Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 106

Aihe: Genesis 510 Complete kit kysymyksiä ja kokemuksia

  1. #61

    Vs: Genesis 510 COMPLETE Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja The Thing Näytä viesti
    Mulla ainakaan ole ongelmia C:n kanssa ollut
    Taidat olla ainut. Lottoamaan.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Topi Näytä viesti

    Ei ole tarkoitus olla ärsyttävä tai mitään, mutta kun en aihetta kunnolla tunne niin olisi kiva saada vähän perustelujakin
    Perusteluja jos haluaa enemmän niin lukaise edes kymmenen viimeistä sivua eGo-t ketjusta, sen lisäksi peleonin ja libertyn ketju, dualcoil keskustelu ketju, aloittelijan kokemuksia ketju ja paras sähkötupakka aloittajalle, noin niinku ensi hätään.

    Lyhyt perustelu tuolle ehdottamalleni setille:
    eGo t on aivan eri tasoa kuin 510 (höyryn määrä, kurkkutuntuma, AKKUKESTO), ja jos ei tankeista tykkäää, voi sen akkuja silti käyttää vaikkapa noissa dualcoileissa joita myös ehdotin mukaan. Tankeilla saa myös maisteltua makuja, ennenkuin "uhraa" yhden carton jollekkin tietylle maulle. Aito Joye on varmempi sijoitus kuin kopiot, ja peleoni myy niitä hyvin sopuisaan hintaan.

    Jos hommaa 510 ja innostuu höyryttelystä, on hyvin todennäköinen askel seuraavaksi eGo t, jonka olisi voinut ostaa heti kättelyssä. Ja jos taas höyryttely ei syystä tai toisesta iskekään, voi koko höskän laittaa myyntialueelle, kyllä sen joku sieltä käypään hintaan pois ostaa.

     
     
  2. #62
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    2

    Vs: Genesis 510 Complete kit ja ongelma

    Howdy Ho

    Mä olen käyttänyt pötkylöitä vasta vajaan viikon, tosin perinteisiäkin on tullut käytettyä välillä. Mulla ei nyt ole ollut varsinaista ongelmaa tuon aloituspakkauksen kanssa, mutta kaipaisin jotain muuta makua tilalle.

    Osaisko joku fiksu neuvoa, että mistä saisi edullisesti nesteitä ja miten niillä täytetään ne perusosat? Siihen "suukappaleeseen" vai "atomisaattoriin"? Kuinka paljon tippoja ym.? Mitkä maut ovat kolahtaneet?

    Maksu pitäis suorittaa paypallilla tai sitten omalta tililtä Suomeen. Myydäänkö niitä edes täällä, tai siis onko se edes sallittua?

    Toivottavasti ei mennyt ihan väärään kategoriaan, mutta eka viesti tänne. Kaikki neuvot ja vinkit otetaan kiitollisena vastaan

     
     
  3. #63
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Genesis 510 Complete kit ja ongelma

    Eiku nesteitä tilailemaan:

    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/6-e-nesteet

    Ota laidasta laitaan kaikkea. Ja uudet nesteet tiputellaan sinne vanhaan vanupatruunaan.

     
     
  4. #64
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    2

    Vs: Genesis 510 Complete kit ja ongelma

    Thanks SiB77

    Ei kai tilailemisen kanssa oo ongelmia vaan maksamisen No opetellaan. Mielellään hyvä hinta/laatu-suhde. Savua sais tulla suht reippaasti, vai riippuuko se nesteestä? Nikotiinia ei tartte olla välttämättä kauhean paljon...luulisin.

    Ihan järjetön määrä eri makuja Mitenköhän viskin maku? Fiddu mä rupeen mitään tilailemaan kun sitä nestettä on omastakin takaa. Muutama tippa vaan sekaan tai sitten yöksi lillumaan koko paska viskilasiin. Vois tulla hyvät pöhinät aamulla kun vetäisis muutamat sauhut? Just kidding

    Kertokaas nyt jotain omia mieltymyksiä eri "flavoreista", tosin makuasioita sanoi koira kun...

    Omat huonot kokemukseni tossa Genesiksen paketissa liittyvät toistaiseksi oikeestaan siihen, että akkuja pitää olla lataamassa turhan usein, mut kyllä toi voittaa vähintään 6 - 0 Liberty Flightsin startterin, jonka kaveri tilas puolet kalliimmalla hinnalla. (omani maksoi 19,99 puntaa + postit)

    Tsemiä kaikille tommoseen kyllästyneille:

     
     
  5. #65
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Genesis 510 Complete kit ja ongelma

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nalle Näytä viesti

    Omat huonot kokemukseni tossa Genesiksen paketissa liittyvät toistaiseksi oikeestaan siihen, että akkuja pitää olla lataamassa turhan usein, mut kyllä toi voittaa vähintään 6 - 0 Liberty Flightsin startterin, jonka kaveri tilas
    Tilaa siihen parilla kympillä PCC eli lataava säilytysrasia. Siihen kun aina väliajaksi laitat akun, niin voit rauhassa höyrytellä koko päivän. Yöksi sitten laitat PCC:n latautumaan.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  6. #66

    Vs: Genesis 510 Complete kit ja ongelma

    Juu ja jos haluaa kunnon höyryt niin sit eGon 1000mah akku (läpivienti) ja cartoja e-neste jossa on esim vg/pg suhde 50/50% . Egon akkuihin sopii sit ne 510:nenkin härpäpäkkeet 8)

     
     
  7. #67
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    2

    Täysin pihalla koko aamupäivän

    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...arted-kit.html

    Tuo tuli tänä aamuna ja siitä hetkestä asti etsinyt tämän foorumin, että youtuben läpi, eikä mitää hyödyllistä löytynyt...

    Ensinnäkin, mitään aloitusmakutankkia ei tullut, kuten joku sanoi (atomisaattorissa/cartridgessa valmiiksi jotain makua, maistui ihan juustolle), ja cartridgeja on kolme + tuo joka on valmiiksi atomisaattorissa. Jostakin luin, että kaksi + se joka on kiinni.

    "Ohjekirja" olikin tommone käyntikorttia muistuttava vessapaperin pala.

    Atomisaattoriin on näemmä liimattu kiinni tuo ensimmäinen cartridge, ei irtoa niin millään.

    Muuten siis täyttö vain laittamalla muutaman tipan sinne vanupötköön? Nyt vain toivomaan, että saisin sitte vielä vaihdettua nuo cartridget...

    Jostain luin, että 2-3latausta vain ja sit roskiin?

    ego seteistä on infoo ja videota. Kaitpa ois pitäny semmone hankkia...

     
     
  8. #68
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Vs: Täysin pihalla koko aamupäivän

    Kait catidgeja eli filttereitä voi latailla vaika päiviä. Ladattaessa pari tippaa voi tiputtaa aton vastukseen ja filtteriin pitäisi imeytyä useita tippoja. Filttereistä lisäksi ite nyppiny sisukset kun aikani käyttäny, ja tyhjää filtteriä käyttäny kartoken ja aton päässä drip tippinä.

     
     
  9. #69
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    2

    Vs: Täysin pihalla koko aamupäivän

    Eihän sitä filtteriä ladata, vaan sitä akkua...

    Eli sinne atomisaattoriinki tippoja? Periaatteessa sitä vanua ei tarvita mihinkään? Drip tippiä mulla ei oo...

    Vaarallisen veitsioperaation jälkeen sain ton cartridgen irti tosta atomisaattorista, eikä siellä ollu vanua ollenkaan? Eli oon tän päivän imeskelly jotai rautavastusta... Tää setti kyllä tuoksuu aika juustoselta, oisko se sitä säilöntäainetta?

    Pitääkö näitä osia nyt pestä sitten? Oli aika tahmeeta tuo paska tossa välissä ku ei meinannu auki saada.

     
     
  10. #70
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Täysin pihalla koko aamupäivän

    Tästä 510-t aloitusopas Soveltuu tuon käyttöön muilta osin paitsi patruunan täytön suhteen.

    Eli atomisaattorissa on kiinni vanuton patruuna ainoastaan suojaamassa sitä kuljetuksen ajan. Jos sitä olet imeskellyt, niin tuo saippuan maku tulee atomisaattorin suojanesteestä, joka on hyvä pestä ennen käyttöä. Neuvot tuosta edellä mainitusta ohjeesta.

    Patruunoita voi käyttää niin kauan kun ne imevät nestettä itseensä. Tuon paketin kaikki patruunan ovat tyhjiä, joten tiputtele niihin 7-8 tippaa nestettä ja muutama tippa atomisaattoriin. Pelkällä atomisaattorillakin voit drippailla, tosin atomisaattori lämpenee.

    :wq

     
     
  11. #71
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    96

    Genesis 510 ja peruskysymyksiä

    Morjes! Lähipiirissä nopeasti yleistynyt höyrystely analogisen röökaamisen ohella/sijasta on ajanut minutkin nyt tämän jalon harrastuksen pariin. Lähtökohtaisesti lähden hommaan mukaan sillä periaatteella, että nuo pahalte haisevat keuhkosyöpäkääryleet tulee kokonaan korvattua hörystimellä.

    Maanantaina tuli tilattua Genesiksen 510 Basic Kit (http://www.gecigarette.co.uk/product...510-basic.aspx) ilman asiaa ja tuotteita sen enempää tutkailtua, koska polte saada oma höyrystin alkoi olla jo kova. Odottavan aika on pitkä ja sillä välin olen pohtinut kaikkea aiheeseen liittyvää ja pohdinta on jo poikinut muutaman kysymyksen.

    Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Genesiksen 510 automaattisen akun kestosta? Riittääkö 180mAh akku koko päivän pössyttelyyn, kun normaalisti tulee vedettyä keskimäärin 13 röökiä päivässä? Entä mitä mieltä kokeneemmat ovat noista automaattiakuista? Itse halusin automaattisen, koska se tuntui itselle sopivammalta ja käytännöllisemmältä, mutta jos tuo aktivoituu äänen mukaan, niin oletettavasti akku kuolee taskussa itsestään, kun sitä kuitenkin tulee kannettua mukanaan koko päivän. Entä miten on nuo tehokkaampien lisäakkujen sopivuus eri "valmistajien" merkkien kanssa. Sopiiko siis eri valmistajien saman 510 mallin osat (lähinnä akut) keskenään? Esimerkiksi Liberty Flights myy Rivan 510 manuaaliakkuja aina 1100mAh asti. Ovatko nämä sopivia Genesiksen malliin? Oletettavasti isommat akut ovat fyysisestikin isompia, mutta miten paljon ja ovatko ne isompia vain pituussuunnassa vai ovatko myös leveämpiä? En kuitenkaan halua survoa karttakepin kokoista säkötupankia taskuuni, niin mielelläni kuulisin mielipiteitä että minkä kokoluokan akku olisi se sopivin ja käytännöllisin kantaa mukana ja väh. koko päivän kestävään pössyttelyyn.

    Entäpä miten cartomizer eroaa atomizer+cartridge yhdistelmästä käytännössä? Kumpaa porukka tykkää itse käyttää?

    Perään vielä bonarikysymys: kokeilin kaverin höyrystintä ja imujen aikana poltin monta kertaa huuleni, koska sähkötupakki kuumeni ainakin omasta sauhuttelustani. Mistä moinen johtuu?

    Kuten huomaatte olen vielä tuntuvasti pihalla tästä aiheesta.

     
     
  12. #72
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    96

    Vs: Genesis 510 ja peruskysymyksiä

    Kiitos modauksesta ja pahoittelut puusilmäisyydestä!

     
     
  13. #73
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    14

    Vs: Genesis 510 ja peruskysymyksiä

    Valtsu, ei riitä koko päiväksi 510 vakioakku. Suunilleen samanlaisella röökimäärällä olet pärjäillyt kun minäkin ja ruokatunnilla viimeistään pitää viedä akku lataukseen ja ottaa toinen pötkö käyttöön. Voihan siinä toisessa pitää toisen makuisia litkuja niin tulee vähän vaihtelua, itse tosin hankin Ego-teen työmaa"tupakaksi", tankki riittää just työpäivän (minun tahdilla) ja akku riittäis varmaan montakin päivää, en oo kokeillu kun olen laittannu yöks laturiin.

     
     
  14. #74
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    96

    Vs: Genesis 510 ja peruskysymyksiä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pate66 Näytä viesti
    Valtsu, ei riitä koko päiväksi 510 vakioakku. Suunilleen samanlaisella röökimäärällä olet pärjäillyt kun minäkin ja ruokatunnilla viimeistään pitää viedä akku lataukseen ja ottaa toinen pötkö käyttöön. Voihan siinä toisessa pitää toisen makuisia litkuja niin tulee vähän vaihtelua, itse tosin hankin Ego-teen työmaa"tupakaksi", tankki riittää just työpäivän (minun tahdilla) ja akku riittäis varmaan montakin päivää, en oo kokeillu kun olen laittannu yöks laturiin.
    No näin minä vähän pelkäsinkin... Ei auta muu kuin laittaa isompaa akkua tilaukseen heti ensi viikolla, koska tuossa startterissa ei ole kuin tuo yksi piskuinen akku, niin saman tien tilaan isomman kaveriks.

     
     
  15. #75

    Vs: Genesis 510 ja peruskysymyksiä

    No näin minä vähän pelkäsinkin... Ei auta muu kuin laittaa isompaa akkua tilaukseen heti ensi viikolla, koska tuossa startterissa ei ole kuin tuo yksi piskuinen akku, niin saman tien tilaan isomman kaveriks.
    [/quote]

    Juu, sanon nyt heti alkuun että olen todella noviisi näissä, mutta itselleni ehkä vähän lisää valkeni kun luin äsken tuon sähkövalistusta aloittelijoille ketjun. Eli mulla genesiksen 510 starttipaketin laturi ja siinä seisoo : 140 mah output. Eli varmaan pitäisi varmistaa että jos tilaat isompaa akkua niin myös laturi pysyy mukana ja hermot kasassa mitä latausaikoihin tulee. Eikö? Minulla tällä ongelmia alusta asti. Puhumattakaan kun isompia akkuja tuli.

    ( Itsellä paketti libertyltä tulossa ja vaikka koitin katsoa niin (libertyllä) ei näy olevan noita teknisiä juttuja näkyvissä - health cabinissä näkyy olevan selkeästi esillä laturien lukemat. )

    Asiantuntijat korjatkaa pikaisesti jos ymmärsin väärin tämän akku / laturi asian.

     
     
  16. #76
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    14

    Vs: Genesis 510 ja peruskysymyksiä

    Enpä ole mikään asiantuntia sähköpuolella mutta eikös tuo 140 mah output tarkoita sitä että laturi lataa 140 milliampperitunnin akun tyhjästä täyteen tunnissa. Siis teoriassa, käytännössä taitaa mennä vähän enemmän aikaa.
    Esimerkiksi egon 650 mah akku latautuisi tyhjästä täydeksi 650/140 h eli vähän reilu 4 ja puoli tuntia, jälleen teoriassa näin, käytäntö voi olla jotain sinneppäin ja eihän niitä akkuja käsittääkseni kannata ihan tyhjäksi rutistaakan. Kyllä ne yön aikana ehtii latautumaan, ei sen takia kannata hermoja menettää.

    Iselläni on 510 ja ego pakettien mukana tulleet laturit muistaakseni ihan samanlaiset, ainakin se muuntajaosuus, en tullut katsoneeksikaan lukiko siinä usb-piuhassa jotain muuta.

    Ehkäpä joku sähköstä enemmän ymmärtävä voi valistaa asiasta tarkemmin.

     
     
  17. #77
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    96

    Vs: Genesis 510 ja peruskysymyksiä

    Tänään saapui postissa ja täytyy ihan kehaista tuota Genesiksen nopeutta, kun siitä on ollut porua täällä joskus. Viime maanantai-iltana tilasin, tiistaina tuli vahvistus, että tavara on lähtenyt liikkeelle ja tänään maanantaina laatikossa lojui Genesikseltä postia. Tiedä vaikka olisi jo perjantaiksi kerennyt ilman loppiaista.

    Eihän tuota malttanut edes täyteen ladata kun neitsyt höyryt piti jo riipaista kurkkuun ja mitään suurempia makuelämyksiä ei vielä tarttunut, koska kerkesin yhden (toivottavasti viimeisen) analogisen vetästä tuossa postin hakureissulla. Höyryä tulee kivasti, ei mitenkään erityisen runsaasti, mutta vanhana tupakin pössyttelijänä juuri sopivasti.

    Ohjeet oli aika onnettomat, mutta kyllähän tällainen oman elämän insinööri aina osaa yhden sähköröökin laittaa käyttökuntoon. Nyt seuraavaksi vain jännäilemään, että miten pitkään tuo akku kestää omaa käyttöä.

     
     
  18. #78
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    14

    Vs: Genesis 510 Complete kit kysymyksiä ja kokemuksia

    Vilkaisimpa sitten tarkemmin noita latureita.
    Niinhän se oli että muuntajat on kyllä samanlaisia mutta 510 mukana tulleessa usb laturissa lukee 120 mah ja egon piuhassa 420 mah.
    Hyvin sillä pienemmälläkin on egon akku yön aikana ehtinyt latautua. Mutta miten käy jos tyrkkään 510:n 180 mah akun tuohon 420 mah laturiin?

     
     
  19. #79

    Vs: Genesis 510 Complete kit kysymyksiä ja kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pate66 Näytä viesti
    Vilkaisimpa sitten tarkemmin noita latureita.
    Niinhän se oli että muuntajat on kyllä samanlaisia mutta 510 mukana tulleessa usb laturissa lukee 120 mah ja egon piuhassa 420 mah.
    Hyvin sillä pienemmälläkin on egon akku yön aikana ehtinyt latautua. Mutta miten käy jos tyrkkään 510:n 180 mah akun tuohon 420 mah laturiin?
    Muistaakseni tuo 510:n akkujen lataus onnistuu egon laturilla, mutta akkujen eliniän kannalta tämä ei ole suositeltavaa. Vai miten se nyt meni, korjatkoon viisaammat.

     
     
  20. #80
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Genesis 510 Complete kit kysymyksiä ja kokemuksia

    510 180mah akku paistuu 420mah laturilla. Muista että maksimi laturin teho on 2 x akun mah. 180mah akulle se olisi 360mah laturi, 420mah on liikaa.

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •