Sivu 1 / 51 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 1009

Aihe: Rotaryn Höyryhäiriöt. Tästä se lähtee

  1. #1
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630

    Rotaryn Höyryhäiriöt. Tästä se lähtee

    Noniin! otin itseäni niskasta kiinni ja vääntelin iltapuhteena pienen videon vanhasta tutusta laitteesta!

    Heti kättelyssä huomasin valaistuksen olevan perseellään, joten siihen panostetaan, jos panostetaan tulevaisuudessa.

    Sitten vaan kommenttia, haukkuja, kehuja ja ehdotuksia!

    Rotaryn Hyöryhäiriöt, Episode 1: Kanger T2 Clearomizer - YouTube
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Jees!

    Paljon juttua ja mukava ronski ote asiaan. Paljon vertailukohtia ja selkeät mielipiteet. Höyryrinkulat on aina plussaa. Jatka ehdottomasti videoiden tekemistä!

    Tekninen helppi:

    Ääni on varsin selkeä ja isolla, tosin ohut ja aavistuksen särkevä sekä kuulee että se on kompressoitu. Ääni on joka tapauksessa kompressoitava mutta nyt pumppaa (ainakin kuulokkeilla huomaa). Auringonvalo on varsin hankala valonlähde varsinkin kun valoitusta ei pädistä ollut lukittu (ei välttämättä voi) eli kirkkaus pumppaa koko ajan. Ja aurinko menee välillä (yleensä) pilveen eli valkotasapaino heittää naamaa punaisesta siniseen. Aina kun käsi peittää taustan auringonvalon niin kuva on varsin priimaa. Voihan sitä kokeilla järkkärillä ottaa videota ilman luonnonvaloa. Valon laadulla ei niin ole väliä kun napsauttaa valkotasapainon lukkoon ennen videon tekoa. Rokkenroll!

     
     
  3. #3
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo toi valo oli ihan tiedostettu juttu ja oli ideanan vähän kokeilla tota ton padin kameraa muutenkin. Se on ihan jees! Valo kuntoon ja otan varmaan 5D:llä enemmän videota muutenkin kun sillä tulee kuvattua ammattipuolella muutenkin. Se on vaan fokuksen kanssa hankalampi tapaus, koska se on sit 10000% manual!
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #4
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Asiallinen video. Melko luontevasti juttua tulee kameran edessä, höyryttelijöiden analyyseja on aina mukava kuunnella ja katsella

     
     
  5. #5
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Hyvä ja selkeä ääni on aina plussaa, varsinkin kun itse käytän miniläppäriä.

    Plussaa myös selkeästä ja johdonmukaisesta selostuksesta, ei ole turhaa "niinku mun mielestä niinku" jargonia.

    T2 on ehkä hieman vanha laite, mutta hyvä lähtökohta videoiden tekoon. Aikalailla samoilla linjoilla laitteesta itsekkin. Puolisen vuotta ollu ainoana laitteena töissä taskussa mukana. Nyt on Evod syrjäyttämässä pikkuhiljaa.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Niin mutta manuaalihan on helpompi kun ei päästä kameraa arpomaan. Toinen räpylä objektiiville ja toisella tuo linssin eteen kohteen. Kameran taakse peili niin näkee että kohdennus on kohdillaan.

     
     
  7. #7
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Niin mutta manuaalihan on helpompi kun ei päästä kameraa arpomaan. Toinen räpylä objektiiville ja toisella tuo linssin eteen kohteen. Kameran taakse peili niin näkee että kohdennus on kohdillaan.
    Tästähän saa joknun dokumentin kohta tehtyä, Making of SiB77 vaping videos - secrets behind the camera

     
     
  8. #8
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    se on totta se. mä saan itseasias livekuvan töllöön suoraan jos kuvaan tosta samasta paikast, joten ei hätää Harjoootellaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    47
    Asiallinen ja selkeä video.Lisää tämmöisiä.itellä ollu t2 clearo kanssa pitempään käytössä peittää hyvin egon kanssa

     
     
  10. #10
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    se on totta se. mä saan itseasias livekuvan töllöön suoraan jos kuvaan tosta samasta paikast, joten ei hätää Harjoootellaan
    Millä vedät kuvan? Mulla palo kerran käpy ton homman kanssa, kun pistin hdmi:llä livekuvan töllöön niin sitten tuo saatanan rakkine ei enään ottanu mikistä ääntä.

     
     
  11. #11
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Siis mulla on Canon 5D MK2 ollu vähän videokäytössä nyt ja tolla voi käyttää ihan Canonin omaa av-out liitäntää. Mä oon ihan puhtaasti valokuvauspuolen kavereita, eikä videot oo niin kovin hyvin hallinnassa (vielä), joten opettelen tässä kun teen noita videoita. Kaveri tulee ens viikolla tähän, joka kanssa kuvailee ammatikseen valokuvauspuolella ja se tietää vähä'n enemmän kuin mä, joten luulis alkavan tulee ihan ok-materiaalia jossain kohtaa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #12
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Mukavahan tuota oli katella, vaikka laite ei sinänsä itseäni hirveesti ehkä kiinnostanutkaan. Lisää vaan, kun kuitenkin miehellä vaikuttaa olevan järkevää sanottavaa.

    Itselläni on ainakin vaikein homma tuon valaistuksen kanssa kikkailu, kun ei mitään varsinaista kuvauspistettä ole erikseen kämppään mahdollista järjestää ja valojen kanssa joutuu säätämään joka kerta erikseen, mutta jo parilla kympin raksavalolla pääsee jo aika pitkälle, jos ne vaan saa jotenkin järkevästi aseteltua.

     
     
  13. #13
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Duunailin tossa uuden FB-sivun noille omille pöhinöille, koska oon aika kova ottamaan kuvia. FB palvelee siinä hommassa tällä hetkellä parhaiten omia käyttötarkoituksia!

    Laittelen tänne tottakai materiaalia, kun sitä tulee, mutta paljon tulee FB sivullekkin tavaraa. Nyt ensimmäisenä latasin muutaman kuvan Kamry K100 modista jos porukkaa kiinnostaa. Lisää tulee kun vaan saan kuvailtua.

    Toiveita kuunnellaan ja teen mielelläni arvioita ja juttuja lähes mistä tahansa!

    https://www.facebook.com/RotarynHoyryhairiot
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #14
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    oikein katsomisen kestävää tarinointia, hjyvä hjyvä.

    Sellainen toive tosin että imo laitetta kannattaisi testata aina pidempään ennen revikan tekoa. Melkein voin luvata että jos tuo T2 olis ollut sulla päivittäiskäytössä kuukauden tai kaksi, tai jos olisit ostanut useamman kappaleen pidempään testiin, jolloin mukaan olisi eksynyt näitä pakollisia susikipaleitakin, niin arvostelu olis pikkasen erilainen ja antaisi myös todenmukaisemma kuvan tuotteesta. Tämä on toki varsin yleistä muillakin etenkin uutuuksien kanssa että testataan yksi työpäivä ja tehdään revikka ennen kuin kovin moni muu kerkiää.

     
     
  15. #15
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Eipä siinä paljon järkeä ole testata laitetta kuukausi kaupalla kun on jo sen testijakson jälkeen vanha :-P tai rikki.

     
     
  16. #16
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    ^Periaatteessa itse revikka olisi infoltaan täsmällisempi ja "parempi", mutta itse pidän eniten aidoista ensireaktioista. Kamera käyntiin ja tuote ulos paketista, ilman testaamista etukäteen. Pysyy joku viihdearvokin kun välillä tulis niitä "Mitäs vittua" -kommentteja.

     
     
  17. #17
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä leikkasin ne tosta pois. Kohta tulee sit ensireaktioo, kun uudet kamat tulee ovesta
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #18
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Eipä siinä paljon järkeä ole testata laitetta kuukausi kaupalla kun on jo sen testijakson jälkeen vanha :-P tai rikki.
    juu, uusien kohdalla ei kuukausikaupalla ehkä kuitenkaan, mutta jos ny edes sen viikon tai kaksi, laitteesta paljolti riippuen toki? Tuon T2:sen kohdalla heitin tuon kuukauden tai pari koska laite nyt ON helkkarin vanha ja läpeensä haukuttu jo muutenkin. Uskoisin että jokaisella höyryttelijällä on tukku kokemuksia loistavista ensivaikutelmista jotka hyvin nopeasti on kääntyneet joksikin aivan muuksi. Halpistuotteissa ei liene ongelma myöskään koeajaa useampaa kappaletta kun ne laatuerot kuitenkin on niissä niin helvetin yleisiä.

    Itsekin tykkään myös noista ensireaktioista, mutta tässä juuri herää kysymys kenelle näitä videoita oikein kukin tekee, omaksi iloksi/ajanvietteeksi, uudempien käyttäjien hyödyksi vai kokeneemmille käyttäjille. Kukin tavallaan, mutta mulla ainakin jos revikka alkaa sanoilla "tänään kolahti postiluukusta" tms niin sen jälkeen videolla on enää viihdearvoa.

     
     
  19. #19
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Tuossa on paljon asiaa, mutta itse näen taas asian vähän niinkin, että nykyisellä' markkinatilanteella pitkäkestoiset testit on vähän pöllöjä noille peruslaitteille. Jollekkin esim vw modille sen viel sulattelen, muty joku perus clearo joko toimii, tai sit ei toimi. Mulla ainakin jokainen laite (esim nyt sitten t3, mt3, evod, vivi, protank, t2) on näyttänyt luonteensa ihan yhdellä kertaa. Korkeintaan 2 päivää ja selvii, josko se on jatkossa tai ei. Se nyt on varmaa, että kaikki härvelit kusahtaa jossain kohtaa, mutta onko noita sitten tarkoitettukkaan käytettäväksi vaikka 3 kuukautta pidempään, jos hinta on laskettavissa yhden käden sormilla?

    Esim T3, joka mulla oli ensimmäisestä päivästä alkaen ihan paska, ei ole tähän päivään (yli kuukausi) mennessä muuttunut itsekseen paremmaksi. Kun taas sitten Pro Tank, joka ei myöskään ole huonontunut sen saman kuukauden aikana yhtään mihinkään, kun sitä vaihdettavaksi tarkoitettua osaa siellä vaihdetaan oikein väliajoin.

    Tiedä sitten.

    Kyllä mullakin tulee muutamia pidemmän ajan kokemuksia esiin noilla videoilla väkisinkin, mutta en kyllä rupee tarkoituksella venyttämääån jonkun bogen carton testiä ens vuodelle ihan vaan siks et näen kestääkö se
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  20. #20
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    esim. näissä Kangereissa (pre-eVod) sekä CE-clearoissa on kuitenkin just se että on täyttä lottoa mitä laatua sieltä postista tulee. Esim. T2:sia ostin itse aikanaan pari kokeeksi - ei ongelmia eka viikon aikana joten tilasin kourallisen lisää samasta paikasta samasta erästä. Yksi tai kaksi niistä uusista toimi ja pelasivatkin sitten sen about kuukauden mitä niiltä sopi maksimissaan odottaa, kaikki loput rupesi kusemaan viimeistään toisena päivänä. T3:sissa sama homma mutta pikkaisen parempi hyötysuhde. MT3:sia ostin muutaman ja olivat kaikki susia päivästä yksi alkaen. Nyt ne kuoret odottavat tuossa eVod-vaihtopäitä.
    Evodikin rupesi mulla kurlaamaan ensimmäisenä käyttöpäivänä mutta sittemmin osoittautuneet todella hyviksi laitteeksi kaikki nuo puolisen tusinaa kipaletta. Pro Tankkeja on kolme ja yhdessä niistä oli heti aivan umpisurkea atopää, kaksi muuta toimineet helkkarin hyvin suoraan paketista.

     
     
Sivu 1 / 51 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •