Sivu 4 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 187

Aihe: Sivuston parannusehdotukset

  1. #61

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Toihan oli ihan asiaa, mutta väärässä ketjussa. Jospa joku siellä siirtäisi.

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja VGaani Näytä viesti
    Siellä sanotaan, että 1 ml 16 mg:n nikotiininestettä vastaa 27:ää 0.6 mg:n vahvuista tupakkaa.
    Offtopikkia;
    Eli höyryttelen siis vuorokaudessa noin sadan analogisen verran. Kiva tietää

     
     
  3. #63
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Toihan oli ihan asiaa, mutta väärässä ketjussa. Jospa joku siellä siirtäisi.
    Minusta tämä on nimenomaan oikea ketju, tämä käsittääkseni kattaa myös/vain e-savuke.com:n "pää"sivut ja lainattu e-nesteinfohan on siellä. Foorumin parannusehdotuksille on oma ketjunsa.

    Ehkä voisi kopion laittaa johonkin neste- tai terveysketjuun, mutta ei siirtää.

     
     
  4. #64

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Kun tuossa näyttivät jo määrät menneen sekaisin, niin voisihan tuon asian nimenomaan siellä terveysvaikutusketjussa selkosuomentaa :

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Olisiko mahdollista saada uusien viestien yhteyteen namiskuukkeli josta pääsee suoraan siihen viestiin, joka on ensimmäinen lukematon viesti kyseisessä ketjussa?
    (Uusimpaan viestiinhän pääsee oikeasta reunasta, mutta osa ketjuista on niin suosittuja, että se ensimmäinen lukematon viesti saattaa olla kolmanneksi viimeisellä sivulla...) Ymmärtääköhän tuosta selityksestä nyt yhtikäs mitään? :-[

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  6. #66

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Polgara Näytä viesti
    Olisiko mahdollista saada uusien viestien yhteyteen namiskuukkeli josta pääsee suoraan siihen viestiin, joka on ensimmäinen lukematon viesti kyseisessä ketjussa?
    (Uusimpaan viestiinhän pääsee oikeasta reunasta, mutta osa ketjuista on niin suosittuja, että se ensimmäinen lukematon viesti saattaa olla kolmanneksi viimeisellä sivulla...) Ymmärtääköhän tuosta selityksestä nyt yhtikäs mitään? :-[
    Jos ymmärsin oikein niin tätä namiskaa etsit.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    Jos ymmärsin oikein niin tätä namiskaa etsit.
    Oho, no justiinsa tuotahan minä etsin.
    Puusilimä savolainen tarvitsee näköjään todellakin rautalangasta väännetyn ohjeen. Kiitos!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Mulla on sivuille tullessa normitapa klikata "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit.". Ketjuja tulee esim. kolme sivullista ja niistä poimin kiinnostavat aiheet välilehtiin. Joskus aiheita on niin paljon, ettei viitsi välilehtiä avata kymmeniä, vaan luen kymmenkunta ketjua ensin ja jatkan poimintaa ja luen taas. Sitten sama uudestaan alusta eli klikkaus "edellisiin" ja taas katson, onko lukurupeaman aikana tullut uusia kiinnostavia viestejä, yleensä on.

    Nyt olen huomannut, että uudestaan klikatessa "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit." onkin pitkään listaan loppupäähän, siis vanhempaan päähän, tullut näkyville viestejä, joita ei aiemmin ole näkynyt. Ensimmäisellä kerralla sivuille tullessa ja klikatessa niitä "edellisiä" ei olekaan tullut kaikkia näkösälle. Sivujen moottori ei ole siis niitä minulle tarjonnut heti, vaan myöhemmillä klikkauksilla. Sillä ei ole väliä, mitä selainta käyttää.

    Onko joku muu todennut vastaavaa?

     
     
  9. #69

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Niitä saattaa tulla sinne loppuun lisää kun painaa sitä "Kaikki lukemattomat aiheet" nappulaa.

     
     
  10. #70
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    MINä olen tehnyt pikakuvakkeen suoraan Kaikki lukemattomat -kohtaan. Lueskelen haluamani ja kuittaan lopuksi kaikki luetuiksi.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Mitä eroa on vaihtoehdoilla "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit." ja "Kaikki lukemattomat aiheet"? Itse olen tottunut käyttämään ensimmäistä.

     
     
  12. #72
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja imuri Näytä viesti
    Mitä eroa on vaihtoehdoilla "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit." ja "Kaikki lukemattomat aiheet"? Itse olen tottunut käyttämään ensimmäistä.
    No minä ymmärrrän sen niin, että jos et ole lukenut käynnilläsi kaikkia viestejä, tuo eka vaihtoehto ei näytä kaikkia lukemattomia vaan vain ne, jotka ovat uusia. Voipi jäädä väliin viestejä.

    siksi mä käytän jälkimmäistä.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    No minä ymmärrrän sen niin, että jos et ole lukenut käynnilläsi kaikkia viestejä, tuo eka vaihtoehto ei näytä kaikkia lukemattomia vaan vain ne, jotka ovat uusia. Voipi jäädä väliin viestejä.

    siksi mä käytän jälkimmäistä.
    Kun olen lukenut kiinnostavat viestit, ennen poistumista kuittaan kaikki viestit luetuiksi. Siten palatessani taas seuraavalla kerralla, pitäisi ekalla vaihtoehdolla tulla kaikki sillä välin kirjoitetut viestit listaan aikajärjestyksessä.

     
     
  14. #74

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Vanilla forum on hyvä ja poikkeaa näistä vanhanaikaisista foorumeista edukseen. Harmi vain että kunnolla käännetty suomenkieli ei kuulu kieli valikoimiin ainakaan vielä.

     
     
  15. #75
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    En tiedä, onko tämä sivuston vai puhelimen (E7) ongelma, mutta kiusallinen kuitenkin ja jos jollakulla on ratkaisu, olen kiitollinen.

    Siis luurilla palstaa selatessa selain (Opera Mini) avaa satunnaiseti seuraavan ketjun eikä sitä, mitä klikkaan. Kohdistus pielessä jollain tavalla. Muutama ensimmäinen yleensä osuu, mutta sitten alkaa heittämään.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Tykkäys nappula tännekkin. Toimii esim. Pakkiksen foorumilla hyvin. Parempi tietysti jos olis tykkää ja ei tykkää namiskat.

     
     
  17. #77
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    ja väärällä osastolle tietty
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  18. #78

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Sivustoa on nyt päivitelty rankalla kädellä. Tähän ketjuun voi jättää risuja ja ruusuja.

     
     
  19. #79
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    no tuhat kertaa selkeempi, helpompi hahmottaa asioita.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    68

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Sivustoa on nyt päivitelty rankalla kädellä. Tähän ketjuun voi jättää risuja ja ruusuja.
    +1

    Oikein hyvä


    Tuosta säästöstä nyt en menis takuuseen :-p

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •