Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 99 / 99

Aihe: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

  1. #81
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    44
    Tuskimpa noi ongelmat katoaa viikon sisällä.. Mulla oli sama ongelma jo kaksi viikkoa sitte. Noitten sivusto ei taida tukea verified by visaa joka muodostuu ongelmaksi tossa maksussa. Ainakin Sampo ja Osuuspankki vaatii sen, muista ei tietoa.

     
     
  2. #82
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Hei tehkää se elisa lompakko ku onnistuu tosi helposti ja nopeesti

     
     
  3. #83
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja shadowwalker Näytä viesti
    Hei tehkää se elisa lompakko ku onnistuu tosi helposti ja nopeesti
    Pitää huomenna testata tuota lompakkoa.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  4. #84
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Mä en tajunnu siitä aluks mitää mut se on tosi simppeli ja rahat siirtyy heti et ei tartte mitää fukin pankkipäiviä odotella. 10 minsaa nii oli tunnukset tehty ja massit siirretty---> 5 minsaa ja tilaus inessä. Plussaa on se et ei tartte miettiä kuluttaako joku mulkku mun puolesta veronpalautuksia kun kun on turvallinen välikäsi joka estää rötöstelyn.

     
     
  5. #85
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Fsusa päivitti palvelimiaan tossa jokin aika takaperin, silloinkaan ei toiminu maksut muutenkuin tilisiirrolla. Silloin ne myös sanoi että vähän ajan päästä on tulossa uusia päivityksiä jonka takia ei korttimaksut onnistu.
    Taitaa olla se päivitys siis menossa. Onneks tuli reilu puol litraa nallea niin ei oo hätää vähään aikaan

     
     
  6. #86
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Electronia oon tähän mennessä käyttäny. Nyt varmuuden vuoksi otin aktiasta prepaid mastercardin.
    sama asia?
    electronilla maksaessa tilillä on oltava katetta.
    niin myös debit kortilla maksaessa.
    vai eikö kortti mistä puhut ole sidottuna mihinkään tiliin?

     
     
  7. #87
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja shadowwalker Näytä viesti
    Hei tehkää se elisa lompakko ku onnistuu tosi helposti ja nopeesti
    Tehty eikä auttanut. Miten voi olla että sulla meni se maksu läpi.. Nyt menee oikeesti hermot.

     
     
  8. #88
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Eipä toimi Elisa lompakon MasterCardillakaan. Prkl...

     
     
  9. #89
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    No mitäs vittua

     
     
  10. #90
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Nyt muuten toimi maksu ja vahvistuskin kilahti postilaatikkoon.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  11. #91
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    21
    Jee!! Hyvä kun ilmoitit, nyt lähti multakin onnistunut tilaus! Ja ehtii luultavasti tulla perillekin ennenkun varastot loppuu.

     
     
  12. #92
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Nesteet tuli ja hyvää on. Kolmasosa niksapohjaa ja maku todella passeli. Misteristä meshillä parempaa kuin pumpusetupissa nam..

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    Onko kukaan muu huomannut että tää maku tarttuisi tankkiin?

    Voinee johtua kiinankopio-protank II:sen muoviputkesta, mut jotenki tuntuu ettei lähde millään. Vaihdoin puhtaan atonkin ja pesin kuumalla vedellä huolellisesti, ja edellisen nallekarkkisatsin jälkeen ollut jo kahta eri RY4:ää putkessa, mutta edelleen maistuu sellainen nallekarkin häivähdys. Duunikaverillekin tarjosin sanomatta mitään sisälläolevasta mausta (tosiaan RY4), ja kysyi et onks tää joku mansikkamaku. :P

    Lähteeköhän se koskaan tuolta, vai kummitteleekohan mun suussa jotain.

     
     
  14. #94
    Todennäköisesti, siinä tankissa on häilähdys edellistä makua ja makuhermot tunnistaa sen. Pistin tänään SmokeRainbow-testin käyntiin ja vaikka mulla oli täysin erityylinen setti käytössä niin siltikin yhden, aikaisemmin päivällä käyttämäni RSST:n maku kummitteli pääkopassa.
    Nää makujutut on vieläkin mulle täysi arvoitus ja yritän löytää oikeet kombinaatiot eri systeemeille (silica eVod, silica RSST ja mesh ym. jne).

    Noi sun arvostelut on pistänyt silmään, ne on omasta mielestä todella hyviä ja vissiin oon bongannutkin ne lähes kaikki, eli kiitos ja pistä lisää vaan kehiin.
    Pitää varmaan itekin laittaa fiiliksiä jossain vaiheessa, nyt pitää kyllä heittää ittensä unten maille:
    Pikkironkeloija


     
     
  15. #95
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Noi sun arvostelut on pistänyt silmään, ne on omasta mielestä todella hyviä ja vissiin oon bongannutkin ne lähes kaikki, eli kiitos ja pistä lisää vaan kehiin.
    Pitää varmaan itekin laittaa fiiliksiä jossain vaiheessa, nyt pitää kyllä heittää ittensä unten maille:
    Oi kiitos. Oon harrastanut tätä puuhaa pari kuukautta, että katsotaan miten erilaisia mielipiteitä samoista litkuista vois tulla vaikka parin vuoden päästä :P Muistan kun alkujaan aloitin viiniharrastuksen. Siinäkin maistelussa on kyllä hitosti potaskaa, ihan tutkitusti. Eli kaikki arvostelut, varsinkin mun, varmaan kannattaa ottaa suurella suolanjyvällä (haa, sain anglismin uitettua matkaan), mut kaipa noista jotain yleismielipiteitä pystyy kuitenkin heittelemään. Ja makuaistit todellakin eroaa: Löysin mm. Sörnäisten Sähköguruni mauista Pink Spotin Swaggerin ja jonkun breakfast blendin joissa oli mun mielestä sitä samaa karmivaa likaista kermanmakua mitä HS Chocolate Creamissa, ja hän taas piti niitä ihan parhaina makuina ikinä. Tosin niissä se nimenomainen maku oli paljon miedompi.

    No mutta, nyt voisin lopettaa off-topicin vielä kiitokseen kohteliaisuudesta. On siistiä jos niistä on jollekin iloa! Ja joku etu ehkä sekin et itse voi myöhemmin palata niihin kun on tehnyt jotkut kunnon muistiinpanot.

     
     
  16. #96
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    41
    liberty flightilta vaan nallekarkkia tilaukseen.

     
     
  17. #97
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja turborusakko Näytä viesti
    liberty flightilta vaan nallekarkkia tilaukseen.
    En ole Libertyltä tilannut mitään Guest nesteitä sen jälkeen kun hävisi 30ml pullot, enkä kyllä tilaakkaan.

     
     
  18. #98
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Viimenen kerta kun tilasin libertyltä nallea niin 5 pulloa niistä oli pilalla. Kaikissa semmonen palaneen kitkerä maku, onneks ei sieltä tarvi enää ottaa niitä 10ml puteleita.

     
     
  19. #99
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    21
    Onko joku onnistunut lähiaikoina tilaamaan fsusalta? Taas kerran ei mee maksut läpi, ainakaan mulla.. Fsusan suunnalta ei ole juurikaan apuja tullut vaikka oon niitä pommittanut. Että voi taas ärsyttää.

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •