Sivu 4 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 294

Aihe: Taifun GT

  1. #61
    Höyrykonkari Vihtis's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    283
    Aito Ithaka on kyllä nanna laitos. Ja just siitä sen rakenteesta en niin välittänyt. Kai sitä vois laittaa Taifun GT:n kokeiltavien listalle, kun tulee vastaan sopivassa välissä. H-atty on meshin kunkku atm, mutta vähintäänkin yhtä tyytyväinen oon chaliceen silicalla.
    "Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".

     
     
  2. #62
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Silläpä itsekin Ithakasta luovuin, vaikka hyvä oli pelittäessään niin se helvetin palapeli oli vain aivan liian raskasta joka vitun kerta purkaa. Taifun on niin humoristisen helppo että vallan laulattaa
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #63
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  4. #64
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Antaako keskustelu oikeasti ymmärtää että meshimiehet myöntää että silicakin voi toimia silicalaitteessa ja olla jopa ihan ok? Mitä on tapahtunut?

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari jeezus's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    213
    Hemmetin silicat, meshi tässä vehkeessä toimii.
    Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!

     
     
  6. #66
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Vähintäänkin naurattaa ku pitää erikseen mainita "aito Ithaka."
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #67
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Vähintäänkin naurattaa ku pitää erikseen mainita "aito Ithaka."
    Jos jotain olen jo näistä Foggereista, Ithakoista ja Oddyistä oppinut, niin on todellakin ehdottoman tärkeää mainita "aito"
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #68
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Antaako keskustelu oikeasti ymmärtää että meshimiehet myöntää että silicakin voi toimia silicalaitteessa ja olla jopa ihan ok? Mitä on tapahtunut?
    Mä pääasiassa aina trollaan kun käydään silica vs mesh sotaa Edelleen olen sitä mieltä että meshin puhtautta ei vaan pysty mikään tämänhetkinen sydänmateriaali voittamaan, mutta osassa silica-atoista päästään jo niin hyvälle höyrylle että pikkasen voi tinkiä. Taifun on melkoinen poikkeus tässä ryhmässä, tuli taas niin karvas pettymys Protankeista ja Spheroidista että huh
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #69
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Mä pääasiassa aina trollaan kun käydään silica vs mesh sotaa Edelleen olen sitä mieltä että meshin puhtautta ei vaan pysty mikään tämänhetkinen sydänmateriaali voittamaan, mutta osassa silica-atoista päästään jo niin hyvälle höyrylle että pikkasen voi tinkiä. Taifun on melkoinen poikkeus tässä ryhmässä, tuli taas niin karvas pettymys Protankeista ja Spheroidista että huh
    Niin toivottavasti suurin osa meistä, joko provoaa trollaten tai provosoituu trollaten Hyvä tapa saada keskustelua, sisältö on sitten eri asia
    Pienen sivumaun tai ehkä ennemminkin maun mahdollisen tunkkaisuuden silicassa allekirjoitan, mutta sitten atoista voisi vääntää vuosia, miksi jokin on hyvä ja toinen ei. Esim spheroidi, oon edelleen sitä mieltä että se on hyvä. Oikein setupoituna nestesyöttö on stabiilia ja varmaa ja coili on helppo rakentaa hyppyspottivapaaksi ja toimivaksi. Mikä siis esim Taifuniin verrattuna siinä tuottaisi huonompaa makua? Tässä mennäänkin jo omien mieltymysten ja kokemusten äärelle

     
     
  10. #70
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mun mielestä protank jne vastaavat, on vähän paskoja verrokkeja näiden kanssa, vaikkakin toimintaperiaate on periaatteessa sama.

    Noiden rakenne noin niinkun perus sähköteknisesti on jo niin erilainen, että ero tulee jo siinä. Joku Protankin atopää vs Taifunin yhtenäinen rakenne? NEVER.

    Tää ei siis mitenkään vinoiluna, vaan ihan ajatuksena yleensä.

    Jotenkin tommonen Porotankin rakenne itsessään sotii jo mieltä vastaan, kun kaikki on niin onnetonta jotenkin. Se koko atopää homma noissa on ihan spedeä jos lähdetään yhtään egoa järeämpiin vehkeisiin IMO
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  11. #71
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Niin toivottavasti suurin osa meistä, joko provoaa trollaten tai provosoituu trollaten Hyvä tapa saada keskustelua, sisältö on sitten eri asia
    Pienen sivumaun tai ehkä ennemminkin maun mahdollisen tunkkaisuuden silicassa allekirjoitan, mutta sitten atoista voisi vääntää vuosia, miksi jokin on hyvä ja toinen ei. Esim spheroidi, oon edelleen sitä mieltä että se on hyvä. Oikein setupoituna nestesyöttö on stabiilia ja varmaa ja coili on helppo rakentaa hyppyspottivapaaksi ja toimivaksi. Mikä siis esim Taifuniin verrattuna siinä tuottaisi huonompaa makua? Tässä mennäänkin jo omien mieltymysten ja kokemusten äärelle
    Tokihan tarttee ottaa huomioon ne omat yksilökohtaiset tarpeet, kuten oon senkin jo monta kertaa todennut. Spheroid oli aikanaan mun suosikki, mutta jotenkin siinä korostuu se silican taustamaku liian voimakkaasti. Ihan samaa ja samalla tapaa tohotettua silicaa käytän Taifunissa, mutta maku on järkyttävän kirkas verrattuna isoon läjään muita atoja. En oikein edes pysty selittämään miksi, saman koin Ithakan kanssa. Samasta nipusta vielä oon ottanut tuon silican, että ei voi olla siitäkään kyse.

    Taifun on ehkä tällä hetkellä viehättävä juuri sen takia, että siinä yhdistyy kaikki kolme kovaa; helppo setupoida, kirkas selkeä maku ja vuotamattomuus. Tässä mittakaavassa en ole ennen kokenut silica-aton osuvan näin hyvin kaikissa kohdilleen, mutta taas isoa päänvaivaa aiheuttaa 22,7-23mm halkaisija. Tankin kapasiteetti tosin on järkyttävän suuri ja eritoten kun voi setupin napata irti ilman että purkaa nesteet tankista, niin tää toimii kuin hemmetin unelma.

    Maun puolesta on vielä sanottava sen verran että koin paremmaksi käyttää pienempiä tehoja silicalla kuin isompia tehoja meshillä, sillä ero näiden kahden maussa Taifunissa oli jopa häviävän pieni

    @Rotary; En tosissani vertaa Protankkia Taifuniin, vaikka niiden toimintaperiaate on sinänsä sama; setuppi pohjalla, hapsuista nesteen imu, kammio yhdistetään tankin putkeen jne. Samaa silicaa niissäkin käytetään (jos siis itse ruuvailee setupit).
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #72
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Oon ite nyt huomannut asta ton todellisen eron maussa noiden eri wickien suhteen. Jotenkin tossa Foggerissa esom tulee silicalla toi Tiki Juice puhtaammin esiin, kun taas rsst & vaijeri on sille ihan kauheeta myrkkyy.

    Siltikin pääosa MUN liemistä tykkää enemmän teräksisestä wickistä, oli se sit vaijeri tai mesh
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  13. #73
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Siltikin pääosa MUN liemistä tykkää enemmän teräksisestä wickistä, oli se sit vaijeri tai mesh
    Allekirjoitan tän ihan täysin, kyllä mesh edelleen voittaa silican maussa. Taifun vaan tuntuu olevan todella yllättävä poikkeus niin ryynäsellä kuin Pipesauceilla Ota tästä nyt selvää... Mutta Squape se on kaiketi pakkohankinta Taiffarin kaveriksi
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #74
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Squape on ihan naurettavan simppeli näiden muiden rinnalla.

    Pitää kattoo jos tuolla festeillä on mielenkiintoa porukalla, niin vois siihen väännellä useammankin setupin sit. Toi mun kappale saapuu tiistaina ja pääsen sit kokeilee kaikki mahdolliset kombinaatiot wickeissä.

    Parasta on tosiaan se, että sille ei tarvii tehdä tasan mitään muuta setuppien välissä, kuin ruuvata se base irti. Setup on siinä ja that'sit. Kaikki on eristetty pinnotteilla ja litkutkin voi olla tankissa 100% vuotamatta sen aikaa kun siihen kieputtaa uuden paketin.

    Tunnissa ehtii helposti pyöräyttää vaikka 20 setuppia ja koeajaa kaikki, eikä rupee ees vituttaa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #75
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Aika sama juttu tuon Taifunin kanssa, siinä tosin on hattuosa kierteillä toisin kuin Squapessa, eli yksi pieni liikkuva osa ylimääräistä. Se kiva vielä siinä Taifunissa on että saa setupin ympäriltä kaikki reunat alas, eli sulla on kuin Misterin pesä töröllään postit siinä, ja sit kun on setuppi valmis ne reunat nostetaan. Squape on vaan ehkä hitusen hienompi
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Squape on vaan ehkä hitusen hienompi
    Ainut syy, miksi Squapea en ole vielä laittanut tilaukseen on se, että se on mun mielestä vapohistorian rumin ato ikinä Mutta kaipa toi pitää laittaa, tarvetta vuotamattomalle atolle kuitenkin on.

     
     
  17. #77
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    No kieltämättä yhdennäköisyys Big Benin kanssa on aika turnoff, mutta eipä tuo Taiffarin kolho lookki paljoa häviä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #78
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Vuotamaton sekään EI ole.

    Kaikki atot saa floodaamaan, kunnes joku keksii ilmankierrolle toisen ratkaisun kuin pohjasta, kuten näissä on.

    Oikealla setupoinnilla se on kyllä varsin loistava laitos, kuten moni muukin.

    Mua kiihottaa se Ematal-pinnoite, joka on ensinnäkin aika sleek ja toisekseen aivan löymätön, koska ato ei käytännössä pysty lyömään maihin esim wickin kautta, hapetti sen, tai ei
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  19. #79
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Taifunissa on kyllä siitä helvetin nerokas ilmansyöttö, että pohjalla on pieni upotus ja sen sijaan että siellä olisi vaan reikä, sieltä nousee kartiomainen pieni putki coilille. Näin ollen kondensioneste ei juokse suorinta reittiä ilmarööriin, vaan jää reunoille killumaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #80
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Aa okei, eli siinä on vähän jo innovaatiota. Odotan sitä hetkeä, kun ne keksii, miten ton ilman syötön coilille saa siihen coilin yläpuolelle, jolloin se floodaaminen ei aiheuta heti sitä allensa kusemista. Kai se on ajan kysymys vaan, kun se jotenkin toteutetaan
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •