Sivu 4 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 167

Aihe: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

  1. #61
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Niin no jos se hinta nousee, niin sitten kyllä suuntaan muille maille, mutta toi 46 euroa ei kyllä kuulosta pahalta.
    Tosin en ole kauhean paljon tutkinut ulkomaan hintoja, mutta jossian tais ainakin yli 40 puntaa maksaa vastaava.
    may the vape be with you!


     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    34. päivä

    Tupakoimattoman tupakoitsijan arkea

    Olen huomannut jääneeni saman kohtelun kohteeksi kuin tupakoitsijat.
    Tuli tyttöystävän kanssa väittelyä siitä että onko höyryttely tupakointia, ei tietenkään ole, mutta hän on sitä mieltä
    että siellä missä ei saa polttaa, niin ei myöskään saisi höyrytellä, tai jos niin ei ole niin pitäisi olla.

    En ymmärrä sitä, että hän ei ymmärrä. hänen mielestäni myös poltan edelleen, eli en ole lopettanut.

    Siitäkin huolimatta hän meinaa jatkuvasti unohtaa, että en tarvitse enää tuhkakuppia.
    Kotona, minun pitää mennä parvekkeelle höyryttelemään ja töissä minut on komennettu tupakkahuoneeseen höyryttelemään.

    Vaikka en edes POLTA !!!!

    Tosin käyn siellä kyllä muutenkin ihan seuran takia höyryttelemässä, mutta en ole sitä mieltä että minun on pakko mennä.
    Pohdin että selvittäisin talon toimitusjohtajilta heidän kantansa höyryttelyyn.

    Vaikka jotkut suhtautuvatkin höyryttelyyn samoin kuin tupakanpolttoon niin joudun uhmaamaan heitä koska en mielestäni polta.

    Eli höyryttelen myös kotona sisällä ja työpaikalla muuallakin kuin tupakkakopissa, jos polttaisin niin se kyllä huomattaisiin!
    may the vape be with you!


     
     
  3. #63

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arikoe Näytä viesti
    34. päivä

    Tupakoimattoman tupakoitsijan arkea

    Olen huomannut jääneeni saman kohtelun kohteeksi kuin tupakoitsijat.
    Tuli tyttöystävän kanssa väittelyä siitä että onko höyryttely tupakointia, ei tietenkään ole, mutta hän on sitä mieltä
    että siellä missä ei saa polttaa, niin ei myöskään saisi höyrytellä, tai jos niin ei ole niin pitäisi olla.

    En ymmärrä sitä, että hän ei ymmärrä. hänen mielestäni myös poltan edelleen, eli en ole lopettanut.

    Siitäkin huolimatta hän meinaa jatkuvasti unohtaa, että en tarvitse enää tuhkakuppia.
    Kotona, minun pitää mennä parvekkeelle höyryttelemään ja töissä minut on komennettu tupakkahuoneeseen höyryttelemään.

    Vaikka en edes POLTA !!!!

    Tosin käyn siellä kyllä muutenkin ihan seuran takia höyryttelemässä, mutta en ole sitä mieltä että minun on pakko mennä.
    Pohdin että selvittäisin talon toimitusjohtajilta heidän kantansa höyryttelyyn.

    Vaikka jotkut suhtautuvatkin höyryttelyyn samoin kuin tupakanpolttoon niin joudun uhmaamaan heitä koska en mielestäni polta.

    Eli höyryttelen myös kotona sisällä ja työpaikalla muuallakin kuin tupakkakopissa, jos polttaisin niin se kyllä huomattaisiin!

    Tuo tupakkakoppiin komentaminen on ehdottomasti väärin, siihen voisi esim. joku työhyvinvoinnista vastaava puuttuakkin, kunhan vain selittää sille taholle ensin, mistä on kyse.
    Nykyään itse menen tupakoijasta mieluummin tuulen yläpuolle, ennen se ei haitannut, kun tupakka haisi hyvälle, nyt se tupakasta lähtevä käry on omaan nenään palaneen käryä.

    Tuskin tulisi kenellekkään mieleen perinteisin tavoin tupakanpolttoa lopettavaa käskeä tupakkakoppiin lopettamaan sitä tupakointia.

    Itse kyllä töissä käyn työkaverian kanssa tupakkapaikalla (ulkona) mutta en kyllä erityisemmin nauti siitä savusta, kunhan nyt seuran vuoksi siellä käyn.

     
     
  4. #64
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Joo, nyt viimeisen viikon sisällä olen myös huomannut röökin savun alkaneen olla erittäin epämielyttävä.
    Aluksi ei häirinnyt ollenkaan mutta nyt jos kolme kaveria imee vieressä samaan aikaa niin on välillä pakko ottaa vähän pakkia
    kun haisee ja tuntuu niin pahalle.

    Pitäisi se oikeus tupakansavulta suojautumiseen olla myös entisillä tupakoitsijoilla.
    may the vape be with you!


     
     
  5. #65

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Joo vetoa vaan kylmästi ettet voi mennä sinne tupakkakoppiin passiivisentupakkihaittojen vuoksi kun käry vaarallista ja kaä keuhkojen ja silmien päälle ,puhumattakaan että haiset sieltä tullessasi kuin rankkitynnyri vaatteet on pakko pestä siksi päivittäin kukas sen kulun maksaa .Sit esittelet kuin hieno homma höyryttely oikein onkaan kaikkine positiivisine puolineen niin kohta pomo "jos viisas on" antaa sun höyryttää missä haluat .............PS Pistä siskosi höyryttelystä myös tietoa tänne niin saadaan lukee plokiasi ilman katkoja ,sit uhraudut yhteisen hyvä nimissä ja tilaat vaikka ekana sen ego-t ja sit kun se on seurattu niin Modeistahan ei pulaa tule olemaan ja homman jatkuvuus on taattu

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    35. päivä

    Pinkspottiä höyryttelemällä meni koko päivä, ei lopu vaikka toivois.

    Iltapäivällä kun yhdestä akusta loppui teho niin hain taas täyden tilalle, mutta ei toimi, valo syttyy normaalisti mutta mitään ei tapahdu.
    Kiristän akkua eikä vieläkään mitään, onko jotain hajonnut???

    Puhdistetaan vähän kosketuspintoja ja taas toimii, silmissä siintää jo isompi EGO-T vekotin
    Tuleepahan sitten tankkimalliki kokeiltua, joskus viikkoja taaksepäin olin ajatellut että seuraava olisi 510-T
    Mutta eipä kai sitä ihan identtistä vekotinta pelkällä tankilla lisättynä, samalla lisää akkutehoa.

    Saapahan taas hymyillä ja kuunnella kommentteja vielä enemmä huomiota herättävästä pötköstä.

    Selvisi myös se että ei se yksi varaston esimies ollut ainoa jota mun käytävällä höyryttely häiritsi.
    Näköjään se olisi aiheuttanut kateutta myös muissa tupakoitsijoissa, nekin haluisivat sitten imeä muualla kuin kopissa.

    Näköjään se mikä näissä laitteissa on parasta, niin on myös samalla se joka aiheuttaa eniten ongelmia.
    Siis SAVU, ei siis savu vaan höyry, mutta kun se niin täydellisesti savulta näyttää niin siihen suhtaudutaan kuten savuun.

    Itse savun/tai höyryn sisältö ei tunnu monille olevan merkityksellinen,
    Kun on totuttu siihen että tupruttelu pitää tehdä näkymättömissä niin se tulee koskemaan myös höyryttelyä.
    Näin ainakin uskon vaikka laki ei sitä määräisi, niin ymmärrän tavallaan ajatuksen.

    Vastaanottovirkailija höyryttelisi työpisteessään tai kuka tahansa asiakaspalvelija, herätäisi varmasti hämmennystä ja närää.
    Kaupan kassa imeskelisi höyryjä työnsä ohessa, ei tule tapahtumaan ihan helposti!

    Tupakansavua ei ole pakko imeä, mutta todennäköisesti myös höyryttelijät halutaan piilottaa pois näkyviltä...
    may the vape be with you!


     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Paska hommahan tossa onkin nimenomaan se että jos haluaa höyrytellä sisätiloissa, lähes missä tahansa, niin höyryämistä harrastavan pitää änkeä samaan koppiin tupakoitsijoiden kanssa harrastamaan passiivista tupakointia ja haistelemaan pahan hajuista tupakan savua yms.

    Jaha, no, kertaus ei ole pahaksi.

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Niinpä, koppiin eivät voi pakottaa, mutta sisällä höyryttelyn kuitenkin voi kieltää
    may the vape be with you!


     
     
  9. #69
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    36. päivä

    Ei mitään uutta höyryttelyrintamalla, tutulla kaavalla mennään vaikka EGO-T onkin jo varmasti tuleva hankinta.

    Rupesi mietityttämään kuitenkin toi EGO-T
    Kovasti tuntuu tarvitsevan kaikennäköistä säätöä ja vääntöä, että toimii kunnolla.

    Lisäreikiä tankkeihin, piikkien nostoa ym. ym.

    Vaikka tekniikka ei olekaan mulle ongelma niin silti olen vähän sillä linjalla, että vehkeiden pitäisi toimia
    ilman turhaa säätämistä ja veivaamista ja siksi olenkin varmaan tykännyt tästä perusvehkeestä.

    Onneksi kuitenkin, kiitos tämän sivuston ja osaavien neuvojien, ei tarvitse pyörää keksiä uudelleen jos/kun ongelmia ilmenee.

    Ja pikaisesti fiilispohjalta tuntuu, että kyseessä on kuitenkin eniten käytössä oleva laite.

    Kyselin myös siskolta, että onko tullut höyryteltyä, sanoi vähän silloin tällöin kokeilleensa, mutta ei hirveästi.
    Ei kuulemma ollut jaksanut täyttää uudelleen, sille taas vastaavasti kaikki tekniikka tuntuu olevan vaikeaa.
    may the vape be with you!


     
     
  10. #70

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Tuos ego-t:s on aivan säkästä kiinni joutuuko sitä "tuunaamaan". Esim. työkaverille hankin setin, se on nyt pari viikkoa pian käyttäny eikä mitään ongelmia oo ollu. Itte kun ostin niin eka ato kusi kaikki läpi, toinen taas rupes päivän jälkeen maistumaan palaneelta. Fiilikset oli et tällästä paskaako tää nyt kokoajan sitten on. Noh googlettamaan vaan ja reggaus tänne, niin kaikista ongelmista on selvitty eikä ole enää tarvinnu säätää mitään ylimääräistä, mitä nyt öbaut viikon välein vähän putsailla.

    Alkukankeuksien jälkeen onkin sitten ollut perusvarma työjuhta, joka varmasti pysyy käytössä vaikka modirintama jo valmisteleekin ensimmäisiä tykistökeskityksiänsä meikäläisen lompakkoa vastaan.


     
     
  11. #71

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Melko vähäisiä itselläkin ollut ongelmat ego-t:n kanssa
    1 ato hajosi, toisen rikoin itse ja 1 akku rikki.
    Välillä maistuu palaneelta, mutta yleensä neste on loppunut tankista ja täytöllä siitä selviää
    Mitään mieleenpainunutta ongelmaa ei ole ollut... tai no.. normi atoista ei meinaa saada enää höyryä, kun on tottunut lr-atoon.

    Toi, että kieltoa perustellaan sillä, että tupakoitsijat haluisi sitten tupakoida myös jokapaikassa sisällä, on kyllä myöskin tosi väärin, kun kyse on kuitenkin ihan eri asioista, sen ymmärrän, että kielletään höyryttely tiloissa, joissa on työyhteisön ulkopuolisia, eli asiakkaita, mutta jos on paikka jossa ei ole, kuin työkavereita, ei sen kyllä pitäisi olla ongelma, mutta kateus on kateutta, kyllä niitä kieltäjiä harmittaa siinä vaiheessa, kun itselle hommaavat höyryt.. sitten kyllä pitäisi saada vedellä jokapaikassa, kun hänellä itsellään on höyryt.

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Toi, että kieltoa perustellaan sillä, että tupakoitsijat haluisi sitten tupakoida myös jokapaikassa sisällä, on kyllä myöskin tosi väärin, kun kyse on kuitenkin ihan eri asioista, sen ymmärrän, että kielletään höyryttely tiloissa, joissa on työyhteisön ulkopuolisia, eli asiakkaita, mutta jos on paikka jossa ei ole, kuin työkavereita, ei sen kyllä pitäisi olla ongelma, mutta kateus on kateutta, kyllä niitä kieltäjiä harmittaa siinä vaiheessa, kun itselle hommaavat höyryt.. sitten kyllä pitäisi saada vedellä jokapaikassa, kun hänellä itsellään on höyryt.
    Sitä kieltoa ei perusteltu ollenkaan, jälkeenpäin oli mielessä kysyä perusteita.
    Keskustelussa työkavereiden kanssa tuli ilmi että jos saisin höyrytellä missä vaan niin heitä asia häiritsisi juuri
    tuosta "jos kerran sinä saisit niin kyllä mekin haluttais"

    Ja asiakkaita saattaa pyöriä myös samoissa tiloissa ja edes ulkona ei saa käydä tupakalla siitä syystä
    may the vape be with you!


     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Noista mahdollisista ongelmista EGO-T:n kanssa.

    Niin olen niihin varautunut tässä tapauksessa ehkä kuitenkin enemmän haasteena ja kiinnostuksena
    hyönytää keskustelupalstan osaavaa porukkaa.

    Tämä sivusto on kyllä loistava paikka saada kunnon tietoa/apua ja mikä harvinaista, jopa Suomen kielellä!
    may the vape be with you!


     
     
  14. #74
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    90

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    eGo-t on nyt tän muutaman kuukauden ollut käytössä ja onhan sitä kaikki pitänyt kokeilla.

    Sen verran vinkkiä, LR-atot ja PG/VG litkut vähintään suhteessa 70/30 niin ei mitään ongelmia. Just plug and play. Savua riittää ja näpeille ei ole vuotanut. Ei tarvi ilmareikiä sun muita, kunhan nesteet on eGo-t:lle sopivat.

     
     
  15. #75
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2011
    Viestit
    31

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arikoe Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Toi, että kieltoa perustellaan sillä, että tupakoitsijat haluisi sitten tupakoida myös jokapaikassa sisällä, on kyllä myöskin tosi väärin, kun kyse on kuitenkin ihan eri asioista, sen ymmärrän, että kielletään höyryttely tiloissa, joissa on työyhteisön ulkopuolisia, eli asiakkaita, mutta jos on paikka jossa ei ole, kuin työkavereita, ei sen kyllä pitäisi olla ongelma, mutta kateus on kateutta, kyllä niitä kieltäjiä harmittaa siinä vaiheessa, kun itselle hommaavat höyryt.. sitten kyllä pitäisi saada vedellä jokapaikassa, kun hänellä itsellään on höyryt.
    Sitä kieltoa ei perusteltu ollenkaan, jälkeenpäin oli mielessä kysyä perusteita.
    Keskustelussa työkavereiden kanssa tuli ilmi että jos saisin höyrytellä missä vaan niin heitä asia häiritsisi juuri
    tuosta "jos kerran sinä saisit niin kyllä mekin haluttais"

    Ja asiakkaita saattaa pyöriä myös samoissa tiloissa ja edes ulkona ei saa käydä tupakalla siitä syystä
    Onpas teillä hieno työilmapiiri. Lähdet varmaan ilolla joka aamu töihin.
    Meillä on töissä ihan kivaa kun on nykyään jo 5 höyryttelijää. Höyrytellä saa missä vaan eikä se häiritse ketään.
    Ja jos jollekin tulee uusi nestetilaus, niin se tuo sen yleensä töihin ja pidetään yhdessä maistiaisia.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Varmaan riippuu paljonkin siitä millaset henkilöt lafkaa pyörittää yms. Miten vapaa firma on yleensäkkin.
    Se e-savuke on kuitenkin todella uus juttu. Ja suurin osa normi jampoista näkee sen täysin samana kuin rööki.

    Itse yleensä oon kaikille listannut litaniat siitä minkä takia sitä voi polttaa sisällä, hajun ja höyryn haihtuminen, hajuttomuus yms.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja onis Näytä viesti
    eGo-t on nyt tän muutaman kuukauden ollut käytössä ja onhan sitä kaikki pitänyt kokeilla.

    Sen verran vinkkiä, LR-atot ja PG/VG litkut vähintään suhteessa 70/30 niin ei mitään ongelmia. Just plug and play. Savua riittää ja näpeille ei ole vuotanut. Ei tarvi ilmareikiä sun muita, kunhan nesteet on eGo-t:lle sopivat.
    Hyvä tietää, pitää sit säästää noi pelkät PG litkut 510:lle ja höyrytellä paksummat EGO:lla
    may the vape be with you!


     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yepz Näytä viesti

    Onpas teillä hieno työilmapiiri. Lähdet varmaan ilolla joka aamu töihin.
    Meillä on töissä ihan kivaa kun on nykyään jo 5 höyryttelijää. Höyrytellä saa missä vaan eikä se häiritse ketään.
    Ja jos jollekin tulee uusi nestetilaus, niin se tuo sen yleensä töihin ja pidetään yhdessä maistiaisia.
    No ei siinä työilmapiirissä muuten mitään vikaa ole, tuo kieltämättä vähän yllätti, mutta kyseessä reilut parikymppiset kaverit.
    Kyllä se ehkä myös osittain oli kieli poskessa heitettyä läppää (toivottavasti)

    Eikä asia mulle mitenkään tärkeä ole!
    Jos jotain ahdistaa se, että joku saa jotain mitä muut ei niin kyllä minä voin joustaa ettei tuu paha mieli
    may the vape be with you!


     
     
  19. #79
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Varmaan riippuu paljonkin siitä millaset henkilöt lafkaa pyörittää yms. Miten vapaa firma on yleensäkkin.
    Se e-savuke on kuitenkin todella uus juttu. Ja suurin osa normi jampoista näkee sen täysin samana kuin rööki.

    Itse yleensä oon kaikille listannut litaniat siitä minkä takia sitä voi polttaa sisällä, hajun ja höyryn haihtuminen, hajuttomuus yms.
    Mä en jaksa vaivautua, pitäkööt tunkkinsa, ei ole mulle ongelma!
    may the vape be with you!


     
     
  20. #80
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)

    Tekaisepa inhalaattorimodi ja tarkista suhtautuminen siihen... eihän inhalaattorin käyttäjää voi tupakkapaikalle häätää, eihän?

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •