Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: RN4081 + PCC

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    RN4081 + PCC

    Tässä mun ensivaikutelmat.

    Starter-kitin hintaluokka £30 vaikkapa e-cigs.co.uk:ssa.

    Hieman perinteistä tupakkaa isompi, hieman isompi kuin M401. Höyryä tulee tästä mallista selvästi enemmän (ja viileämpänä) kuin M401:llä. Viileämpänä kurkkutuntuma ja maku on selvästi miedompi ja pehmoisempi. Mun tottumuksilla vaatii hieman toisenlaisen imutekniikan kuin M401.

    Jostain syystä nikotiini tuntuu imeytyvän huonommin kuin M401:ssä (samalla litkulla). Nestettä vaikuttaisi kuluvan myös reilummin. Hyöty vai haitta, lienee makuasia pitkälti. Tapahöyryttelyyn kiva, nikotiinin saantiin tehottomampi.

    Kytkin perustuu imuun eikä akustiikkaan kuten M401:ssä. Tämä toimii siis ulkona tuulessakin kuten pitää eikä syty aina tuulen puhaltaessa itsestään. Ulkokäytössä näin talvikelillä heikompi lämpeneminen selvä miinus.

    PCC kotelo on loistava idea. Patruunat ja akku kulkevat kätevässä paketissa, jonka käytettävyys on mielestäni varsin hyvä. PCC sisältää myös isomman (1000mAh) akun, josta tupakan pikkuakku lataantuu useita kertoja. Jatkuva latausmahdollisuus on todella kätevä, yhdellä tupakka-akulla pärjää. Koteloon ei tosin mahdukaan kuin yksi akku.

    PCC:n plussana on, että tässä kyytiin mahtuu 7 patruunaa, joissa voi tilan puolesta olla myös höyrystimet (atomizer) kiinni. Joissain muissa malleissa kuten 510 PCC:ssä ei ymmärtääkseni ole näin kiva tilanne. Miinuksena valmistusmateriaalit eli muovi.

    Yleisarvonasana: kätevä tuote, mutta M401 on hieman enemmän mun makuun. Käytettävyydestä johtuen saatan silti suosia tätä jatkossa (vähintään rinnalla). Mukana kuljettamiseen PCC on juuri niin kätevä kuin oletinkin ja mun odotukset oli aika korkealla.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: RN4081 + PCC

    Tässä vielä update viikon testailun jälkeen.

    Edelleen höyryä tulee paljon, joskin viileänä. Tähän opin hyvän niksin: sormet hetkeksi ilmareikien päälle, jolloin saa annettua alkuun pelkän kuumennusjakson ilman ilmavirtaa. Kätevä keino etenkin ulkona viileässä.

    Miinuksiakin löytyy. Kotelo syö sähköä itsekseen. Mikäli kotelo on ladattu esim. edellisenä päivänä, voi siitä irrota enää 1-2 akun latausta (4-5 latausta normaali speksi). Jatkuvassa käytössä tuo ei haittaa, koska sitä lataillaan vähän väliä, mutta vähänkin harvemmassa käytössä tuo on tosi iso miinus.

    Tällä saa myös nestettä suuhun helpommin kuin mun M401:llä, osittain ison viileän höyrymäärän vuoksi. Tuosta tulee näillä keleillä helposti kondensoitumista imukkeen sisäpintaan, jolloin höyryn sijasta ennen pitkää sieltä tuleekin lähinnä nestettä. Ei merkittävä haitta, mutta kiusaa satunnaisesti.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •