Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Pink spot vapors - Pink spot

  1. #1
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Pink spot vapors - Pink spot

    Samassa lastissa missä oli muitakin tuli myös tällänen pink spot pullo.. Huomasin että sitä ole taidettu vielä arvostella joten tässä ois..


    Hinta ostohetkellä: noin 9,69€ (10ml)
    Ostopaikka: http://www.ecigwizard.com/
    Alennuskoodi: esavuke (-10%)
    Nikotiinipitoisuus: 18mg
    PG / VG: PG/VG
    Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä
    Laitteisto: eGo-T

    Ensi höyryllä ihmettelin vähän että missä maku mutta tuli se sieltä.. Aivan ku jotain kookos maista löytyis sivulta mutta enpä mene varmaksi sanomaan.. Sen voin sanoa että maku on samaa kun vaimon suihkusaippuassa haju tai kukkakaupan ruusukaappi.. Miellyttävän pehmeä ja vähän tuollanen ns. tyttöjen maku. Murtaa kyllä macho imagon jos tietää mitä höyryttää.. Ei mitenkää pahaa kyllä mutta vähän ehkä mietoa omaan makutottumukseen.. Jälkimakuna vois sanoa viinikumi karkit.. aika samaa tasoa..

    Värihän tuossa nesteessä on kaikille suureksi mysteeriksi pinkki.. joka sopii kyllä nuihin omiin pinkkeihin tankkeihin aika kivasti .. Höryää aika pilvinä.. en siis voi suositella höyrytettäväks pienissä kulkuneuvoissa esim smart tai joku muu vastaava.. voi haitata näkyvyyttä.. Kiva yllätys esim vakuutus yhtiöön.. vapotin ja en nähny sitä tielle hypännyttä lyhtypylvästä yms.

    Maku 7
    Kurkkutuntuma 8
    Höyry 8

    Kyllä tää on jotai 8- nestettä.. Testaamisen arvonen.. O0

    http://www.e-savuke.com/forum/e-nest...ard-588.0.html Pro pelurin (ViZi:n) arvostelu samasta..

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Pink spot vapors - Pink spot

    En tiedä onko minun makuaistissa jotain vikaa, kun minun mielestä maistuu ihan samalle kuin hengittelis saippuakupla ainetta.
    Fairymaista ja kukkaista, hedelmiä ei oikein tahdo löytyä.

    Yhden työkaverin mielestä maistui myös jollekkin tyttöjen juomalle.

    Pesuainemaista, en tykkää!
    may the vape be with you!


     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pink spot vapors - Pink spot

    Ei tällä puolella juu ole arvosteltu, tuolla toisella kylläkin.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: Pink spot vapors - Pink spot

    Tätä kun ensimmäisen kerran höyrytteli, niin tuli juuri tuo "saippuaa tässä höyryttelee" -fiilis, mutta hetken höyryteltyä maku muuttui paljon paremmaksi. Mielestäni ihan hyvä neste kunhan siihen ensin tottuu :

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    11

    Vs: Pink spot vapors - Pink spot

    Itse tilasin Pink Spotin, G-spotin ja Blueberry Mojiton ja näistä ei kyllä mikään iske itselleni.
    Kaikissa sama vahva saippuan maku, eipä sieltä kiinnosta hedelmiä erotella kun päälimmäinen tunne on saippua.
    Ei nämä näköjään jokaisen makuun sovi.
    Harmi, nyt 3 pulloa ja 30€ menossa roskikseen

     
     
  6. #6

    Vs: Pink spot vapors - Pink spot

    Älä hyvä mies pois heitä. Itse meinasin kans tehdä parille maulle samoin. Jos kylässä käy höyrystelijöitä niin tarjoo tankillinen kahvin lomassa tai käytä "mikseri" tippoina jo olemassa oleviin mehuihisi. Omalla kohdalla tämä menetelmä toimii hyvin

     
     
  7. #7

    Vs: Pink spot vapors - Pink spot

    En oo itekkään näistä Pink Spotin nesteistä koskaan niin välittäny. En tuota saippuamaisuutta oo kyllä saanu, mutta jotenki mua vaivaa se helvetinmoinen makujen sekamelska. Koskaan ei saa kiinni mistään mausta ja nesteestä jää vaan semmonen blaah vaikutelma. Lisäks noi nesteet on aika makeita, onko tämä sit hyvä vai huono puoli, se riippuu käyttäjästä. Aika kova hinta myös keskinkertaisesta nesteestä.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •