Sivu 5 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 154

Aihe: Kuinka moni polttaa vielä analogista?

  1. #81
    Tänään tuli sytytettyä kokeeksi rööki pitkästä aikaa. 2 hatsia pystyi vetämään ja sitten rupes tuhkakupin maku olemaan liikaa ja oli pakko stumpata. En kyllä muista että rööki olis koskaan noin kauhealta maistunut.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  2. #82
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Jouluna Livrade ja Licor 43, Hou hou

     
     
  3. #83
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Tupakkaa ei juurikaan tee mieli. Muutaman kerran olen sortunut äärimmäisten vitutus / stressi tilojen yhteydessä. Oikeastaan kaksi kertaa edellä mainittujen syiden takia. Laatikkoon oli jäänyt emännän ikivanhat menthol lm:t. Noh roskiin lensivät kun olotilat laantuivat ja tajusi että kiitos ei. Ensimmäisen kuukauden aikana tuli muutamat hatsit poltettua ihan mielenkiinnosta, miltä maistui ja eihän se maistu.

    Jos jotain joskus poltan niin lainaan faijalta hänen isoisän piipputupakkaa ja papan perintöpiipusta maistelen. Joskus ehkä. Oli muuten aivan helevetin hyvä tuoksu puruissa. Merkkiä en muista mutta huh.

    ...

     
     
  4. #84
    Piipputupakan tuoksu on poltettunakin jumalallinen. Tekis melkeen mieli hankkia piippu.

     
     
  5. #85
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Meikäläisellä on vielä piippu ja rassit sun muut jemmassa, vois joskus fiilistellä ja hakia Kiltaa ja Caravellea...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #86
    Höyryttelijä Meme's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    43
    Mulla menee suunnilleen suhteessa 70/30 sähkistä. Sillon tällön tulee poltettua analogista, aamusin ja sillon ku toi ainokainen akku lataantuu.
    Mä niiin ootan kangerini saapuvan kaksine akkuineen, sit ei oo enää sitäkään rakoa polttaa analogista kun akku on latingissa.
    Tuli hyvään saumaan alotettua tää höyryttely kun oon joululomalla, on tullu huomattua ettei se analoginen nyt niin hyvälle enää maistu, mut aamusin on viel ihan pakko sellanen polttaa.
    Saa nähä miten sit ku loma loppuu, ei varmaan tuu käytettyä paljoo analogista töissäkään kun tohon höyryttelyyn oon tykästyny, mut tiiä sit mitä työkaverit sanoo, on niiltä vähä kummia katseita saanu ku oon kertonu koko höyryttelystä, ihan uus juttu niille.
    Zipponi mä kyl pistän talteen vaikken koskaan enää polttaskaan analogista. Muistona.

     
     
  7. #87
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    9
    Tässä nyt viidettä kuukautta höyrytellessä, tupakkaa mennyt alun jälkeen ekana iltata (päivällä sain nesteet) 3, seuraavana aamuna 1 ja illalla 2. Sen jälkeen poltin normaalia ainoastaan kun baarissa hävitin mun magneto + rsst combon, ja ilta oli vielä nuori, oisinko sen 3 polttanut. Ei ole enää paluuta, eikä enää kehtaakkaan Oma äitini (n.30vuotta, tupakointia takana) siirtyi kanssa höyryttelyyn, kun kierrätin vanhat ego twistit "jatkokäyttöön" nyt toista kuukautta pelkällä höyryllä hänkin. On tää kyllä mahtavaa, kivaa harrastamista pääsee ainakin kivasti näpräämään. Käännytettyjä ihmisiäkin on kertynyt vissiin 4 Tosin hyvää sikaria on vähän vaikea vastustaa, tupakoinnin ainaka en pitänyt ollenkaan nyt pienessä poreessa voisi sikaria märehtiä vaikka kuinka

     
     
  8. #88
    Höyryttelijä sup420's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    37
    Tupakkaa ei enää kyllä mieli tee yhtään. Kuukausi sitten yhden tupakan ajattelin vetää mutta yhden imun jälkeen tumppasin koska maistuu ja haisee pahalta. Mietin vain miten tommosta joskus pystynyt vetämään sen 20 päivässä mutta onneksi on loppunut ja digitaalinen tullut tilalle.
    työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

     
     
  9. #89
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    29
    Nykysin en polta ollenkaan tupakkaa.Ei edes tee yhtään mieli.Ihme sinänsä ettei humalapäissäänkään oo tullut poltettua tai ei oo edes tehnyt silloinkaan mieli.Silloin kyl tulee höyryteltyä paljon.Kerran oli ns. ''pakko'' polttaa yksi analoginen,kun sähköröökistä loppu akku ja sitä ei sillä hetkellä päässyt mihinkään latailemaankaan tms,niin piti pummata kaverilta yksi.Se tuntui kyl niin oudolta ja maistu kauheelta.Nykyään en osaisi kuvitellakkaan polttavani enään analogista tupakkaa. Täytyy varmaankin tilata toinen akku,sitten olisi aina mukana varalle täysinäinen akku.Sitten ei ainakaan enään joutuisi vastaavanlaisiin tilanteisiin.

     
     
  10. #90
    Vara-akun puuttuminen johti minulla pari kuukautta takaperin hienoiseen sortumiseen. Kännispäissäni pudotin ainoan laitokseni kivilattialle ja palasiksihan se meni. Seuraavana päivänä pummasin kaverilta yhden analogisen, enkä nauttinut siitä ollenkaan. Kuin olisi metallinpalaa polttanut. Puffilta kahden akun tilaus ja parin päivän jälkeen sitä helpotuksen määrää.

    Muuten ei tee analogista mieli juuri yhtään paitsi joskus kapakkareissuilla, jolloin muistutan itselleni kuinka paskaa se on.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  11. #91
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Typerä lanka. Höyrytys-saitilla, täällähän kaikki tietenkin vain höyryttää.

     
     
  12. #92
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller Näytä viesti
    Typerä lanka. Höyrytys-saitilla, täällähän kaikki tietenkin vain höyryttää.
    Ettei olisi taas menny liikaa jäykkää?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #93
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Höpöhöpö

     
     
  14. #94
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Barole se aina on yhtä humaani, kaikissa yrittää nähdä hyvää.
    KGO & Twist

     
     
  15. #95
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Barole se aina on yhtä humaani, kaikissa yrittää nähdä hyvää.
    Mä en nyt oo ihan varma vittuiltiinko mulle just.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #96
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Sulla on hyviä, ja huonoja päiviä, niinkuin kaikkilla. Ei mitää uutta auringon alla. Soronoo

     
     
  17. #97
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mä en nyt oo ihan varma vittuiltiinko mulle just.
    No ei, yritit sentään vedota viinaan.
    KGO & Twist

     
     
  18. #98
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No ei, yritit sentään vedota viinaan.
    No joo. Tuohon aikaan se on todennäköinen syy.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #99
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Ei nyt sentään aina, mutta usein kumminkin, siivu jäykkää, niinkuin aikuiset miehet sen tekee.

     
     
  20. #100
    Kyllä täs reilun parin vuoden aikana on huomannu, kuinka hyvin se analoginen koukuttaa uudestaan. Ekaks olin sekakäyttäjä, sitten vedettiin pelkällä sähköllä, ja nyt on taas ruvennu kessu maistumaan välissä. No ennen meni punasta lämää kartsa viikkoon, nyt kartonki 3 viikkoon. Mut oon tullu siihen tulokseen, että kun on jo ollut näinkin monta vuotta oikeustoimikelpoinen kansalainen (ikää 31v), niin saa tehdä omalla elämällä ihan mitä huvittaa, ja siihen on turha tulla kenenkään naputtaa mitään.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •