Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 100

Aihe: UD AGI

  1. #61
    Höyryttelijä mhiltune's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    89
    Uskailtaisko ottaa ton plussapostin pois ja vetää siihe iha mutteri niinku tähän tapaan?





     
     
  2. #62
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Jos vaan onnistut saamaan kontaktin pohjan kanssa kuntoon, niin mikäs siinä.
    Melkeen itse lähtisin tekemään tuon toisinpäin. Eli jos ruuvi on tarpeeksi pitkä ja kanta sopiva tai sopivaksi hiottava, niin ruuvi aina AGIn 510-liittimestä saakka postiksi, niin ei tarvitse enää huolehtia pohjan ja hatun välisestä kontaktista.

     
     
  3. #63
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Ei kellään aga-s plussa postia ylimääräisenä tai vastaavaa?? Ois taas yks agi työn alla.. isommat meshreijät yms. Ja kammion.kutistelu sormiruuveilla yms.. tartteis töihi halppis aton..

     
     
  4. #64
    Höyryttelijä mhiltune's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    89
    Tää AGI antaa 0.6 hävikkiä.. Hotspringissä pätkä messinkiä. Muuten all natural...
    Mitähän tekis...

     
     
  5. #65
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Vaikka ruiskun neulasta muistaakseni 12 millin pätkä sinne. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #66
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Toi hotspring on kyl ihan saatanan susipaska keksintö.

    Mulla toimii ihan dripperinä. Siihen varsin pätevä peli
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mhiltune Näytä viesti
    Tää AGI antaa 0.6 hävikkiä.. Hotspringissä pätkä messinkiä. Muuten all natural...
    Mitähän tekis...
    Itse katkaisin sinne messinkinaulan ja hion siten että kiristämällä menee tiukalle, eli messinkinaula ohittaa koko hotspringin. Ikävä ominaisuus tuot hotspring, mutta imo on Agi kuitenki parempi halpa-ato kuin Agat.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  8. #68
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerttuaAnkka Näytä viesti
    Itse katkaisin sinne messinkinaulan ja hion siten että kiristämällä menee tiukalle, eli messinkinaula ohittaa koko hotspringin. Ikävä ominaisuus tuot hotspring, mutta imo on Agi kuitenki parempi halpa-ato kuin Agat, kunhan jaksaa ite fiksata.
    ^_^
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #69
    Höyrähtänyt Varjohurtta's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    10
    Joo itellä helvetinmoiset hävikit rupes heittämään, niin täältä lueskelin ohjeita. Jonkun rautalangan (~0.6mm tjsp) pätkän sinne tungin jousen sisään niinjohan alkoi toimimaan. Kyllä vielä pienen hävikin huomaa, mutta ehdottomasti parempi kuin ennen. Ei se dripperi ollut ehkä ihan minun juttu, alkoi nesteen tiputtelu rassaamaan. Lisäksi vähän linkkarin veitsellä pyörittelin ilmanottoreikää isommaksi kun ei nyt poraa satu olemaan holleilla. Ihan kivasti istuu SMOK Magneton nokkaan

     
     
  10. #70
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    urjala(EESTI)
    Viestit
    76
    3mm rautanaulasta uusi keskinapa toimi loisavasti

     
     
  11. #71
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    urjala(EESTI)
    Viestit
    76
    mun mielesta maku irtoa paremin kui rsst vai aga-t -sta 2mm vaieri 0,8 ribon 0,6 ohmia

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Sainhan toimimaan lavatube 2.1 1.8ohm setuppi ja kyl pöhiseen. Eihän siinä menny ku 3h 30min. Piti tosin laittaa sinne jousen sisälle se rauta/messinki/kupari mitä lienee porukka käyttää mut minä poika pistin apteekin neulasta palan. Kyl on kurkkutuntuma parempi 8mg nesteellä kuin dct cartosta. Voi vaa sanoo bai bai cartoille.

    Mut seuraavaks joku mekaaninen ja sit tehrä alle 1ohm setuppeja.

    Ja urdu sanoit ett mesh käytössä ollessa sun 510 liitin ei ottanu kiinni vamoon ollenkaan (syy: kuluneet kierteet niinkuin sanoit videossa.) Mut mun lavatubeihin se kiertyy ihan normaalisti.

     
     
  13. #73
    Oisko vinkkejä, millä saisin tän toimimaan kunnolla Vamossa? Ottaa kyllä hyvin kiinni kierteisiin, ja jousikin on korjattu.

    Jonkun 5 setuppia olen vääntänyt jo, mutta ei tule höyryä kuin yhtä vähän kuin egossa. Vaikka nostais watit tai voltit tappiin. Saan hotspotin yleensä ihan hyvin pois, kunhan jaksaa tulitella. Yleensä joko alin tai ylin kierre jää huonosti. Mun mielestä toi ilmareikä on just hyvä, mutta vaikuttaisko sen isontaminen tähän vaivaan? Entä mesh reiän suurennos?

    Luulin että vika ois vamossa. Nyt on 1.5 ohmia kiinni 0.2 kanthalilla, mutta yllä näköjään pöhisee 1.8 ohmisenakin.

    Voisin kyllä lähettää tämän jollekkin osaavammalle modattavaksi. Itelle eka genesis ja ei kyllä onnistu vaikka tubevideoista on koitettu oppia.

     
     
  14. #74
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nuuskis1 Näytä viesti
    Oisko vinkkejä, millä saisin tän toimimaan kunnolla Vamossa? Ottaa kyllä hyvin kiinni kierteisiin, ja jousikin on korjattu.

    Jonkun 5 setuppia olen vääntänyt jo, mutta ei tule höyryä kuin yhtä vähän kuin egossa. Vaikka nostais watit tai voltit tappiin. Saan hotspotin yleensä ihan hyvin pois, kunhan jaksaa tulitella. Yleensä joko alin tai ylin kierre jää huonosti. Mun mielestä toi ilmareikä on just hyvä, mutta vaikuttaisko sen isontaminen tähän vaivaan? Entä mesh reiän suurennos?

    Luulin että vika ois vamossa. Nyt on 1.5 ohmia kiinni 0.2 kanthalilla, mutta yllä näköjään pöhisee 1.8 ohmisenakin.

    Voisin kyllä lähettää tämän jollekkin osaavammalle modattavaksi. Itelle eka genesis ja ei kyllä onnistu vaikka tubevideoista on koitettu oppia.
    Tuo meshin toimimaan saaminen muun kuin DNA20-piirin tai vastaavan kanssa on aika arpapeliä. Mesh kumminkin vaatii sen +10W selvästi (mielummin sinne 20W) jotta pöhisee kunnolla. Noissa tehoissa vastaan tulee Vamon ampeerirajoitin, joka muistaakseni on jossain 3A kun taas Lavatube 2.1t:ssä rajoitin on 4A, tällöin 1.8 ohmiselle vastukselle saadaan se 20W ja alkaa toimimaan kunnolla, kun Vamolla taas päästään 1.5 ohmisella vastuksella sinne noin 13W maksimissaan ennenkuin ampeerirajoitin iskee päälle. Jos muistan oikein ja Vamon ampeerirajoitin on 3A, niin pisimmälle pääset tasan 2 ohmin setupilla ja laittamalla 6V, tällöin saat 18W joka on jo hiukan parempi meshille.

     
     
  15. #75
    Kiitoksia tästä, olitte loistava!

    Ei siitä hyvä tullut, mutta kohtuullinen. Vähän pitäisi vielä harjoitella. Miten nämä kanthalit yleesä, pitäisikö makua irrota paljonkin? Yleinen mauttomuus tuntuu jokaista setupia vaivaavan..

    Taidan kumminkin heittää tuon laatikkoon, ja tilata i-attyn hybridinä jenkkilästä

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Kyl se maku irtoaa ku mesh vähän vanhenee. Mullekkin tuli aluks fiilis ett kyl karto on parempi mut mitä enemmän käyttää meshiä nii maku tulee aina vaa parempana. Kyl kartot jää kakkoseks.

     
     
  17. #77
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    urjala(EESTI)
    Viestit
    76
    Tuli tehtu kuristuspala agin rubes maku irtoa paremin kui novumistaKuva0007.jpg

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aiwengo Näytä viesti
    Tuli tehtu kuristuspala agin rubes maku irtoa paremin kui novumistaKuva0007.jpg
    Mistä teit kuristuspalan? Pitäs itellekkin hommata/tehdä.

     
     
  19. #79
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    urjala(EESTI)
    Viestit
    76
    Alumini pala dremell ja porakone käsitöö

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aiwengo Näytä viesti
    Alumini pala dremell ja porakone käsitöö
    Selevä homma.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •