Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 32

Aihe: E-nesteestä jäänyt paha sivumaku

  1. #1

    E-nesteestä jäänyt paha sivumaku

    Sain n. puoli viikkoa sitten tilaamani CookieX-sähkötupakka aloituspakkauksen Finnvapelta. Toimii hyvin mutta kun kokeilin paketin mukana tullutta "Red USA Mix" -tupakkamakua, joka ei oikein ollut itselle mieleinen maku, niin kyseisen nesteen maku on nyt jäänyt kummittelemaan (atomisaattoriin, sillä olen vaihtanut jo tankin eri makuja varten). Miten saisin kyseisen maun pois? Se todellakin pilaa kaikki e-nesteet, mitä kokeilen, sillä jokaseissa maistuu tuo Red USA Mix-maku taustalla vahvasti.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Voit koittaa pestä sen vedellä. Tai sit ostaa uuden, aina kannattaa olla varalla akku tai kaksi, kuten myös atoja/kartoja..

     
     
  3. #3
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Ihan outo laite, mutta jos siinä on erilliset tankki ja atomisaattori osta, niin kuivapolttoa ja ihan kuumavesipesua atolle.
    Jollei mikään muu auta niin uutta atopäätä peliin?


    Vinkvink:
    Tämmöiset kysymykset sopii myös tähänkin ketjuun http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...sta-ketju.html
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  4. #4
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    ja kuivapoltto on lyhyesti tässä Gixxxerin viestissä: http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post225748


    Jotkut voimakkaammat maut ei vaan tunnu lähtevän millään pois :/
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  5. #5
    Ahaa, kiitos paljon vastauksista. Meinasin aluksi että atomisaattoria ei saisi vedellä pestä Mutta joo, ajattelin aluksi kuumalla vedellä pestä, jossei sillä lähde tuo paha maku pois, niin sitten kuivapolttoa. Kiitos vielä vinkeistä.

    Laite on kyllä hieman erikoinen, mutta laitoin tilaukseen ego-K:n. Sitä odotellessa

    E: Pelottaa kyllä hieman että jos rikon tuon atomisaattorin, kun pesen/kuivapoltan sen. :c

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Vaihtaisin kyllä imulangan ennen kuivapolttoa, voipi olla laaki ja vainaa.
    Mites muuten näissä geishakuula-vekottimissa jääkö makua kuuliin?
    KGO & Twist

     
     
  7. #7
    Olen tutkiskellut lisää näitä laitteita, ja vaikuttaa siltä että ovat jumalattoman työläitä. Toivottavasti en sorru norttiin. :'c

     
     
  8. #8
    Ego ja twist mulla ollu vajaan viikon, ei ole työläs, aloittelija olen. Puffilla nyt vielä -20 % ale.

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Annim Näytä viesti
    Ego ja twist mulla ollu vajaan viikon, ei ole työläs, aloittelija olen. Puffilla nyt vielä -20 % ale.
    Meinasin lähinnä noita atoja, akkuja yms. joita joutuu putsailemaan/ostamaan kokoajan. Tai siis tälläisen käsityksen ainakin oon saanut.

     
     
  10. #10
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Akkuja ei tartte ostella ennen kuin vanhat hajoaa. Semmoiset ~300 latauskertaa jos ei mekaanista vikaa tule on noin akun käyttöikä.
    Atoja/vastuksia/setuppeja tms, laitteesta ja nesteestä riippuen yksi viikossa -> yksi kuukauteen.

    Ei niitä ihan kokoajan tartte ostella :P Myöskin foorumi antaa hieman vääristyneen kuvan, koska suurin osalla täällä on tämä touhu enempi vähempi harrastus, jossa kahlataan alan laitteita läpi ja koitetaan saada paras mahdollinen hyötysuhde niistä irti.

    Parasta on etsiä ja löytää SE oma juttu. Ne omaan makuun ja budjettiin sopivat laitteet.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ego ja karto+tankki yhdistelmään voi aina luottaa. Sitä on helppo käyttää ja toimii ku junan vessa.. Karton vaihtaa pari kolme kertaa kuukaudessa ja se on siinä...

     
     
  12. #12
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Ego ja karto+tankki yhdistelmään voi aina luottaa. Sitä on helppo käyttää ja toimii ku junan vessa.. Karton vaihtaa pari kolme kertaa kuukaudessa ja se on siinä...
    näin on. Tosin nyt 4-5 kuukauden eVodi-kokemuksen jälkeen alan jo viimein uskoa että eVod on yhtä luotettava, lähes yhtä edullinen käyttää ja vielä vähätöisempi kuin kartot. Lisäksi makua tulee imo enempi ainakin useimpien nesteiden kanssa.

     
     
  13. #13
    Näyttää siltä että toisesta taisi jo lahota akku. Perkele. Ja tosiaan noi maut tarttuvat noihin atoihin, ekat maut mitä käytin molemmissa nyt kummittelevat. Esim; toisessa kokis ekana, nyt laitoin suklaamakua (), ja kokis maistuu silti 90%:sti.

    En tosiaan uskalla noita atoja alkaa vääntelemään irti tuolta kuoresta, joten... duhh.

    Onneksi ego-K tulossa ensiviikon lopulla

    EDIT: Haha, tekis mieli facepalmata todella lujaa tällä hetkellä. Käytin äsken toista akkua, ja sitten olin et "eikö tääkään toimi". Kelasin, että eihän 2 akkua jotka on 3pvää vanhoja, voi mennä yhtäkkiä paskaksi. Minä olin ottanut akun pois päältä (5 painallusta akkunapista , _ ,), noh eipä ole akut rikki. Mutta sitten seuraavaan probleemaan, eli tähän aton puhdistamiseen. En saa sitä atoa edes irti. Kai pitää yrittää vaan huuhdella irrottamatta sitä sieltä.

    EDIT 2!: Nonniin. Ato lähti irti huuhtelun tohinassa. Siinä pohjalla näyttää olevan palanut lanka (katkennut) ja tässä itse atomisaattori, jossa loput langasta. Revin langan ulos atosta koska poikki. Mitä nyt?
    Viimeksi muokannut E-skimo; 02.06.13 kello 21:03.

     
     
  14. #14
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    osta uusi josset osaa siihen värkätä itse uutta vastusta. Youtube on pullollaan opetusvideoita.

     
     
  15. #15
    Vastus? Se ihmeen pumpulilanka-tsydeemihän (wick?) tässä irti nyt on, ei vastus?

    E: Länttäsin nyt aton takaisin paikallee, pistin uuden e-nesteen tankkiin, ja kyllä näyttää toimivankin ilman lankaa.

    Kunnes. Ato ei pysy kiinni enää. Miten saan sen pysymään kiinni pöntössä? Jos käännän e-tupakan toisin päin, ato tippuu. :c
    Viimeksi muokannut E-skimo; 02.06.13 kello 22:11.

     
     
  16. #16
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

     
     
  17. #17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    Eli siis vedän jeesusteipillä sen pienen rautahökötyksen atomisaattorin sisälle kiinni? Ei taida onnistua. :/

     
     
  18. #18
    Kestääkö tuo CookieX Colaa ? Viisaammat?

     
     
  19. #19
    Miksei kestäisi?

     
     
  20. #20

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •