Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 41

Aihe: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    2

    Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Tilasin Ego-T starter kitin, FSUSA nesteitä 4kpl 18-24mg yhden ylimääräisen LR atomisaattorin ja 2kpl Dual Coil XL Cartomisaattoria. Pari viikkoa näillä menty ja olen hyvin tyytyväinen, lopetin ~8 vuoden tupakoinnin yms hyvät fiilikset jne.

    Kuitenkin, atomisaattorit ja tank cartridget menivät hyvin nopeasti vaihtopenkille. Ensimmäisenä iltana tulin tulokseen, että cartomisaattori on HUOMATTAVASTI parempi (kurkkutuntuma ja maku). Sitä käytin melkein kokoajan ja yhdessä välissä kokeilin taas atomisaattoria ja olin siihenkin hyvin tyytyväinen. Kuitenkin nyt jokainen atomisaattorini maistuu läpeensä palaneelta. Olen selannut tietoa, mutta kun en vain löydä vastausta ongelmaani: "mistä tämä johtuu?". Olen pessyt ne (vedellä ja kuivannut huolella) ja muutenkin mielestäni toiminut oikein niiden kanssa. Joten missä lienee ongelma? Suurin osa ihmisistä, kun tuntuu pitävän tank mallia parhaana, mutta itse kokemukseni perusteella en suosittelisi sitä kenellekään verrattuna tuohon cartomisaattoriin.

    Nyt minulla on nesteet lopussa ja haluankin tilata lisää kaikenlaista niin kyselisin teiltä neuvoja ennenkuin pistän uuden tilauksen. Ensinnäkin mitä teen väärin atomisaatoreiden kanssa? Myös haluaisin kokeilla drip tippiä, mutta kun atomisaattorikokemukseni on suorastaan perseestä niin en tiedä minkälaisen atomisaattorin nyt sitten ostaisin (vai enkö ostakaan, koska kunnostan vanhat omani?) jotta voisin drip tippiä kokeilla. Cartomisaattoreita aion ostaa koska niiden kanssa ei ilmene mitään ongelmia, kuitenkin kysyisin kuinka kauan nämä teillä pysyy käytössä. Mielestäni viikon jälkeen ensimmäinen cartomisaattorini alkoi olla loppuun käytetty - onko siis normaalia? Pitääkö cartomisaattoreita myös huoltaa - ja kuinka? Myös onko olemassa jotain "extrakappaleita" cartomisaattorin ja akun lisäksi, jossain taisin tämmöisen nähdä - jos on, mikä se on ja mikä virka silla on? Sekä en juurikaan ymmärrä eroa VG/PG nesteiden välillä? Jostain luin, että VG on parempaa niin ajattelin näin olevan, kuitenkin aion ostaa nyt laidasta laitaan nesteitä, joten selvitän tuon varmasti empiirisesti mikä minulle sopii, mutta silti olisi kiva ymmärtää erot muutenkin.

    Kiitokset etukäteen.

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Atomisaattoriongelmaan en osaa vastata, mutta "extrakappaleella" tarkotat mahdollisesti conea, eli tommosta tyhjää suojakuorta joka tulee esim 510 carton päälle jotta sen saa "näyttämään oikealta" eGo-T:n akun kanssa. (Siis tälläista) Tuo on siis täysin visuaalinen seikka eikä muuta muuten kokemusta mitenkään.

    Itsellä on tällaisia Bogen 510D Soft Cap Cartomizerejä käytössä ja ainakin tuolla sivulla lukee, että *Refill at most 3-4 times joten kyllähän tuo viikko kuulostaa ihan järkevältä. Ite oon tällä nyt reilun kiskonu ja tuntuu, että alkaa oleen "kuiva" kokoajan vaikka kuinka kostuttas. Eli pian varmaan vaihtoon. Itsellä ei siis kokemusta ole siitä, että "miten nää kuolee" joten täysin arvailun varassa meen itse O0

    VG neste = enemmän höyryä ja makua, mutta vähemmän kurkkutuntumaa. PG taas päinvastoin. Monet paikathan myy myös sekotuksia, esim 50% kumpaakin.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Palaneen makuseen eGo-T:n on näppärä modi jolla saat varmasti parhaimmat maut ja höyryt irti:

    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...ika-607.0.html

     
     
  4. #4

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Atomisaattoriongelmaan en osaa vastata, mutta "extrakappaleella" tarkotat mahdollisesti conea, eli tommosta tyhjää suojakuorta joka tulee esim 510 carton päälle jotta sen saa "näyttämään oikealta" eGo-T:n akun kanssa. (Siis tälläista) Tuo on siis täysin visuaalinen seikka eikä muuta muuten kokemusta mitenkään.
    Itseasiassa tuolla atomizer conella on myös funktio. Se vaikuttaa ilmavirtaukseen, tehden siitä hieman jäykemmän. Toiset tykkää ilmavasta virtauksesta ja toiset vähän tiukemmasta. Oman preferenssin löytää kokeilemalla.

    Cartomizerien ikään voi itse vaikuttaa suht merkittävästi. Pitäkää ne kosteena koko ajan, niin käyttöikä pitenee huomattavasti. Itse tiputan aina höyryttelyn jälkeen 5-6 tippaa nestettä cartoon. Eli käytännössä carto on minulle vaan yksi drippaustapa, jossa on vähän pelivaraa.

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    2

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Palaneen makuseen eGo-T:n on näppärä modi jolla saat varmasti parhaimmat maut ja höyryt irti:

    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...ika-607.0.html
    Suositteletko minua tilaamaan uutta atomisaattoria vaiko käyttämään vanhoja?

    Kiitokset myös muille, vastauksista.

     
     
  6. #6

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    tee reijät niiden tankkien pohjaan niinkuin tuossa sibin linkissä neuvotaan 8)

     
     
  7. #7
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Terve! Osaisko kukaan neuvoa,kun olen tilaillut suomen kaupoista noita ego-tc atomisaattoreita.Mistä ulkomaan kaupasta noita ego-tc atoja voi tilata niin,ettei tule väärän kokoista. Onko joku tilannut ego-tc malliin? Tilasin kiireessä toisesta suomikaupasta,mutta ei sopinut siihen, koska tankkipään halkaisija oli aivan hivenen eri kokoinen ja akku ei koskettanut aton nastaa. Ja toinen kysymys: Mikä olisi parempi vaihtoehto ego-tc malliin,täällä on paljon puhuttu cartoista ym., joilla saa ilmesisesti paremmat höyryt ym. Aloittelija kiittää jo etukäteen vastauksista. Muuten huippu laite.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Hei.

    Itsellä vastaavaa ongelmaa ego-T:n kanssa, ja jos jollain olisi jotain toimivaa vinkkiä asiaan niin olisi tosi jees...

    Tilasin Ego-T aloituspakkauksen, ja molemmat atot maistuu samanlaiselle "palaneelle" tai jollekin muulle vastaavalle erittäin epämiellyttävälle. Alunperin varmaan johtui siitä etten vissiin odotellut tarpeeksi litkun imeytymistä tai jotain.

    Turhautumisen ja pitkän internetsurffailun, muutaman vesipesun, alkoholipesun ja youtubevideon jälkeen päätin poistaa "piikin" ja kuivapoltella vastuksen, mikä onnistuikin kivasti (lanka oli molemmissa pujotettu vastuksen läpi, ja oli selvästi kärvähtäneen näköinen) virittelin vanhasta langasta uuden mutta palanut maku pysyi.

    Virittelin zippolanka ohjeen mukaan zippolangasta uuden langan... sama ongelma ei juuri mitään nesteen makua, mutta höyryä tulee jossa on tuo samainen p*skan maku vahvana. Kun purin zippolanka viritelmän lanka ei näyttänyt ollenkaan palaneelta ja oli täysin nesteen kyllästyttämä...

    En oikeen käsitä mikä tässä voi mättää näin perustavalaatuisesti.

    Tässä odottelen uusia atoja toisilta toimittajilta...

    En oikeen keksi parempaa selitystä kun sen, että tämän toimittajan atot on uitettu jossain keittämisen, alkoholipesun ja dry burnauksen kestävässä veturivaseliinissa tai jotain =(

    Ja minä kun oikeen odottelin että pääsisi Egoilemaan.

    Sivukysymyksenä: Jos joku tietää sopiiko A2-T tai A2-TM suoraan Ego-T:n akkuun ilman mitään kommervenkkejä (ja mitä eroa niillä on) niin arvostaisin vinkkiä... Jos näiden atojen kanssa joutuu kikkailemaan, niin pitää olla ato, joka on kikkailua varten tehty =)

    Kiitos, ja hiton hyödyllisen oloinen foorumi.

    *Edit*

    Hieman lisätutkimuksia tehtyäni luulen löytäneeni kammottavan maun lähteen... Eli vaikuttaisi siltä että ko. maku irtoaa siitä vaaleasta muovisesta (?) kupista jonka pohjalla vastus majailee. Tarkemmin sanottuna vastuksen langat menee kyseisen kapineen pohjan läpi, ja lankojen ympärillä näyttäisi olevan kärähtäneen näköistä materiaalia.

    Sain juuri toiselta tavarantoimittajalta muutaman aton lisää, ja suorittamalla käyttöönoton varovaisemmin sekä lisäämällä sisäänajojakson (15min välein pari lyhyttä henkosta useamman tunnin ajan) uusissa atoissa ei ole kyseistä makua juuri ilmennyt. Mitä nyt sillointällöin pieni vivahde, mutta heti siihen kun lopettaa imuttelun niin seuraavalla sessiolla ei enää ilmene.

    Pistää vaan vähän mietityttämään että miksi noita osia jotka ovat ihan coilissa kiinni ei ole tehty esim keramiikasta? ja jos jostain saa sellaisia versioita jotka on, niin olisin valmis maksamaan niistä jopa jonkinverran enemmän.

    (toki voi olla että osa onkin jotain kuumuutta hyvin kestävää, mutta se mikä käryää on joku liima tms)

    Aluksi ihmettelin tuon egon mauttomuutta verrattuna cartoja käyttäviin sauhuttimiin, mutta maku on parantunut uskomattoman paljon mitä pidemmälle ensimmäinen tankki on kulunut. Hauska nähdä mihin tämä johtaa =)

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Palatakseni ielä asiaan silläkin uhalla että ketään ei kiinnosta =)

    Eli suorittelin keskiraskasta ruumiinavausta yhdelle kyrvähtäneelle käryävän muovin makuiselle atolle ja tulin siihen tulokseen, että se vaalea "kuppi" minkä pohjalla coili lojuu ei ollut käryn aiheuttaja (taitaa sittenkin olla keramiikkaa... vaan ilmeisesti vähän liian pitkä sähköjohdon muovisuojus tms. joka hissukseen käryili sielä pohjalla, ja aiheutti katkun.

    Samaa katkua esiintyi huomattavasti pienemmässä mittakaavassa myös osassa uusia atoja, mutta niistä katku hävisi kokonaan muutaman tankin sinnikkään poskihöyryttelyn jälkeen (karsastan muovihöyryjen hengittelyä), ja maku muuttui huomattavasti parempaan suuntaan.

    Jostain kumman syystä maut rupeavat vasta oikeasti pomppaamaan esille uudella atolla vasta 1-2 tankillisen jälkeen, joten sanoisin että on hyvä idea pitää varalla jotain nikotiinitonta "tusina" litkua, millä voi sitten ajaa atot sisään.

    Vähän vaivalloista, mutta jos en olisi jaksanut uteliaisuudesta testata, niin olisi lentäneet atot kokonaan nurkkaan turhakkeina.

    Harmillisen paljon vaivaa kulutusosan toimintaan saattamiseksi...

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    19

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Itselläni on tämä ego-t ollut nyt pidemmän aikaa käytössä ja olen ihastunut laitteeseen. Simppeli, pieni, näppärä kantaa, kestävä, hyvä hinta-laatu suhde..

    Tuo palaneen maku tuntuu olevan yleinen vika laitteessa. Itse olen tällä jo varmasti "sisäänajetulla" atomisaattorilla sauhutellessa huomannut että jos atomisaattori rätisee, maistuu savu edelleen kitkerältä ja palaneelta. Itselläni on toiminut pikku niksi: Jos maku alkaa vaivata kannattaa ottaa rauhalliset poskisavut kunnes ritinä lakkaa ja puhaltaa ne ulos jonka jälkeen välittömästi nappia edelleen painaen hengittää normaalisti sisään. Voit joutua toistamaan tämän muutamiakin kertoja että ritinä katoaa taas kokonaan. En ole varma johtuuko se liian nopeasta vai hitaasta nesteen syötöstä

    Välillä höyryt tuntuvat olevan kateissa mutta siihnkin olen huomannut muutaman niksin: Ota tankki pois atomisaattorista ja kuivaa sen ulkopinta huolellisesti. Puhaltele tankin molemmista päistä ilmakanavien läpi ja kuivaa paperilla ilmareikien läpi tuleva neste pois. Voit myös ottaa vettä suuhun ja huuhdella ilmakanavia reippaasti. Välillä on myös koko tankki hyvä huuhdella. Atomisaattoriin toimii pikahuoltona kun puhallat akun päästä reippaasti, ja kuivaat ulos tulevat töhnät pois. Atomisaattorinkin voit huuhdella huolellisesti kuumalla vedellä ja kuivata. Ja tietenkin yksi varmasti vaikuttava tekijä on akun varaustaso Sen kummempaa huoltoa en ole itse tarvinnut.

    Muutenkin laite vaatii varmaa totuttelua oikeaan tekniikkaan. Jos imet vähänkään liian nopeasti nestettä nousee tankista liikaa ja se joko tuprahtaa kielelle ikävänä kuuman tuntuisena tai kertyy suuosan päässä olevaan pieneen ilmataskuun josta se nousee huulille tai ikeniin. Myös tankin ulkopinta joka jää atomisaattorin sisäpuolelle kastuu helposti nesteestä ja nostaa nestettä suuhun. Nappia pitää opetella painamaan oikean pituinen aika oikeaan aikaan hyvien savujen takaamiseksi. Itselleni sujuvin on painaa nappia juuri ENNEN kuin vedät höyryt ja vapautettuasi napin vedä lyhyesti vielä viimeiset savut pois ilmakanavista. Tällä varmistat ettei höyrystymätöntä nestettä tule atomisaattorin ohi ja höyrystynyt neste ei tiivisty ilmakanaviin.

    Muuten laite on toiminut kuin unelma. Se on tippunut lumihankeenkin mutta pienen kuivattelun jälkeen toimi taas. Pari kertaa olen onnistunut lattiallekin tiputtamaan mutta vahingoittumatta se siitä on selvinnyt. Akku tosin saisi olla isompi tällaiselle reissaavalle ihmiselle mutta kyllä tuo 900mah kestää lähes aamusta iltaan. 1ml tankkikin vaatii täyttelyä aika tiuhaan mutta isompi tankki olisi vain tiellä

    Tässä vain yhden käyttäjän omat kokemukset ja huomiot. Hope it's worth it
    aka mankku aka mp90 aka DJ90.
    paljon puhetta ilman mitään sisältöä since 1990

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    en ole ego-tc käyttäny vähään aikaan mutta jäin miettii että mikähän siinä oli ongelmana ku ostin libertyltä a tyypin tankkeja ja pistin jekkua niin siinä maistu joku muovimainen maku? mukana tulleilla tankeilla ei semmosta ongelmaa ollu. Mietin että olisko jagerbomb ollu liian "tujua" ja irrottanu jotain makua tai jotain.

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Mankku. Hyviä vinkkejä, pitääpä kokeilla... Voihan se olla että on vaan tekniikkalaji =)

    SmokeReaper, itse en ole tuota muovista makua mistä monet puhuvat huomannut ollenkaan (ellei se justiinsa ole semmonen palaneen muovin/kumin maku, enkä usko että se voi ainakaan tankista olla lähtöisin)

    Mutta olen kyllä pessyt kaikki tankit ennen ensimmäistä täyttöä kunnolla kuumalla vedellä, liekö tuo auttanut ennaltaehkäisemään muovisia sivumakuja...

    Sivuhuomautuksena sanottakoon että olen röyhytellyt salmiakinmakuista litkua egon tankista hyvällä menestyksellä (tosin bullin atolla) enkä ole mitään muovin makua havainnut... luulisi että sillä jos millä irtoaa, kun kerran muovisia cartojakin halkaisee =)


     
     
  13. #13
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sam79 Näytä viesti
    Mankku. Hyviä vinkkejä, pitääpä kokeilla... Voihan se olla että on vaan tekniikkalaji =)

    SmokeReaper, itse en ole tuota muovista makua mistä monet puhuvat huomannut ollenkaan (ellei se justiinsa ole semmonen palaneen muovin/kumin maku, enkä usko että se voi ainakaan tankista olla lähtöisin)

    Mutta olen kyllä pessyt kaikki tankit ennen ensimmäistä täyttöä kunnolla kuumalla vedellä, liekö tuo auttanut ennaltaehkäisemään muovisia sivumakuja...

    Sivuhuomautuksena sanottakoon että olen röyhytellyt salmiakinmakuista litkua egon tankista hyvällä menestyksellä (tosin bullin atolla) enkä ole mitään muovin makua havainnut... luulisi että sillä jos millä irtoaa, kun kerran muovisia cartojakin halkaisee =)
    joh itekkin pessy kyllä. semmonen palanu muovi vois olla kuvaava maku. se siinä minusta jännä että mukana tullee tankit ei sitä tuottaneet.

    e: kai se sitten toi mistä mone aikasemmin puhuneet. tuntuu vaan oudolta että aikasemmin sitä ei ole ollut ja sit "yht äkkiä tulee"

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Totta.

    Ainut mikä tuli mieleen, niin voi olla että ne uudet tankit ei jostain syystä anna wickille kunnolla litkua, jolloin hehkuu kuumempana, ja jotain käryää.

    Lähteekö se maku pois jos vaihtaa tankin vanhaan? jos lähtee niin hiton hyvä homma, ja sitten koittaisin parantaa jotenkin sitä nesteen syöttöä... tyyliin reijän siistiminen PG litkuun vaihtaminen (jos on paljon VGtä nyt tankissa) tai muutaman neulanpiston vetäminen siihen silikonikorkkiin korvausilman saannin parantamiseksi.


     
     
  15. #15
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sam79 Näytä viesti
    Totta.

    Ainut mikä tuli mieleen, niin voi olla että ne uudet tankit ei jostain syystä anna wickille kunnolla litkua, jolloin hehkuu kuumempana, ja jotain käryää.

    Lähteekö se maku pois jos vaihtaa tankin vanhaan? jos lähtee niin hiton hyvä homma, ja sitten koittaisin parantaa jotenkin sitä nesteen syöttöä... tyyliin reijän siistiminen PG litkuun vaihtaminen (jos on paljon VGtä nyt tankissa) tai muutaman neulanpiston vetäminen siihen silikonikorkkiin korvausilman saannin parantamiseksi.
    siis joo noilla tc alotuspaketin mukana tulleilla tankeilla en huomaa sitä makua. käytän pg tai pg/vg nesteitä. nykyään lähinnä FSUSA nesteitä. kiitoksia neuvoista. pitää kokeilla. noita alotuspakkauksessa tulleita "tc" tankkeja en ole mistään löytänyt joten tosiaan nää a tyypin tankit on pikkasen erillaisia mutta noin saman kokoisia.

     
     
  16. #16
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    19

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    en ole ego-tc käyttäny vähään aikaan mutta jäin miettii että mikähän siinä oli ongelmana ku ostin libertyltä a tyypin tankkeja ja pistin jekkua niin siinä maistu joku muovimainen maku? mukana tulleilla tankeilla ei semmosta ongelmaa ollu. Mietin että olisko jagerbomb ollu liian "tujua" ja irrottanu jotain makua tai jotain.
    Please note: The atomizers and tanks in this kit will only fit on the Type C spares. The Type C kit has a bigger atomizer and tanks so the two can not be used on the Type A system.

    Noin lukee myyjän sivuilla. Olkaahan tarkkoja mikä malli teillä on. Atoja on egollakin jo mallia a, b ja c, ja vielä touhua hämää että 510 käyttää saman näköisiä tankkeja kun ego. Mikään näistä EI TIETENKÄÄN tue toisiaan täysin suoraa. Type A on se joka kaarutuu yläpäästä, type b on tasapaksu ja mikäli oikein sen ymmärsin type c on niinku type B mutta vähän isompi. type B oli ilmeisesti välimuoto joka poistuu mutta type c osia ei tunnu löytyvän kun tuolta libertyflightsin kautta joten jos sieltä olette tilanneet viimeaikoina aloituspakkauksen se varmastikin on type c. kurkatkaahan ite http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=118
    aka mankku aka mp90 aka DJ90.
    paljon puhetta ilman mitään sisältöä since 1990

     
     
  17. #17
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mankku Näytä viesti
    Please note: The atomizers and tanks in this kit will only fit on the Type C spares. The Type C kit has a bigger atomizer and tanks so the two can not be used on the Type A system.

    Noin lukee myyjän sivuilla. Olkaahan tarkkoja mikä malli teillä on. Atoja on egollakin jo mallia a, b ja c, ja vielä touhua hämää että 510 käyttää saman näköisiä tankkeja kun ego. Mikään näistä EI TIETENKÄÄN tue toisiaan täysin suoraa. Type A on se joka kaarutuu yläpäästä, type b on tasapaksu ja mikäli oikein sen ymmärsin type c on niinku type B mutta vähän isompi. type B oli ilmeisesti välimuoto joka poistuu mutta type c osia ei tunnu löytyvän kun tuolta libertyflightsin kautta joten jos sieltä olette tilanneet viimeaikoina aloituspakkauksen se varmastikin on type c. kurkatkaahan ite http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=118
    tää on vähä harvinaisempi tc ei type c www.esauhut.com/product/34/esauhut-ego-tc

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Oho... Siis joku automaatti drippi viritys. Kuulostaa mielenkiintoiselta, ja varmaan justiinsa yhteensopivuudesta kyse.

    Lähteekö paremmat höyryt kun normi tankkiatolla? Siis sillon kun toimii?

    Jossain oli mainintaa että kaikkien valmistajien type-a tankit ei olis toiminut hyvin bullin a2-t:n kanssa (niitähän Tonkin pitäs vissiin syödä?) Itse tilasin 10 tankkia cheap vapingista ja ne sopii kun nyrkki p*rseeseen . Jos asustelet jossain pk seudulla niin voisin vaikka toimittaa yhden testattavaksi.

     
     
  19. #19
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sam79 Näytä viesti
    Oho... Siis joku automaatti drippi viritys. Kuulostaa mielenkiintoiselta, ja varmaan justiinsa yhteensopivuudesta kyse.

    Lähteekö paremmat höyryt kun normi tankkiatolla? Siis sillon kun toimii?

    Jossain oli mainintaa että kaikkien valmistajien type-a tankit ei olis toiminut hyvin bullin a2-t:n kanssa (niitähän Tonkin pitäs vissiin syödä?) Itse tilasin 10 tankkia cheap vapingista ja ne sopii kun nyrkki p*rseeseen . Jos asustelet jossain pk seudulla niin voisin vaikka toimittaa yhden testattavaksi.
    toi kuvaus antaa tuolla sivulla vähän väärän kuvan. toi on a typestä joku vähän erillainen versio. tossa on vähän erillailla kierteet. sib teki tosta videonki joskus

     
     
  20. #20
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    19

    Vs: Sekalaisia kysymyksiä mm. PALANEEN MAKUINEN EGO-T

    vaikka tähän aiheeseen olenkin jo pari ketaa vastannut tuli taas opittua jotain atomisaattoreista.
    Uusi atomisaattorini (ego-t type a, sininen, libertyflightsiltä) oli tuskainen kokemus. ekat parit savut tuli ongelmitta kevyemmillä höyryillä tosin. vetelin pitkiä keuhkollisia ja yhtäkkiä potkas keuhkoissa kirvelevästi palavan muovin katku. kokeilin pesua, nesteen vaihtoa juoksevampaan, kostuttamista ymsyms. kaikki toimi hetken mutten saanut pitkiä savuja imettyä. sit löysin tämän ja rupesin tutkimaan http://www.youtube.com/watch?v=_MXYm1e_uuU
    vanhassa atossa langat oli huomattavasti syvemmällä. neula kouraan ja piikin sisältä lankoja syvemmälle ja kevyemmälläkin imulla tuli nautinnollinen maku mutta päivä oli jo pilalla. edelleen käry kirvelee kurkunperällä.

    toi linkki toimii myös siihen jos nestettä valuu toistuvasti läpi akun navalle tai tulee suuhun reippaasti.
    aka mankku aka mp90 aka DJ90.
    paljon puhetta ilman mitään sisältöä since 1990

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •