Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 56 / 56

Aihe: Kanger T3 ja MT3 uudet versiot

  1. #41
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Mitä nestettä käytössä? Jotkut vaan karstoittaa nopeampaa...

     
     
  2. #42
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvostoliitto
    Viestit
    8
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Mitä nestettä käytössä? Jotkut vaan karstoittaa nopeampaa...
    HS Delight 24mg,johon lisään sekaan hitusen 18mg mentholia.

     
     
  3. #43
    Erityisen tyytyväinen oon tohon Kangerin T3 säiliöön! Mahtava kapistus tollasen eGon perusakun tulevaan säiliöön verrattuna! Mites näitä muuten pystyy pesemään? Maistuu aivan järkyttävälle pienen smurffi veren makusen litkun jälkeen :x

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari Kahvikuppi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Kotka(n pesä)
    Viestit
    136
    ^Ihan lämpimän kuumalla vedellä oon pessyt, vissiin kerran tai kaksi, sitten vaan jättää kuivamaan. En siis mitenkään keitä, vaan hanasta sen verran lämmintä sillä näppituntumalla, ettei näpit pala.
    Tuo atojuttu on jännä. Oikeastaan eniten oon käyttänyt juurikin tuota mt3:sta. Silti tuntuu että se vakio 1.6ml olisi jotenkin parempi. Tiedä sitten... ei tuota isoa ainakaan koko ajan tarvi olla tankkaamassa, mikä on hyvä.

    Nyt vaan ongelma on että alapää vuotaa. Välillä ei vuoda, ja välillä ei pidä mitään. Tiivisteet ainakin näyttäis olevan ehjät, eri atoilla ei tunnu olevan vaikutusta. Ihan normilitkuja käytän. Kusee vaan koko ajan niin että eilen kippasin loput nesteet pienempään tankkiin kun puoli päivää mokoma kusi taskuun. Mitään damagea ei ole saanut. Onko se parin kuukauden aktiivinen käyttö sitten sen käyttöikä? No pianhan tuo selviää, tuli just kuittaus että uutta lähtee postiin tänään. Jos kusti polkee, niin huomenna on taas

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari Kahvikuppi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Kotka(n pesä)
    Viestit
    136
    Jatkoa edelliseen. Uus mt3, no toimihan se hetken. Sitten hyytyi Stana... noh atossa tuskin vikaa. Vaihdoin bottomin Evod kangeriin minkä nappasin 1,6ml clearosta. Eipä edes tullut mieleen että sehän on tosiaan yhteensopiva... ato, on joku 1.8 tai 2.2. aivan sama. Joku hemmetin ongelma tuon bottomin kanssa. Uus clearo vaan ei antanut mitään. sitten pikku fiksi ja toimii. Tästä sekasotkurällästä en enää taida tietää itekään mistä sen kasasin. Mutta toimii nyt näin, paremmin kun uutena. Ottaen huomioon että uusi on vaan clearo ja muut jotain muuta. No... sitä se on kun kaikkea sekaisin. blaah... ei sentään vuoda kele..

     
     
  6. #46
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Jonkin aikaa höyrytellyt T3S:ää ja ihmetellyt palaneen kumin makua. 1.8 Ohm atopää näyttäisi kestävän 3,8V jännitettä n. tunnin kunnes rupeaa maistumaan kumisaappaalle. Ei hyvä. Samaan aikaan EVOD höyryää kuin ei mitään ja antaa mahtavat blossit.
    Tutkiskelin valkoista laatikkoa jossa atopäät tulivat ja eihän siinä mitään Kangertechia lue missään. Joku klooni tämä?
    Kävin sitten kaupassa (Elektrosavu) ihmettelemässä noita atopäitä ja ostin 5 kpl mustassa lootassa. Nämä uudet toimivat aivan eri tavalla. Ei häivähdystäkään kumisaappaan potkaisusta naamalle. Tarkkaan katsoessa on niissä pieni ero (ks kuva):

    DSC_0002+copy.jpg

    Punaisen nuolen kohdalla oleva eriste on käryävässä atopäässä valkoista kumia. Käryämättömässä se on silikonin tapaista läpikuultavaa kumia. Siis kuvassa vasen on HUONO ja oikea on HYVÄ.
    Katsokaa että saatte oikeanlaisia atopäitä.

     
     
  7. #47
    Itsellä evodit on toimineet mainiosti, kuin myös t3s, mutta..... Meinasi taju mennä kun alkoi yksi yksilö temppuamaan Ziegelin päässä. Vuoti akun navalle ja jne. Kun löi 5v smokiin kiinni, niin mukamas pelasi paremmin. Tämän kanssa taistelin aikani kunnes . Hmm... mulla on kaksi hopean väristä evodia ja yksi musta. Kuitenkin vain yksi musta t3s. Berkele, vain yksi musta pohjaosa. Voila, vaihdoin tuon mustan pohjan toiseen mustaan, niin kaikki setit pelasi jälleen loistavasti. Itse nykyään ruuvaan kaikki liitoksen todella hellästi paikalleen ja tuntuu toimivan. Yhtään atopäätäkään en ole vielä heittänyt roskiin vaan käärinyt muutaman coilin. Jossain vaiheessa kuitenkin se kumiholkki hajoaa kun näpräilee.

    Kun noissa vanupuikoissa lukee, että ei saa työntää korvakäytävään, niin olen niitä sitten työntänyt tuonne atopäähän ja tutuvat toimivan.

     
     
  8. #48
    Minulla myös käytössä 2x mt3s:ää ja molemmissa tuo kumisaappaan maku. Atopäät ovat Don Mc:n kuvan mukaan noita parempia ja kaikki laitteet hankittu puffilta. Käytössä 2.5 ohmiset vastukset ja pystyn käyttämään ainoastaan noin 3.5 volttia vamo v5:lla ja jos tuosta menee yli niin kumisaappaan maku on taattu. Pohjapaskan tiivistekki luiskahdellut pois paikoiltaan muutaman kerran, joten voisiko tuosta aiheutua toi saappaan maku?

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    T3S kusee alleen kun neste laskee johonkin 1/3 tai ali. Ilmeisesti neste notkistuu lämmetessään ja valuu aton läpi. Täysinäisellä tankilla ei ehdi lämpeemään samalla tavalla. Ei väliä onko ato uusi vai vanha.
    Onko muita kikkoja kuin tankin täyttäminen useammin?

     
     
  10. #50
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    ^ Lisää tehoa, kevyempi imu, ja/tai itserakennetut vaihtopäät.

    Noissa vaihtopäissä ProTankin pidempiputkisissa on parempi ilmankulku, eli ei vuoda yhtä herkästi kuin Evodin lyhytputkiset.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Kiitos. Voin koittaa lisää tehoa näin ens alkuun.
    Meinaatko, että ProTankin atot sopii T3S:ään? Sen tiedän, että Evodin atot ei sovi.

     
     
  12. #52
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Aiku joo, se olikin niin päin että T3S:ssä on kapeampi heltta. Eihän ne sitten heittämällä käykään. Mä porasin hermostuksissani T3S:n yhteensopivaksi Evod/ProTank-atoille ettei tartte tuollasia miettiä...
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku (Raisio)
    Viestit
    52
    Itse olen käyttänyt runsaat puoli vuotta T3S:iä. Teen omat setupit ja vuotaminen jäi vähemmälle kun käytin väh. PG/VG 50/50 nestettä. Silicalla toimii hyvin, mutta eka setuppi BioWick puuvillalla alko vuotamaan. Oli päällimmäinen makulanka vettynyt niin ohueksi, että päästi nesteet aton sisään ja siitä akkunapaan. Ylimääräinen patkä makulankaa tiivisteeksi ja taas pitää.

     
     
  14. #54
    Onko vika vain laadussa kun pahimmillaan atot kestää vain päivän? Alkaa lyömään tyhjää. Käytössä 1,8 ja 2,2 ohmiset ja akkuina perus ego-c akkuja (joyetech & joku bulk). Mites päin tuo ohmi asia meni, kannattaako kokeilla isompia vai pienempiä jos atot ns. palaa puhki?
    Onko jossain kaupassa parempia kuin toisessa? Tulee kalliiks kun 1,5€ atoihin/pv.

     
     
  15. #55
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    ^En tiedä mitä tarkoittaa "tyhjän lyöminen" tässä tapauksessa, mutta perus Ego-akuista ei ainakaan tule liikaa tehoa 1,8-ohmiseen atoon (< 8W). Eli jos palaa kuivana niin vika on jossain muualla. Jos nesteet on kovin paksuja, on vaihtopään ilmaputken juuressa oleva kumitutti hyvä kääntää ylösalaisin.

    Pienemmällä vastuksella tulee isompi teho, jos akun jännite pysyy samana:
    P = U*U/R
    eli
    3,7V * 3,7V / 1,8 ohm = 7,6W
    ja
    3,7 * 3,7 / 2,2 = 6,2W

    Käytännössä Ego-akku ei jaksa 1,8 ohmin alle mennessä antaa samaa jännitettä, eli tehoa ei tule niin paljoa kuin pitäisi.

    Vois olla hyvä aika päivittää kalustoa, nää MT3:set ym on sen verta vanhentunutta tavaraa. Uudemmissa Kangerin (yksicoilisissa) clearoissa on halvemmat vaihtopäät koska vaihdettava osa on pienempi.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  16. #56
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Hieman on laadunvaihtelua havaittavissa, tai sitten olen vaan sattunut saamaan sekä aidon että tuoteväärennöksen samasta kaupasta. Olin äärettömän tyytyväinen ostamaani T3S clearoon, joten tilasin varalle toisen. Uudessa clearossa basecap kierteet ovat vajaat, joten clearo ei kierry ihan tuohon iTasten topin tasalle, vaan jää vajaan millin ilmaan ja imuvastus on kuin el-cheapo CE4 clearoissa. Siis mikä? Imuvastus - tai no ei voi puhua imuvastuksesta kun sitä ei ole. Sama kuin 110mm viemärirööriä yrittäisi imeä.

    Vasemmalla se toimiva ja "viemärirööri" oikealla:
    IMG_0153.JPG

    Toimiva malli iTastessa kiinni:
    IMG_0154.JPG

    Ja se "viemärirööri":
    IMG_0155.JPG

    No otetaan yhteyttä kauppiaaseen ja kysellään sieltä että mit-vit....
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •