Näytä äänestyksen tulokset: Pitäisikö gallupeille/äänestyksille olla oma alue?

Äänestäneet
72. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    27 37.50%
  • Ei

    11 15.28%
  • Ehkä

    14 19.44%
  • Ihan sama

    14 19.44%
  • Häh?

    6 8.33%
Tulokset 1 - 20 / 20

Aihe: Äänestyksille oma alue?

  1. #1

    Äänestyksille oma alue?

    Pitäisikö gallupeille/äänestyksille olla oma alue?

     
     
  2. #2
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Omasta mielestäni ei, mutta voisivat olla jollain tavalla korostettuja, jos ovat tärkeitä.

    E: Myös oikeilla alueilla olevat gallupit keräisivät enemmän ääniä ja olisi selvempää minkälaisesta gallupista on kyse.
    (?)Mahdollisuus esim. kuukauden kiinitykseen(?)

     
     
  3. #3
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Jep, pitäisi

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #4
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä taas kannatan vahvasti, koska saataisi oma äänemme näkyvästi eteen. Kuten näähty eu-kokouksissq, yksi poppoo oli onnistunut kaivamaan vain negatiivisia vaikutuksia keskusteluista. Näin ainakin omalta osaltamme voisimme vaikuttaa tavalla tai toisella. Gallupeissa pitäisi vahvasti painottaa ihmisten vastauksien tärkeyttä siinä määrin , että kaikki vastaisivat mahdollisimman rehellisesti esitettyihin kysymyksiin.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  5. #5
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Parempi omalla alueellaan, kuin sekaisin joka paikassa, eli vastaan kyllä.

     
     
  6. #6
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    Se että gallupin voi käynnistää vain yhdellä alueella on hyvä idea. Mutta ehkä se vuosittainen Top10 -nesteet mahtuu olemaan E-nesteissäkin

    Edit: Eikä ollut edes galluppi kyseessä

     
     
  7. #7
    Tuohon ei sitten taas tämä toiminto sovi ellei järjestetä jonkinlaista esikarsintaa.

     
     
  8. #8
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Sinänsä ajatuksen hyvä että kaikki gallupit löytyy samasta paikasta ja silloin myös mahdolliset foorumilla vierailijatkin löytäisivät ne helposti.

     
     
  9. #9
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Siis mun alkuperäinen ajatus tälle oli, että kerättäisiin tietoa suomalaisten höyryttelijöiden tavoista, suhtautumisesta, tuotteiden käyttämisestä, iästä jne. Silloin tähän mun ajatusmaailmaan ei mahdu esim. top 10 attot tai top 10 akut. Vaan lähdettäisiin kartoittamaan lähinnä sitä, missä me käyttäjät koko tämän harrastuksen/tavan kanssa menemme. Silloin meille hiljalleen muodostuu kuva siitä, mitä me olemme ja mitä asiaa me ajamme osaltamme. Esimerkkinä nyt vaikka nesteiden vahvuudet. Kerätään käyttäjätietoa ja meillä on kohta antaa oma vastauksemme ja mielipiteemme asiasta. Onko sillä väliä? No en tiedä onko poliittisella tasolla, mutta meillä on se tieto jos sitä aletaan kyselemään.

    Okei, miks ei sitten vähän niitä ns. tapeettomiakin juttuja sinne, mutta alkuperäinen ajatus muula oli nyt tämä, että saadaan tietoa niille, jotka sitä kaipaavat; päättäjille.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #10
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Oma mielipiteeni olisi se, että tuommoisen suuremman gallupin voisit tehdä esim. Google Driven Formilla, niin porukka voisi sen tuloksia jakaa sitten muuallakin helpommin. Tämmöiset vähän suuremmat gallupit ovat kumminkin sen verran arvokasta tavaraa, että olisi parempi, kun ne saataisiin helposti levitettävään muotoon, että niistä olisi iloa mahdollisimman monelle.

     
     
  11. #11
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    No siis joo, mä eilen kattelin Driveä, mutta eiks se jakaudu jotenkin sähköpostin välityksellä yhteyshenkilöille, eikä yleisesti jollain verkko-osoitteella?
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #12
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Driven Form-vaihtoehdosta saa ihan yleiseen jakeluun linkin, jolla porukka pääsee vastaamaan kyselyyn. Form siis on ihan tehty galluppeja varten.

     
     
  13. #13
    '' You have already voted '' En kyllä oo votennu aikasemmin

    Edit : No nyt hyväksy ps. Tähän foorumiin vois lisätä toiminnon, että voi poistaa viestin, jos on liian hätänen niiku mä. Vai onko täällä ? Jos on niin missä ?

     
     
  14. #14
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Rakentelin tossa nopealla tahdilla kuukkeliin beta version kyselystä. Tätä ei ole vielä oikoluettu, eikä kaikkia kysymyksiäkään ole vielä kasattu. Käykää katsomassa ja täyttäkää testiksi tämä, niin nähdään miten toi homma pelittää. Mulla hetken kestää tota kasata, kun kirjoitan kaiken englanniksi. Tähän ois nyt sitten hyvä saada niitä mielipiteitä ja mahdollisia kysymyksiä, joita lisätä. kaikki vastaukset poistuu huomenna ja lisäilen kysymyksiä sitä mukaa kun niitä postaatte. Ois ihan jees jos löytyisi porukkaa ketä tämä myös kiinnostaa, koska voisimme jakaa tätä eteenpäin muillekkin foorumeille, kunhan sen saamme ensin valmiiksi.

    https://docs.google.com/forms/d/1qTY...X8VGY/viewform

    Edit. Lähtee jalostukseen ja vastaukset poistettu + vastauksia ei oteta vastaan
    Viimeksi muokannut Rotary; 12.05.13 kello 15:50.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  15. #15
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Okei, eli on selvää, että tuota vastausten yhteenvetoa pystyy helposti manipuloimaan vastaamalla lukemattomia kertoja. Pakko kehitellä joku ratkaisu tuohon. Toisekseen, vastauksia on pakko yksinkertaistaa huomattavasti
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #16
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    hohhoijjaa, äänestin EI. varmaan ymmärrätte miksi. ensin helvetinmoinen vouhkaaminen asiasta, sitten huomataan että jahas, optio onkin jo täällä. sitten se ei riitä ja ulkopuolinen on paska.
    otetaanko kierros uudestaan?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #17
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Hetki hetki. Ulkopuolinen ei ole paska, vaan googlen versio on epäkäytännöllinen. Optio täälläkin on ihan jees, ei siinä mitään. Sekään vaan ei mun tarkoittamaan laajaan katselmukseen sovellu. Täällä maassa ei oo tehty varmaan yhtäkään kattavaa koottua kyselyä koko sähkötupakasta. Mielipiteitä ammutaan summittain pitkin foorumia tai foorumeita ja lopputulos on se tollo joka puhui "käyttäjien äänellä" siellä EU-kokouksessa. Ois voinu liipasta turpaan niiden sen juttujen perusteella melkein, mutta ei sentään. Just siks mä ajattelin tarjota sitä mahdollisuutta ihmisille; kertoa kootusti oma näkemys siitä missä mennään ja mihin suuntaan ihmiset haluavat tilanteen sähkötupakan suhteen liikkuvan.

    Kaikki vielä anonyymisti, koska monelle se on vielä isompi kynnys jos joutuu nimen kirjoittamaan mihinkään muuhun kuin pankin lainapapereihin.

    Mut se nyt tuli selväks et porukkaa ei kiinnosta ilmeisesti
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #18
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Mut se nyt tuli selväks et porukkaa ei kiinnosta ilmeisesti
    Kiinnostaa varmasti moniakin, mutta se toteutus. Tuo on hullun haastava urakka tehdä kunnolla. Otanta pitäs imho olla ainakin se 1000 ihmistä, mieluiten 10x.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  19. #19
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Joo se on posketon prokkis, mutta oon tarjoutunut tekemään duunia sen eteen kyllä, niinkuin kaiken muunkin eteen, mikä vaan voi meitä millään tapaa jeesata. Tähän pitäis vaan saada porukka kasaan, kenen kanssa pohtia ensinnäkin noita kysymyksiä, jotta saatais kohttuullisella kysymysmäärällä hyvää dataa. Mä en sähkötupakan osalta pyöri ulkomaisilla foorumeilla, koska mulla toisten harrastusten osalta foorumitoimintaa muualla niin paljon. Täällä on paljon mua vaanoutuneempia vapottajia, jotka varmasti saisi osaltaan meidän tekemää juttua eteenpäin ulkomaille. Mä oon kyllä innostunut kokeilemaan ja tilaankin paljon uusia härveleitä ja seuraan tilanteita ja trendejä. Siltikin tuntuu että mun pitäis vielä paljon enemmän antaa ja opiskella jotta voisin osallistua ihan kaikkeen tekniseen juttuun. Tuntuu vaan et ei riitä kapasiteetti enää ihan kaikkeen.

    Siinä syy, miks mä koitan pitää itseni tilanteen tasalla ja tietää edes pääpiirteittäin missä markkinat ja ihmiset menee, mutta uskon että voisin tällä ehkä tylsemmällä puolella olla enemmän hyödyksi.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  20. #20
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Avasin vastaukset uudelleen hetkeksi tuohon samaan pohjaan, koska muuan nimeltä mainitsemat henkilö usa:sta käy varmaankin tutustumassa tuohon ja antaa omia ajatuksiaan jakoon. Käykää vastailemassa, niin saadaan vähän hajontaa tuohon. Rakentelen hiljalleen kasaan tuota, sitä mukaa kun saan lisää ehdotuksia kysymyksien suhteen jne. Etsin tolle jonkun serverin maailmalta sitten kun on sen aika, jotta saadaan luotettava ja kunnollinen paketti kasaan.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
Keskustelu Gallupit/äänestykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •