Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 27

Aihe: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    2

    Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Ostin Greensmoke tuotteen, ennen kuin löysin tämän sivun. Käykö siihen savukkeeseen englannista tilatut nesteet?
    Ja nesteistä sen verran että ei mitään hajua mitä pitäsi tilata haluaisin normaalin tupakan vahvuista.

    EDIT: Otsikko korjattu hiukan osuvammaksi T: V

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    67

    Vs: Voisiko joku auttaa

    Kyllähän tuohon kaikki nesteet käyvät, ihan 510-kopio on kyseessä. Suosittelen tilaamaan nesteitä eri vahvuusluokista (esim. 8mg, 12mg, 18mg), kyllä noista pian oppii mikä sopii parhaiten omaan hyöryttelyyn.

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    2

    Vs: Voisiko joku auttaa

    Kiitos erittäin paljon, vielä tuli yksi kysymys mieleen.
    Greensmoken mukana tuli 5 patruunaa, kuinka monta kertaa voin täyttää patruunan ennen kuin vaihdettava?

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Voisiko joku auttaa

    Kyllä sen huomaa kun materiaali ei enää ime nestettä itseensä, vielä silloinkin voi tekohengittää niitä pesemällä ja kuivaamalla, tosin eivät paljoa maksa ostaakkaan(jostain muualta).

     
     
  5. #5
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Voisiko joku auttaa

    Tuolla pelkällä kuivauksellaki pääsee pitkälle mutta maut menee sekasin.. ja joo nuista vahvuuksista sen verran että vaikka on polttanu punasta nii se ei ole verrattavissa vahvimpaan.. kyllä siellä yleensä on nimetty ne että 16-24 on tyyliin punanen ja vielä vahvempi ite poltin punasta ja otin tuota 24mg nestettä.. ja vaihdoin 18.. oli vähän vahvahkoa Testaamalla selviää..

     
     
  6. #6

    Vs: Voisiko joku auttaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SamRag Näytä viesti
    Ostin Greensmoke tuotteen, ennen kuin löysin tämän sivun. Käykö siihen savukkeeseen englannista tilatut nesteet?
    Ja nesteistä sen verran että ei mitään hajua mitä pitäsi tilata haluaisin normaalin tupakan vahvuista.
    Itselle tulee aikalailla tollasen perus sinisen tupakin kiksit 16mg kohdilla. 18mg on myös hyvä vahvuudeltaan.

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Olen nyt selaillut näitä foorumeita ja yksinkertaisesti hukun tiedon tulvaan.
    Minulle tulee Maanantaina Green smoken sähkötupakka. Mukana tulee ne 5 patruunaa. Ja kuulemma 10ml nestettä. Saan siis tämän lahjaksi.
    Nyt kuitenkin alkoi ihmetyttämään että jos tämä onkin hyvä juttu niin käsittääkseni patruuna kestää noin 5 röökiä-1 askin verran? Ja nestettä menee viikossa paljon enempi kuin tuo 10ml. Kelpaako tuohon mikä tahansa 510 patruuna? En millään raaskis tuolta green smokesta mitään itse tilata kun on niin tyyristä.
    Eli sopiiko siihen http://www.sauhuton.fi/product/55/510-nestepatruuna
    Koitin katsoa ulkomaisia sivustojakin mutten ymmärtänyt niistä yhtään mitään patruunien osalta.

    Jotain tankkeja porukka ylistää täällä, mutta onkohan niitä saatavana tuohon malliin?
    En kuitenkaan kehtaa heti alkaa tilaamaan parempaa mallia kun tuo on lahja. Eli näillä mennään ainakin hetki.

     
     
  8. #8

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mili Näytä viesti
    Olen nyt selaillut näitä foorumeita ja yksinkertaisesti hukun tiedon tulvaan.
    Minulle tulee Maanantaina Green smoken sähkötupakka. Mukana tulee ne 5 patruunaa. Ja kuulemma 10ml nestettä. Saan siis tämän lahjaksi.
    Nyt kuitenkin alkoi ihmetyttämään että jos tämä onkin hyvä juttu niin käsittääkseni patruuna kestää noin 5 röökiä-1 askin verran? Ja nestettä menee viikossa paljon enempi kuin tuo 10ml. Kelpaako tuohon mikä tahansa 510 patruuna? En millään raaskis tuolta green smokesta mitään itse tilata kun on niin tyyristä.
    Eli sopiiko siihen http://www.sauhuton.fi/product/55/510-nestepatruuna
    Koitin katsoa ulkomaisia sivustojakin mutten ymmärtänyt niistä yhtään mitään patruunien osalta.

    Jotain tankkeja porukka ylistää täällä, mutta onkohan niitä saatavana tuohon malliin?
    En kuitenkaan kehtaa heti alkaa tilaamaan parempaa mallia kun tuo on lahja. Eli näillä mennään ainakin hetki.
    Jos kuviin on uskomista, näyttäisivät olevan hieman eri muotoisia

    http://greensmoke.fi/tuote/52

    http://www.sauhuton.fi/product/55/510-nestepatruuna

    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  9. #9
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja greensmoke.fi
    10ml pullo nestettä, riittää noin kuukaudeksi.
    ( käytöstä riippuen )

    9.90 €
    Sheisseä. Pyri eroon kaikesta tuosta. Tuolla ei ole mitään tekemistä e-savukeiden kanssa.

    Itsellä menee 1-3ml nikotiininestettä päivässä. Järkyttyvät hinnat tyhjästä tuolla. Mutta jos on pakko mennä Greensmoke-kamoilla, niin tilaa RY4-nestettä ECigWizardilta ja täytä sillä niitä patruunoita uudelleen niin kauan kuin pystyt. Kun nuo eivät edes tyhjiä patruunoita suostu myymään koijarit (greensmoke).
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Eli siis tuohon ei käy mikään huokeampi patruuna?
    Entäs nuo savuton.fi nestepatruunan täytteet? Voisko niillä pärjätä? http://www.sauhuton.fi/product/40/bl...an-tayte-10kpl Ei kai se itse patruuna mene pilalle vaan juurikin tuo täyte?

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mili Näytä viesti
    Eli siis tuohon ei käy mikään huokeampi patruuna?
    Entäs nuo savuton.fi nestepatruunan täytteet? Voisko niillä pärjätä? http://www.sauhuton.fi/product/40/bl...an-tayte-10kpl Ei kai se itse patruuna mene pilalle vaan juurikin tuo täyte?
    Ei mene pilalle, ihan huoletta voit käyttää. Plussana blufoameissa ei maistu se vanu lainkaan, eivätkä pala ihan yhtä helposti vaikka päästäisitkin liian kuivaksi. Blufoamien muoto on vähän erilainen vanuihin verrattuna, ts. ne joutuu taittelemaan patruunaan sisään. Toimivat kuitenkin huomattavasti paremmin kuin perusvanut.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Harrasta myös akvaarioita ja mullahan löytys tota kaapinpohjalta käyttämätön 60x10x20 cm pala. Siinä sitten opettelen leikkaamaan oikeankokoisia paloja. Tästä innostuneena tilasin eilen testeri pulloja aikas läjän. Ja nikotiinillakin vielä. Ihan liikaa noita makuja kun haluis vähän kaikkea koittaa!!
    Ry4:kin löytyi pienen ihmettelyn jälkeen =)

     
     
  13. #13
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Nonni viimein pakettini saapui.
    Akku latauksessa ja aloin kummastelemaan satsia.
    Höyrystimissä oli valmiina kiinni tyhjän patruunan näköiset jutut.
    Saakohan noista ylimääräset patruunat täyttämällä nuo sillä sinisellä aineella? Koitin kuvata mutta kamerassa ei oikeen riitä potku. Laitoin toiseen kokeeksi sitä sinistä ja hyvin sopi paikoilleen. Aivan identtisen näköiset.
    Lisäksi nauratti tämä suojakotelo johon savuke ei mahdu kokonaisena.
    En osaa liittää kuviin tekstiä, mutta viimeisessä kuvassa keskellä on oikea valmiiksitäytetty patruuna. Reunimmaiset ovat näitä mitä ihmettelen. Oikeanpuoleisessa on sininen höttö asetettu paikoilleen.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  14. #14
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Se tyhjä on suoja ja ne muut täytetään nesteellä.

     
     
  15. #15
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Re: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Kaikissa tilauksiini sisältyneissä atoissa (510, eGo A, B ja T) on ollut suojana vanupatruuna ilman vanua. Fylli sisään ja toimii. Mahdollisesti tuossa on sama juttu.

     
     
  16. #16
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Ainakin ilma siitä tulee läpi imettäessä.. Kaipa mä koitan sitten jossain vaiheessa.

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Toimii. Laitoin fyllin sisään ja RY4 tankkasin.
    Eilisen pärjäsin nikotiinittomalla marlboro nesteellä. Aamusta oli kyllä vähän niksaa ilmassa. Mutta sitten ihana postisetä toi minulle EcigWizardin paketin! Kyllä yskä meinas tulla kun otin ekat henkoset 24mg RY4:stä. Aivan huikeeta tavaraa! Verrattuna tohon nikotiinittomaan litkuun tuo paljon enemmän röökintuntua poltteluun. Eikös tuo maun vaihto onnistu ihan vaan vaihtamalla/pesemällä patruuna ja tarvittaessa höyrystin?

     
     
  18. #18
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mili Näytä viesti
    Toimii. Laitoin fyllin sisään ja RY4 tankkasin.
    Eilisen pärjäsin nikotiinittomalla marlboro nesteellä. Aamusta oli kyllä vähän niksaa ilmassa. Mutta sitten ihana postisetä toi minulle EcigWizardin paketin! Kyllä yskä meinas tulla kun otin ekat henkoset 24mg RY4:stä. Aivan huikeeta tavaraa! Verrattuna tohon nikotiinittomaan litkuun tuo paljon enemmän röökintuntua poltteluun. Eikös tuo maun vaihto onnistu ihan vaan vaihtamalla/pesemällä patruuna ja tarvittaessa höyrystin?
    Hyvä, että alkoi kallis laite vihdoin toimia

    Juurikin noin voi patruunat ja laitteet putsaamalla vaihtaa nestettä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Itse kyllä suosittelen lämpimästi kartomisaattoreiden hankkimista. Itseltä meni ainakin hermot noiden patruunoiden kanssa päivässä. Ovat halpoja ja saat mahtumaan enemmän mehua ja niitäkin voi käyttää uudelleen (kuten patruunoita).

     
     
  20. #20
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    18

    Vs: Mitä täyttönestettä Greensmoke sähkötupakkaan?

    Mä voin sitä heti harkita jos joku keksii mikä malli tohon sopii.
    Itse en noista kierteistä jne. ymmärrä vielä mitään.
    Yllättävän vähän kuilui nestettä eilen, ehkä joku milli!! Maistelin sitä RY4 ja Babe ruth ja tykkäsin molemmista. Tänään jos jaksan alkaa huuhteleen höyrystimiä koitan vaniljaa ja mansikkaa.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •