Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 177

Aihe: Chilittävät höyrypäät...vai miten se nyt meni?

  1. #21
    Höyryttelijä smiauu's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    hki
    Viestit
    56
    Itse en ole onnistunut muulla kuin nagalla saamaan berberin kipeäksi.
    2 kasvatusvuosi täällä menoillaan ja tällä hetkellä ikkunalautoja koristaa 3 erilaista paprikaa, 1 jalapeno, 1 bolivian rainbow, 2 nagaa, 1 random siemen( brasileira marimbondo?). Ensi kaudella ehdottomasti enemmän nagaa kasvamaan! Toiveena saada risteytettyä vielä tuo jalapeno jonkun iso kokoisen paprikan kanssa

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    52
    Joo ilman chiliä ei ole ruokaa Jos tuore nagat tai muut ei riitä niin poppamiehestä on saanut yleensä pelastusta.. mitä muuten muut tykkää Chicosin jolokia hampparista? Itellä päivästä riippuen sen pystyy vetämään kokonaan - välillä ei.. kuumaa kamaa kyllä, en ole saanut mitään yhtä tulista ravintoloista vaikka reissannutkin ihan kohtuullisti.. suosittelen!

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224
    Jännä nähdä miten potkii


     
     
  4. #24
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Chiliä käytän jonkun verran itekkin, mut jääny vähemmälle, kun vaimoke ei oikeen pysty syömään noita. Ihan vauvan kengissä olen kyllä. Blair's'in chipotlekastike on nannaa.. :P (Joskin "liian" kallista)

     
     
  5. #25
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jvalley Näytä viesti


    Mikä tämä on? Jigsaw??

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DjSchtiel Näytä viesti
    Chiliä käytän jonkun verran itekkin, mut jääny vähemmälle, kun vaimoke ei oikeen pysty syömään noita. Ihan vauvan kengissä olen kyllä. Blair's'in chipotlekastike on nannaa.. :P (Joskin "liian" kallista)
    Eiks tuo kuitenki ole jossakin ~7€ pullo joten eiks se oo aika halpaa verrattuna esim. vr:n valmislitkuihin. Tai enhän mie tiiä mistä Blairssis ostat :P

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Mikä tämä on? Jigsaw??
    Bhut Jolokia ? ChiliWiki

     
     
  8. #28
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Oisko suosituksia valmiista litkusta "hitusen" tapaskoa tulisempaa.
    Tykkään tapaskon mausta kyllä mutta lautaselliseen menee kolmasosa

     
     
  9. #29
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Tabasco Habanero?

     
     
  10. #30
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Blair's original death on aika hyvää eikä mitenkään hirmuisen tulista, kantsii kokeilla.
    Poppamiehen verkkokauppa!

     
     
  11. #31
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Noista blairs sooseista diggailen maun puolesta puresta. Sitä ja sudden deathia fiftysixty ja ai ssssaatana kun on jees mihin vain.. Tai ei nyt ehkä hernesoppaan



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  12. #32
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tulipa tuossa vedettyä iltapalaksi Kotipizzan Kiirastuli jossa Naga Jolokiaa... Helvetin hyvänmakuinen ja ihan mukavastihan tuo poltteli. Aamulla sitten perse kiittää.

     
     
  13. #33
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Onneks mulla ei käy noi kroppaan niin kovasti, että pöntöllä asti näkyis. Naurettavinta on se, et nyt en osta enää perusmausteena käyttämääni vihreää tabascoa kerralla sitä kahta pulloa, vaan sen koko laatikon, missä on 20 pulloa. 3pv ja pullo
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  14. #34
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Chilistelevä kyllä. Nyt kasvamassa Bolivian Rainbowta, Pink Habaneroa, Cheyenneä, Naga Morichia, Pequantea ja Aji Cristalia. Ensimmäiset podit on jo kypsyneet ja päässeet ruokapöytään asti.
    Tulisen ruoan ystävä kohtuudella. Meiltä ei löydy mitään ylivahvoja soosseja.

     
     
  15. #35
    Tuli jossain vaiheessa länträiltyä jokaseen ruokaan noita miljoonaskovillekastikkeita, mutta unohtui pariksi vuodeksi ja nyt 300,000 skovillekastiketta on siinä oman tulisuuskapasiteetin huipulla, sitä n. 1 dl vaikka sämpylän ja kinkun väliin niin hetken saa uitella suuta maidossa/piimässä. En oo noita aitoja rypäleitä menny maisteleen sen enempää... kerran ostin 9/10 chiliä, purasin kynnellisen siitä ja tunnin oli kyllä kaikki kanavat mistä ilma pääsee läpi ihan tulessa. Silmät veresti ihan kuin ois ketjuttanut budia heikin verran.


     
     
  16. #36
    Nyt dieetillä ollessa on suosikiksi noussut Huy Fong Foodsin Sriracha. Mitään järjettömän tulista tuo ei ole joten aloittelijoillekkin sopivaa.
    Blairsin tulisimpia kastikkeita kuluu myös runsaasti, mutta järkyttävä hinta ja syömisen jälkeinen tuntien hikoilu on saanut siirtymään kohti miedompia aineita

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    kerran ostin 9/10 chiliä, purasin kynnellisen siitä ja tunnin oli kyllä kaikki kanavat mistä ilma pääsee läpi ihan tulessa
    Tuosta tuli mieleen kun kerran käsittelin Naga Morichia ja myöhemmin erehdyin hieraisemaan silmää Käyttäkää hanskoja säätäessänne voimakkaiden chilien kanssa!

     
     
  17. #37
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avratz Näytä viesti
    Nyt dieetillä ollessa on suosikiksi noussut Huy Fong Foodsin Sriracha. Mitään järjettömän tulista tuo ei ole joten aloittelijoillekkin sopivaa.
    tämä <3 menee melkein joka ruokaan. Tuliset soossit on pop mutta tää on kyllä meikäläisellä vakiomausteena ihan kaikkeen. Blairsseja kaappi täynnä mutta aina tulee palattua tähän ihanuuteen.
    ps. Dear Sriracha Rooster Sauce - The Oatmeal

     
     
  18. #38
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avratz Näytä viesti
    Tuosta tuli mieleen kun kerran käsittelin Naga Morichia ja myöhemmin erehdyin hieraisemaan silmää Käyttäkää hanskoja säätäessänne voimakkaiden chilien kanssa!
    Ei tarvii olla edes kovin tulinen, niin kyllä silmissä kihelmöi, jos pilkkomisen jälkeen ennen käsien pesua silmiä hieroo. Ei nimittäin mitenkään tulisia ole nuo mun Cheyennet, oisko jotain 3/10 tulisuusluokkaa, mutta silti kyllä kirveli kun erehdyin pilkkoessa silmiä pyyhkäsemään.

     
     
  19. #39
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Ei tarvii olla edes kovin tulinen, niin kyllä silmissä kihelmöi, jos pilkkomisen jälkeen ennen käsien pesua silmiä hieroo. Ei nimittäin mitenkään tulisia ole nuo mun Cheyennet, oisko jotain 3/10 tulisuusluokkaa, mutta silti kyllä kirveli kun erehdyin pilkkoessa silmiä pyyhkäsemään.
    Tästä syystä olen itse kyllä ottanut tavaksi käyttää hanskoja aina kun on jotain kapsaisiinipitoista käsittelyssä, vaikka nyt sitten olisikin jotain jalapenoja tms.

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    138
    Hei olen Samiel ja minulla on chili-ongelma. Chiliä tulee nautittua päivittän joskus jopa useita kertoja päivässä. Olen koittanut elää ilman chiliä, mutta aina tulee retkahdettua jossain vaiheessa "vahingossa" tuohon jumallalliseen mausteeseen. Muutamia vuosia tullut itse kasvatettua, mutta tällä hetkellä vain yksi kun edelliset vuodet olleet runsaita ja kuivatettua jauhetta löytyy useammastaki kaapista.

     
     
Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •