Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 99

Aihe: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Makunsa kullakin. Haluan sitä mistä maksan.

     
     
  2. #22
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    12

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Eipä sitä ehtinyt sitä "alkuperäistä" reseptiä maistaa mutta toi nykynen ei oikein iske. Tulee mieleen viron halvat kumikarkit johon on vielä vähän muovia sekotettu Onko teillä tuo neste paksua? Itse kun kallistelen/ravistelen pulloa, liemen sisään jää ilmakuplia Vahvuus on 18 mg.

    EDIT: Maku testattu uudella putsatulla ego-t:n attylla.

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä red's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Itse vedellyt kyseistä litkua (uutta reseptiä kai) eGo Mega Dual Coil Cartolla ja maku on juuri passeli. Ei nyt välttämättä aivan lempineste, mutta hyvä ja maukas perushöyry.
    Spoileri!

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    "Tulee mieleen viron halvat kumikarkit johon on vielä vähän muovia sekotettu"

    Täydellinen tuoteseloste!

    Saa sen ulos purkista, FS on aina 50/50.

     
     
  5. #25
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    FSUSA sivuilla oli anakin yksi tuote missä sai vapaasti valita PG/VG suhteen 10 pykälissä oO

     
     
  6. #26

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Jeps eli pientä päivitystä; nykysin maistuu tosiaan aivan heaven giftsin hedelmäsekotukselle.
    Ei pahaa, mutta ei tämä nallekarkille enään maistu. Resepti uusittu ilmeisesti.

    Valitettavaa että piti mennä täydellisyyttä säätämään.
    Nyt en enää antaisi kuin 6/10 mausta (hyvää se on mutta ei nallekarkkia)

    Samaa tavaraa saa fruitbomb, fruits, yms nimikeillä halvemmallakin.



     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Totta! siksi 4/10. Vanhalla maulla oli 10/10. Lisää vähän ananasta ja hitunen mansikkaa ja mentholia.. aika liki vai mitä?

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    192

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    alkuun pahoittelut offtopic mutta onkohan FSUSA vaihtanu monenkin valmistus reseptiä? meinaa toi four c's mitä aiemmin olin ostanu samplen 3ml oli parasta mutta ofc loppui heti nyt tuli eilen kaverille postissa 10ml pullot molemmille mutta on yli puolet vaaleampaa väritykseltään ja maistuu vaa erilaiselle ja haju oli täysin erilainen..

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    En ole tuota alkuperäistä maistanut, mutta tänään saapunut (hehkutuksien saattelemana tilattu) on kyllä melkoisen surkeaa (24mg).
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  10. #30

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Onko olemassa mitään makua mikä olisi lähellä tätä? Ja mistä sais? =D

     
     
  11. #31
    Höyryttelijä red's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Testasinpa Gummy Bearsin eGo-T LR atolla, ja täytyy sanoa ettei maku kyllä säväyttänyt lainkaan. Mega Dual Coil Clearomizerista tosin pirun hyvää, top-3 litku.
    Spoileri!

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Itselläni 12 mg versio. Tava kartolla ei oikein kurkkuhittiä löydy sitten millään, mutta nyt kun testasin tankilla niin hitti löytyi. Tosin uudella T:n atomisaattorilla kesti hetki ennenkuin maku ja tatsi löytyi. Taitaa olla tankkimallien ominaisuus tuo, että joutuu hieman enemmän höyryttelemään ennenkuin rupeaa ns. pöhisemään? Ja hieman off topic on se kuitenkin hieman tekniikkalaji tuon tankin kanssa

    EDIT: niin se maku, aika etäisesti nallekarkki. On se hedelmäinen

     
     
  13. #33

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Tiedän jo etukäteen että itku ja potku tulee siitä että väärä topic, ja amatöörit kirjottelevat minne sattuu ja mitä sattuu. Mutta silläkin uhalla;

    Uuteen gummybearssiin kun lisää inaweran kirsikka makutiivistettä 2 tippaa /10ml niin ollaan hyvin lähellä alkuperäistä.


     
     
  14. #34
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Ny on piru merrassa ku nallekarkit on hukassa Ehkä se tuolta laatikosta löytyy

     
     
  15. #35
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Ette oo tosissanne, että nallekarkin resepti on muuttunu?!?
    Ensimmäisen pullon sain tätä 4.10.2011 ja siitä lähtien ollut mun TOP1 maku!
    Onko kenelläkään tarkkaa tietoa, onko muutos tehty mahdollisesti ennen, vai jälkeen tuota minun päivämäärää?

    Odotellu jo hyvän tovin, että Welholle tulisi täydennystä ja kuulemma ensi viikolla on liemet siellä pullotettu ja tilattavissa.
    Nyt vaan jännittää T O D E L L A paljon, että tulenko pettymään, kun en malta olla tekemättä muuta kuin ison tilauksen tästä.

    Jenkeistä tilasin äsken FSUSA:lta tuota 0 mg versiota extra maulla 120 ml, niin voin Welhon nesteitä laimentaa, kun nyt saisivat vain ne pullotettua pian.. :P

    Ps. onneksi olin törmännyt foorumilla vinkkiin, että FSUSA:lta tilattaessa täytyy lisätä "international shipping" ostoskoriin, jotta ei tarvitse asiakaspalvelua kuormittaa ja tehdä tilausta uusiksi, vaan tulee laakista perille ilman viivytyksiä.

     
     
  16. #36

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ette oo tosissanne, että nallekarkin resepti on muuttunu?!?
    Ensimmäisen pullon sain tätä 4.10.2011 ja siitä lähtien ollut mun TOP1 maku!
    Onko kenelläkään tarkkaa tietoa, onko muutos tehty mahdollisesti ennen, vai jälkeen tuota minun päivämäärää?

    Odotellu jo hyvän tovin, että Welholle tulisi täydennystä ja kuulemma ensi viikolla on liemet siellä pullotettu ja tilattavissa.
    Nyt vaan jännittää T O D E L L A paljon, että tulenko pettymään, kun en malta olla tekemättä muuta kuin ison tilauksen tästä.

    Jenkeistä tilasin äsken FSUSA:lta tuota 0 mg versiota extra maulla 120 ml, niin voin Welhon nesteitä laimentaa, kun nyt saisivat vain ne pullotettua pian.. :P

    Ps. onneksi olin törmännyt foorumilla vinkkiin, että FSUSA:lta tilattaessa täytyy lisätä "international shipping" ostoskoriin, jotta ei tarvitse asiakaspalvelua kuormittaa ja tehdä tilausta uusiksi, vaan tulee laakista perille ilman viivytyksiä.
    Koskas welholle on tulossa nallekarkkia? =)
    Onko muuten tietoa kauan menee tuolta FSUSA:lta tilauksen tulo suomeen? Olen nyt 9 pv odotellut ja edelleen seurannassa samat tekstit, eikä suomessa ole vieläkään =(

     
     
  17. #37
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja salvador Näytä viesti
    Onko muuten tietoa kauan menee tuolta FSUSA:lta tilauksen tulo suomeen? Olen nyt 9 pv odotellut ja edelleen seurannassa samat tekstit, eikä suomessa ole vieläkään =(
    Siinä 2 viikon nurkilla voit alkaa odottelemaan. Tuohan on perheyritys jossa jokainen osallistuu yrityksen toimintaan. Lapsoset oli piirustellut tilausvahvistukseen, tuli hyvä mieli =)

     
     
  18. #38

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja salvador Näytä viesti
    Onko muuten tietoa kauan menee tuolta FSUSA:lta tilauksen tulo suomeen? Olen nyt 9 pv odotellut ja edelleen seurannassa samat tekstit, eikä suomessa ole vieläkään =(
    Siinä 2 viikon nurkilla voit alkaa odottelemaan. Tuohan on perheyritys jossa jokainen osallistuu yrityksen toimintaan. Lapsoset oli piirustellut tilausvahvistukseen, tuli hyvä mieli =)
    Selvempi juttu. =D No "hyvää" kannattaa odottaa..

     
     
  19. #39

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    No niin.. Jenkkilästä saapui paketti :P 11 päivää kesti tilaus FSUSA:lta ja suoraan kotiovelle kannettuna..

    Otin inaweralta nikotiinit 36mg/ml VG/PG pohjaisena. Ja FSUSA:lta "extra" maustettua 0mg/ml gummybears..
    Sekoitin 7ml gummybearsia ja 5ml nikotiinia.. Jolloin vahvuus sitten kaiketi 15mg/ml??
    Kokemukset - Aivan mahtavaa tavaraa!!!
    Kurkkutunutma 10, maku 10, haju 10, höyry 10 ja koostumus on aika "jäykkää", mutta hyvin tuntuu ainakin höyryävän ja maku on kuin nallekarkkeja söisi =P
    Ei voi muuta sanoa kuin Ai ettien että!! =)

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja salvador Näytä viesti
    No niin.. Jenkkilästä saapui paketti :P 11 päivää kesti tilaus FSUSA:lta ja suoraan kotiovelle kannettuna..

    Otin inaweralta nikotiinit 36mg/ml VG/PG pohjaisena. Ja FSUSA:lta "extra" maustettua 0mg/ml gummybears..
    Sekoitin 7ml gummybearsia ja 5ml nikotiinia.. Jolloin vahvuus sitten kaiketi 15mg/ml??
    Kokemukset - Aivan mahtavaa tavaraa!!!
    Kurkkutunutma 10, maku 10, haju 10, höyry 10 ja koostumus on aika "jäykkää", mutta hyvin tuntuu ainakin höyryävän ja maku on kuin nallekarkkeja söisi =P
    Ei voi muuta sanoa kuin Ai ettien että!! =)
    Hitto, samaa olen itekki suunnitellu tekeväni...pitänee varmaan laittaa gummybearsit tilaukseen.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •