Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 75

Aihe: Lost and found

  1. #41
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    eteläpohjanmaa
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Miten omistaja osasi ottaa sinuun yhteyttä? Hieno juttu kuitenkin ja siihen päälle
    ei ottanut suoraan minuun yhteyttä, oli etsiskelemässä kamojaan tuolla laavun lähettyvillä ja kaverini oli siellä koiraa kusettelemassa

    sattui kysäisemää et olisko kellään tietoo häneltä hukkuneista kamoista ja kaverille olin löydöstä kertonut, eli näin vyyhti purkautui

    ja kama palautui omistajalleen.

    minä siis en ole noiden kamojen löytäjä, olen vain toiminut tässä apuna kun löytäjä tiesi minun höyryävän ja pyysi ilmoittelemaan

    näilläkin sivuilla löytyneistä kamoista.

    boksi oli kyllä helvetin kaunista käsityötä itse luulin et se on valmistettu useammasta puulajista ja onnistuttu vääntämään ne

    jotenkin kierteelle, myöhemmin sain tiedon et se runko on väsätty jostain tosi vanhasta ruuville kasvaneesta omenapuusta,

    wirtaskaa kun laitteessa oli jäljellä niin tehot tsiigasin ja 150w näyttöön ilmestyi, avata en vekotinta tohtinut mutta koon puolesta

    sisällä saattoi olla jopa pari 26 sarjan akkua, ja mulle outo isokokoinen tankki päällä.
    se oli jo rikki ennen kun mä koskin siihen !

     
     
  2. #42
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pkj Näytä viesti
    ei ottanut suoraan minuun yhteyttä, oli etsiskelemässä kamojaan tuolla laavun lähettyvillä ja kaverini oli siellä koiraa kusettelemassa

    sattui kysäisemää et olisko kellään tietoo häneltä hukkuneista kamoista ja kaverille olin löydöstä kertonut, eli näin vyyhti purkautui

    ja kama palautui omistajalleen.

    minä siis en ole noiden kamojen löytäjä, olen vain toiminut tässä apuna kun löytäjä tiesi minun höyryävän ja pyysi ilmoittelemaan

    näilläkin sivuilla löytyneistä kamoista.

    boksi oli kyllä helvetin kaunista käsityötä itse luulin et se on valmistettu useammasta puulajista ja onnistuttu vääntämään ne

    jotenkin kierteelle, myöhemmin sain tiedon et se runko on väsätty jostain tosi vanhasta ruuville kasvaneesta omenapuusta,

    wirtaskaa kun laitteessa oli jäljellä niin tehot tsiigasin ja 150w näyttöön ilmestyi, avata en vekotinta tohtinut mutta koon puolesta

    sisällä saattoi olla jopa pari 26 sarjan akkua, ja mulle outo isokokoinen tankki päällä.

    Et sitten kuvaa ottanut.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  3. #43
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    eteläpohjanmaa
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Et sitten kuvaa ottanut.
    otin kyllä pari kuvaa pimeässä paskalla känny kameralla eikä niistä saa pirukaan tolkkua, eikä tullu noita

    sit myöhemmin kuvattua uudestaan.
    se oli jo rikki ennen kun mä koskin siihen !

     
     
  4. #44
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Tampere/Ylöjärvi
    To 5.2. tiputin Chi-You kloonin ja caterpillarin joko Lahdesjärven ABC:n parkkikselle tai sit Vuorentaustaan Harjutielle... Caterpillarissa keltanen tippi, jos tulee vastaan.
    nimim. Työttömälle kaikki on kallista

     
     
  5. #45
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    10
    Oulu ke 11.2.
    Kadotin harjatun teräksen värisen Vamo V6:n jonnekkin Kärkkäisen ja Kaijonharjun välimaastoon. Tippunut taskusta pyöräillessä.

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari lorus's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    121
    Jyväskylä löydetty smoktechin putki ja se joka kertoo mitä nokassa on saa tulla hakemaan keskustasta. Tippi oli irti mutta senkin kiltisti noukin. Kyseessä musta iso paksu putki

     
     
  7. #47
    Höyrypää Deetwo7's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    448
    Keravalla Panama Jackissa katosi 20.02.2015 KBox sen sisällä ollut AW 20A akku ja Hdripper numerolla 285.
    Saattaa myös olla että varastettiin, parikymppiset hoikka brunette ja kiharapäinen blondi siinä oli sellaisella etäisyydellä että voi olla niiden mukana lähtenyt kävelemään kun äkillisesti katosivat baarista.
    kboxhdripper.jpg

     
     
  8. #48
    Tarina meni jotakuinkin näin ;
    Tänään 24.2 lähdin kaverilta ~02:00 aikoihin, stingray + troll combo oli farkkujen oikeanpuoleisessa "pikkutaskussa".
    Kävin sitten Hämeensaaren Teboililla tankkaamassa & siitä kotiin.
    Akut (Sigelein) Heitin lataukseen & painuin nukkumaan.
    Tässä aamulla piti laittaa sitten stingrayn akku/t lataukseen, mutta eipähän tuota löytynyt mistään..

    Väsyttää, vituttaa & hyvät nesteet loppumassa.


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    kuopio
    Viestit
    67
    Mikäli joku on kadottanut modinsa kuopion yöelämässä tiistaina 14.4.15 voi laittaa tuntomerkkejä YV:nä. Jospa modi löytää oikean omistajansa.

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Viime yönä (5.6-6.6.) hävitin G-Tuben ja Mister 510:n jonnekkin Tampereen keskustaan. Tai vaihtoehtoisesti keskusta-Rantaperkiö akselille. Vitutuksen määrä on aika musertava.

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä Kimbo's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    80
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Heisenberg Näytä viesti
    Viime yönä (5.6-6.6.) hävitin G-Tuben ja Mister 510:n jonnekkin Tampereen keskustaan. Tai vaihtoehtoisesti keskusta-Rantaperkiö akselille. Vitutuksen määrä on aika musertava.
    Ihan liian hyvä kombo hukattavaksi.Toivottavasti löytyy.

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Heisenberg Näytä viesti
    Viime yönä (5.6-6.6.) hävitin G-Tuben ja Mister 510:n jonnekkin Tampereen keskustaan. Tai vaihtoehtoisesti keskusta-Rantaperkiö akselille. Vitutuksen määrä on aika musertava.
    Joku hieno ihminen oli tämän löytänyt ja toimittanut poliisilaitokselle. Vaurioista päätellen oli varmaan mennyt useaan kertaan harjakoneen läpi, mutta kiitos herra Generaden tämä toimii taas kuin uusi.

     
     
  13. #53
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Ruisrockista löydetty vamo. Kerro mitkä akut on laitteessa ja mikä ato kiinni. Tiedän ettei kyseessä ole mikää arvokas kapistus mutta joku saattaa silti haluta omansa takaisin. Itse en ole laitetta löytänyt mutta kaverin kaveri huikkasi asiasta.

     
     
  14. #54
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Duunikaveri löys taksistaan eilen illalla sähkärin. Ilmeisesti Grip + tankki, mutta itse en ole vielä laitetta nähnyt, niin en voi varmistaa.
    Jos joku hukkasi eilen höyrykkeensä ja meni taksilla helsingissä, niin laittele vaikka YV:llä tietoja laitteesta ja taksimatkasta, niin katsotaan löytyykö oikea omistaja.

     
     
  15. #55
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Duunikaveri löys taksistaan eilen illalla sähkärin. Ilmeisesti Grip + tankki, mutta itse en ole vielä laitetta nähnyt, niin en voi varmistaa.
    Jos joku hukkasi eilen höyrykkeensä ja meni taksilla helsingissä, niin laittele vaikka YV:llä tietoja laitteesta ja taksimatkasta, niin katsotaan löytyykö oikea omistaja.
    Nostetaas vielä tätä ilmoa ja kerrotaan, että laite on musta Joyetechin eGrip.

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Caravela #87 Kadonnut !

    Moi,

    !3.11.2015 kadotin Caravelan #87 rosteri 18350 putkella ja tankilla varustettuna stadin yöhön ja ei ole vielä löytynyt, tana
    Eli jos tulee vastaan jossain esim myynnissä niin viesti kiitos !



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  17. #57
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ketju on tätä tarkoitusta varten: http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...ost-found.html

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192
    Moi,

    !3.11.2015 kadotin Caravelan #87 rosteri 18350 putkella ja tankilla varustettuna stadin yöhön ja ei ole vielä löytynyt, tana
    Eli jos tulee vastaan jossain esim myynnissä niin viesti kiitos !



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  19. #59
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hondamies Näytä viesti
    Moi,

    !3.11.2015 kadotin Caravelan #87 rosteri 18350 putkella ja tankilla varustettuna stadin yöhön ja ei ole vielä löytynyt, tana
    Eli jos tulee vastaan jossain esim myynnissä niin viesti kiitos !
    Nyt on ainaki laite minkä bongaa myynnistä helpolla..

     
     
  20. #60
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    52
    Sattu löytymään kävelylenkillä syaani eVic VTC Mini, jossa Cubis kiinni. Saa tulla noutamaan nimellistä löytöpalkkiota vastaan, kunhan tietää mitä litkua tankista löytyy.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •