Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 30

Aihe: DSE 901 höyryt

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    7

    DSE 901 höyryt

    Kyseistä mallista en löytänyt kovinkaan paljon juttua joten päätin tehdä uuden aiheen samantien.

    Tilasin viimeviikolla dse901:sen LB:stä ja eilen se saapui.
    Tämä on ensimmäinen laite joka minulla on ja olenkin siis suht pihalla asian kanssa vielä
    Lähinnä ihmetyttää tuo höyryn tuotto, joka tuntuisi olevan kovin vähäistä ko. laitteessa??
    Akun latasain, atomisaattorin huuhtelin ja kuivasin, sitten vanupatruunan laitoin ihan reilusti e nestettä, annoin hetken imeyttyä ja laitoin nippuun.
    Tuntuu kuitenkin että ensimmäiset pari henkosta höyryä tulee kunnolla, mutta tämän jälkeen höyryntuotto on aika pientä.

    Onko laite itsessään siis vähän höyryä tuottava, vai olenko kenties voinut mokata jotain kasaus vaiheessa??

     
     
  2. #2
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: DSE 901 höyryt

    Tuo on vanupatruunan tyypillinen ongelma. Neste siirtyy vanusta atomisaattoriin hyvin hitaasti, ja huomattava osa nesteestä ei siirry ollenkaan. Patruunaa joutuu vähän väliä kostuttamaan, ja käytännössä homma vastaa suoratiputusta. Kannattaisi kokeilla Pump Cart patruunaa joka on suoratiputtava ja toimii oikein hyvin. Toinen malli olisi Smart Cart 2.0 joka kokeiluni perusteella on täysin kelvoton ellei sitä modaa.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    7

    Vs: DSE 901 höyryt

    Okei, kiitos vastauksesta!
    Jotain ton tyyppistä kävi itselläki mielessä et toi vanu ei ehkä ole se paras mahdollinen...

    Mistähän noita Pump Cart patruunoita sais tilattua tohon? en löytäny kun 510 malliin noita pumppeja, ja ne ei vissiin sovi tohon?

     
     
  4. #4
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: DSE 901 höyryt

    510 ja 901 sama patruuna käy.

    Pump Cart esim. tuolta: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pa...ump-carts.html

    Tilaa samalla Boge Standard ja Boge LR cartomisereita, ne ovat hyödyllisiä jatkossa

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: DSE 901 höyryt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    510 ja 901 sama patruuna käy.

    Pump Cart esim. tuolta: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pa...ump-carts.html

    Tilaa samalla Boge Standard ja Boge LR cartomisereita, ne ovat hyödyllisiä jatkossa
    Patruunat / driptipit pitäis mennä ristiin 510/901 (tosin varoittelevat joissain paikoissa että 510 patruunat ovat hieman löysiä asennettaessa 901:seen) mutta jos meinaa käyttää 510 cartoja 901:ssä niin vaatii adapterin.
    901 drippaaminen on sitten "leakfest" johtuen attyn kyljessä olevasta ilmareiästä.

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  6. #6
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: DSE 901 höyryt

    Jep, adapteri tosiaan tarvitaan jos valitsee 510 carton. 901:lle ainakin joskus oli omiakin cartoja, ja 808 malli käy myös. Tällä hetkellä mielestäni Boge 510 on varma valinta, koska se toimii hyvin. Joku toinen malli, taisi olla 808 tai 4081, oli rakenteeltaan sama kuin 510, mutta antoi selvästi huonommat höyryt.

    901 ilmareikä on ollut ongelma vain jos drippaa liikaa, mutta näinhän helposti käy. Itsekin sain tuota Pump Carttia liikaa pumppaamalla nesteet käteen .

     
     
  7. #7
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: DSE 901 höyryt

    Heh... Äsken katselin mitä peleonilta olin viimeksi tilannut, paketti ei ole vielä perillä, ja siinähän on kiinnostavaa tuotetta mukana: 901XL DPV9 CARTOMIZER GEWINDE 901 LEER (1,1 ml)

    Ehkä tämä harrastus on osaltani lähtemässä käsistä, E-Power modejakin on kaksi kun en muistanut että olin sen jo tilannut toisestakin kaupasta...

    Tuosta 901XL:stä voin laittaa pientä arviota tänne, kunhan paketti tulee. Ja jos muistan.

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    14

    Vs: DSE 901 höyryt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    E-Power modejakin on kaksi kun en muistanut että olin sen jo tilannut toisestakin kaupasta...
    Kertoisitko mistä löysit E-Poweria kun tuntuu monesta paikasta olevan loppu (18650-malli hopeisena kiinnostaa)?
    Itse drippailen 901 atoilla ja ei ole koskaan valunut... 4 tippaa tuntuu sopivalta määrältä.

     
     
  9. #9
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: DSE 901 höyryt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HuuMAX Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    E-Power modejakin on kaksi kun en muistanut että olin sen jo tilannut toisestakin kaupasta...
    Kertoisitko mistä löysit E-Poweria kun tuntuu monesta paikasta olevan loppu (18650-malli hopeisena kiinnostaa)?
    Ensimmäinen tuli peleonilta: http://peleon.pl/product.php?id_product=1160

    Sitten toinen wizardilta: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/e-...ower-body.html

    EDIT: Siis toinen olikin tilattu http://www.uk-eliquid.co.uk/ väriltään Titanium. Tuota haluamaasi hopeaa ei näy olevan saatavilla, mutta E-Poweria kuitenkin saa.

     
     
  10. #10
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: DSE 901 höyryt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HuuMAX Näytä viesti
    Itse drippailen 901 atoilla ja ei ole koskaan valunut... 4 tippaa tuntuu sopivalta määrältä.
    Jep, kun tipat näkee, mutta Pump Cartilla ei näe. Tätä varten olen alustavasti suunnitellut rakentaa modi nimeltä "Pumped Clearo Low Resistance Dual Coil DirectDriptomizer" , joka perustuisi Pump Carttiin, LR DC:n vastuksiin, ja injektioruiskun putkiloon. Nyt vain ongelmana on hopeajuotokset, joten saa nähdä tuleeko tästä mitään...

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: DSE 901 höyryt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    510 ja 901 sama patruuna käy.

    Pump Cart esim. tuolta: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pa...ump-carts.html

    Tilaa samalla Boge Standard ja Boge LR cartomisereita, ne ovat hyödyllisiä jatkossa
    Jaahas, just kun minä sain tilattua driptippejä (tyyliin kaikki sateenkaren värit) niin löytyis tällänen . Ei se auta kuin tilata . Kiitos overflow infosta. Tämä voi olla oikeasti ihan hyväkin kapistus.

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    7

    Vs: DSE 901 höyryt

    joo kiitos minunki puolesta overflowlle! nyt on pump cartit tilattu, toivottavasti ens viikolla pääsis jo nauttimaan niiden tarjoamista "paremmista" höyryistä

     
     
  13. #13

    Re: DSE 901 höyryt

    Lainaus käyttäjältä: HuuMAX - 17.08.11 - klo:23:33
    Itse drippailen 901 atoilla ja ei ole koskaan valunut... 4 tippaa tuntuu sopivalta määrältä.
    Jep, kun tipat näkee, mutta Pump Cartilla ei näe. Tätä varten olen alustavasti suunnitellut rakentaa modi nimeltä "Pumped Clearo Low Resistance Dual Coil DirectDriptomizer" , joka perustuisi Pump Carttiin, LR DC:n vastuksiin, ja injektioruiskun putkiloon. Nyt vain ongelmana on hopeajuotokset, joten saa nähdä tuleeko tästä mitään...
    Jos ei dual coil ole ehdoton vaatimus, niin mitä jos yrittäisi ottaa normi 510 atosta sen ulkoputken pois, ja tilalle esim sököks menneen kirkkaan 510 dual coil carton putkesta sopiva pätkä tilalle. Ja vielä vaikka tuohon uuden liitoksen päälle lyhyt pätkä 9mm sisämitalla olevaa paineilmaletkua, nuo kirkkaat putket tuntuu välillä olevan vähän löysiä kun ne on kerran irrottanut. Siitä näkis hyvin paljon pump cart syöttää, eikä näyttäis injektioruiskuviritykseltä :-)

     
     
  14. #14
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Re: DSE 901 höyryt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    Jos ei dual coil ole ehdoton vaatimus, niin mitä jos yrittäisi ottaa normi 510 atosta sen ulkoputken pois, ja tilalle esim sököks menneen kirkkaan 510 dual coil carton putkesta sopiva pätkä tilalle. Ja vielä vaikka tuohon uuden liitoksen päälle lyhyt pätkä 9mm sisämitalla olevaa paineilmaletkua, nuo kirkkaat putket tuntuu välillä olevan vähän löysiä kun ne on kerran irrottanut. Siitä näkis hyvin paljon pump cart syöttää, eikä näyttäis injektioruiskuviritykseltä :-)
    Dual coilia olin ajatellut siksi, että neste osuisi suoraan vastuksiin, eikä menisi osittain johtumalla kuten normaalisti. Sydänlankaa silti tarvitaan, joten en tiedä olisiko ratkaisevaa eroa käytännössä (paitsi nimen osalta ).

    Ohjeesi on hyvä, ja tässäpä ensimmäinen Pumped Single Coil DirectDriptomiser. Putki on SC cartosta ja katkaisematon. Hieman tuota voisi lyhentää. Ja liitinpään tuki vielä puuttuu. Siihen ajattelin laittaa vahvaa kutistemuovia joka samalla peittää liitoksen vanhat liimatörkeydet.


     
     
  15. #15

    Re: DSE 901 höyryt

    Hieno :-) Aika pitkä, tosiaan vähän vois lyhentää ehkä... toisaalta, se voi olla ihan hyvä just noin. Kun ei nimittäin tiedä kuinka lähelle tuon pump carton uskaltaa viedä atoa ilman et se sulaa. Ja hyvin toimii? Itsellä pump cartot vasta tilauksessa.

     
     
  16. #16
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Re: DSE 901 höyryt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    Hieno :-) Aika pitkä, tosiaan vähän vois lyhentää ehkä... toisaalta, se voi olla ihan hyvä just noin. Kun ei nimittäin tiedä kuinka lähelle tuon pump carton uskaltaa viedä atoa ilman et se sulaa. Ja hyvin toimii? Itsellä pump cartot vasta tilauksessa.
    Normaali atomisaattorilla cartsi menee aivan kiinni siihen atossa olevaan "siltaan", ja vielä puristuu sitä vasten, joten luulen ettei sulaminen ole ongelma. Eri asia sitten on, kestääkö tuo muoviputki raskaammassa käytössä. Olen sitä vain vähän ja hyvin lyhyesti kokeillut.

    Varsin moni on näitä Pump Cartseja tilannut, mm. SiB77, joten testejä, arvosteluja ja videoita toivottavasti on luvassa.

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    7

    Vs: DSE 901 höyryt

    Nostetaas tätä ketjua vähän ylöspäin ja herätetään keskustelua. Minkäslaisia versioita tai kokoonpanoja 901 savukkeista porukka käyttää?

    Itselläni on päivittäisessä käytössä ihan LF:n DSE-901 starttipaketin perusatot ja akut mukana ja sitten kotona LR atomisaattori usb passthroughn kautta. Noita pump cartteja voisi kyllä kokeilla...

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: DSE 901 höyryt

    Minulla on tällä hetkellä käytössä 901 normi atot+drip tip kotona ja töissä olen käyttänyt Bogen KR808D-1:lle tarkoitettuja cartoja. Niihin kun saa sopivasti nestettä eikä tarvitse koko ajan täytellä.

    Kokeiltu myös noita pump cartteja mutta eivät oikein ole minun mieleen...

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: DSE 901 höyryt

    Sain alkuviikosta tilaamani tankkimallisen 901 atomisaattorin ja täytyy sanoa että hyvin toimii.

    Muutaman päivän käytön jälkeen en ole huomannut vuotoa tai muutakaan ongelmaa. Parasta tässä on, ettei tarvitse olla koko ajan täyttämässä. Makua tulee yhtä hyvin kuin dripatessakin ja kun vanua ei ole, ei tule ikäviä sivumakujakaan.

    Kurkkutuntuma on jokseenkin samanlainen kuin perusatossa, samoin höyryntuotto. Tankin takia kokoonpanoon tulee hiukan lisää pituutta mutta ei häiritsevästi ja suukappale ei ole yhtä litteä kuin perusmallissa.

    Tätä tankki-mallia siis löytyy LF:ltä. Suosittelen lämpimästi kaikille 901 ystäville .

     
     
  20. #20

    Vs: DSE 901 höyryt

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Sain alkuviikosta tilaamani tankkimallisen 901 atomisaattorin ja täytyy sanoa että hyvin toimii.

    Muutaman päivän käytön jälkeen en ole huomannut vuotoa tai muutakaan ongelmaa. Parasta tässä on, ettei tarvitse olla koko ajan täyttämässä. Makua tulee yhtä hyvin kuin dripatessakin ja kun vanua ei ole, ei tule ikäviä sivumakujakaan.

    Kurkkutuntuma on jokseenkin samanlainen kuin perusatossa, samoin höyryntuotto. Tankin takia kokoonpanoon tulee hiukan lisää pituutta mutta ei häiritsevästi ja suukappale ei ole yhtä litteä kuin perusmallissa.

    Tätä tankki-mallia siis löytyy LF:ltä. Suosittelen lämpimästi kaikille 901 ystäville .
    Voisitkos laittaa linkkiä LF:n sivuilta mistä tämmösen löytää? (On niin paljo tavaraa etten löydä ikinä mitään :-[ )


     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •