Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Tahiti breeze - pink spot vapor

  1. #1
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Tahiti breeze - pink spot vapor

    Hinta ostohetkellä: 9,69€ (10ml)
    Ostopaikka: http://www.ecigwizard.com/
    Alennuskoodi: esavuke (-10%)
    Nikotiinipitoisuus: 24mg
    PG / VG: PG/VG
    Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä
    Laitteisto: eGo-T

    Tuli tällänen tippapullo postissa ja testasin.. Aivan ku jamaican mutta pehmeää ku pumpuli.. jopa 24mg ku vanua kurkulle.. kaikille niille jolle jamaican maku on liian voimakas.. ecigwiziltä n.10€ ja voin sanoa että ajaa asiansa 24mg ei ärsytä kurkkua vaikka tuo testi tankki tuli imeskeltyä heti ja tyhjäks saakka.. Testaanpa varmasti toisenki tankillisen..

    höyryt 9
    niksat 10
    tuntumat (mulla) 8


    yhteensä jamaican faneille 9 ja alotteleville höyritteliöille jotan 10 pehmeetä :P

     
     
  2. #2

    Vs: Tahiti breeze pink vapor

    Saitte ylipuhutuksi. Tätä siis tilaan seuraavaksi
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Tahiti breeze pink vapor

    Mieto kuin tuulen henkäys. Työlästä saada makua irti. Ei sytytä.

     
     
  4. #4

    Vs: Tahiti breeze pink vapor

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Mieto kuin tuulen henkäys. Työlästä saada makua irti. Ei sytytä.
    Millä volteilla / ohmeilla testasit? Mulla ei itsellä vielä ole kovin paljoa kokemusta volttimodeista, mutta olen huomannut että 3.3v egon ja 3.7v e-powerin välillä on jonkin verran eroa maussa (ja tietysti höyryn lämmössä) samaa cartoa käytettäessä.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Tahiti breeze pink vapor

    3.45V eGo-T ja 4.2 BombShell. eGo-T LR atomisaattorilla. Ehkä parhaiten sai makua kun neste oli "taskulämmintä".

     
     
  6. #6

    Vs: Tahiti breeze pink vapor

    Ok. Kyllä noilla tehoilla luulisi jo makua irtoavan. Pitää se silti testata, sillä jokaisella on kuitenkin vähän erilainen makuaisti. Jos minäkään en sitten siitä makua saa irti, niin ehkä sillä voi vaikka laimentaa Blu Spottia, joka on minun makuuni vähän liian voimakasta jatkuvaan käyttöön.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  7. #7
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tahiti breeze pink vapor

    Itellä perus eGo-T maku on hyvä mutta mieto.. ja joo pakkaa tuo arvostelu olemaan lyhyt.. Muokkaan sitä vielä jossain välissä

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •