Sivu 8 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678
Tulokset 141 - 154 / 154

Aihe: Kuinka moni polttaa vielä analogista?

  1. #141
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapee Näytä viesti
    Kännissä tulee analogisia vedettyä urakalla, höyryt ei tyydytä himoa vaikka niksaa nostaisi kuinka.
    Ihan sama juttu täällä.

     
     
  2. #142
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Kuulostaa tutulta, tai kuulosti.

    Alkuun oli varmaan kuukauden verran homma niin, että kännipäissään vapo ei tyydyttänytkään kuin analoginen ja sitä tuli imettyä.

    Pari kuukautta oli vaihe, että vaposta ei kännissä saanut mielihyvää, eikä myöskään röökistä kun maistui niin paskalle.

    Nyt sitten reippaat puolivuotta ympärivuorokauden vapoo takana ja ei kännissäkään voisi edes kuvitella vetävänsä analogista. Vaposta saa kaiken mielihyvän

     
     
  3. #143
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapee Näytä viesti
    Kännissä tulee analogisia vedettyä urakalla, höyryt ei tyydytä himoa vaikka niksaa nostaisi kuinka.
    Tähä päivitystä, enää ei mee kännissäkään kun on kunnon laitteet.

     
     
  4. #144
    Kännissä saatan seurassa polttaa, ja poltankin. Tämä johtuu vähän siitäkin, että pelkkä röökin sivuhaju on vahvempaa kuin vapon aromit, ts. vapottelu tuntuu tyhjältä jos ilmassa on röökin savua.

    Olen tyytyväinen tilanteeseen. Ennen aski päivässä. En polta selvinpäin koskaan.

     
     
  5. #145
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    hausjävi
    Viestit
    21
    ei yhtään tupakkia kun tämän aloitin

     
     
  6. #146
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    7
    tuli tossa jouluna faijan luona käydessä käärittyä(ja poltettua)3 sätkää pienessä maistissa.edellisestä tupakasta oli aikaa noin vuosi.no siinä sitten seuraavana aamuna klo 6 tuli karu herätys,iski pahin kokemani päänsärky,puolisen tuntia kävelin ympyrää nappaillessani buranoita.silloin muistin vapottelun aloittamisen mukana tulleet pahat krapulat kun oli viikolla polttamatta,ja olutta juodessa piti vetää röökiä.en kokeile enää,oli aika tuskallista!!.hommasin muuten faijallekin nautilus&istick yhdistelmän jos se pääsis niistä sätkistä eroon!

     
     
  7. #147
    Oon ollu nyt viikonlopun vapo maailmassa ja alkoi laitteisto oireilemaan niin huomasin kädessäni pitkään muuten niin rauhassa lojuneen röökiaskin. Noh, kokeillaanpa ajattelin.
    Hyyyiiii Väänänen ku oli kakelöörin makusta saipaa! Pois piti heittää ja jatkaa laitteiston tutkimista. Eli todennäköisesti hyvät Vee-käyrät tai tukeva humala saattaa ajaa analogiseen helpotukseen, mutta muuten ei taida pieni kumma tätä siihen ajaa.

     
     
  8. #148
    Viikko on tullut nyt ilman, tosin olen ollut aiemmin vaihtelevasti 2-6kk ( 4 lopetus yritystä) jaksoja polttamatta champix kuurin avulla. Tosin se vaatii minun selkärangalla ehdottoman raittiuden, ja kun en absolutistiksi viitsi alkaa niin kokeillaan nyt tätä höyryttelyä. Eli tupakan lopetus on mennyt ihan ok. siihen asti kun on ottanut kännit ja silloin joka kerta repsahtanut. Kuvittelin jo kun olin puoli vuotta selvinpäin, että nyt onnistuu, mutta sixpacin jälkeen oli L&M huulessa ja siitä se lähti. Saa nyt nähdä kun dokaa riittääkö tämä höyry, vai onko taas kessu huulessa kun kääntyy känniin. Ikää 43v ja siitä elämästä kun on 27v vedellyt 1-1.5 askin päivävauhtia, niin kyllä se nikotiinijälki on aika pahasti tuonne aivojen sopukoihin pesiytynyt.

     
     
  9. #149
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Toisinaan aamusavuiksi tulee polteltua analogista ja mettäreissuilla en uskalla luottaa eletroniikan toimintaan niin jätän suosiolla autolle.
    Spoileri!

     
     
  10. #150
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Lainaus Alkuperäinen postaaja €uro€xpress Näytä viesti
    Viikko on tullut nyt ilman, tosin olen ollut aiemmin vaihtelevasti 2-6kk ( 4 lopetus yritystä) jaksoja polttamatta champix kuurin avulla. Tosin se vaatii minun selkärangalla ehdottoman raittiuden, ja kun en absolutistiksi viitsi alkaa niin kokeillaan nyt tätä höyryttelyä. Eli tupakan lopetus on mennyt ihan ok. siihen asti kun on ottanut kännit ja silloin joka kerta repsahtanut. Kuvittelin jo kun olin puoli vuotta selvinpäin, että nyt onnistuu, mutta sixpacin jälkeen oli L&M huulessa ja siitä se lähti. Saa nyt nähdä kun dokaa riittääkö tämä höyry, vai onko taas kessu huulessa kun kääntyy känniin. Ikää 43v ja siitä elämästä kun on 27v vedellyt 1-1.5 askin päivävauhtia, niin kyllä se nikotiinijälki on aika pahasti tuonne aivojen sopukoihin pesiytynyt.
    Kokeile vähän vahvemmalla nikotiinipitoisuudella,jos meinaa kaljotellessa alkaa tupakkia tekee mieli.

     
     
  11. #151
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    11
    Noo itse aina sillointällöin jos kaveri tarjoaa ja nesteet on esim autossa niin polttelen tupakkia mutta pääsääntöisesti mennään höyryillä.
    nykyisen modin oston jälkeen en ole yhtäkään tupakka askia ostanut

     
     
  12. #152
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    12
    Välillä kun loppuu nesteet/vastukset yllättäen niin joutuu polttelemaan, ja joskus satunnaisesti kun ottaa kuppia niin alkaa tekemään mieli.

     
     
  13. #153
    Pienessä humalatilassa himoitsee analoogisia edelleen mutta krapulassa alkaa oksettamaan, ylipäätäänkin selvinpäin. Tuntuu vaan että kurkku ja suu kuivuu ja paha maku jää ellei juo vettä päälle. Aloittaessani tuli päivässä ehkä yksi vedeltyä mutta se jäi äkkiä taakse. Enää ei tarvita hävetä silmiä päästään pelkästä takin hajusta

     
     
  14. #154
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nallekarkki Näytä viesti
    Pienessä humalatilassa himoitsee analoogisia edelleen mutta krapulassa alkaa oksettamaan, ylipäätäänkin selvinpäin. Tuntuu vaan että kurkku ja suu kuivuu ja paha maku jää ellei juo vettä päälle. Aloittaessani tuli päivässä ehkä yksi vedeltyä mutta se jäi äkkiä taakse. Enää ei tarvita hävetä silmiä päästään pelkästä takin hajusta
    Joo siis itekki tullu huomattua että krapulassa voi vapoa vedellä ihan miten lystää, toisin ku röökiä mistä tulee huono olo.

     
     
Sivu 8 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •