Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    28

    Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

    Itseä hieman kiinnostaa mitä sitä tulee suussansa pyöriteltyä. Tässä linkki foorumille jossa asiaa on puitu jonkin verran: http://www.vapersforum.com/showthread.php?t=9349

    Tosiasiahan on se että mikä vaan tappaa kun tarpeeksi vetää. Kaurapuuroon voi tukehtua tai liiallinen litramäärä kahvia voi aiheuttaa haittavaikutuksia. Kun eMehua (niin kuin itse niitä kutsun...) verrataan tupakkaan jossa on suuri määrä myrkyllisiä ja syöpää aiheuttavia kemikaaleja (+tervaa) niin eMehun luulisi olevan vähemmän haitallista.

    En tiedä onko eMehujen valmistuksessa minkälaista laaduntarkkailua tosin. Vaikka tilaat mistä vaan, niin kukapa niiden alkuperän oikeasti tietää? Moni valmistaja hommaa muualta ja miksailee niitä keskenään. Intia, Kiina, Yhdysvallat... Maita riittää.

    Nikotiinihan on kyllä yksi tappavimmista myrkyistä ihmiskunnassa. Pitäkää nikotiinimehut lapsilta visusti piilossa! Itellä on tarkoitus höyrytellä ilman nikotiinia (noh, ehkä joskus voi ottaa "tujut") O0
    Ergonomic Veluptuous Liverpool Style Round Shank Bent Walnut Pipe with B/W Swirl Churchwarden from the ePipeMods

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

    Täältä löytyy kanssa yhtä jos toista juttua kun vaan jaksaa selata

    http://www.e-cigarette-forum.com/for...edical-issues/
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #3

    Vs: Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

    Kyllähän mä itsekin mietin että mitähän sitä tulee hengiteltyä elimistöön kun aloin höyrystelemään.

    En sen tarkemmin perehtynyt ainesosiin vaan totesin itselleni että eihän mikään loppujenlopuksi ole terveellistä ja uskoisin että meni miten meni, niin tämä höyrysteleminen on terveellisempi vaihtoehto minulle kuin analogisten vetely.

    Oli muuten hyviä linkkejä, pikaisesti selasin ja ikäväkseni huomasin että akne/"ihottuma" on vieroitusoire. Ikäväkseni tarkoitan sillä ettei tämän hetkisen elämäni aikana ole moista ollut.

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Oli muuten hyviä linkkejä, pikaisesti selasin ja ikäväkseni huomasin että akne/"ihottuma" on vieroitusoire. Ikäväkseni tarkoitan sillä ettei tämän hetkisen elämäni aikana ole moista ollut.
    Joo siis mahdollinen vierotusoire jos lopettaa tupakoinnin. Eikä sekään tarkota, että jatkuvaa olis vaan vierotuksen aikanen. Mutta joo. Itellä oli nulikkana niin hirvee akne ettei paljon paina vaikka tulis hetkeks takasin
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  5. #5

    Vs: Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

    Meikä näyttää naamasta nyt ihan murkkuikäseltä, toiv menee nopeesti ohi :-O

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

    täälä tullut samoin pattia turpaan onneksi ne on väliaikaisia...

     
     
  7. #7
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

    Välttäkää ainakin roiskeita silmiin!
    Itselläni kävi vahinko, suljin ego-t:n liian täyttä tankkia ja yksi pienen pieni tippa roiskahti silmään.
    Kirveli yllättävän voimakkaasti ja kauan. En suosittele kokeileen mehuja silmiin

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Puimista eMehujen terveellisyydestä ja sisällöstä (linkki, englanniksi)

    Tuota vois suositella Duudsonien seuraavaan jekkukirjaan...

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •