Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 32

Aihe: e-savuke.com käyntikortti?

  1. #1

    e-savuke.com käyntikortti?

    Tulipa tuossa mieleeni, että olisko kätevää jos joku (ehkäpä vaikka Vizi) suunnittelisi e-savuke.com käyntikortin? Niitä vois sitten itse printtailla ja jakaa kiinnostuneille kyselijöille. Voishan sellaisen tietenkin helposti itsekin väsätä, mutta ajattelin lähinnä sivuston omistajan nk. virallista versiota.

    Olisko ideaa tässä?
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  2. #2

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Mä oon käyttäny sitä PDF:ää minkä väsäsin jonninaikaa sitte.

    EDIT:
    http://www.e-savuke.com/forum/yleine...6.html#msg4786


    EDIT2 (siis tätä):
    http://www.sendspace.com/file/8mq4of

     
     
  3. #3

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Mä oon käyttäny sitä PDF:ää minkä väsäsin jonninaikaa sitte.
    Se PDF on täyttä asiaa ja kiitokset että jaksoit sellaisen väsätä. Niitä ei vaan lompakkoon kovin montaa mahdu Aina silloin tällöin kun duunipaikan pihalla möyhyttelee, niin monesti joku puolituntematon tulee kyselemään asiasta. Silloin olis mukava antaa käyntikortti näin aluksi... Tutuille voi tottakai heittää sen PDF:n.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  4. #4

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Niin joo, ei oikein oo kompakti

    Mulla on muutama kappale tulostettuna ja taskussa kulkee nätisti mukana.
    (onhan se tietenkin vähän hoopoa kuljettaa moisia taskussa, mut tarpeeseen on tullut)

     
     
  5. #5
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Pitääpä käydä laittaa työmaan seinälle tuollasia... meinaan ku yks kaveri levitteli kebab mainoksia pitki työmaata...

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Tää ois hyvä idea! Ja vistaprintistä sais joskus "oikeita" käyntikortteja ilmaseks. Just tuli mailia että parisataa sais ilmaseks. Ois vaan joku virallinen malli etupuolelle logo ja tää osoite. Taakse joku lyhyt ytimekäs tiivistys esavukkeesta itse mietin myös yksi päivä jotain t-paitaa. Kaikille sama malli ni tunnistaa liikenteessä ja on mainostakin

    Niin ja se PDF on todella hyvä mutta ei tosiaan hirveen kompakti mukana kuletettavaksi. Muutamalle on tullut se printattua. Olisiko mahdollista saada siitä joku tiivistelmä? Missä tulisi vain tärkeimmät asiat hankinnasta ja käytöstä? Ja ehkäpä sit viel muutaman verkkokaupankin voisi siinä mainita.

    Tuli vaan tuo mieleen kun ajattelee että monelle voisi olla helpompi sellainen lyhyempi info paketti. Lyhyt ja ytimekäs. Pari sivuinen vaikka. Sit jos kiinnostaa niin siinäpä voi sit olla heti ekasivulla alussa ja toisella sivulla lopussa linkki tänne. Säästää paperia myös. Ja sit voi kysyä tutuilta että laitetaanko täydellinen PDF vai tiivistys. Ja laitetaanko tosta sulle vielä käyntikortteja joku kappale lompakkoon kiinnostuneita varten??

    Edit: 250kpl näyttää saavan käyntikortteja ilmaiseksi. Laitanpa tulemaan! Joudun käyttämään valmiita pohjia. Lisämaksulla sais omat pohjat mut kuhan saa käyntikortteja nyt ilmaiseksi. Ja kun en itse omista firmaa niin laitetaas e-savuke sivuston hyväksi tulemaan noi 250kpl

    Edit vielä: 1000kpl näyttäs maksavan vaan 24,99e. Ei kallis sinänsä. 500kpl 12,49e. Ei kallista kyl ja vois useemman lykätä aina yhen mukaan joka voi antaa eteenpäin. Eiköhän lähdetä tuomaan e-savuketta rytinällä? Otan ite ton 250kpl ilmaiseksi ja jos menee nopeasti ni pakko hommata sit lisää kun ei ton kalliimpia ole

    Tollanen se ois. Tilaan jos hyväksytään Klikatkaa tota alempaa kuvaa. Ylempään jäi turhan paljon tyhjää paintilla. Sen vois vaikka poistaa mut kun ei ite saa.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  7. #7

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Voisin koittaa "virallista" jossain vaiheessa väsäillä. Mitä käyntikortissa pitäisi olla? Joku tietoisku sähkötupakasta ranskalaisilla viivoilla vai pötkö tekstiä? Kuv(i)a laitteista / nesteistä? Kauppojen osoitteita? Alennuskoodeja? Hintatietoja? Vakavasti asiaa vai huumorilla? Minkä kokoinen? Kaksipuolinen vai yksipuolinen? Värillinen / mustavalkoinen?

     
     
  8. #8
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Mitä käyntikortissa pitäisi olla?
    Vähän samanlainen kuin tuossa yläpuolella oleva jpg on, tosin värimaailmaltaan toisenlainen sekaannusten välttämiseksi tiettyyn liikkeeseen. Riittää, että siinä lukee sivuston web-osoite ja lyhyesti mikä sivusto on kyseessä. Kun nyt enenvässä määrin ihmiset utelevat höyryttelijöiltä, niin paperille sivuston nimen rustaamisen sijaan voisi noita jaella.

    :wq

     
     
  9. #9

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Mites esimerkiksi tällainen?



    Koko on 88mm x 58mm. Terveysväitteet jätetty tarkoituksella pois. Eihän tuo nyt mikään huipputyylikäs ole mutta ajanee asiansa. Infoa voidaan tietty vielä muokata tai lisätäkin jos tarpeen.

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Imho toi ois ihan kelpo..tai no tuo edullisuus on vähän niin ja näin...mut useimmilla toikin varmaan pitää paikkansa
    Tommosia vois jokusen pitää mukana kun uteliaita tuntuu riittävän kun epoweri+DCT kourassa viilettää menemään...

     
     
  11. #11

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Jos tästä tekee tulostettavan version niin miten se olisi järkevintä toteuttaa? A4-kokoiseen kuvaan vaan niin monta kuin mahtuu vieri viereen?

     
     
  12. #12
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Jos tästä tekee tulostettavan version niin miten se olisi järkevintä toteuttaa? A4-kokoiseen kuvaan vaan niin monta kuin mahtuu vieri viereen?
    juu, näinhän ne sen tekee jos "kopiopainoon" laitat sen. yksinkertaisimmillaan. mun mielestä tosta riittää myös sellanen
    versio jossa toi pelkkä alaosa, ilman yläosaa. täällähän ne kaikki tekstit jo on.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #13
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Jos tästä tekee tulostettavan version niin miten se olisi järkevintä toteuttaa? A4-kokoiseen kuvaan vaan niin monta kuin mahtuu vieri viereen?
    Leikkausvarat siihen pitäs jättää kun on kuvaa ja väriä reunaan saakka. Toi ei myöskään oo standardikokonen (Virallinen koko on 90x50mm)

    Mäkin haluisin taiteilla jotain mut ei oo oikeen ideoita

    Edit: ja jos johonkin "kopiopainoon" meinaat sen shipata, niin sit vaan 300dpi resoluutiolla yks kortti pdf:nä menemään.
    Niillä on siellä valmiit pohjat mihin se monistuu niin, että niiden koneilla onnistuu. nimim. useemman vuoden digipainossa työskennelleenä.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  14. #14

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Meinasin lähinnä et halukkaat voi itse tulostaa ja leikellä. Ei löydy oikein mielenkiintoa alkaa järjestämään tilausrumbaa. Tuossa tapauksessa kortin suunnittelisi myös joku joka osaa jotain

    Valistustekstit lisäsin sen takia kun kyselijät kuitenkin haluaa tietää heti mikä/miksi huulilla höyryää ja tuo on hyvä alku.

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    23

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Terve kaikille! Oon seuraillu tätä forumia muutaman viikon ja sen seurauksena siirtynyt tervoista sauhuttelun ihmeelliseen maailmaan. Mutta asiaan. Törmäsin tähän ketjuun ja aattelin väsästä tässä yön pikkutunneilla tämmösen version kun ei unikaan näytä maistuvan. Kuvitus on suoraan otettu sivustolta (huom. alhainen resoluutio) ja tekstitkin ViZin luomia joten pahoittelut jos tämä aiheuttaa mielipahaa. Kertokaahan mielipiteitä.



     
     
  16. #16
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jacket Näytä viesti
    Terve kaikille! Oon seuraillu tätä forumia muutaman viikon ja sen seurauksena siirtynyt tervoista sauhuttelun ihmeelliseen maailmaan. Mutta asiaan. Törmäsin tähän ketjuun ja aattelin väsästä tässä yön pikkutunneilla tämmösen version kun ei unikaan näytä maistuvan. Kuvitus on suoraan otettu sivustolta (huom. alhainen resoluutio) ja tekstitkin ViZin luomia joten pahoittelut jos tämä aiheuttaa mielipahaa. Kertokaahan mielipiteitä.

    Tosta äkkiseltään tulee virheellinen mielikuva, että e-savuke.com on liikeyritys, joka myy näitä edullisia korvikkeita. Graafisesti se on hieno, parempi kuin ViZin luoma, mutta tuo viesti ei mene oikein.

    Graafisesti hieno, mutta joku viestinnän ammattilainen voisi hioa sitä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    23

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Tosta äkkiseltään tulee virheellinen mielikuva, että e-savuke.com on liikeyritys, joka myy näitä edullisia korvikkeita. Graafisesti se on hieno, parempi kuin ViZin luoma, mutta tuo viesti ei mene oikein.

    Graafisesti hieno, mutta joku viestinnän ammattilainen voisi hioa sitä.
    Olen kyllä kanssasi samaa mieltä. Tohon vois sopia esim. joku sloganin kaltainen tai max parin lauseen ytimekäs lausahdus (ehkäpä kysyvä sellainen) ja alalaitaan Lisätietoa: www.e-savuke.com

    ps. posti toi juuri ss donin! good times :

     
     
  18. #18

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Ei kai tuohon muuta tarvi lisätä kuin jotain "sähkötupakka-aiheinen keskustelualue" tjsp. Muutenhan tuon on oikeen hyvä!
    Tervetuloa foorumille!

     
     
  19. #19
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Tokihan noita kortteja voisi olla erilaisia kohderyhmästä riippuen. Minun kohderyhmä ovat ne, jotka tulevat ensin ihmettelemään höyryttelyä ja jos siitä innostuvat, niin voin antaa tuon kortin ns. muistilappuna, että osaavat sitten kotosalla tulla tälle sivustolle. Elikä sivuston flyer, ei itse höyryttimen. Lyhyesti:
    eSavuke.com - kaikki sähkötupakasta - keskustelupalsta

    :wq

     
     
  20. #20
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: e-savuke.com käyntikortti?

    Jacketin kortti on hieno, ja foorumin tarkennus tosiaan olisi paikallaan. Tulee mieleen, että kun joku uusi henkilö foorumille saapuu, niin kuinka hukassa hän sitten mahtaa olla kaikkien ketjujen kanssa? Jos kortissa olisi vaikka linkki www.e-savuke.com/forum/tervetuloa, niin tämä voisi ohjata sellaiseen ketjuun missä on lueteltuna tärkeimmät aloittelijaa kiinnostavat tiedot ja linkit sopiviin ketjuihin. Onhan domainin pääsivukin toki aivan asiallinen, mutta foorumin ja korttien vastaanottajien kannalta oma "aloitussivu" voisi olla hyvä lisä.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •