Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 66

Aihe: eGo-T ja ilmausreikä

  1. #1
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    eGo-T ja ilmausreikä

    No niin. Tässä testailin tehdä eGo-tankkiin pienellä neulalla reikiä ja ekan fiaskon jälkeen se oikea reiän kohta taisi löytyä. Lyhyesti ja ytimekkäästi: 0.28 - 0.30mm halkaisijaltaan olevalla teräväpäisellä neulalla reikä tankin kanteen (kovamuovi) atomisaattorin reiän viereen. Eli näin:



    Idea tuossa on se että imaistessa korvausilma menee tuota lähes silmällä näkymätöntä reikää pitkin tankkiin samalla kuin atomisaattorin sukka imee nestettä atomisaattoriin. Aikaisemmin piti hetki odottaa että neste ja korvausilma vaihtelee vuoroaan tuossa tankin ainoassa reiässä, eli nopeasti peräkkäin imaistessa atomisaattori kuivahtaa. Ja koska reikä on tajuttoman pieni, sieltä ei neste pääse karkuun.

    Myöskään atomisaattori ei kostu liikaa eli ala kurlaamaan koska reikä on tankin pohjassa. Vastussillaan päällä oleva kosteus pitää sen suljettuna. Imaistessa reiän edessä oleva neste imeytyy takaisin tankkiin ja sen jälkeen korvausilma perässä. Noin niin kuin teoriassa.

    Vielä on kenttäkokeet tekemättä eli miten tankki pitää nesteen sisällä kun sähkösavuke on taskussa ja liikenteessä.

    Hyötynä tästä on se että atomisaattori on koko ajan täysin kostea ja antaa reilusti makua ja höyryä ilman ylikostumista eli "kurlausta".

    En ole vastuussa jos hajotat tankin, kätesi, neulan, atomisaattorin tai muuta. Mutta alustavasti voin sanoa että jos ohut teräväpäinen neula löytyy niin kannattaa yksi tankin korkki uhrata ja kokeilla toimiiko se!

    EDIT: reiän voi tehdä nastallakin eli ei tarvi tuota neulaa. Tai millä tahansa terävällä ja kapealla piikillä.

    Reikä saattaa myös mennä umpeen omia aikojaan eli tökkää vaan uudestaan jos tykkäsit lopputuloksesta.

     
     
  2. #2

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Minulla ainakin alkoi ilma kiertään paremmin ja melkoiset pöllyt irtoaa ja makua tietty sen mukana ,Minulla on silikonikorkki neula jolla reijän tein ei ollut ihan ohuin , mut homma tuntuu toimivan köh köh

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Aika tymäkät höyryt kyllä lähtee tän fiksauksen jälkeen! Hyvä keksintö!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  4. #4

    eGo-T ja ilmausreikä

    Pittäpä ehdottomasti kokeilla heti kun sorvin äärestä kotia pääsee...

     
     
  5. #5

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    KHYLLÄ!! Guru ylitti taas itsensä

    Kiitti hyvästä vinkistä, ei kurlaa enään ja pystyy putkeen ottaan useemmat höyryt ettei tuu sitä "touhutippaa"


    EDIT: whoa, niksuhumala Blu Cola nesteellä ja tällä niksillä, on vaan paljon makosampaa

     
     
  6. #6

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Tämä vinkki kyllä parantaa eGo:n toimintaa huomattavasti, aiheuttaa tosin nestevajausta tankissa, kun toimii niin hyvin
    Bombshell on parhautta!

     
     
  7. #7

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    En tiedä kuvittelenko, mut tuntuu ihan eri laitteelta... loistava vinkki. =)

     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Piti ihan rekisteröityä tännekin että pääsee kiitokset laittamaan. Ecigwizardista tullut eGo-T jolla ei ole tullut juurikaan makua tai höyryä. Tämän toimenpiteen jälkeen kuin uusi laite. KIITOS ja KUMARRUS!!!

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Hienoa pioneerityötä Sibbi! Propserna!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #10

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Niinkuin jo aiemmin mainitsin, niin toimii hyvin myös pehmeiden korkkien kanssa. Itse aion kokeilla ko kikkaa kuitenkin kumikorkkiin vielä ohuen ohuella kuumennetulla neulalla, jotta reikä jäisi paremmin auki. Tuohon nyt käytössä olevaan korkkiin tein reiän 1mm halkaisijaltaan olevalla neulalla, ja silti reikää tuskin näkee. Pakko koittaa paraneeko toiminta vielä kunhan saa korkkiin vähän isomman reiän. Kuumalla neulalla puhkaisemisessa saattaa tietysti olla riski, et reiästä tulee aivan liian iso. No, ei ole kallis kokeilu. Kerron kuinka kävi kunhan oon kokeillut.

     
     
  11. #11
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Kiitos paljon kaikille! Ihan sydäntä lämmittää. Lomakin alkoi tänään ja postista hain Apexinkin vielä. Kyllä nyt kelpaa lomailla!

     
     
  12. #12

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Kiitos itsellesi. [move][/move] Testasin äsken tuon kuumaneulametodin silikonikorkkiin. Toimii paremmin kuin kylmäneulametodi. Kumiin tuo neula uppoaa kuumana sit sen verran helposti, että kannattaa painaa reikä korkkiin just toisesta suunnasta kuin tuo Sibin mallikuvan mukainen suunta. Kuuma neula saattaa muutoin halkaista sen korkin osuuden, joka tulee tankin sisäpuolella reunoja vasten.

     
     
  13. #13

    eGo-T ja ilmausreikä

    Mistä noita silikonisia korkkeja voisi ostaa?

     
     
  14. #14
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Mistä noita silikonisia korkkeja voisi ostaa?
    Kaupasta jossa myydään silikonisia tankkien korkkeja?

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7803


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #15

    eGo-T ja ilmausreikä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Mistä noita silikonisia korkkeja voisi ostaa?
    Kaupasta jossa myydään silikonisia tankkien korkkeja?

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7803

    Katsoppas pirua

    Jos olisin noista tienny ku setit tilasin... Prkl! Luulin et noita säkällä tullu starterkitin mukana tjsp...

    EDIT: vai onko noi silikoniset kuitenkaan edes sen parempia?

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    31

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Hmm.. Minulla on eGo-T, minulla on nasta, minulla on aikaa... Sehän tarkoittaa, että tämä meni testiin samantien. Kerron kohta miten kävi täällä.

    Tietysti ei ole varatankkia duunissa mukana jos meni ketuiks.

    EDIT: Nooooh.. Pitäis varmaan olla tollanen silikoni korkki kun tähän kovamuoviseen sai nastan kanssa väkertää reikää ihan tosissaan. Ja jos siihen nyt jonkinlainen reikä tuli niin äkkiseltään en huomannut mitään eroa.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja feelu Näytä viesti
    Hmm.. Minulla on eGo-T, minulla on nasta, minulla on aikaa... Sehän tarkoittaa, että tämä meni testiin samantien. Kerron kohta miten kävi täällä.

    Tietysti ei ole varatankkia duunissa mukana jos meni ketuiks.

    EDIT: Nooooh.. Pitäis varmaan olla tollanen silikoni korkki kun tähän kovamuoviseen sai nastan kanssa väkertää reikää ihan tosissaan. Ja jos siihen nyt jonkinlainen reikä tuli niin äkkiseltään en huomannut mitään eroa.
    Paina vuorotellen molemmilta puolilta läpi, kyllä se siitä periksi antaa
    Pikakokeen perusteella taisi onnistua, hieno keksintö!


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Toimii erittäin hyvin! eGo-T:ssä sais olla tää vakiona Loistavaa!

     
     
  19. #19
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    Tänään taas korkkailin uusia tankkeja ja tämä soi taustalla. Sopii hyvin: http://open.spotify.com/track/2qF8cLzNvsOkayHqwPaJcV. Nykyään korkkailen kaikki tankit. Miksi tyytyä vähempään. Toki noi reissussa vuotaa, mutta se maku...

     
     
  20. #20

    Vs: eGo-T ja ilmausreikä

    teen ilmeisesti tämän jotenkin väärin... eli siis "ilmanvastus" höyryttäessä helpottuu mutta jostain syystä höyryt tuntuu kevyemmiltä. Mallina ego-t a-type. Reikä tehty suurinpiirtein kuten kuvassakin, reiän koko hieman alle milli.

    Eli wtf, mitä oikein teen väärin, mitä tuossa voi edes tehdä väärin

     
     
Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •