Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 108

Aihe: JKL-höyryttelijät?

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215

    JKL-höyryttelijät?

    Istun yksin kämpässäni höyryämässä eVodistani. Olen toki tottunut olemaan yksin, mutta niinkuin vielä tupakoidessanikin, iskee välillä se sosiaalisuuden kaipuu. "Mitä tehdä?", kysyn itseltäni. Voisiko joku nauttia samasta asiasta (höyryttely) kuin minäkin? Hei, mutta ainahan on e-savuke-foorumi!

    Eli, onko kukaan Jyväskylästä kiinnostunut johonkin tapaamiseen? Ei tarvi olla mikään erikoisemmin järjestetty tapaaminen, vaan ihan noin höyryttelyn merkeissä jossain törmääminen (ei millään perverssillä tavalla). Toki jos joku haluaa järjestää jotain 'virallisempaa', niin antaa mennä. Eli jonkun sortin JKL-höyrymeeting , anyone?
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  2. #2
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Ainakin minua kiinnostaa jos vain osuu sopivaan kohtaan kalenterissa. Kyllähän siitä on joskus ollut puhetta, mutta ei oikein ole löytynyt kaveria, joka ottaisi vetovastuun järjestämisestä.

    Ennen kuin Jupeksi häipyi Lappeenrantaan opintojen perässäviime syksynä, meillä oli hieman puhetta miitin järjestämisestä. Valitettavasti Jupeksilla ja minulla oli sen verran kiirettä, että sitä ei koskaan tullut järjestettyä.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Niin...

    Täällä oli aikaisemmin joku ketjunpätkä, mutta se on taidettu jo poistaa?

    Toi järjestelyhomma on kyllä kieltämättä semmonen ettei siihen kaikki kykene (esim. minä), mutta jos vaikka joku epävirallinen 'JKL:n kesä'-tapahtuman tai jonkun yhteydessä? Pääasiahan lienee, ettei meitä ole vain 2-3 kappaletta, vaan mahdollisimman monta ihmistä.

    Joka tapauksessa, mää en keksi mitään parempaa kanavaa edes pohtia tätä asiaa kuin tämä foorumi. Joten, jokainen joka lukee tätä: Pistäkää tänne viestiä, jos yhtään innostaa! Ja jos joku haluaa myöhemmin tulla jostain muualta Jyväskylään, niin YV/sähköposti, niin eiköhän tästä jotain saada aikaiseksi (toivotaan, toivotaan)...
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  4. #4
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    jos vaan kalenteriin sopivaan kohtaa kolahtais niin mikäx jottei.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    jos vaan kalenteriin sopivaan kohtaa kolahtais niin mikäx jottei.
    No niin...

    Sitten vaan ehdotuksia päivämääristä ja paikoista. Ei mitään stressiä, vaan ihan rennosti . Kaikki ei tietystikään pääse milloin tahansa ja osan kesäloma menee bailatessa bahamalla (hymiö, jossa hymynaama pyörittelee leitä vyötäröllään). Oishan se toki hienoa päästä jollekin VapeFest-tasolle, mutta siihen ei tarvi pyrkiä. Eli: paikka+aika ja sitten mietitään tarkennuksia. (Muuten hyppään Kuokkalan sillalta , not seriously)...
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  6. #6
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    onko jotain baareja missä saa höyrytä? Itse oon noista ihan pihalla kun lopetin juottoloiden tukemisen jo silloin kun tupakka niissä kiellettiin, mut voishan sitä yhden comebackin varmaan tehdä . Kesällä toki miittaa helposti vaikka jossain puistossa niin kuin nuo etelä-pohojalaaset.

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Jyväskylä on hieno mesta, itsekkin sinne rantaudun heinäkuun alussa Pelit-miitin puitteissa.
    Koska Launchia ei enää ole taitaa höyryttelypaikat olla vähissä, Vakiopaineen kellarissa höyryää hitusen stydimpi shitti.
    KGO & Twist

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    onko jotain baareja missä saa höyrytä? Itse oon noista ihan pihalla kun lopetin juottoloiden tukemisen jo silloin kun tupakka niissä kiellettiin, mut voishan sitä yhden comebackin varmaan tehdä . Kesällä toki miittaa helposti vaikka jossain puistossa niin kuin nuo etelä-pohojalaaset.
    On kai tällä forumilla joku lista paikoista, joissa saa höyrytä (etsikää itse, en nyt millään jaksa laittaa linkkiä, sori). Mutta joo, en oo itsekään mikään baarifani (ei jaksa enään, liikaa ikää kait). JKL:ssä kyllä riittää puistoja ja muita paikkoja (kirkkopuisto, koko jyväsjärvi täynnä rantoja, muita järvenrantoja, jne.)...

    No, minä heitän ihan satunnaisesti ekan ehdotuksen, ehdotelkaa muuta kun haluatte: Lutakko, Jyväsjärven ranta, siitä voi jatkaa johonkin baariin. Päivämäärästä en tiedä, JKL:n kesä 9.-14. 7. esim. vois olla hyvä ajankohta? En mää tierä mutta, refine the idea (viritelkää ideaa?)...
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    Alakaupungilla pommi, yläällä L-puiston grilli ja Ruuth ja sohvin terde.. Joka ilta.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140
    Kaikki ei käytä alkoholia, joten jos baari valitaan niin joku Sohwin tyylinen ratkaisu vois olla mukava kyseisille henkilöille (itsehän en kuppiin sylje, mutta pitää sitä muitaki ku itseään ajatella...) Tai jos joltakin löytyy Jyväskylän lähistöltä mukava tilava kämppä, niin siellä vois pitää pienen miittingin ja ihmiset voi jatkaa sieltä menoa mikäli mielenkiintoa riittää (tyyliin SJoen miitit mitä Sibillä pidelty).

    Turha tästä liian monimutkasta tehdä, joku joka tykkää värkkäillä asioita laittaa vaikka uuden threadin pystyyn äänestyksen kera ja samalla ilmottaa kiven kovaan päivämäärän, että milloin pidetään. Kaikille sopivaa päivää ei tule löytymään ja turha sellaista metsästää.

    Mukana ollaan mikäli hyvin osuu päivä! Keskimäärin yks viikonloppu vapaata kuukaudessa ja kolmivuorotyö vielä kaupan päälle... :&

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari tervattu mies's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    ~jyväskylä
    Viestit
    194
    No tulkaa nyt sit vaikka tonne kaikki tai ees joku;
    https://www.facebook.com/events/203361169815489/

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    27
    Mukana ollaan jos vielä saadaan joku miittinki kasaan. Myös Mustassa Kynnyksessä saa höyrytellä sisätiloissakin.

     
     
  13. #13
    Jos vain olen Jyväskylässä ajankohtana, voisin saapua paikalle.

     
     
  14. #14
    Vieläkö lyödään kahvilanterassimiitti tulille? Kelien puolesta onnistuisi oikein mainiosti.
    "Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Jakkee's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254
    Eikä tuo tämän hetken talvi estä vieläkään miittiä pitämästä JYVÄSKYLÄSSÄ Mukavaahan tuo olisi kokoontua höyryttelemään kun vain saisi sopivan porukan kasaan
    Viimeksi muokannut Jakkee; 18.10.13 kello 17:15.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari jape_'s Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Jykylä
    Viestit
    112
    Paikalla ollaa jos paikka ja aika löytyy.

     
     
  17. #17
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Paikalla jos sopiva ajankohta löytyy! Itselle ei käy kuin vklp:t ku intissä rehkin, mut kiinnostusta löytyy!

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari Jakkee's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254
    Mukana kanssa jos paikka löytyy ja aikaa on


    Täyttä höyryä eteenpäin 18.07.2012!

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä rantakemisti's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    64
    Paikalla jos aikataulut natsaa.


    "Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true! "

    -Homer Simpson

     
     
  20. #20
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Mukana jos joku paikka löytyy ja aikataulut natsaa

     
     
Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •