Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 117

Aihe: Innokin iTaste SVD

  1. #81
    Höyryttelijä shanttu's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maxleijona Näytä viesti
    otin rikkinäisestä ego-akusta ehjän keskipinnin tiivisteen ja vaihdoin svd:hen. nyt ottaa taas kontaktia kaikkiin atoihin oli tosiaan vanha tiiviste painunut aivan lyttyyn,sen vuoksi keskipinni oli niin alhaalla
    Hyvä vinkki! Miten sait sen paikalleen? Nostitko niin korkealle, että piuha näkyi?

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    Juu nostin tuon pinnin niin ylös kun vain johto anto periksi. Melkosta näpräämistä oli saaha se alkuperänen tiiviste pois, kun oli revenny kahtia... onnistu tosin kun ohuesta rautalangasta teki koukun ja onki pois

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Tämmönenkin tuli sit tilattua... uijui kun iski törsäysvaihde päälle, samaan syssyyn tilasin vielä bt804 dreaminkin...

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja dii Näytä viesti
    Tämmönenkin tuli sit tilattua... uijui kun iski törsäysvaihde päälle, samaan syssyyn tilasin vielä bt804 dreaminkin...
    oiva valinta. jatkokappaleen kanssa oikein kompakti laitos 18650 koossa

    IMG_6225.jpg

     
     
  5. #85
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    233
    Pöh, svd tahtoo luovuttaa 3kk käytön jälkeen. Tunnistaa atot satunnaisesti, tulitusnapista tullut hipaisukytkin joka toimii satunnaisesti eikä näppäinlukkoo saa pois päältä. Lievä pettymys oli tää härveli :/

     
     
  6. #86
    Höyryttelijä shanttu's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Mullakin ilmoitti laitos atolle aina 0.0 ohmia punaisen valon kera ja meinasin heittää tällä vesilintua. Kyseessä oli se tyyppivika, jossa oikkari johtui navan alla olleen tiivisteen hajoamisesta. Tämä taas johtui kaiketi liiasta kiristyksestä yhdistettynä surkeaan tiivisteeseen. Otin vanhan tiivisteen kärkipinseteillä pois ja leikkelin protankin tapin kumista väliaikaisen alustan ja hyvin pelittää taas. Täytyy tiivisteen valinnasta todeta, että ihmeellisessä kohdassa säästetty.

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Vihdoin tuli tämä postissa kotiin. On kyllä melkoisen pitkä laitos tämä, jopa 500 akulla... mutta tosi laadukkaan oloinen vehje ja näyttää aika kivalta Dreami hopeatankilla tän nokassa. Ihan ku joku alienin peräruiske...
    8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
    Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2

     
     
  8. #88
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Suurimmalta osin ihan mielekkäästi toiminu tämä laite.

    Pieniä pikkukritiikkejä kyllä on... jonkun (olikohan pbusardon) videon katoin tästä, jossa kehuttiin hyvälaatusia kierteitä, mutta tässä mun kappaleessa kyllä jengat nitisee ruuvatessa ihan reippaasti - ei mitenkään älyttömästi mutta silti. Onkohan QA vähän päässy lerpahtamaan alun jälkeen?

    Lisäksi tulitusnappi tuntuu kärsivän välillä vähän keskittymishäiriöstä... (mitä, painoks joku mua? sori, olin ihan ajatuksissani... jaa mitä, nytkö pitäs tulittaa?) Ei tämäkään nyt tätä laitetta kaada, ei onneksi tapahdu koko ajan, mutta onpahan silti vähän ärsyttävää välillä.

    Muuten kyllä ihan mainio laite.
    8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
    Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2

     
     
  9. #89
    Höyryttelijä Huikkanen's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    32
    Samoja kokemuksia mullaki, suurin pettymys mul on tähänasti ollu tuo käyttönappi joka toimii melkee pelkästää väkivalloin hakkaamalla. Mites sun svd, näyttääkö ohmit perseellee vai toimiiko? oma svd näytti somniumin setupista 2,3 ohmia ja päätin lainassa olleeseen ewikkiin latasta kiinni nii näyttiki enää 0,9.

     
     
  10. #90
    Meikän svd:n tuitusnäppäin alkaa vedellä kanssa aika viimesiään. Onko kukaan yrittänyt korjata?

     
     
  11. #91
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    kuopio
    Viestit
    67
    Mulla ollu pari kuukautta päivittäisessä käytössa ja oon laitteesta kyllä tykänny. Kiinan maalta tilailin kaverin kautta ja hintaa tais jäädä noin 27 euroa. Hinntaansa nähden hemmetin hyvä laitos. Ainut miinus oikeestaan on että 18650 koossa on aivan jäätävän iso.

     
     
  12. #92
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    7
    Täällä myös tuo tulitusnappi menny tunnottomaks. Saisko tänne kommenttia jos joku fixannu kuntoon?

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari lyc4nthr0pos's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Lavia, Satakunta
    Viestit
    239
    Yks kysymys ennenkuin tämä tulee ensimmäiseksi modiksi, tartteeko suojapiirillisen akun vai ei? Ja tartteeko olla akussa valmiina nänni + navassa?

     
     
  14. #94
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Käy ainaki nuo panasonici 2900 mah flat topit hyvin

     
     
  15. #95
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lyc4nthr0pos Näytä viesti
    Yks kysymys ennenkuin tämä tulee ensimmäiseksi modiksi, tartteeko suojapiirillisen akun vai ei? Ja tartteeko olla akussa valmiina nänni + navassa?
    Osta aw:n akkuja.
    Olen tuota modia ajellu efestillä ja aw:lla ja modi alkaa pätkiä virtoja efestillä ennen rajoituksia.
    Ja minä voisin sulle myydä tuon oman yksilön jos kelpaa.

     
     
  16. #96
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Täytyy se parin kuukauden käytön jälkeen sanoa, että tää on kyllä ihan laadukas vehje. Rakennettu ku tankki! Pudotellu tätä lattioille ym. eikä oo niinku millään, ei naarmuakaan edes pinnassa.

    Hyvin toimii mulla tulitusnappi edelleen, en oo nyttemmin huomannu että olis edes häikänny, mitä oon ilmesesti kirjottanu aiemmin... oisko ollu jotain alkukankeutta.

    ps, Ei muuten tarvi suojapiirillistä akkua, näissähän on suojapiirit omasta takaa.
    8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
    Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2

     
     
  17. #97
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
  18. #98
    ^ Ei saatana

     
     
  19. #99
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    kuopio
    Viestit
    67
    No nyt on jo kopioimisen makua!

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Ihan pöhisevä peli, näin ego-akkuja käyttäneenä.

    Rakennettu kuin tankki? Tavallaan, mutta muutama ongelma itseäni vaivaa.

    Ensiksikin, tulitusnappia voisi painaa vaikka putken toiseen reunaan saakka sen 'klik'-äänen jälkeen. Tästä tosin ei ole haittaa, koska olen niin helläkourainen kaveri , mutta kuitenkin...

    Toinen juttu, joka oikeastaan on tarkoitettu kysymykseksi, on sirinä, joka tulitusnappia painaessa kuuluu. Ja en tarkoita sitä kalkkarosaundia, joka kuuluu atosta, vaan semmoista sähköistä 'bzzzz'-ääntä. Itse olen ajatellut, että se voisi johtua päälaitteen ja teleskooppiputken välisestä huonosta kontaktista (kulkeeko se virta sitä kautta?), koska teleskoppiputkea pikkasen ns. 'taittamalla' (hellästi, vaikkakin se pikkasen klonksuu) se sirinä katoaa (ja joskus ei). Akkuina on Efestin IMR 18350 800mAh ja Panasonicin NCR18650B 3400mAh, ja molemmilla SVD surisee kuin paraskin vibraattori.

    Eli onko ideoita siitä mikä tätä vaivaa? Rasvaa kierteisiin? Takaisin kauppiaalle?

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •