Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 56

Aihe: Kanger T3 ja MT3 uudet versiot

  1. #21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Ihan hieno uutinen tämä että on e-vod tyyppiset atot noissa uusissa versioissa, nimittäin se alkuperäinen systeemi T3/MT3:ssa on aivan per*eestä jos haluaa itse ruveta
    wickailemaan niitä uusiksi.
    hommaan kyllä tuollaisen t3s ja nuo vanhat menevätkin sitten kirppis myyntiin..
    Jos toimivuus on samaa luokkaa, niin ehdottomasti hyvä juttu. Aiemmin kun kaikissa Kangerin lieroissa oli oma atonsa, joissa lisäksi 2-5 eri vastusarvoa, niin tietenkin joku aina loppu. Ja Kangerin toimitusaika tällä hetkellä on 1,5kk. Tulee T3 basea, jolla "vanhan mallin" T3 muutetaan T3s:ksi. Mikäli käyttäytyy kuin Protank, niin höyryä pitäisi olla enemmän luvassa, mausta en osaa sanoa.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  2. #22
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti
    Ekat testit E-Vod vs. T3S.
    Enpä tiedä mistä johtuu mutta T3:lla enempi makua ja höyryä.
    E-Vodista otin yhden langankin pois jolloin parani vähän vaan T3 vieläkin parempi.
    veikkaisin että ero on siinä että t3s:ään osui tällä kertaa parempi vaihtopää. Yksittäisten laadussa on aika huomattaviakin eroja.
    Pistän itse kaikkien Kangereiden atot vaihtoon aina 1-2 viikon välein ja on tämä kyllä melkoista makujen vuoristorataa ihan joka päivä vaikka
    periaatteessa identtiset atomisaattorit ja samat nesteet aina kyseessä.

     
     
  3. #23
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Onko noi aoto sopivia keskenään siis M/T3S --> Evod, M/T3 --> Evod kokeiltu ja toimii, mites M/T3S --> M/T3 sopivuus? Jos jengat naysaa ja tiiviste osuu kohdalleen niin luulisi niiden oleva samaa sarjaa?

     
     
  4. #24
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Onko noi aoto sopivia keskenään siis M/T3S --> Evod, M/T3 --> Evod kokeiltu ja toimii, mites M/T3S --> M/T3 sopivuus? Jos jengat naysaa ja tiiviste osuu kohdalleen niin luulisi niiden oleva samaa sarjaa?
    Tulipa juuri huomattua että Esmokelta tilattuihin T3S:iin ei sovi Puffilta tilatut Evodin ja Pro Tankin vaihtopäät. Vaihtopään laippa ei mahdu järjestelmään sisälle, eli pohja jää yli millin verran irti. Nesteet tuskin pysyisivät sisällä.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  5. #25
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Tulipa juuri huomattua että Esmokelta tilattuihin T3S:iin ei sovi Puffilta tilatut Evodin ja Pro Tankin vaihtopäät. Vaihtopään laippa ei mahdu järjestelmään sisälle, eli pohja jää yli millin verran irti. Nesteet tuskin pysyisivät sisällä.
    Tarkoitatko vaihtopäällä pelkkää atoa?
    Mulla ainakin sopii hyvin evod/protank atot T3S malliin.
    Evod alapää/eGo kierteet + ato ei ole vaihtokelpoinen T3S tankkiosan kanssa ja toisinpäin.. jotenkin ne sopivat, mutta imuputkeen jää toisessa selkeä välys vaihtoatoon.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  6. #26
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Tuo laippaongelma näkyy linkissä kohdassa 3:10-5:45. Kaiketi joissain evod-vaihtopäissä on isompi laippa?
    Kanger T3 S - YouTube

     
     
  7. #27
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    No johan teki Kangeri ovelat, jos kerran päätti duunaa tohon vielä erilaisen atopään. Ehkä se sysää Evodin markkinoilta isomman kokonsa turvin, tai sitten porukka joutuu edelleen ostelee noihin eri atoja. Melko syvältä
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #28
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Onneksi satuin jostain syystä T3S basen lisäksi myös tilaamaan yhden T3S vaihtoaton, ja hyvä että tilasin jos ei nuo muut käy.

     
     
  9. #29
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ihan selvä kikka saada myytyä osia maksimaaliseen määrään tuotteita. Kaippa hekin ovat huomanneet, että joku clearo itsessään on melko ikuinen laite, ellei sitä hakkaa vasaralla paskaks tai liota jossai tappajalitkussa.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #30
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    T3S koeajossa, mitäpä tästä sanoisi. Höyryttelykokemuksessa tässä yksilössä ei mitään eroa evodeihin joten etuna kai sitten isompi ja kirkas tankki. Toista kipaletta ei varmaan tule hankittua sillä nuo aikanaan hankitut mt3:n tankit evodin atolla ajelee ihan saman asian ja näyttää imo paremmalta twistin nokassa.

     
     
  11. #31
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    No nythän mäkin hokasin.. kun laitoin evod/protank aton T3S baseen ja ruuvasin T3S:n kasaan, niin base ei mene ihan kiinni tankkiin ja imuputken alapää ei ota kiinni silikonikuppiin.
    Ei haitanne minua, koska tuo T3S aton kaulus tuskin ikinä käyttämällä hajoaa ja Biltema O-rengassatsista löytyy tuon imuputkenkin tiivistykseen sopiva rinkula.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  12. #32
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    ihmettelin tuossa kun T3s-clearoissa ruvennut olemaan kontaktiongelmia kaikkien akkujen kanssa, ja mittasin että nuo clearojen akkunavat on noin millin verran syvemmällä kuin eVodeissa. En tiedä valmistetaanko ne noin vai onko painuneet. Paljoa en kyllä ole noita käyttänyt.

     
     
  13. #33
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mulla on yks evodi, joka ei toimi eVicissä ollenkaan. mekaanisissa ja egossa toimii ilman mitään yskää. En tosiaan tajuu mikä sitäkin vaivaa. Se toimi ennen ihan normaalisti
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #34
    Mulla evodit toiminut mainiosti parisen kuukautta, mutta T3s värkissä alko jo parin päivän jälkeen tökkimään kontakti. Hieman tuntus auttavan kun ei ruuvaa sitä tankkia liian kireelle pohjaan kiinni, vaikka en ole kyllä varma miks se asiaan vaikuttas? Eipähän tarvii kyllä näitäkään lisää hommata!

     
     
  15. #35
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    mä oon silleen fiksannu sen, että vedän sitä keskinapaa alas vaikka pinseteillä ja ruuvaan sit kiinni modiin. se painuu sit oikeeseen korkoon takas
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #36
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    mä oon silleen fiksannu sen, että vedän sitä keskinapaa alas vaikka pinseteillä ja ruuvaan sit kiinni modiin. se painuu sit oikeeseen korkoon takas
    joo tuo auttaa hetkellisesti mutta kohta sama ongelma edessä. Evodien kanssa ei mun ole tarvinnut ikinä ränkätä napojen kanssa mutta nyt siis kahdessa t3s:ssä sama robleema. CE4/CE5 + ego-kopsu aikoina oli kyllä tuo napojen ränkkäyskin jokapäiväistä rutiinia.

     
     
  17. #37
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    onhan se joo käytännössä joka kerta edessä kun sen irroittaa. Aika kusinen juttu, mut mä oon näköjään siirtyny noihin "tein itse ja tarkastan kytkennän kun näkö palaa" vehkeisiin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #38
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    20
    Ekat pari clearoa pelitti aivan loistavasti, Vamo v2 kun veteli menemään niin 2,6ohm + 10W lasissa ei minkäänlaista palaneen makua tai dry hittiä, mehukkaat ja mahtavat höyryt vain. Tuli heitettyä tuohon loistoyksilöön vähän aikaa sitten kalliit (mutta ei mun makuun olevat) nesteet sisään, eikä raaskinut pois heittää niin piti ottaa uusi käyttöön.

    Uuden kanssa tulikin sitten ongelmia. Vähän aikaa toimi loistavasti, kunnes alkoi ruikkiminen. Joka perkeleen päästä Aina oli joko suu tai akkupää täynnä nestettä, yleensä molemmat... Pesty on jo kertaalleen, mutta ei auta. Onko tuota yksilöä mitään mahdollisuutta enää pelastaa?

    Ruikkivaan yksilöön suivaantuneena otin sitten taas uuden käyttöön. Pelittää joo eikä ruiku yhtään, mutta jos nostaa tehoa yhtään yli 6,5W, niin alkaa maistua palaneelta. Varmaan joku maanantaikappale sattunut, potuttaa vaan heittää päivän verran käytetty ato pois. Eihän ne vaihtoatot kalliita oo, mutta potuttaa silti

    EDIT// Tutustuminen tähän uuteen T3s-malliin ei näköjään sitten käynytkään kovin mallikkaasti. Rupesin ottamaan T3 varten vaihtoatoa, ja siinä sitten kun kädessäni oli "uusi T3 ato" ja vanha T3 ato, niin oli kyllä hetken tosi hölmistynyt ilme naamalla, kun se uusi oli pari milliä lyhempi ja täynnä uria. Eli T3s-vaihtoatoja olinkin sitten ostanut 5 kpl. Pirun hienoa > Ei kun näköjään sitten T3s-clearo tilaukseen, kun kerran varaosiakin löytyy...
    Viimeksi muokannut Amanda; 24.08.13 kello 00:51.

     
     
  19. #39
    Tilailin noita ts3:sia pari kappaletta loppukesällä, kun aloittelin höyryttelemään. Sitten ne jäivät laatikkoon Protankkien saavuttua Fasttechiltä. No huvikseen tuossa käämin vanhoja atopäitä uusiksi ja tulikin semmoinen 1.8 ohminen tehdasatoa jäljittelevä kaksi lenkkiä kummassakin reunassa setuppi 3mm silicalla. Löin liemet sisään ja annoin imeytyä, sitten twistiin kiinni ja... TÄYDELLISET pehmeät höyryt kunnon throat hitillä. Ei hopeajalkoja eikä makuwickkejä ja toiminut täydellisesti kaksi päivää täydestä tankista tyhjään. Ei kurlaamista, palaneen makua, protankin painoa kylmineen driptippeineen... Yleensä omat setupit ovat olleet tehdasvastaavia huonompia, näköjään joskus onnistuu...

     
     
  20. #40
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvostoliitto
    Viestit
    8
    Kaksi kappaletta T3S clearoja käytössä,makua ja höyryä tulee hyvin.Ihmetyttää vaan atojen lyhyt elinikä,yksikään ei ole kestänyt edes viikkoa.Yleensä 2-3 pv toimii hienosti,mutta sitten häviää maku.Olen koittanut atoja pestä,mutta sillä ei käyttöikää saa pidennettyä.

    Olen käyttänyt 1,8 ohmin päitä säädettävän akun nokassa ja voltit alle 4.Kestääkö suurempi vastuksiset atot pidempään?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •