Sivu 3 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 187

Aihe: Sivuston parannusehdotukset

  1. #41
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    Tuli tässä mieleen että kun osta/myy-palstalla on nesteiden myynti ja osto kielletty (jonka ymmärrän täysin) niin onko se kauhean kiellettyä jos pykää viestiketjun tyyliin "nesteiden vaihto-topic" tms? Varmasti jokaisella vähänkin enemmän tilaavalle tulee vastaan myös nesteitä jotka eivät omaan makuun maistu jolloin perinteinen vaihtokauppa samalla paikkakunnalla asuvan kanssa voisi toimia.

    Lisäksi, olisiko mahdollista saada tuohon oikealle, nimimerkille varatulle alueelle mahdollisuus saada käyttäjän profiiliin ilmoittama paikkakunta näkyville? Varsinkin osta ja myy-palstalla tästä olisi apua paljonkin.
    Tuosta nesteenvaihdosta on jo kyselty ja väännetty.. Ei se käy vaan päinsä.. vaikea vahtia ettei ole nikotiinitonta ja nikotiinilliset on lääkkeitä jota ei saa vaihdella eikä myydä suomessa...

     
     
  2. #42
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    taikurihan se nyt seuraa aktiivisesti ketjuja. oikea selvännäkijä. (hyvällä)

    saat sen paikkakunnan näkyviin, taikomalla profiilin asetukset auki. siellä kun laitat paikkakunnan, ni VOT SIE!,
    johan aukee.

    sulla lukee profiilissa taikuri, laita siihen se sun paikkakuntas, ja allekirjotuksees wizardi. näät sie, ei oo vaikeeta ees.

    ANANASKÄÄPÄ!!!


    oliks tää hyvä? vähän pitkä tuli ja kryptisyyttäkin löytyy. kaikki ok?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #43

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    taikurihan se nyt seuraa aktiivisesti ketjuja. oikea selvännäkijä. (hyvällä)

    saat sen paikkakunnan näkyviin, taikomalla profiilin asetukset auki. siellä kun laitat paikkakunnan, ni VOT SIE!,
    johan aukee.

    sulla lukee profiilissa taikuri, laita siihen se sun paikkakuntas, ja allekirjotuksees wizardi. näät sie, ei oo vaikeeta ees.

    ANANASKÄÄPÄ!!!


    oliks tää hyvä? vähän pitkä tuli ja kryptisyyttäkin löytyy. kaikki ok?
    Tässä nyt olis kiva että mie näkisin myös muiden käyttäjien paikkakunnat mikäli ovat sellaisen profiiliinsa ilmoittaneet, se että laitan oman paikkakuntani näkyville ei nyt auta kuin ehkä puoliksi.

    Tsori jos olen toistellut samaa mitä muutkin, tänne foorumille vaan tulee niin kauhiasti uusia viestejä ettei aina ehdi kaikkiin tutustua.


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  4. #44
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    Tsori jos olen toistellut samaa mitä muutkin, tänne foorumille vaan tulee niin kauhiasti uusia viestejä ettei aina ehdi kaikkiin tutustua.
    Tälle linjalle ei lähetä ollenkaan, ei siun tarvihte anteeks pyyellä. Nyt mopedi käyntiin ja kylille.
    Eli siis ystävähyvä, kaikki ei halua paikkakuntiaan ilmoittaa tossa rofiilissa, siksi on tuo kartta jota ylläpidetään yleisellä. (kiitos siitä heille)
    eli siis : "mistä myö ollaan tuu mukkaan!" tmsjsp.


    Ajan kanssa, hyvä tulee.

    ps. tuntus et leijun tässä näppiksen yllä, mitä sie teit?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #45
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Kun muokkaan lähettämääni viestiä, niin muokkauksesta ei jää tietoa viestiin kuten muilla foorumeilla on, tyyliin 'Rotax on viimeksi muokannut viestiä Eilen 21:12'. Tämä ainakin minusta on varsin yleisesti käytetty tapa, jolloin muut käyttäjät huomaavat, että olen muokannut alkuperäistä viestiä.

    Huomasin sen tuossa kun jäsenryhmien nimityksien muutoksesta ei näkynyt muokkausaikaa. Viivehän muokkaukselle voisi olla 2 min, eli 2 min viestin lähetyksestä sitä voi muokata ilman, että aikaleima tulee näkyviin. Peruste tälle: pikakorjaus väärään lainaukseen, typo tjsp.

    :wq

     
     
  6. #46

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Itse taas pidän siitä, ettei edit-notea tule.

    Jos koen tarpeelliseksi mainita lisäyksistä/muutoksista E: hoitaa homman.

    Samaan asiaan liittyen kylläkin, toivoisin FoorumiPoliisin jättävän vaikka sinisen viestin syystä/oman tunnisteen, kun ja jos käy muiden posteja moderoimassa =)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #47
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Samaan asiaan liittyen kylläkin, toivoisin FoorumiPoliisin jättävän vaikka sinisen viestin syystä/oman tunnisteen, kun ja jos käy muiden posteja moderoimassa =)
    Ensinnäkin näitä optiovaihtoehtoja ei ruuvailla kuin välttämättömän pahan edessä. Softa siis vaihtuu...
    Jako: Näin olen pyrkinyt aina tekemään, tosin useissa tapauksissa mainitsen siitä yksityisviestillä hänelle jonka otsikkoon tai viestiin kajosin.
    Piilomoderointia siis tietyllä tavalla. Harvemmin viesteihin joutuu koskemaan, enkä sitä edes mielelläni tee. On myös sovittu että moderoinneista
    ei välttämättä huudella sen enempää kuin on välttämätön tarve tai selkeyden vuoksi niin on tehtävä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #48

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Editointileima on otettu ihan tarkoituksella pois (henkilökohtaisen mieltymyksen vuoksi) . Yakousei jo tuossa kertoi miten homma hoituu.

    Itse ainakin korjailen vaikka kirjoitusvirheitä hiukan vanhemmistakin viesteistä ja silloin tuo editointileima vain hämmentää lukijaa. Suuremmista muokkauksista pyrin huomauttamaan.

     
     
  9. #49
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Editointileima on otettu ihan tarkoituksella pois (henkilökohtaisen mieltymyksen vuoksi) .
    Tämä selvä. Pitänee tarvittaessa itse lisäillä editointileima.

    :wq

     
     
  10. #50
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Ite ollu tyytyväinen ettei ole leimaa ja ainaki luupposelle ilmottanu että jos muokkaa niin antaa mennä vaan ei siitä tarvi välttämättä edes ilmottaa Tyytyväinen ylläpitoon siis Nii ja nyt ku vielä tuli uudet jäsenryhmien nimet nii voiko paremmaks muuttaa

    Vaimo varmaan haluais tieten forumiin jonku viikottaisen time limitin ettei voi olla ku max 15min sisäänkirjautuneena.. Tulee jonkunen tovi koneella vietettyä vissiin

     
     
  11. #51
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Saiskos ihan aloitussivulle napin Kaikki lukemattomat aiheet.

    Tuo edellisen käynnin jälkeen on tietty hyvä, mutta minä ainakin tsekkaan vielä kaikki lukemattomat kun nappi ilmestyy näkyviin tuon listauksen lopussa.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  12. #52

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    En nyt oikein ymmärtänyt. Haluat siis listauksen kaikista aiheista jotka sinulla on jäänyt lukematta foorumin perustamisesta lähtien? Jos tarkoitat tätä niin ketjujen "etsiminen" itse ei ole kauhea homma kun vertaa niiden ketjujen lukemiseen käytettävään aikaan.

     
     
  13. #53
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Ei kun tarkoitan Kaikki lukemattomat aiheet. Siis ihan sama nappi, joka tulee sivun alalaitaan, kun ensin on klikannut Viime kerran jälkeen kirjoitetut. Sehän ei näytä niinä, jotka ovat jääneet lukematta parin käyntikerran välissä.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  14. #54
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Olisiko mahdollista, että sivuston ylläpitäjä tekisi jonkinlaisen tulostettavan sivun, josta voisi sitten itse leikellä pieniä sivuston mainoksia jaettavaksi? Esimerkiksi A4 kokoinen pdf-tiedosto, jossa olisi vaikka sivuston logo ja jotain muuta tietoa n-kappaleena per sivu.

    Tämä siksi, että olisi helppo jaella niitä kyseleville analogisten polttelijoille kuin etsiä jostain ensin paperia, sitten kynä ja vasta sitten kirjoittaa sivuston osoite. Vaikka sivun osoite on aika helppo niin kaikki eivät sitä aina muista. Itse olen jo ties kuinka monelle mainostanut tätä sivustoa parhaana aloituspaikkana höyryjen maailmaan.

    :wq

     
     
  15. #55
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Olisiko mahdollista, että sivuston ylläpitäjä tekisi jonkinlaisen tulostettavan sivun, josta voisi sitten itse leikellä pieniä sivuston mainoksia jaettavaksi?
    Chainsmoker joskus sellaisen pdf tiedoston väsäsi.

    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...tti-636.0.html

     
     
  16. #56
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Chainsmoker joskus sellaisen pdf tiedoston väsäsi.
    Kiitos tästä. Tarkoitin lähinnä tuossakin ketjussa olevaa käyntikorttityylistä lähestymistapaa. Pdf-muodossa se olisi helppo printata ja itse saksia käyntikortin kokoisiksi kappaleiksi. Jatketaan asiasta tuossa ketjussa.

    :wq

     
     
  17. #57

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Sivuston tietopaketti on aika laaja ja ehkä hieman sekava. Tarkoitan nyt siis nimenomaan sivuston artikkeleita enkä foorumia. Olisiko uusilla käyttäjillä heittää vinkkejä miten ohjeita saisi selkeämmiksi tai mitä tietoa mahdollisesti jäitte kaipaamaan kun sivuston artikkeleita oli lueskeltu. Tämä kysymys siis lähinne niille jotka lukivat aiheesta ensimmäistä kertaa, ilman aiempaa kokemusta laitteista.

    Onko uudelle käyttäjälle / höyryttelyyn siirtymistä miettivälle tärkeintä heti saada tietää miten laite tarkalleen toimii, haitat/hyödyt, hinta, paras laite, mitä täytyy ostaa, mistä ostaa vai kenties jotain ihan muuta?

     
     
  18. #58

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Onko uudelle käyttäjälle / höyryttelyyn siirtymistä miettivälle tärkeintä heti saada tietää miten laite tarkalleen toimii, haitat/hyödyt, hinta, paras laite, mitä täytyy ostaa, mistä ostaa vai kenties jotain ihan muuta?
    Itse olen höyryttelyyn vasta vähän aikaa sitten siirtynyt nimenomaan sivuston ja foorumin avulla (iso kiitos). Omasta mielestäni olisi hyödyllistä artikkelit itse kootuista aloituspaketeista, eritoten eGo-T akkujen karto- ja dctyhdistelmistä eli vaihtoehtoja noille kaupallisille starttereille. Tällöin uusi käyttäjä ei heti tuskaile atojen käryämisten ja vuotamisten kanssa? Omat atot sain muutamassa viikossa karmeaan kuntoon ja siirryin kartoihin. Sellaiset troubleshooting oppaat eri ongelmien tiimoilta olisivat erittäin hyviä myös, koska foorumilta datan kerääminen on jokseenkin vaikeaa kun termit ovat hakusessa.

    Eri laitteiden ja kokoonpanojen vertailu hyvine ja huonoine puolineen olisi varmasti hyödyllistä infoa meille aloittelijoille?

     
     
  19. #59

    Vs: Sivuston parannusehdotukset

    Ihan hyvä idea mutta yhden ihmisen on omien mielipiteidensä/rajallisten kokemuksiensa kanssa aika vaikea tällaista toteuttaa. Laitteiden esittely ja ohje "oman" aloituspaketin kasaamiseen olisi vielä mahdollista ja ehkä tulossakin.

     
     
  20. #60

    Vs: Sivuston parannusehdotukset: e-nesteen ja tupakan nikotiinipitoisuusvertailu

    Huomasin, että E-neste -infossa on ehkä hieman harhaanjohtavaa tietoa. Siellä sanotaan, että 1 ml 16 mg:n nikotiininestettä vastaa 27:ää 0.6 mg:n vahvuista tupakkaa. Olettekohan mahtaneet huomata, että tupakka-askissa ilmoitetaan nikotiinista elimistöön imeytyvä määrä, ei siis tupakan varsinaisesti sisältämää nikotiinimäärää? Sähkötupakkanesteissä puolestaan ilmoitetaan nesteen tosiasiallinen nikotiinipitoisuus, ei imeytymismäärää.

    Koska imeytymismäärä on tietenkin varsinaista nikotiinipitoisuutta pienempi, saa sähkötupakkanesteen nikotiinimääristä liioitellun käsityksen tupakkaan verrattuna. Ts. e-nesteen sisältämää nikotiinimäärää ei voi suoraan jakaa yhdestä savukkeesta elimistöön imeytyvällä nikotiinimäärällä - ne ovat kaksi aivan eri asiaa.

    Kaiken kaikkiaan, ainakin näin itsenikaltaiselle maallikolle tuntuu ylipäätäänkin turhan monimutkaiselta lähteä vertailemaan asioita, jotka eivät ole mitenkään suoraan verrannolliset keskenään - erilainen käyttömuoto, erilainen imeytymistapa ja -teho, erilaiset käyttötavat: toinen poltetaan yhdellä kertaa, toista höyrytellään pitkin päivää jne. jne.

    Mielestäni e-nesteiden nykyiset luokitukset (light, medium jne.) ajavatkin jo sinänsä hyvin asiansa, ts. auttavat varsin osuvasti uusia käyttäjiä löytämään vanhoja tupakointitottumuksiaan vastaavan nestevahvuuden. Parhaiten nikotiinivahvuuden valitsemisessa toiminee siis se yksinkertaisin menetelmä: kokeilee ensialkuun paria eri vahvuutta, niin sillähän se oma maku hyvinkin pian selviää.

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •