Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 38

Aihe: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Höyrytellyt vasta reilun kolme viikkoa ja kulutus vähentynyt yli puolella.
    Alle 1ml 16mg nestettä/päivä. On kyllä ainut jäljellä oleva neste makean kahvin makuista jota höyrytän vain kun nikkikset iskee.
    Tuntuu vaan että tämä laji olis aika helppo jättää ihan vaan viikonloppujen iloksi.
    Metkaa kun analogisia 35-v vähintään aski päivässä

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    on vähentyny. vertaisin tätä tuttipulloefektiin. ensin imetään kaks viikkoa nesteet ja kuola valuen suupielistä. sit sitä tehdään vaan ryypätessä.
    sit vähenee ja alkaa aamuhöyryjen jälkeen jo olemaan rauhallisempaa. iltaisin kiihtyvää muttä viikkojen kuluessa yhä vähentyvää.
    ihan parhautta tämä on. jotkut jää tohon laitefriikkiyteen kiinni ja toiset sit mahtaviin makuelämyksiin. molempi parempi.
    röökille voin näyttää keskisormee. .

    kiitos oi mahtava höyry!


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Itsellä lähinnä kasvanut höyryttely, jäänyt koukkuun noihin makuihin niinkuin tuossa yläpuolella mainittiin. Ja kun ensimmäistä kertaa 20n vuoteen maistaakin jotakin, niin tuntuu olevan pakko testata kaikki maut. Itse taidan kyllä vähitellen tiputtaa nikotiinin tuosta pois, mutta ilman näitä kaikkia ihania höyryjä en näe syytä olla

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Ihan selkeästi vähenee, muutamassa viikossa. Etenkin jos käyttää vähän liiankin mietoa nestettä, jota saa alkuun höyrytellä paljon. Tietty sitten alkoholijuomiksia ryystäessä höyryääkin enemmän...

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Itsellä lähinnä lisääntynyt kokoajan.
    alkuun meni se 10ml 36mg viikossa, nykyään reilut 20ml 24mg...

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Pääsääntöisesti on vähentynyt jonkin verran, ihan yhtä usein ei tule ravattua "tupakilla" kuin aiemmin. Toisaalta keskioluen kanssa höyry sitten nousee ihan koko ajan. Keskikulutus on tällä hetkellä vajaa pari tankillista/päivä eli <2ml/päivässä.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  7. #7

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    itellä oli alkuun 18 mg nestettä jota meni sellanen 30ml pullo viikossa, nyt yksi 5ml 24mg pullo saattaa kestää kolmekin päivää koska vähentynyt vapottelu ja myös se että laitan pari tippaa kerralla atoon suoraan vähentää nesteen kulutusta huomattavasti kuin se että kostutan jotain pumpulivanu hässäköitä. mautkin parempia. polttanut 19 vuotta ja nyt ilman tupakkaa ollut 7 viikkoa ja ei edes tee mieli. kohta tiputan nikotiinimäärää alemmas ja kohtapuolin olen irti sitten vielä nikotiinistäkin

     
     
  8. #8

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Lisääntynyt on ja nesteet laimentuneet. Nyt kun alkaa oman maun sekoitus olla kohtalaisen selvillä, on se kyllä mukavaa pöllytellä paksuja VG-pilviä ja vaan ihmetellä.

     
     
  9. #9
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Hirveesti teillä menee.Minulla 2ml päivä eli toisessa on tupakka/mentooli ja toisessa käytän jotain hedelmä makua.Tietenkin kun ekalla kerralla täyttää mega karton menee paljon mutta sen jälkeen 2 viikkoa mitä hyvin kestää noi mega duol kartot menee 1ml kumpaankin.24mg litkua ja en ole huomannut,jotta ryypätessä menisi enemmän.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Oikeastaan itselläni vähentynyt aamuisin ja päivisin höyryttely, mutta illasta koko ajan taas olen höyryttelemässä sitten.

     
     
  11. #11

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Lyhyesti: vähenee.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Enpä oo nyt viikkoon vetänyt kuin muutamat imaisut.
    itsea alkaa tätä nykyä nukuttamaan nuo höyryt sen verran että ei kiinnosta ihan kokoajan käyttää.

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Itse oon jääny varmaan jokseenkin koukkuun noihin makuihin ja nesteen kulutus on lisääntynyt, tosin samalla on voltit nousseet aivan uudelle levelille ja nesteetkin laimentuneet, joten kokonaisuudessaan nikotiinia menee elimistöön vähemmän kuin alussa, mutta itse nautinto on kasvanut...

    EDIT: väitän siis myös samalla, että voltteja nostettaessa "hyötysyhde" laskee, höyryä suunnattomasti enemmän, jolloin myös nestettä menee enemmän, mutta en usko että nikotiiniä ehtii imeytymään kehoon yhtä hyvällä hyötysuhteella, kun pienempiä höyrypilviä puhallellessa peruslaitteistolla?

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    114

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    vaihtelee tuo kulutus. pärjään kumminkin alle 1ml päivässä


    300e käytetty e-härpäkkeisiin :S

     
     
  15. #15

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Mulla kyllä vaan tuntuu lisääntyvän höyryttely. Eikä ole niksamäärätkään laskeneet mihinkään. 24-25mg:n litkuja vedellyt. Yritin vähentää 18mg:aan, mutta ei tuntunut missään tuo ja palasin takaisin "vanhoihin" niksamääriin.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Kyl se vähenee, jos vähentää.

    Sit jos sitä ei vähennä ni sit se joko pysyy samana tai lisääntyy.

    Et se on vähän niinku semmonen juttu se.



    ps. En tiedä ollenkaan onko omat röyhyttelyt keskimäärin vähentynyt vai ei. En jaksa laskeskella. Nesteet kuitenki laimenee, ja joskus menee kokonaisia päiviäki ettei "muista" imutella.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Riippuu paljolti siitä mitä posti on tuonut viimeaikoina. Jokakerta kun saan jonkun uuden jännän jutun, niin alkaa taas menemään ja sitten taas pikkuhiljaan turrutaan ja sitten taas mennään jne jne jne
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  18. #18
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    10

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Mulla kyllä vaan tuntuu lisääntyvän höyryttely. Eikä ole niksamäärätkään laskeneet mihinkään. 24-25mg:n litkuja vedellyt. Yritin vähentää 18mg:aan, mutta ei tuntunut missään tuo ja palasin takaisin "vanhoihin" niksamääriin.
    Täysin sama juttu, vaan hauskaahan tämä on.

     
     
  19. #19

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Ensimmäiset kolme kuukautta tuli höyryteltyä aktiivisesti. Viimeiset kolme kuukautta hyvinkin epäsäännöllisesti, lähinnä autoillessa tulee e-savukketta imettyä. Ja koska autoilukin on niin epäsäännöllistä, voi sanoa että höyryttelen 0-5 kertaa viikossa. Laitteita tuli tilattua alussa hyvinkin paljon, viikoittain tuli joku paketti. Viimeisen kolmen kuukauden aikana olen tilannut ehkä kaksi kertaa alle 20 euron satsin.

     
     
  20. #20
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Väheneekö höyryttäminen ajan myötä?

    Tuntuu, että on vähentynyt. Röökiä vedin ihan ketjuna, mikä näkyy mun laskuristakinin tossa alhaalla. Höyryttely oli aluksi vähän samanlaista, mutta nyt tuntuu että aika harvakseen tulee vedettyä syvät hatsit.

    Hyvä juttuhan se on.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •