Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 30

Aihe: Poldiac Mod

  1. #1

    Poldiac Mod

    Tuli tuollainen Poldiac ostettua, mitäs kokemuksia porukoilla siitä on? mmvapors.com
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  2. #2
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    On kokemuksia. ÄLÄ KÄYTÄ SITÄ MESHIN HAPETTAMISESSA! Rikkoo nimittäin napin kontaktit. Ulkoisesti napin kontaktit ovat isot mutta napin sisällä kontaktipinta-ala on noin 1mm^2 molemmin puolin ja se on tuon kytkimen heikoin osa. Muuten kyllä loistava laite.

    :wq

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    Itselle tulossa jo toinen poldi, tykästyin vankkaan rakenteeseen.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  4. #4
    Täältä löytyy 18350 MiriamWTH edition ja oon ollu tyytyväinen. Jämäkkä, laadukkaasti tehty ja iskee lujaa.
    Yllätti lisäksi, että ei ollut paljoa 18350 gussia pidempi, vaikka omaa ylänapin.

    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  5. #5
    Osaattekos kertoa että tulittaako tuo jos tuon yläkuoren kääntää napin suojaksi niin ettei vahingossa ampuilis taskussa ollessaan?
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  6. #6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thunder Näytä viesti
    Osaattekos kertoa että tulittaako tuo jos tuon yläkuoren kääntää napin suojaksi niin ettei vahingossa ampuilis taskussa ollessaan?
    Siis toihan on nimenomaan just tarkotettu näppäinlukoks, et sen ylemmän sleeven saa käännettyä sen napin eteen

     
     
  7. #7
    Juu sitä just ihmettelin kun nappihan on silloin hieman alas painuneena että ottaako se jo kontaktia, mutta ei tietenkään pohjassa asti
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  8. #8
    Nappi ei ota kontaktia, vaikka on käännetty "paidan" alle näppäinlukkoon. Sitä pitää painaa vielä pikkusen syvemmälle, että tulittaa.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  9. #9
    Tässä linkissä testattu jännite hävikkejä ja tuo poldiac kyllä pärjää hienosti (ellei jopa parhaiten), eli ei ollenkaan huono ostos Did a little testing last night... Voltage Drop on various mech. mods
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thunder Näytä viesti
    Tässä linkissä testattu jännite hävikkejä ja tuo poldiac kyllä pärjää hienosti (ellei jopa parhaiten), eli ei ollenkaan huono ostos Did a little testing last night... Voltage Drop on various mech. mods
    Testattu joo. Eri akut ja eri vastukset...

    Ja ohmeja välillä 1,4 - 1,8.

     
     
  11. #11
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    No, olihan siinä mittauksia, mutta aivan turha noita on tolta pohjalta vertailla..

     
     
  12. #12
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerttuaAnkka Näytä viesti
    Testattu joo. Eri akut ja eri vastukset...

    Ja ohmeja välillä 1,4 - 1,8.
    Meinasin kirjottaa samaa, mutta aattelin olla kerrankin hiljaa

     
     
  13. #13
    UPS polki tänään ovelle Poldiac Cloud Wizardin (350 & 500). Ensivaikutelma on aivan uskomattoman hieno. Laadukas putki, nappi on erittäin sulava ja iskee todella kovaa - tuskin häviää millekään pop-modille. Lisäksi tämä on kaunis kuin koru. Mikään näkemäni kuva ei ole tehnyt tälle oikeutta. En ymmärrä miksi tästä ei pöhistä enempää? Johtuuko se siitä, ettei tämän kanssa tarvitse käydä F5-kisoja ja tähän saa jopa varaosia hyllystä? Vai onko tuo ylänappi vieraannuttava?

    Lisäplussana on, että tätä saa halutessaan muunneltua todella erilaisiin koko- ja ulkonäkövariaatioihin housujen ja slotatun tai klassisen paidan ansiosta. Kiiltoa, mattaa, messinkiä, rosteria - kaikissa yhdistelmissä. Me like veri meni!

     
     
  14. #14
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tainnu pahin poldiakkibuumi mennä jo ohi, ilmeisesti tuosta Rotaxin tokassa viestissä raportoimasta kytkinongelmasta johtuen..?

     
     
  15. #15
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Sen sain korjattua hankkimalla Low Res muoviosat kytkimeen (25€). Eli PEEKistä tehdyt sisukset. Nyt voi taas pulssitella. Pulssittelussa napin Delrin-runko pehmenee ja kytkintappi sulaa sen sisälle jolloin se ei enää ota kontaktia. Jos kytkinongelmia ilmenee, niin tuolla osapäivityksellä sen saa toimivaksi halvemmalla kuin ostaa joku toinen modi tilalle.

    :wq

     
     
  16. #16
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tainnu pahin poldiakkibuumi mennä jo ohi, ilmeisesti tuosta Rotaxin tokassa viestissä raportoimasta kytkinongelmasta johtuen..?
    Joo, mä oon aina ollut huono ratsastamaan trendin harjalla. Toisaalta tykkään tavarasta, jota saa hyllystä. Ite en ainakaan toistaiseksi pulssittele, kun noi mun meshkokeilut on olleet lähinnä pulttibois-tasoa, mutta pannaan korvan taakse.

     
     
  17. #17
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Samaa vikaa oli Atmomixanin 69:n kanssa. Sai kyllä helposti korjattua ku hinkkas vähä topakammin.

    edit.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Joo, mä oon aina ollut huono ratsastamaan trendin harjalla. Toisaalta tykkään tavarasta, jota saa hyllystä. Ite en ainakaan toistaiseksi pulssittele, kun noi mun meshkokeilut on olleet lähinnä pulttibois-tasoa, mutta pannaan korvan taakse.
    Jos sattuu olemaan useempi mekaaninen, niin ainahan sitä voi pulssitella jollain muulla, ei se iso vaiva oo. Ja iteki RAKASTAN tavaraa jota saa hyllystä. Ainoa F5-kisa johon oon jaksanu osallistua oli Swan. Hyllytavara. <3 Ehkä Poldiac tulee sitten jossain vaiheessa tännekin, tuo Cloud Wizard on aika seksikäs.

    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Samaa vikaa oli Atmomixanin 69:n kanssa. Sai kyllä helposti korjattua ku hinkkas vähä topakammin.

    edit.

    Jos sattuu olemaan useempi mekaaninen, niin ainahan sitä voi pulssitella jollain muulla, ei se iso vaiva oo. Ja iteki RAKASTAN tavaraa jota saa hyllystä. Ainoa F5-kisa johon oon jaksanu osallistua oli Swan. Hyllytavara. <3 Ehkä Poldiac tulee sitten jossain vaiheessa tännekin, tuo Cloud Wizard on aika seksikäs.

    Tää ON seksikkäin putki mitä mä oon kädessä pidellyt sitten... ööö.... edellisen vessakäynnin!

     
     
  19. #19
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Eipä noista yksikään ruma oo. Jos kestää gennyjen raskasta kuormaa niin saattaa olla hankintalistalla. Eikä oo edes hinnalla pilattu. Ja HYLLYTAVARAA.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #20
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Kuten jo aikaisemmin totesin, Poldiac alkuperäisillä Delrin osilla ei Gennyjen pulssittelua kestä ilman päivitysosia.

    :wq

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •