Sivu 11 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 1009

Aihe: Rotaryn Höyryhäiriöt. Tästä se lähtee

  1. #201
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä en tuomitse ainakaan ketään, jos polttelee välillä. Mulle ainakin se juttu on se, että mä pystyn, voin ja ilman henkistä väkivaltaa vetelen näitä nesteitä päivästä toiseen.

    Mäkin vedin tossa viikonloppuna 2 röökii seurassa ja loppuviimein ihan ok juttu, koska nyt mä tiedän miks mä oon siirtynyt tähän loistavaan höyryttelyskeneen!

    Lisäks mulla vahvistu mun oma ajatus muutamasta tupakkanesteestä ja niiden autenttisuudesta entisestään. Huomiona semmonen, että moni tupakkamaku on satavarmasti kehitetty poltetun tupakan maun mukaan, eikä niinkäin kuin esim HOL, joka saa maun siitä tuoreesta palamattomasta tuotteesta. Noi mauthan eritellään labroissa sellasilla laitteilla jotka analysoi hajuja jne. ne kopio sen maun jne siitä kun se tuote palaa jne. Siinä tulee se ero esim HOL:n ja muiden välillä maussa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  2. #202
    Ite en tiedä, mutta sen jälkeenkun alotin höyryttelyn, niin en ole enää pystynyt vetämään tupakkia niin kuin ennen. Pari pikkusikaria olen poltellut henkeen, ja ei voi muuta sanoa että kun ennen meni ihan kunnolla hengitysteihin, niin nykyään se on teelusikallinen savua jossei vähemmänkin mitä pystyy vetämään. Makuaistikin on vissiin palautunut, mentholeissa meinaan maistuu niin paljon paperi että alkaa oksettamaan. Muitakin tupakoita kuten Camel ja Mallu (entiset suosikit!) polttaessa tuntuu sellainen olo kuin ekan hatsin jälkeen oisit jo täynnä savua - vähän samanlainen fiilis kun oot syönyt ittes täyteen 1 kilon härkäpiffellä ja mietit jaksaisko syödä vielä, tosin tässä ei ole kyse siitä hyvästä mausta. Eli eipä ole järkeä enää muuhun kuin piiputteluun ja sikariin - niissä on sentään vielä se hyvä maku ja terveyshaitat suht pienet.



    Kuva liittyy!!


     
     
  3. #203
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Joskus kun oikein hyvä setuppi osuu kohdilleen, vaikkapa tuon iclearin sideshowbob-silicoissa tai jossain silicadripperissä, niin Toroista, etenkin Cigarillosista ja Guevarasta tulee mulle sellainen vahva jälkimaku kuin olisi pureskellut jotain helvetin hyvää ja tuoretta sätkätupakkaa pussista. Ei ehkä mikään äärimmäisen toivottava kokemus, jos nyt ei pahakaan. Siinä viimeistään huomaa sen mistä tavara on tehty.

     
     
  4. #204
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    noniiiiin

    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #205
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Taas kerran loistava video! Ja hyvinhän tuo Lontoon murre taittuu

     
     
  6. #206
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Saitko nesteet testiin ihan ilmaseksi kun piti englanniksi arvostella?

     
     
  7. #207
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Saitko nesteet testiin ihan ilmaseksi kun piti englanniksi arvostella?
    Tais Rotary niin sanoa videossa... khrm. :P


     
     
  8. #208
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo tää homma alkoi siitä, kun tein sen El Toro revikan. Marko joutui vähän tulkkailemaan HOL:n porukalle tota mun revikkaa ja sieltä pyydettiin tekemään seuraava englanniksi jos mahdollista. He myös tarjosivat reilusti nesteitä kyseiseen videoon sitten samalla.

    Ihan reilu peli mun mielestä ja sanoin kyllä ettei tuo ole mikään ongelma, koska ei noi 6.95€ pullot ois mun budjettia kuitenkaan kaataneet
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  9. #209
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Tais Rotary niin sanoa videossa... khrm. :P
    Enoo ehtiny vielä kattomaan, katon illalla kun saan muksun nukkumaan ja kämppä hiljenee :P

     
     
  10. #210
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Just katsoin. Sanoisin että paras suomalainen joka tekee englanniksi nesterevikoita, händs döwn. Ihan maailmanluokan settiä. Nyt varmaan punastuttaa mutta ei se haittaa kun puhutaan faktoista.

     
     
  11. #211
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Meniks överiks Kiitti tästä! Aika isoja juttuja kun porukka tykkäilee aika tiuhaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #212
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ois tämmönen vähän eri tyylillä duunattu pätkä sit tarjolla:

    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #213
    Oliko niin että et päässy tampere miittiin? Olis ollu enemmänkin noita t-juicen nesteitä niin olsit päässy testaileen.

     
     
  14. #214
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Oon nyt Alastarossa ja näyttää siltä, että oon poissa mestoilta koko viikonlopun. Harmittavasti meni päällekkäin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #215
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Hyvä video, kestit kuin mies

    Jack the Ripple a.k.a. Niscan oksennus (Turun talvimiitissä olleet tietävät ja taitaa Niscalla jossain olla videokin omasta ensikosketuksesta tuon nestene kanssa) oli omasta mielestäni osittain höyryteltävä. Cigar de Paris hämää kyllä paljon hajullaan, joka on todella vahva kirsikka, mutta sitten se häviää johonkin höyryssä ja on semmoinen kirsikkatupakka, josta itse en paljoa kirsikkaa koskaan löytänyt. Wignutsin nesteet jakavat mielipiteitä paljon, itse tykkään todella paljon tuosta Fire and Icen potkusta ja makuyhdistelmästä (kiitokset Ortepille joka sitä ekan pullolliseni lähetti), jos itse lähtisin jotenkin kuvailemaan niin kunnon kanelipotku kurkkuun ja hieman mentholhöyryjä lievittämään tuskankyyneliä. Odotin, että jonkin kohdalla olisi sinkkiämpäri kolissut, mutta ei se varmana kaukana ollut

    Täysin sopiva kamera noille nesteille. Ja onhan tuo ihan käypä kamera jos joskus haluaa nopeasti jonkun revikan tehdä, jostain ei niin tärkeästä. Mutta oikeastaan mitä Microsoftin tuotteelta voi odottaa, omasta mielestäni onnistunut laitepuolella tekemään ihan ok pelikonsolin ja loistavan ohjaimen siihen ja tuo oma aikaisempi hiireni (2nd gen. Sidewinder johdolla) oli todella hyvä, kunnes rullan pidike petti ja paino kokoajan jompaankumpaan scrollaus-kytkimeen. En kyllä enää osta Microsoftin hiirtä, pelikonsolin ehkä, vaan Logitechillä mennään vaikka kirveellä uhattaisiin.

    Mutta pitkälle viestille loppuun vain, että jatka hyvää työtä

     
     
  16. #216
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    kyllähän noissa wingnutsin nesteissä vähän haiskahtaa siltä että on lykätty nopeasti kasaan mahdollisimman iso valikoima nesteitä ilman sen kummempaa kehittelytyötä, periaatteella mahdollisimman paljon makua vaan, ja niihin pikkunyansseihin joilla todelliset premiumit erottuu ei ole siten panostettu. Lopputuloksena muutama vahinkotäysosuma tai sinne päin, ja vastapainona paljon sellaista mitä ei toista kertaa tee mieli maistella.
    Siinä sivussa sitten tulee enemmän myös näitä muita yllättäviä ongelmia, esim. sakkakertymiä pinnalle, joista monet on raportoineet.

     
     
  17. #217
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    ^Puhumattakaan laatuvaihteluista. Mutta oikeastaan mitä sitä voi odottaa paritaloasunnosta pyöritettävältä firmalta (e-smokeireland)? No, okei, jos myydään premium nesteinä niin saisi olla premium laatua. Mutta lopulta se on se maaginen käyttäjän makuaisti kun kertoo kaiken. Itselle ei ole oikein yksikään Halon neste uponnut, varmaan parhaiten upposi Long Horn vielä silloin kun tupakkamaut höyrysivät. Nyt kun ei enää tupakkamaut uppoa, niin putoaa listalta monia premium nesteitä (kuten El Torot ja Cellarit) onhan niitä toki paljon muitakin ja pitäisi vain saada aikaiseksi tilata testiin. Yllättävää tosin, että itsellä on jo melkein 10ml höyrynnyt tuota Wignutsin Ectoplasmicia, vaikken siitä yhtään tykkää.

     
     
  18. #218
    Pppistin muute vahingossa tossa sun Kellari-revikkavideossa noi "automaattiset engl. tekstitykset", ja voi että kun nauran täällä vedet silmissä. On kyllä hyvin kehitelty tää youtuben automaattinen tekstikäännös.... xDD

    esim. "one of my favourite liquids" -> "one of my favourite regrets" Asia taitaa muuttua hieman..? D


     
     
  19. #219
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Pppistin muute vahingossa tossa sun Kellari-revikkavideossa noi "automaattiset engl. tekstitykset", ja voi että kun nauran täällä vedet silmissä. On kyllä hyvin kehitelty tää youtuben automaattinen tekstikäännös.... xDD

    esim. "one of my favourite liquids" -> "one of my favourite regrets" Asia taitaa muuttua hieman..? D
    What I am watching O.o Tai no en mä pysty katsomaan, liikaa huutonaurua Pitää kokeilla Toddin arvosteluilla tätä myös, sen englanti ku on vähän vaikeampi selkoista, kun on skotti

     
     
  20. #220
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    What I am watching O.o Tai no en mä pysty katsomaan, liikaa huutonaurua Pitää kokeilla Toddin arvosteluilla tätä myös, sen englanti ku on vähän vaikeampi selkoista, kun on skotti
    Rotaryn uus revikka + uudet nesteet mitkä tuli postista +++ tää englanninkielinen automaatti subtitle-tsydeemi kyl kruunas tän päivän. =D


     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •