Coffee - Hangsen (Genesis)
Valmistaja:Hangsen, jota Genesis myy omalla nimellään
Kotisivu:http://www.gecigarette.co.uk
Hinta ostohetkellä: £2.49 (5ml)
Ostopaikka: Genesisi
Nikotiinipitoisuus: 18mg
PG / VG: PG
Pakkaus:Muovipullo tippakärjellä

Kahviarvosteluja jo löytyy, mutta en ole juurikaan nähnyt niitä tältä valmistajalta, joten siksi tämä arvostelu

Itselläni ei ole vielä juurikaan kokemusta eri nesteistä ja muutenkin koko homma on aika alussa mutta kokeillaan.

Ensivaikutelma hyvin tunkkainen varsinkin kun olin maistanut juuri omenamakua ennen tätä.

Kahvimaku on juuri sen tyylinen kuin muistakin kahviarvosteluista olen lukenut, eikä tällä arvostelulla ole juuri
informatiivistä arvoa, tarkemman kuvauksen löydätte muista kahviarvosteluista, koska ne kuvailevat aikalailla omat tuntemukset

Tulee mieleen kahvin makuinen konvehti , kurkkutuntuma todella vahva ainakin suoraan atomisaattoriin tiputeltuna.
(vanuun tiputeltuna kohtalainen)

Höyryn tuotto on mielestäni ihan hyvä

Aluksi tuntuu siltä että tätä ei pysty edes kokonaan imutella, mutta makuun alkaa tottumaan paremmin useamman
höyryttelyn jälkeen, osasyy voi myös olla se että olen viikon imutellut vain 6mg tavaraa ja nyt myös nikotiinivahvuus on 3 kertaa suurempi

Pystyy höyrytellä, mutta en voi suositella, asteikkoon vertailukohtana on easyn USA Mix koska se on millä aloitin.

Arvosana: 6 / 10