Tulokset 1 - 17 / 17

Aihe: Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57

    Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

    Minusta nuo Libertyn "perhepakkauksen" 4 x 30 ml nesteet on jotenkin litkumaisempia kuin vaikkapa Ecigwizardin, jotka ovat originaalipullossa. Joku tietää jonkun sanoneen, että joku brittifirma laimentaa Jekkupommia.

    Onko kokemuksia?

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

    Jaah? Velhon nesteitä ei tule enää tilailtua yhtään, ja vähän libertyltakaan. Mutta libertylta kun viime vuoden lopulla imuttelin tuon "perhepaketin", en mä moitetta keksinyt. Alkoi kyllästyttää vaan perhanasti, hyvältäs se maistus, eikä yhtään laimealta.

    Noita laimennus-teorioitahan foliohatut heittelee vähän väliä ilmoille, mut asiasta enemmän tietävät kertokoot. Ite en mitään huomannut eroa tavalliseen. Itseasiassa kun ekaksi testasin 5ml:n putelin LF:ltä Jekkua, se oli miedompaa jopa kuin perhepaketissa olleet. Tää on tietysti vaan mun oma kokemukseni.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57

    Vs: Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

    Nyt huomasin, että Libertyllä siihen perään on lisätty sana "mix". Wizardilla se on vain JagerBomb. Mutta heillä ei ole tarjolla kuin 10ml puteleita.

    Ja mikähän kumma tää on... http://www.smokeforpennys.com/produc...52dLiquid.html

     
     
  4. #4
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

    Libertyltä tilattu jekkua:
    - 4x30ml pakkauksessa 18mg
    - 30ml irtopullona 18mg ja 12mg
    - 10ml pulloissa 18mg

    eCigWizardilta tilattu jekkua:
    - 10ml pulloissa 24mg

    Tuomio: Nikotiinin määrä ei vaikuttanut makuun, eikä ostopaikka. Eikä se oliko kyseessä bundle vai irtopullo. Sen sijaan pullokoko vaikutti, 10ml pulloissa maku oli paras. Syytä en tiedä, mutta olen huomannut että kun siirrän muitakin diy-nesteitä ruiskulla 50ml pullosta 10ml pulloon, niin päivän parin jälkeen 10ml pullossa oleva neste on maultaan hitusen voimakkaampi ja kirkkaampi. Testasin oikein pipetillä drippaamalla 50ml pullosta ja pienestä putelista.

     
     
  5. #5

    Vs: Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

    Makueroihin auttaa : Ilmaus

    Aika, lämpö, valo ja ilma vaikuttavat nesteisiin.
    Jotkin kauppiaat jopa laittavat suosituskirjeen tilauksen mukaan, että asiakas ilmaisi tuoreen nesteen ennen käyttöönottoa.

    Mitä tämä tarkoittaa?
    Korkki auki ja ikkunalaudalle pariksi päiväksi (tms lämmin/valoisa paikka).

    Ja kuten tuossa aikaisemminkin tuli ; ei nimekkäät kauppiaat nesteitään blandaa.
    Ne tulevat bulkkina (yleensä) kauppiaalle joka ne sitten pullotuslinjalla ruuttaa pienempiin pulloihin ja tarroittaa.

    Nikotiinivahvuus vaikuttaa joissain nesteissä makuun / väriin.
    Mutta suurempi tekijä on yleensä tuo nesteen ikä..
    Eli samaan tapaan kuin viineissä *omnomnom*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57

    Vs: Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

    Että korkki auki ja valoon ja lämpöön, pitänee kokeilla. Kunhan niille ei tarvitse jutella niinkuin jotkut juttelevat kasveille :P

    Itse en ole kokeillut muut kuin 24mg Jekkua joten siihen en osaa sanoa mitään. Ehkä makuaisti on vaan turtunut siihen litkuun kun olen kokeillut monenlaisia ja lopulta ottanut vakinesteeksi.

    Kiitos vinkeistä.

     
     
  7. #7

    Vs: Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Orloc Näytä viesti
    Että korkki auki ja valoon ja lämpöön, pitänee kokeilla. Kunhan niille ei tarvitse jutella niinkuin jotkut juttelevat kasveille :P

    Itse en ole kokeillut muut kuin 24mg Jekkua joten siihen en osaa sanoa mitään. Ehkä makuaisti on vaan turtunut siihen litkuun kun olen kokeillut monenlaisia ja lopulta ottanut vakinesteeksi.

    Kiitos vinkeistä.
    Esimerkkinä tuolla teehaude DIY ketjussa http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=6124.0
    Aikas moni heitti hauteeseen kehytyksen nopeuttamiseksi. Vedet vaihtoon kun alkaa haalistumaan (ja operaatio korkki kiinni).
    Tämä on ehkä hiukan nopeampi tapa, mutta vaatii enemmän häsläystä.
    Kun ilmaus taas on "oho.. katos mulla on tossa yks nestepullo viikon seisonu"

    Ja esimerkki tuohon kun puhuin saatekirjeestä :

    ~khaimera~ ja http://www.grantsvanillacustard.com/
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57

    Vs: Jägerbombin ero Libertylla ja Ecigwizardilla?

    Aika nörttimäistä, kirjekin oli suoraan syömmestä. Pakkohan sitä on kokeilla. Kiitos.

     
     
  9. #9
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mulla nyt vasta eka rundi jekkua menossa...Minkälaiseks te kuvailisitte tota makua? En osaa oikein päättää, tykkäänkö vai en. Mulle tulee tosta (18mg) ihan päälimmäisenä....hetki (puff puff)...jotenkin makea salmiakki mieleen, joka on vähän viipyilevä..--(puff puff)....tokana vähän joku karkki mieleen, mutta se katoaa aika nopeasti jättäen suuhun todella neutraalin maun...tuoksussa on sitä samaa karkkia ihan aavistus
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386
    Vihreä sisu se on

     
     
  11. #11
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Pelkkää anista nyt kun enemmän maistelen. Kesti hetki tajuu, mikä toi maku on...roskiin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #12
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    en nyt tiedä erosta, mutta aikaisemmin velhon jekku kuului TOP5:een, kuukaus sitten tilasin 10 putelia ja aivan kuraa, jäiselle pakasteherneelle maistuvaa

     
     
  13. #13
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Miten noi voi erota toisistaan? Sotketaanko ne Euroopassa vasta sit jostain tiivisteistä?
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #14
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    ^ mua ei kiinnosta missä ne sotketaan vaan se, miltä se maistuu.

     
     
  15. #15
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467
    En tiedä onko sitten omassa makauastissa vikaa mutta minusta LF jekkupommi maistuu pelkälle anikselle ja jotenki pelkistetylle. Wizardilla taas maistuu jotenkin pehmeämmälle ja täyteläisemmälle.

     
     
  16. #16
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    No kiinnosti tai ei. Ois se mielenkiintoista tietää, koska kyseessä on siinä vaiheessa 3 eri tuotetta; alkuperäinen, kauppias 1 ja kauppias 2. Ei muakaan siinä määrin kiinnosta, että onko se sotkettu jenkeissä vai tossa tallissa naapurissa, mutta ois tietty kiva, että se ostettu tuote on samaa kuin se, mitä valmistaja on siitä alkujaan tehnyt.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #17
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717
    no jos vedetään vielä pidemmälle, niin mua ei kiinnosta kuin se, että maku/tuote säilyy samana kuin ensimmäinen erä. nyt on pissitty linssiin.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •