mikä on paras aitoa röökiä muistuttava neste?
    Mikä paras kauppa näiden tilaamiseen?
    Joyetech eGo-C 1000Mah, eGo&ampCTV2. ja nesteet kuluu...

     
     
  14. #34
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Paras tupakkaa muistuttava neste?

    Tossa alhaalla on jo pari sivua keskustelua aiheesta Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon eli jatkot sinne.

    :wq

     
     
  15. #35

    Vs: Paras tupakkaa muistuttava neste?

    Voin lämpimästi suositella Easyn cuba cigar tai cigar cubano (sama asia, millä nyt tällä hetkellä myyvätkin) nestettä. Vaikka täällä Easyn nesteitä kovin mollataan niin tämä, etenkin vanilja-nesteellä (esim. UK-liquidin vanilla 6 mg tai Easyn vanilla, jolloin maku hieman "vaisumpi") sekoitettuna on mielestäni se täydellinen pössyteltävä Ihan ok ciga-pohja ollut myös Flavour art cuban supreme, muttei mielestäni päihitä Easyn cubaa.

    Itse pidän just kans ton sigar-pohjan mielellään ja sotken siihen mieltymyksen mukaan muita sekaan, esim vanilla+cherry tai vanilla+coffee ja vielä mahdollisti vielä loraus RY4 sekaan niin johan makunystyrät relaa ;-)

    Mutta jo jossain ketjussa hehkutin, että jos haluu röökiä muistuttavan niin Gold&silver (muistaakseni Dekangin neste) 50-60% 510-tankkiin ja loput VG pohjaista USAmix-nestettä. Tämä ei kokemusteni mukaan toimi kuin 510-tankkiatolla ja tankilla, muissa vermeissä tulee nesteiden maut esille liikaa ja tupakkimaisuus häviää, mut jostain syystä 510 tankkiatossa & tankissa on ihan kun röökiä vetelis mun mielestä.

     
     
  16. #36

    Vs: Paras tupakkaa muistuttava neste?

    Ja uskaltauiduin äsken maistamaan Totally wickedin vapour range habana reserveä ja tuokin luultavasti on ok perus sikarimaku (pikkasen kaljaa pohjalla joten voin vielä korjata) jota voi käyttää pohjana hyvin. En eilen uskaltanu maistaa kun haisi samalle kuin Totally wicked patriot range cigar vanilla joka mielestäni maistui aivan Halo:n Torgue:lle joka ei uponnut heti vaikka onkin hyvä "sillon tällön henkästynä" mut oli mulle liian kovaa kamaa niinkon Torquekin vielä...

    edit.
    TW:n vavpour range habana reserve vesilinjalla ei uppoa ;-)

     
     
  17. #37
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Makuja on monia. Mulla Halo Torque 56 jatkuvassa käytössä nyt. Erittäin hyvä joskin ei täydellinen. Ja pullo pirulainen niin pieni... Litran leka pitäs tilata
    Bella V alkaa maistua myös aika kivalle vaikkakin alussa oudoksutti kovasti haju on vieläkin kuin märkäkoira eli ulolle haisee jopa omaan nokkaan.
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  18. #38

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    Kaiketi nesteillä ei päästä oikean tupakan makuun - mikä on loppujen lopuksi hyvä juttu. Kuten Vanttila aiemmin tuossa mainitsi, Pink Spot Vaporsin Honey Cured Tobacco on kuitenkin aika namia. Näin kirjoittaa entinen ja vannoutunut menthol-röyhyttelijä, joka silloin tällöin hairahtui myös ei-mentholeihin. Nyt HCT on top 3 -listassani Hyvä DC-kartolla ja eGo-akulla, mutta rutkasti parempi ECHO-kartolla ja -akulla (= kuumat aromit). Varmaan vielä parempi modivirityksillä, mutta toistaiseksi mielenkiinto ei ole riittänyt sinne saakka.

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Vinkkejä "aidoimman" makuiseen nesteeseen verrattaen vaikkapa Marlboroon

    kaippa se on korjattava sen verran että LF: pink spot vapours tobacco liberte on sitten niin tupakka kun olla voi ja makukin jää asustelemaan YÖÖÖÖÖK
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  20. #40
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1

    Mistä löydän Smart-tupakin makuisia aineita?

    Kertokaa tietämättömälle mistä löytäisin Smart-tupakin vastaavia makuja eli punainen, vihreä ja sininen? Peleonin maut testattu, libertyllä tilaus menossa, health cabin ei vielä kokeiltu. Jos joku on onnistunut löytämään niin kertokaa ihmeessä ettei tarvi ostaa 50:tä eri pulloa...Höyryttely aloittelijan asteella.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •