Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 22 / 22

Aihe: Aloitteleva höyryttelijä esittäytyy

  1. #21
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Itsellä kahden iClear30 kanssa ollu kurlausongelmia,Kangerin Evodin tai Protankin kanssa höyrytelty aikalailla ongelmitta. Akku puolelta suosittelisin itse,varsinkin evodin kanssa Twistiä,pääset vähän tehojakin säätämään ja ysisataset toimii hyvin varalla. Protankin kanssa toimii hyvin myös koska mukana tulee eGo-kaulus. Joyetech eGo-C Twist XL 1000mAh MUSTA vv-mod akku / <b>MODit</b> / PUFF
    Aton vaihtopäinä 1.8ohm toiminu hyvin itsellä,ja molempia clearoja ajelen modilla tai twistillä 4.0-4.2v tehoilla.

    "Itse tosin laitan pidemmille reissuille eVodin pohjan ja atopään kiinni MT3:n tankkiin niin saa sen ekstra toista milliä nesteille." ..Ai näinki voi tehä? Pitää testaa heti kuhan mökiltä kotiin pääsee,koska mt3,muuten aikas paska,mut tankki istuu provariin nätimmin ku evod,ja lisätila litkulle kelpaa myös!
    Viimeksi muokannut phage4i; 10.06.13 kello 01:25.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  2. #22
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tulinelisilmä Näytä viesti

    "Itse tosin laitan pidemmille reissuille eVodin pohjan ja atopään kiinni MT3:n tankkiin niin saa sen ekstra toista milliä nesteille." ..Ai näinki voi tehä? Pitää testaa heti kuhan mökiltä kotiin pääsee,koska mt3,muuten aikas paska,mut tankki istuu provariin nätimmin ku evod,ja lisätila litkulle kelpaa myös!
    Ei tuosta pitkään ole kun itsekin tuon idean täältä foorumilta bongasin, ja toimii kyllä. Pesee normi MT3:n ihan sata-nolla. Tosi hyvä tuuri kävi kun yleensä heitän nuo paskaclearot aika surutta roskiin mutta jokin vaisto oli ohjannut nuo MT3:n tyylikkäät tankkiosat säästämään.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •