Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 21

Aihe: Pääseekö näillä alkuun

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    6

    Pääseekö näillä alkuun

    Original HANGSEN Neutral Label 30ml E-juice E-liquid SGS TUV certificate - Ocean Vapor
    EGO-C starter kit With Tank And 5 x Removable Mini Atomizer - Ocean Vapor
    Tuo Ego-C-paketti on suomesta 50e ja tuolta noin 15e joten vähän kummastuttaa ja nuo e-nesteetkin on noin kolme kertaa halvempia kuin suomessa.
    Tilaatteko yleensä ulkomailta, eli ihmettelenkö turhaan tota hintatasoa.
    Onko noissa e-nesteissä joku juju vai onko ne vaan noin halpoja.
    Valaiskaa tietämätöntä.

     
     
  2. #2
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Kyllähän tuolla alkuun pääsee, mutta nesteitä et ainakaan tuolta saa. Firma kun näyttää sijaitsevan Kiinassa. Lisäksi näin nopealla vilkaisulla sivusto näyttää varsin epäilyttävältä, kun esim. toimitusehtoja ei ole, tai no sivu on, mutta tyhjä semmoinen. Lisäksi moni muukin asia sivustolla vinksallaan, kuten kummallisesti Kiinassa olevalla firmalla kivijalkamyymälä jenkeissä ja Home Depotin osoitteessa.

    Onhan tuo halpa, mutta vaikuttaa varsin epäilyttävältä.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Kyllähän tuolla alkuun pääsee, mutta nesteitä et ainakaan tuolta saa. Firma kun näyttää sijaitsevan Kiinassa. Lisäksi näin nopealla vilkaisulla sivusto näyttää varsin epäilyttävältä, kun esim. toimitusehtoja ei ole, tai no sivu on, mutta tyhjä semmoinen. Lisäksi moni muukin asia sivustolla vinksallaan, kuten kummallisesti Kiinassa olevalla firmalla kivijalkamyymälä jenkeissä ja Home Depotin osoitteessa.

    Onhan tuo halpa, mutta vaikuttaa varsin epäilyttävältä.
    Okei kiitos tiedosta, voitko suositella jotain hyviä paikkoja josta ostaa e-nesteet?

     
     
  4. #4
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sakos Näytä viesti
    Okei kiitos tiedosta, voitko suositella jotain hyviä paikkoja josta ostaa e-nesteet?
    Tuoltahan noita löytyy: Kaupat, valitsee vaan omaan tarpeeseen, keskustelu ko kaupoista kaupan omassa ketjussa
    ja iltaluettavaa Höyrypään Käsikirja - Ilmainen sähkötupakka e-kirja

     
     
  5. #5
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sakos Näytä viesti
    Okei kiitos tiedosta, voitko suositella jotain hyviä paikkoja josta ostaa e-nesteet?
    Jos halvalla haluaa niin Inawera. Itse tosin valmiit nesteet tilaan nykyään jatkuvasti e-Smoke Irelandistä, ovat vähän parempi laatuisempia, mutta myös hintavampia.

     
     
  6. #6
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    On kyllä tuolta IcedForcen mainitsemasta e-smokeIrelandista saatavat nesteet varsin kohtuuhintaisia laatuun nähden. 11 euroa 30ml putelista hyvää nestettä ei vielä ole paha hinta

    Wingnutsin valikoimassa tuolla ei huonoja nesteitä juuri taida olla. Toki kaikki on makuasioista kiinni :P
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  7. #7
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nakke Näytä viesti
    Wingnutsin valikoimassa tuolla ei huonoja nesteitä juuri taida olla. Toki kaikki on makuasioista kiinni :P
    Ootkos maistanut niiden Ankaraa ?

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    6
    Vielä sellaista kysyisin että oon tilaamassa seuraavia:
    - Ego-c aloituspakkaus
    - 3x Atomizer head
    - Atomizer base
    - Atomizer Cone
    - 6x30ml nesteitä
    - 3x Kartoja
    Että mitenkäs noiden headien ja conien määrä (yhteensä 4 molempia, koska pakkauksessa) suhteessa 8 headiin. Pitäisikö jompaakumpaa vähentää tai lisätä. Ja kuinka kauan noilla aton osilla pärjää about.
    Ja sitten nesteiden kulutus. Onko liian toiveikasta 30ml/kk. Riippuu tietysti käyttäjästä/laitteesta mutta miten teillä kuluu litkuja?

     
     
  9. #9
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    4-6ml päivä gennyllä ku imailee

     
     
  10. #10
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    90ml/kk meni itsellä kun aloittelin. Nykyään taitaa mennä tuplasti.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #11
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ei riitä edes tupla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    6
    Okei, entäs sitten toi atomisaattorien kuluminen ja conet/base suhteessa headeihin ja niiden kuluminen?

     
     
  13. #13
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Vaikken kyseisiä laitteita ole yli vuoteen käyttänyt niin noissa ainoa kuluva, eli hajoava osa, on atomisaattorin pää (head). Muut osat pysyvät ehjinä ellei niitä sitten heitellä lattialle tai seinään

    :wq

     
     
  14. #14
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Viestit
    6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Vaikken kyseisiä laitteita ole yli vuoteen käyttänyt niin noissa ainoa kuluva, eli hajoava osa, on atomisaattorin pää (head). Muut osat pysyvät ehjinä ellei niitä sitten heitellä lattialle tai seinään :)
    Kiitos vastauksesta eli tilaan sitten vaan headeja enemmän :)

     
     
  15. #15
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Saa taas tulla haukkumaan, mutta itse kyllä oon suositellut aloitteleville hyöryttäjille nykyään noita settejä, missä on valmiina mukana clearo. On se nyt MUN MIELESTÄ vaan järkevämpää kuin joku ego c, t, q, ö ja mitä niitä on... ja niiden tankkien ja aton piikkien kanssa spedeily. Suomesta saa ihan pätevän setin kohtuulliseen rahaan ja ainakin 3 kaveria joille suosittelin, ovat kaikki olleet tyytyväisiä hankintoihinsa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  16. #16
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Niin ja osta vähintään kaksi akkua kerralla, että on toinen akku käytössä kun toinen on latauksessa.

    :wq

     
     
  17. #17
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Niin ja osta vähintään kaksi akkua kerralla, että on toinen akku käytössä kun toinen on latauksessa.
    Tai jos on rahasta tiukempaa niin ostakaa edes passthrough-akku jota voi latauksen aikana käyttää.

     
     
  18. #18
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tässäpä olisikin oiva lanka, mihin aloittelija postaa suunnittelemansa aloitussetin ja sitten istutaan miettimään, että onko hyvä vai tarvisiko vähän tuunata.
    Sticky ja nostatus ylös?
    KGO & Twist

     
     
  19. #19
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Saa taas tulla haukkumaan, mutta itse kyllä oon suositellut aloitteleville hyöryttäjille nykyään noita settejä, missä on valmiina mukana clearo. On se nyt MUN MIELESTÄ vaan järkevämpää kuin joku ego c, t, q, ö ja mitä niitä on... ja niiden tankkien ja aton piikkien kanssa spedeily. Suomesta saa ihan pätevän setin kohtuulliseen rahaan ja ainakin 3 kaveria joille suosittelin, ovat kaikki olleet tyytyväisiä hankintoihinsa
    Disagree. Oon kokeillu varmaan 1001 eri clearoa ja minkään toiminta ei tyydyttänyt edes lähimainkaan, kun taas nykyisin oon jokusen kuukauden ajan käyttänyt pelkkää erollia joka käyttää siis juurikin näitä ego-c.n atoja. Ihanan helppo, käyttövarma ja vuotamaton vaihtoehto yhdistettynä hyvään suorituskykyyn. Toki vain mun mielipide mutta clearoihin en lähtisi

     
     
  20. #20
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    En lähtis missään nimessä ostamaan noita eGo-höyrystimiä. Itse käytin eGo-C:tä reilu pari viikkoa ja sen jälkeen clearot korvasi eGon atopään kokonaan. Tuo on nimittäin vähän sellainen rimpula, että on tuurissaan toimiiko vai ei, eikä höyryntuotossa ole oikein hirveästi kehumista. Ja korkit tahtovat myös vuotaa aika vuolaasti, ei auttanut ollenkaan muovikorkkejen vaihtaminen silikoniversioihin.

    Jos nyt saisin valita millaisella setillä alottaisin, tilaisin erikseen pari eGo-akkua (esim 1000 mAh Twisti ja 650 mAh pikkuakku) ja niiden kaveriksi clearon. Kuukausi sitten olisin suositellut Kangerin MT3:a, mutta nyt olen todennut Evodin todella paljon paremmin soivaksi peliksi. Eikä oo muuten hinnallakaan pilattu, kympillä saa jo itse clearon + pari vaihtoatopäätä mukaan. Ja Evodin atopäistä voisin suoitella käytettäväksi ainoastaan 1,8 ohmin versiota, itsellä nuo omat 2,5 ohmin atot ei toimi ollenkaan normaalin ei-volttisäätöisen eGoakun kanssa.

    Tämä on sitten vain ehdotus, itse olen tehnyt kaikki mahdolliset virheet aikoinaan tään sähkötupakkaharrastuksen kanssa ja rahaa mennyt hukkaan tuon takia varmaan yli 60 euroa.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •