Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Cash Cola (0mg / eCigs.co.uk)

  1. #1

    Cash Cola (0mg / eCigs.co.uk)

    Cash Cola

    Valmistaja: Ei ilmoitettu
    Hinta ostohetkellä: 6.70€ (10ml)
    Ostopaikka: http://www.liberro.co.uk eli entinen http://www.e-cigs.co.uk/
    Alennuskoodi: 5% alennus tästä linkistä!
    Nikotiinipitoisuus: 0mg
    PG / VG: PG
    Pakkaus: Lasipullo + erillinen pipetti

    Cash e-neste on amerikkalaisen Puresmoker.com:n oma brändi ja myyjän mukaan valmistettu Kiinassa sen omalla reseptillä. Jälleenmyyjä euroopassa on e-Cigs.co.uk. Jälleenmyyjä on uudelleenpakannut nesteen vastaamaan Englannin tiukkoja lakeja.

    Pakkaus on cobaltinsininen lasipullo jossa on lapsiturvallinen korkki. Pullon lisäksi mukana toimitettiin erillinen pipetti joka toimii myös korkkina. Alkuperäinen korkki tuntuu varsin tiiviiltä mutta silti toimitetuista pulloista osa oli vuotanut lähetyksen aikana. Ei kovin pahasti mutta kuitenkin. Pipetti taas on paikalleen ruuvattuna liian pitkä ja se "pursuaa" korkin yläosasta läpi. Pipetti on kyllä muuten ihan toimiva mutta jos pullon haluaa ottaa mukaan niin on pakko käyttää tavallista korkkia. En tiedä onko pipettikorkki hyvä säilytyksenkään kannalta jos se ei ole kunnolla ilmatiivis.

    Nesteen tuoksu ei kovin hyvää lupaile. Tuoksu on makea, kuin kukkaa haistaisi, mutta colaa en erota kyllä millään. Höyrytellessä maku on pettymys varsinkin korkeisiin odotuksiin nähden. Kyseistä merkkiä on nimittäin lähes poikkeuksetta kehuttu. Parhaimmillaan makua voisi kuvailla pullon pohjalle väljähtäneen halpiscolan makua muistuttavaksi. Mausta tulee myös mieleen colan makuiset karkit eli ne colapulloviinikumit ja cola-tikkari. Näin kun tiesin mitä odottaa mutta jos en lukisi etikettiä ennen kokeilua niin tulos tuskin olisi näinkään hyvä. Mausta voi tietenkin tykätä mutta se ei mielestäni vastaa sitä mitä etiketissä lukee eli oikeaa colan makua. Voi tietenkin olla että olen vähän liian ankara arvostelussa koska olen itse "oikean" kolan suurkuluttaja

    Höyryä nesteestä lähtee kohtuu hyvin mutta kuten odottaa saattaa 0mg neste ei tarjoa minkäänlaista kurkkutuntumaa. Maku on melko voimakas mutta valitettavasti vain ei kovin onnistunut. Surkeata pakkausta en ota huomioon loppupisteissä koska ainakin osasyynä siihen on laki joka rajoittaa myyjän mahdollisuuksia.

    10ml nikotiiniton näytepullo maksaan n. 6.70€ ja pullokokoja on aina 50ml asti. Cash Colasta on tarjolla 0mg, 11mg, 14mg, 18mg, 24mg, 36mg versiot.

    Arvosana: 6 / 10


     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: e-Neste - Cash Cola (0mg)

    30mg pullollinen 14mg Cash Colaa takana ja täytyy puuttua seuraaviin kohtiin:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Pakkaus on cobaltinsininen lasipullo jossa on lapsiturvallinen korkki. Pullon lisäksi mukana toimitettiin erillinen pipetti joka toimii myös korkkina. Alkuperäinen korkki tuntuu varsin tiiviiltä mutta silti toimitetuista pulloista osa oli vuotanut lähetyksen aikana. Ei kovin pahasti mutta kuitenkin. Pipetti taas on paikalleen ruuvattuna liian pitkä ja se "pursuaa" korkin yläosasta läpi. Pipetti on kyllä muuten ihan toimiva mutta jos pullon haluaa ottaa mukaan niin on pakko käyttää tavallista korkkia. En tiedä onko pipettikorkki hyvä säilytyksenkään kannalta jos se ei ole kunnolla ilmatiivis.
    30ml pullossa tuota pipetin pituusongelmaa ei ole ja toisena asiana sanon ettei missään tapauksessa kannata jättää pulloa auki tai korkkia väljäksi, parillakin foorumilla on juttua siitä miten maku vaihtelee tai on huonoa, käsitykseni mukaan se johtuu juuri siitä että pullo on ollu auki tai sitten sitä on kärtsätty liian kuumalla atomisaattorilla.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Nesteen tuoksu ei kovin hyvää lupaile. Tuoksu on makea, kuin kukkaa haistaisi, mutta colaa en erota kyllä millään. Höyrytellessä maku on pettymys varsinkin korkeisiin odotuksiin nähden. Kyseistä merkkiä on nimittäin lähes poikkeuksetta kehuttu. Parhaimmillaan makua voisi kuvailla pullon pohjalle väljähtäneen halpiscolan makua muistuttavaksi. Mausta tulee myös mieleen colan makuiset karkit eli ne colapulloviinikumit ja cola-tikkari. Näin kun tiesin mitä odottaa mutta jos en lukisi etikettiä ennen kokeilua niin tulos tuskin olisi näinkään hyvä. Mausta voi tietenkin tykätä mutta se ei mielestäni vastaa sitä mitä etiketissä lukee eli oikeaa colan makua. Voi tietenkin olla että olen vähän liian ankara arvostelussa koska olen itse "oikean" kolan suurkuluttaja
    Eipä tuo todella normaalia colaa täysin vastaa, mut kyllä mä ainakin erotan colan maun. Ja mielestäni tuoksu on hyvin colamainen.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Höyryä nesteestä lähtee kohtuu hyvin mutta kuten odottaa saattaa 0mg neste ei tarjoa minkäänlaista kurkkutuntumaa. Maku on melko voimakas mutta valitettavasti vain ei kovin onnistunut. Surkeata pakkausta en ota huomioon loppupisteissä koska ainakin osasyynä siihen on laki joka rajoittaa myyjän mahdollisuuksia.
    Kyllä tuosta mediumvahvusesta ainakin jonkinlaista kurkkutuntumaa saa.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Arvosana: 6 / 10
    Itse annan 7/10.

     
     
  3. #3

    Vs: e-Neste - Cash Cola (0mg)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mika Näytä viesti
    Kyllä tuosta mediumvahvusesta ainakin jonkinlaista kurkkutuntumaa saa.
    Juu, tarkoitin nimenomaan tätä 0mg mehua. Yleensä mulla riittää jo ~5mg vahvuus hyvään kurkkutuntumaan mutta en ole vielä löytänyt yhtään nikotiinitonta mistä saisi mitään irti mentholia lukuunottamatta ja sekin on sellanen yskänpastillikurkkutuntuma eikä tupakankaltainen

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut (eS)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •