Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 129

Aihe: Valokuvaajien maailma

  1. #21
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Meikäläinen on valokuvannu jostain kymmenkesäisestä asti, juurikin omaksi ja lähipiirin iloksi. Entrylevelin järkkäri löytyy, mutta paras kamera on aina se joka on mukana. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Kuvat on hienoja, mutta kohde ei omaan silmään istu.
    Älä jauha kakkaa. Mä ainakin rakastuin heti

     
     
  3. #23
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Kamera (Canon 550D) ollu jonkun aikaa ja olenkin huomannu että muut napsii takkuusammuntaa kameroillaan vaan meikäläinen käyttää sitä kuin haulikkoa joskus joukossa omaksi kummastukseksi ihan kelvollinenkin kuva mutta mitään HYVÄÄ kuvaa en vaan ole saanut aikaiseksi, joskus muokkaan noita kuvia DigiKam-ohjelmalla kun muita ei oikein Linuxille ole, no Gimp mutta se on luku erikseen
    Samanlainen matolaatikko mullakin. Helmiä sioille, sanoisin. Tähän mennessä olen opetellut ottamaan kuvia salamalla ja ilman. Mitenkään syvälle en ole päässyt asiassa, kunhan osaan vaihtaa auton ja salamattoman tilan välillä.
    On nää digivehkeet sikäli hyviä ettei tartte kehittää joka laukausta vain todetakseen että suteen meni toikin.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  4. #24
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ite tykkäsin analoogisesta enemmän, sitä jaksoi keskityttyä kunnolla jokaiseen otokseen ja onnistumisprosentti oli aika hyvä. Herkästi näin digiaikana tulee kameraa käytettyä niinku haulikkoa, niinku joku totesi.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #25
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    kyl sitä joutuu itsekkin noissa vauhtilajeissa vähän taistelemaan, ennen kuin osuu kohdalle. Drag Racing on aika kusinen laji, kun sekunnissa on 150 taulussa noilla nitrovehkeillä
    Joo, ei oo paljon vaihtoehtoja kun vetää sarjalla jos meinaa esim. keulivasta autosta saada kuvan. Tossa pari viikkoo sitten Kalajoella räpsin pitkästä aikaa kuvia. Tuli vaan sellanen ongelma että pitäs olla se pitempi putki kun ei oo saanu aikaseksi. Jospa mää sen nyt hankkisin kun on ilmaantunut uudestaan inspiraatiota tähänkin hommaan.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  6. #26
    Onks tää se lanka mihin pitää upata kuva omasta ateriasta kun on käyny ravintolassa?
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  7. #27
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Älä jauha kakkaa. Mä ainakin rakastuin heti
    Törröttävät kylkiluut ei oo koskaan ollu mun juttu.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari Sirppi's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Orimattila
    Viestit
    247
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Törröttävät kylkiluut ei oo koskaan ollu mun juttu.
    Miehen puhetta!


     
     
  9. #29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Älä jauha kakkaa. Mä ainakin ejakuloin heti
    Kuin myös

     
     
  10. #30
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Törröttävät kylkiluut ei oo koskaan ollu mun juttu.
    Joo, ihan nätti likka, mutta kylkiluut paistaa liikaa.. :/

     
     
  11. #31
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Happamia, sano..

     
     
  12. #32
    Ihme asioihin te kiinnitätte huomiota Vittu mullakin näkyy kylkiluut kun väännän itteni tollaselle mutkalle D

     
     
  13. #33
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Mullapa ei.

    Edit. Eihän tolla ole edes tissejä, niin pakostikin huomio kiinnittyy noihin kylkiluihin.

     
     
  14. #34
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tommonen mutka vaan korostaa mun miesrintoja ja venäyttää selän.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #35
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Vittu mullakin näkyy kylkiluut kun väännän itteni tollaselle mutkalle D
    Tässähän se tulikin. Korostuu kun yläkroppaa käännetään mutkalle. Siitä vielä muutama lisää joissa ei kylkiluut törrötä.


    "Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."

     
     
  16. #36
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513
    Isolle miehelle pitää olla muutakin kuin kaks tikkua ja räkä välissä.

     
     
  17. #37
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Flickr: olli akselin's Photostream

    Paskaahan nää on : D vehkeinä (edelleen) EOS 350D, pääasiallisena objektiivina toimii joku OM-mountilla oleva 50mm 1.8 linssi, valmistajaa en tähän hätään muista. Toinen tällä hetkellä kivalta tuntuva lasi on tooodella budjettitason telepaske, sigman 70-300. Kyllä noilla päivänvalossa kuvailee mutta varsinkin tele on ihan turha kun vähänkään hämärtää.

    Omaksi iloksi kuvailen ihan, ei toivoakaan että näistä joskus rahaa saisi. Enkä kovin aktiivisesti ole edes tuonne mitään päivittänyt, josko taas innostuisi nyt kun ulkona valoakin riittää.

     
     
  18. #38
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Flickr: olli akselin's Photostream

    Paskaahan nää on : D vehkeinä (edelleen) EOS 350D, pääasiallisena objektiivina toimii joku OM-mountilla oleva 50mm 1.8 linssi, valmistajaa en tähän hätään muista. Toinen tällä hetkellä kivalta tuntuva lasi on tooodella budjettitason telepaske, sigman 70-300. Kyllä noilla päivänvalossa kuvailee mutta varsinkin tele on ihan turha kun vähänkään hämärtää.

    Omaksi iloksi kuvailen ihan, ei toivoakaan että näistä joskus rahaa saisi. Enkä kovin aktiivisesti ole edes tuonne mitään päivittänyt, josko taas innostuisi nyt kun ulkona valoakin riittää.
    Mä oon sitä mieltä ettei tästä pidä välineurheilua tehdäkään, ehkä sitten ammattilaisena jos työkseen kuvaa. Osaavis käsis jo hyvällä pokkarilla saa loistavia kuvia, ja digiaikana jälkikäsittely on isossa roolissa. Mulle tuo 1100D ja 18-55mm kittizoomi riittää paremmin ku hyvin, seuraavana ostoslistalla just Canonin 50mm 1.8. Budjettilasi sekin, mutta varmasti haukkuu hintansa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #39
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    No tämähän ketju huutaa uutta ketjua: "Ketä panisit?"

     
     
  20. #40
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mä oon sitä mieltä ettei tästä pidä välineurheilua tehdäkään, ehkä sitten ammattilaisena jos työkseen kuvaa. Osaavis käsis jo hyvällä pokkarilla saa loistavia kuvia, ja digiaikana jälkikäsittely on isossa roolissa. Mulle tuo 1100D ja 18-55mm kittizoomi riittää paremmin ku hyvin, seuraavana ostoslistalla just Canonin 50mm 1.8. Budjettilasi sekin, mutta varmasti haukkuu hintansa.
    Joo. Tunnen myös tapauksia joissa oma tai isivisa on vinkunut vähän äkäisemmin ja sitten räiskitään jollain markulla pitkin kyliä kuvia, joita osaava ja/tai ammattikuvaaja saa aikaan 100x halvemmalla pokkareita. Itsellekin jäänyt toi 350d ja riittänyt varsin hyvin, ainoana haittana tähän mennessä on toi suorituskyky pimeällä. Useita satoja tuhansia räpsyjä tolla rungolla on otettu niin sentimentaalista arvoakin on jo sen verran ettei kehtaa pois enää antaa

     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •