Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 99

Aihe: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

  1. #1

    FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Valmistaja - Freedom Smoke USA
    Kotisivu - http://www.freedomsmokeusa.com/
    Hinta ostohetkellä - 6,82€ / 10ml ---- 2,26€ / 3ml (maistiainen)
    Ostopaikka - http://www.ecigwizard.com
    Nikotiinipitoisuus - 24mg/ml
    PG / VG - PG/VG 50%/50%
    Pakkaus Muovipullo tippakärjellä

    Jep, elikkä tuli tollanen testipullo otettua ECWstä lähinnä "miten tää voi toimia" -mielialalla. Puteli tuli kotiin, tankki täyteen, höyryt.... EI JUMAKAUTA! .. tää maistuu ihan niille pienille punasille nallekarkeille joita aina pienenä tongin sieltä muitten seasta! .. Kurkussa ei potki ihan yhtä vahvasti kuin muut fs USAn nesteet, mutta kolmeakymppiä lähenteleville nostalgian nälkään EHDOTON. Ainakin kokeilusatsin verran.

    MAKU 10/10
    KURKKUTUNTUMA 7/10
    HÖYRY 9/10
    TUOKSU 10/10

    Itsellä siirtyy päivittäiskäyttöön. En yleisesti ottaen ole makean ystävä enkä nallekarkkejakaan ole varmaankaan 10neen vuoteen edes maistanut, mutta vastoin omia odotuksia tässä on sitä jotain.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Tämä arvostelu tuli niin oikeaan aikaan . Olin juurikin wizardin sivuilla ja mietin että olisikohan nallekarkki-mehu hyvää. Ei kun tilaukseen . Kiitos arvostelusta.

     
     
  3. #3

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Tämä arvostelu tuli niin oikeaan aikaan . Olin juurikin wizardin sivuilla ja mietin että olisikohan nallekarkki-mehu hyvää. Ei kun tilaukseen . Kiitos arvostelusta.
    Aivan samaa mietin. wizardin sivuja tutkin ja mietin että jotain uutta ja erikoista mehua on saatava. joten otetaanpa tätä testiin.
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Ehdit pentele ensin itse tilasin tiistaina, mut kiva tietää ettei ole huonon makuista tavaraa tulossa
    may the vape be with you!


     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Ei iskenyt mulle ihan samaan tyyliin.

    Mielestäni maku muistuttaa enemmän koneista ostettavaa purkkapallon makua, tosin sellaista mistä on maku jo vähän väljähtänyt.
    Kuin oikein maistelee, niin ehkä sieltä vivahde sinne nallekarkin suuntaan tulee, mutta siihen mielestäni jääkin.

    Minä vastaavasti reilu viikko sitten söin nallekarkkeja jo ihan tulevaa makuakin ajatellen vertailupohjaksi.

    Höyryä tuli minun mielestä selkeästi enemmän kuin aikaisemmin höyryttelemistäni pg nesteistä.

    Arvosanaa en uskalla sanoa kun en oikein vielä tiedä mitä mieltä tästä olen, mutta omena oli parempaa.
    Ehkä mieli vielä muuttuu kun enemmän maistelen



    EDIT: Kyllä se selkeästi nallekarkkille maistuukin, en tiedä vaikuttiko aikaisempaan makuun vielä atoon jääneet rippeet omena mausta.
    Maistelin pitkään, että jotain kumman tuttua siinä maussa oli, lopulta tulin siihen tulokseen, että se oli juuri nallekarkin maku.
    may the vape be with you!


     
     
  6. #6

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arikoe Näytä viesti
    Ei iskenyt mulle ihan samaan tyyliin.

    Mielestäni maku muistuttaa enemmän koneista ostettavaa purkkapallon makua, tosin sellaista mistä on maku jo vähän väljähtänyt.
    Kuin oikein maistelee, niin ehkä sieltä vivahde sinne nallekarkin suuntaan tulee, mutta siihen mielestäni jääkin.

    Minä vastaavasti reilu viikko sitten söin nallekarkkeja jo ihan tulevaa makuakin ajatellen vertailupohjaksi.

    Höyryä tuli minun mielestä selkeästi enemmän kuin aikaisemmin höyryttelemistäni pg nesteistä.

    Arvosanaa en uskalla sanoa kun en oikein vielä tiedä mitä mieltä tästä olen, mutta omena oli parempaa.
    Ehkä mieli vielä muuttuu kun enemmän maistelen



    EDIT: Kyllä se selkeästi nallekarkkille maistuukin, en tiedä vaikuttiko aikaisempaan makuun vielä atoon jääneet rippeet omena mausta.
    Maistelin pitkään, että jotain kumman tuttua siinä maussa oli, lopulta tulin siihen tulokseen, että se oli juuri nallekarkin maku.
    Eipäs huudella likasella atolla naapuripöytään :

     
     
  7. #7
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Niin! Pihdit kouraan ja 5 minuutin kuivapoltot ja on niin nannaa taas ettet uskokkaan!

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    LOL

    Olinhan jo korjannut että kyllä se maku sieltä löytyi!
    Ei tällä atolla oltu kun reilun päivän pituiset omput imuteltu ja yritin kyllä höyrytellä tyhjäksi pelkällä suuosalla.

    Ja on se ihan hyvää, kun sitä koko päivän höyrytteli.

    Katsellaan mielipidettä kun karttuu noita kokemuksia eri mauista hieman enemmän.
    may the vape be with you!


     
     
  9. #9

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arikoe Näytä viesti

    Katsellaan mielipidettä kun karttuu noita kokemuksia eri mauista hieman enemmän.

     
     
  10. #10

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Ihan ok on nallekarkkimaku. Hitusen ehkä miedomman makuinen kuin r-kioskin nallekarkit, mutta päivämöyhynä menee oikein mukavasti
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Minun jälkiruokahöyry, ostan harvoin mutta nautin joka pisarasta! Tähän mennessä ainut, jolle voisin antaa 10/10, jos saisin 70% wg nesteenä.

    declension <-- @kuva -käy vielä huonosti, ei noin saa tehdä.. Isompia saa kiusata, muttei noin söpöjä :-)

     
     
  12. #12

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Tää on kyl todella makoisaa tänään vedin ensihöyryt nallekarkkia! taidanpa tilata lisää, ja paljon!

     
     
  13. #13
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Tilasin piruuttani toisen pullon ku toi eka höyrysi siihen malliin ettei maistamaan kerenny

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    On tainnut resepti muuttua, 18mg maistuu enemmän fruit bombilta kuin nallekarkilta :-( Tämä uusi satsi ei ole lähelläkään edellisiä, ei edes samalla suunnalla! Tämän maisteli 4 ihmistä tänään.

    Harmittaa vallan vietävästi!

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Pistin itse tilaukseen 10ml 6mg:sta. Saa nähä miltä maistuu, tänään lähti paketti kohti suomea.

     
     
  16. #16

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    On tainnut resepti muuttua, 18mg maistuu enemmän fruit bombilta kuin nallekarkilta :-( Tämä uusi satsi ei ole lähelläkään edellisiä, ei edes samalla suunnalla! Tämän maisteli 4 ihmistä tänään.

    Harmittaa vallan vietävästi!
    Joo-o voipi olla..mut ainakin 24mg on iha jees kamaa

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hötsyntötsyt Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    On tainnut resepti muuttua, 18mg maistuu enemmän fruit bombilta kuin nallekarkilta :-( Tämä uusi satsi ei ole lähelläkään edellisiä, ei edes samalla suunnalla! Tämän maisteli 4 ihmistä tänään.

    Harmittaa vallan vietävästi!
    Joo-o voipi olla..mut ainakin 24mg on iha jees kamaa
    Montako kertaa olet tilannut? Gummy bears oli yksi ensimmäisistä makunesteistä.

     
     
  18. #18
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hötsyntötsyt Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    On tainnut resepti muuttua, 18mg maistuu enemmän fruit bombilta kuin nallekarkilta :-( Tämä uusi satsi ei ole lähelläkään edellisiä, ei edes samalla suunnalla! Tämän maisteli 4 ihmistä tänään.

    Harmittaa vallan vietävästi!
    Joo-o voipi olla..mut ainakin 24mg on iha jees kamaa
    Montako kertaa olet tilannut? Gummy bears oli yksi ensimmäisistä makunesteistä.
    No ainaki satamiljoonaa On siinäki taas väittely alkua monesti tilannu... Eiköstä se ole hyvä että "uus" resepti on silti ihan jees

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    No ainaki satamiljoonaa On siinäki taas väittely alkua monesti tilannu... Eiköstä se ole hyvä että "uus" resepti on silti ihan jees
    Tuoko on sitä mainostamaasi asiallisuutta?

    Uusi resepti ei ole yhtä hyvää kuin edellinen 30ml pullo kesäkuussa.

     
     
  20. #20
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: FSUSA Premium Gummy Bears Pre-mixed

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    No ainaki satamiljoonaa On siinäki taas väittely alkua monesti tilannu... Eiköstä se ole hyvä että "uus" resepti on silti ihan jees
    Tuoko on sitä mainostamaasi asiallisuutta?

    Uusi resepti ei ole yhtä hyvää kuin edellinen 30ml pullo kesäkuussa.
    Eiköhän tuo ole ihan huumorilla laitettu .. Ite sain kans tuon edellisen pullon tuota nestettä joka maistu kyllä enemmän nuille purkkaautomaatin tuotteille ku nallekarkeille... Mutta tykkäsin silti ja otin toisenki pullon

     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •